Als The Bunker ergens thuis hoort is het op Fok.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef Stefan het volgende:
Zijn er caps van de vergadering?
*nog niet in vorig topicn gekeken heeft*
Thanx Ruudemans.quote:
Wat een bofkonten zijn jullie, ik had dit niet meer verwachtquote:Op zondag 24 mei 2009 20:23 schreef bamby het volgende:
[..]
We vielen ook onverwachts met onze neus in de boter had de stream aan staan dus mazel
Waarom zat Bart er eigenlijk niet bij?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx Ruudemans.
Nu is het wachten op het verlossende woord van Danny.
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als The Bunker ergens thuis hoort is het op FOK!
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat een bofkonten zijn jullie, ik had dit niet meer verwacht![]()
Zet gelijk mijn stream weer aan
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:21 schreef R0T29 het volgende:
Toch maar weer een COS?Tsja "As long as there are streams there will be COS"
Ik vroeg me hetzelfde af. Dunno .quote:
http://www.fox.com/quote:Op zondag 24 mei 2009 20:28 schreef bamby het volgende:
[..]
Erg he zet ze automatisch aan als ik fox aanslingert zodoende kijk je af en toe even
Tijd voor pissen?quote:
Ik kan dat muziekje onderhand wel dromenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:28 schreef bamby het volgende:
[..]
Erg he zet ze automatisch aan als ik fox aanslingert zodoende kijk je af en toe even
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tijd voor pissen?
Feest is afgelopen Gert. Stop eens met dat bier
Ik ook mag wel een beetje afwisseling in die muziek zitten En waar heb je die dan terug gekeken??quote:Op zondag 24 mei 2009 20:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik kan dat muziekje onderhand wel dromen![]()
Ik heb eindelijk dat wilde feest terug gezien, daar had ik nog geen tijd voor gehad en was toch benieuwd wat daar allemaal gebeurd was
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tijd voor pissen?
Hm ik heb het even voor je gezocht, weet alleen niet of het goed gaatquote:Op zondag 24 mei 2009 20:37 schreef bamby het volgende:
[..]
Ik ook mag wel een beetje afwisseling in die muziek zitten En waar heb je die dan terug gekeken??
Geheel vrijwillig!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tijd voor pissen?
Foxy Foxtrot?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:28 schreef bamby het volgende:
Ok dan, thanx Beequeenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:42 schreef beequeen het volgende:
Om de spanning wat weg te nemen gooi ik er maar even een muziekje in.
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hm ik heb het even voor je gezocht, weet alleen niet of het goed gaat![]()
[TBO] Filmpjes & Caps
Heb je het nou wel via mijn linkje gevonden (wil ik graag weten kijken of het goed is gegaan, tis nl. mijn 1e keer)quote:Op zondag 24 mei 2009 20:47 schreef bamby het volgende:
[..]
kon hem al niet vinden maar zag net waar die stond thanks
Danny doet wél altijd een dutje meteen na het eten.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:50 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat dat geen uitgebreid 6 gangen diner is...
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Danny doet wél altijd een dutje meteen na het eten.
Eet smakelijk. Geduld is een schone zaak.quote:
Tja, dat heb je op die leeftijdquote:Op zondag 24 mei 2009 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
ja via jou link ging goed hoor tot zoquote:Op zondag 24 mei 2009 20:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb je het nou wel via mijn linkje gevonden (wil ik graag weten kijken of het goed is gegaan, tis nl. mijn 1e keer)
dierenbeulquote:Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je geheel in stijl sprinkhanen gebakken knorretje?
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
blazing pianos orlandoquote:
En voordat ie z'n verslag getikt heeft zijn we weer een half uurtje verder of is Danny vingervlugquote:
Laat hem dan die topic van Tuinfluiter lezen, staat álles inquote:Op zondag 24 mei 2009 21:08 schreef knorretje het volgende:
[..]
blazing pianos orlando
toetje doet ie strakkies zegt ie, hij gaat nu eerst de cos van vanmiddag bijlezen
Vind het allemaal best, heb me toch weer kostelijk vermaakt hier na weer wat activiteit op de streamquote:
Lekker hè, ik heb vandaag ook bijna de hele dag de zonnebril op gehadquote:
Ik ook, over een braderie geslenterd, pijn in mijn voeten, iedereen verbrand maar voor de rest is alles goedquote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lekker hè, ik heb vandaag ook bijna de hele dag de zonnebril op gehad
ik doe altijd zonder zonnebril zonnenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lekker hè, ik heb vandaag ook bijna de hele dag de zonnebril op gehad
Is ook wel beter als je er echt voor gaat liggen.quote:
psiessssquote:Op zondag 24 mei 2009 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is ook wel beter als je er echt voor gaat liggen.
Rare witte kringen rond je ogen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |