* Muck de fiets onder de carport vandaan trektquote:
Oh ja, anders krijg je die lui die met fiets en al de bus/trein etc in willenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
Moet gewoon werken. Als het dan maar weer droog is na 16:30, want dan moet ik per OV naar huis.
Maar dan ga je niet vanuit je bed gelijk aan 't werkquote:Op maandag 25 mei 2009 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op mijn vakanties gaat de wekker ook om 6~7 uurHeerlijk.
zwaai je even naar mijn werk?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:59 schreef Pheno het volgende:
Straks maar lekker de Gelderse Poort weer in lopen. Lekkere rustNatuurgebied in je achtertuin ftw
Werk jij in Bemmel?quote:
He, ik ook! Wat een toeval!quote:
Wat doe je dan op fok eigenlijk? Met dit weer?quote:
Ergens misschien wel ja...quote:Op maandag 25 mei 2009 09:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Goed om te horenwel jammer dat je uitkijkt naar de dagen dat je alleen zit..
Nee, dan word ik nat.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, anders krijg je die lui die met fiets en al de bus/trein etc in willen
Die pipo's slapen daar waar ik normaliter vrijwilligerswerk doe, omdat hun toko is afgefiktquote:Op maandag 25 mei 2009 09:10 schreef OA het volgende:
[..]
Wees blij met was je hebt. Sommige mensen hebben namelijk geen thuis bij hun buiten.
Ontbijten, nieuws kijken op internet, rustig drinken. Ik heb net al lekker even in de ochtend buiten gezeten. Straks een boodschappenlijstje maken, lekker te voet boodschappen doen, tuin zitten, schoonpa komt langs, die wilt vast meewandelen door gebied. Etc. De hele dag in de zon zou betekeken dat ik indiaan kan spelen in een slechte parodie van Indiaan Jones en de tempel van Ugh.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat doe je dan op fok eigenlijk? Met dit weer?
[..]
P0wned.quote:
Daar kan ik vanaf hier al zwaaienquote:
Ik kan helaas geen vrij nemen, ben de enige hier geloof ikquote:
Je kunt het inderdaad al van ver zien, haast niet te missenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar kan ik vanaf hier al zwaaienHet Ohra gebouw is net niet in zicht.
Zomaar een dagje vrij dan of heb je nu al lekker vakantie?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ontbijten, nieuws kijken op internet, rustig drinken. Ik heb net al lekker even in de ochtend buiten gezeten. Straks een boodschappenlijstje maken, lekker te voet boodschappen doen, tuin zitten, schoonpa komt langs, die wilt vast meewandelen door gebied. Etc. De hele dag in de zon zou betekeken dat ik indiaan kan spelen in een slechte parodie van Indiaan Jones en de tempel van Ugh.
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan helaas geen vrij nemen, ben de enige hier geloof ik
Had ik nou maar een eigen kantoor hequote:
Muckquote:
goed planquote:Op maandag 25 mei 2009 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, tijd voor boodschappen voordat er noodweer komt.
Moet alleen vanavond om 8 uur bij een kennis zijn. Hopelijk blijft het dus tot een uur of 12 droog.quote:
Tuurlijk.quote:
en zeker zelf opeten he? Ik ken dat van jouquote:Op maandag 25 mei 2009 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk.
* MPG deelt weer ijsjes uit aan de KSC
Ohja, dat kan ik nog wel vanavond nemen. Straciatella-ijsquote:Op maandag 25 mei 2009 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk.
roomijs of waterijs?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk.
in elk geval geen chocolade-ijs met notenquote:
Jij krijgt nietsquote:Op maandag 25 mei 2009 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, tijd voor boodschappen voordat er noodweer komt.
Scheelt weer, chocoladeijs lust ik zowiezo niequote:Op maandag 25 mei 2009 11:26 schreef Muck het volgende:
[..]
in elk geval geen chocolade-ijs met noten
Dat heeft die dikke smikkel al in zijn mik
Prima, ik vind waterijs toch lekkerder met dit warme weerquote:Op maandag 25 mei 2009 11:26 schreef Muck het volgende:
[..]
in elk geval geen chocolade-ijs met noten
Dat heeft die dikke smikkel al in zijn mik
Geen probleem!quote:Op maandag 25 mei 2009 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij krijgt niets
Alleen het westen krijgt wat![]()
ja, perenijsjesquote:Op maandag 25 mei 2009 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Prima, ik vind waterijs toch lekkerder met dit warme weer
Ik hoop van wel, anders hebben we het hier over een seriemoordenaar die nog meer slachtoffers gaat eisen.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:34 schreef Frutsel het volgende:
Vermoedelijk vier doden bij gezinsdrama in Zwijndrecht
Althans: De meeste reageerders denken dat het een gezinsdrama is. Laten we hopen van niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |