abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69393821
Ik hoop dat ze het met the bunker 2 groter gaan aanpakken (reclame etc) en dat alles dan een stuk soepeler verloopt
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 25 mei 2009 @ 20:33:10 #27
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69394758
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:12 schreef rene90 het volgende:
Ik hoop dat ze het met the bunker 2 groter gaan aanpakken (reclame etc) en dat alles dan een stuk soepeler verloopt
Ik hoop dat ze eerst de belangrijke dingen regelen en vastleggen voordat ze veel groter willen gaan
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:42:03 #28
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_69395134
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Staat er nog ergens een samenvatting van Danny wat er besproken is?

Dat het nog een nog betere Bunker 2 moet worden dan bunker 1,
Met minder manipulaties,
Minder adhoc,
Meer duidelijkheid enzo.
Het niet TE perfect te maken, want zonder een paar goeie rellen is er geen aarsch aan.
  maandag 25 mei 2009 @ 21:23:55 #29
256250 foon
bla bla bla
pi_69397049
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:42 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Dat het nog een nog betere Bunker 2 moet worden dan bunker 1,
Met minder manipulaties,
Minder adhoc,
Meer duidelijkheid enzo.
Het niet TE perfect te maken, want zonder een paar goeie rellen is er geen aarsch aan.
dr is zowie zo geen aarsch aan,de doorsnee nederlander wordt zwaar onderschat ,en dan heb ik het niet over de kuikens onder ons, maar de mensen met ietwat meer levens ervaring.
saaiheid ten top, om naar een stelletje kinderen te kijken die bijgod niet weten waar het in het leven over gaat...het is voor B&B een geluk dat fok zich weer beschikbaar heeft gesteld, andere fora's zijn helemaal niet happig hun vingers te branden aan een waardeloos format als die van the bunker....
he he , dat lucht op zeg!!!
het leven is mooi,maar je krijgt het niet cadeau
  maandag 25 mei 2009 @ 21:31:32 #30
162917 tuinfluiter
pi_69397391
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:23 schreef foon het volgende:

dr is zowie zo geen aarsch aan,de doorsnee nederlander wordt zwaar onderschat ,
saaiheid ten top,
een waardeloos format als die van the bunker....

Wat zou je anders willen zien?
Alle tips zijn welkom las ik gisteren.
  maandag 25 mei 2009 @ 23:10:12 #31
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69402072
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:31 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Wat zou je anders willen zien?
Bij wie kun je aankloppen met die tips dan?
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  † In Memoriam † maandag 25 mei 2009 @ 23:26:24 #32
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_69402766
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Bied als FOK! een forum, al dan niet via een exclusieve deal, maar bemoei je niet inhoudelijk met het concept of de uitvoering. Door die medeplichtigheid kun je niet meer neutraal posten. Je gaat tenslotte nooit je eigen kind afzeiken. Verder zijn al die schouderklop, hulde- en bedanktopics voor iedereen die iets in de bunker doet ook wat overdone. Ze maken een programma en als ze dat goed doen, gaan we kijken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 25 mei 2009 @ 23:49:17 #33
162917 tuinfluiter
pi_69403585
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:10 schreef Ron.Burgundy het volgende:

Bij wie kun je aankloppen met die tips dan?
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef Danny het volgende:

dit forum gaat natuurlijk dicht en wordt vervangen door het TBOII forum
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef mariell het volgende:

wacht daar nog mee zodat de redactie in elk geval nog de tips mee kan nemen die jullie hebben gegeven?
pi_69408697
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:23 schreef foon het volgende:

[..]

dr is zowie zo geen aarsch aan,de doorsnee nederlander wordt zwaar onderschat ,en dan heb ik het niet over de kuikens onder ons, maar de mensen met ietwat meer levens ervaring.
saaiheid ten top, om naar een stelletje kinderen te kijken die bijgod niet weten waar het in het leven over gaat...het is voor B&B een geluk dat fok zich weer beschikbaar heeft gesteld, andere fora's zijn helemaal niet happig hun vingers te branden aan een waardeloos format als die van the bunker....
he he , dat lucht op zeg!!!
Heb jij tips voor een beter format ??
Kan je sturen naar the Bunker online of zet het effe hier op het forum.

he, he dat lucht ook op.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 09:30:58 #35
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69409010
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 09:16 schreef fadingleo het volgende:

[..]

Heb jij tips voor een beter format ??
zet het effe hier op het forum.

Evalueer hier TBO - wat is jouw balans?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:15:42 #36
162917 tuinfluiter
pi_69479489
Post hieronder is van Fok!baas Danny.
Foto's zijn van kickoff The Bunker waarin Danny zon'n 42 uur verbleef :

Ik was duidelijk en stellig in het stopzetten van de samenwerking en het waarom daarvan en dat was vooral omdat ik me niet kon vinden in manipulaties van de deelnemers, verzinnen van verhaaltjes tegen de kijker en het niet durven toegeven van gemaakte fouten.

Daar is uiteraard allemaal over gesproken en daar zijn nu basisafspraken over gemaakt die later nog verder vormgegeven zullen worden. Daarmee is de basis van mijn bezwaar om nog door te gaan weggenomen.

FOK! (en ik) behoudt gewoon vrijheid van inhoud en iedereen (inclusief ik) kan posten wat ik wil, zolang dat betrekking heeft op de inhoud van het programma en ik er geen zaken van achter de schermen bij betrek. Min of meer zoals het al ging dus, hoewel ik in de eerste week nogal tekeer ben gegaan over het niet nakomen van gemaakte afspraken (wat dan ook nog eens grotendeels de schuld was van iemand die er niet meer werkt).

Dergelijke kwestie ga ik een volgende keer inderdaad achter de schermen af (laten) handelen.
Of ik een volgende keer weer actief zal gaan kijken/stemmen/meeposten valt nog te bezien. Zoals ik ook tegen Bram gezegd heb; ik heb ook nog gewoon een site te runnen waaraan 300 man meewerken en mijn prioriteit ligt in de eerste plaats bij FOK! en niet bij The Bunker, zoals Bram's prioriteit bij The Bunker ligt en niet bij FOK!.

De gemaakte afspraken waren voor mij genoeg om verder te willen. Vanuit Bram leek daarover overigens sowieso geen twijfel te bestaan. Die was er bij binnenkomst al van overtuigd dat we binnen 2 minuten uitgeluld zouden zijn en klaar zouden zijn voor TBO2

Al met al was het een goed en verhelderend gesprek waaruit ook is gebleken dat de manipulaties die plaats hebben gevonden lang niet altijd als zodanig bedoeld waren, maar ook dat het ongebruikelijk is in de tv-wereld om fouten toe te geven ( hè, huub? ).

Ook bleek dat het nagenoeg ondoenlijk was voor ze om alle vragen en klachten te behandelen omdat er te weinig structuur was in waar deze geplaatst werden en er niet de mankracht was alles bij te houden.
Het nut van het 'blunders van de redactie' topic is nog eens aangehaald en naast dat topic zal in TBO2 ook een directe lijn (waarschijnlijk chat) openstaan naar de redactie, waar aankomende rellen vanwege vermeende manipulaties gemeld kunnen worden zodat er vanuit de bunker iemand tekst en uitleg kan komen geven. Eerlijk (dat is iig de afspraak).

Dat de kijker logischerwijze niet ALLES beslist wist iedereen natuurlijk al wel, maar in TBO2 zal er in ieder geval meer transparantie zijn en meer communicatie zijn en ik heb er na het gesprek vertrouwen in gekregen dat dat allemaal goed gaat komen en dat TBO2 nog beter en succesvoller zal gaan worden dan TBO1.

En DAAROM ben ik dus van gedachten veranderd. Lijkt me niets mis mee.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')