Had ik nou maar een eigen kantoor hequote:
Muckquote:
goed planquote:Op maandag 25 mei 2009 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, tijd voor boodschappen voordat er noodweer komt.
Moet alleen vanavond om 8 uur bij een kennis zijn. Hopelijk blijft het dus tot een uur of 12 droog.quote:
Tuurlijk.quote:
en zeker zelf opeten he? Ik ken dat van jouquote:Op maandag 25 mei 2009 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk.
* MPG deelt weer ijsjes uit aan de KSC
Ohja, dat kan ik nog wel vanavond nemen. Straciatella-ijsquote:Op maandag 25 mei 2009 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk.
roomijs of waterijs?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk.
in elk geval geen chocolade-ijs met notenquote:
Jij krijgt nietsquote:Op maandag 25 mei 2009 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, tijd voor boodschappen voordat er noodweer komt.
Scheelt weer, chocoladeijs lust ik zowiezo niequote:Op maandag 25 mei 2009 11:26 schreef Muck het volgende:
[..]
in elk geval geen chocolade-ijs met noten
Dat heeft die dikke smikkel al in zijn mik
Prima, ik vind waterijs toch lekkerder met dit warme weerquote:Op maandag 25 mei 2009 11:26 schreef Muck het volgende:
[..]
in elk geval geen chocolade-ijs met noten
Dat heeft die dikke smikkel al in zijn mik
Geen probleem!quote:Op maandag 25 mei 2009 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij krijgt niets
Alleen het westen krijgt wat![]()
ja, perenijsjesquote:Op maandag 25 mei 2009 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Prima, ik vind waterijs toch lekkerder met dit warme weer
Ik hoop van wel, anders hebben we het hier over een seriemoordenaar die nog meer slachtoffers gaat eisen.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:34 schreef Frutsel het volgende:
Vermoedelijk vier doden bij gezinsdrama in Zwijndrecht
Althans: De meeste reageerders denken dat het een gezinsdrama is. Laten we hopen van niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |