quote:Op zondag 24 mei 2009 20:12 schreef qonmann het volgende:
Spakenburg
Jawelquote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef Homdeck het volgende:
johnny kraaykamp
Tussenstand Deel 1568:quote:
+ 1quote:Op zondag 24 mei 2009 20:22 schreef Rucebo het volgende:
Cameron Diaz
quote:
Nee hier ben ik slecht inquote:
Wat isquote:(ook
of
) is een streekbier uit het Zennedal, waarin ook Brussel is gelegen, en vooral het Pajottenland ten zuidwesten van Brussel. Het bier ontstaat door spontane gisting met wilde gisten uit de buitenlucht.
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef Etcetera het volgende:
Nee, maar het schijnt wel met elkaar te maken hebben? (Ik ben een bier noob, don't hit me)
Dat zou eventueel kunnen maar is niet wat ik bedoeldequote:Op zondag 24 mei 2009 21:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Allemaal een Oscar gewonnen voor een bijrol?
Nee, gaat wel om een rol die ze allemaal speelden.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:05 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
spelen allemaal moordenaars
Nee, het gaat om één rol. Niet noodzakelijk de zelfde persoon maar wel dezelfde rolquote:Op zondag 24 mei 2009 21:08 schreef Terpentin07 het volgende:
Allemaal iemand die op de vlucht was?
Inderdaad, ze zijn allemaal ooit de president van amerika geweest.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:13 schreef qonmann het volgende:
president gespeeld ?
ah ok. alleen hot shots in een ver verleden gezienquote:Op zondag 24 mei 2009 21:20 schreef De_Hertog het volgende:
Micheal Douglas speelde in The American President de titelrol, Bridges zat in Hot Shots Part Deux en Freeman in Deep Impact. Alleen Hackman was uit een minder bekende film, Absolute Power. (en Welcome to Mooseport, maar daar had ik ook nog nooit van gehoord).
Genoteerd.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:19 schreef Yankee het volgende:
tvp
Ik mis in het totaal klassement trouwens 2 punten, dus kan iemand dat de volgende keer even bijwerken?!
quote:
quote:
En tenen spontaan laat krommenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
De man die vorken spontaan doet buigen..
Je bedoelt: tenen laat krommen.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
De man die vorken spontaan doet buigen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |