straks lekker nog even weer gaan slapen AEquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:43 schreef Angel-Eyez het volgende:
Ik was ook al om 4.30 wakker
Nu 2 uur verder ben ik er toch echt maar even uit gegaan. Straks nog maar weer een poging tot slapen wagen
De kleine was druk, 1 kat was bang en mijn zonnescherm was door het spookweer naar beneden gesodemieterd
Maar ik meld me dus alvast, met baby-gevulde buik
en bedanktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:44 schreef Angel-Eyez het volgende:
Beessie-Jen, sterkte vandaag op het werk. Hoop dat j een beetje over de moeheid heenraakt
ja ik zou het jou dus ook gunnen, maar jij bent nog niet in de luxe positie van verlofquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
straks lekker nog even weer gaan slapen AEis goed voor je!
Mijn VK heeft zelf niets geschat, ik kreeg gewoon standaard een groeiecho ivm mijn hoge BMI. Ik heb op 12 mei een groeiecho gehad, met 34 weken, en daar bleek dus dat ie zo´n 3 weken voor lag. Toen moest ik van mijn VK nog een keer terug, om te kijken of hij zo hard door blijft groeien, of dat het een beetje bij zou trekken/langzamer zou gaan. Maar gister dus weer een echo gehad, en hij is gewoon net zo hard doorgegroeid. (bij de pretecho met 26 weken lag ie ook al een stuk voor op de groei). Dus het is in elk geval wel heel constant.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:57 schreef marlieske het volgende:
Tessie maar hoe komt je vk er dan bij dat de baby voor op groei zou liggen? vaak schatten ze het gewicht en de grootte verkeerd. En af en toe hebben ze een groeispurt en dan blijkt er later toch niets aan het handje te zijn....
Isa zou ruim 3500gram moeten zijn bleek 2600gram te zijn, Ties zou nog groter zijn en was 2700gram bij de geboorte.
Maar ik hoop echt voor je dat wanneer de baby fors blijkt te zijn wel in gaan grijpen 12 pond op de wereld zetten lijkt me niet niks.
Ze meten bij een groei-echo een aantal dingen op. Als ik het goed heb het bovenbeentje, het buikje en nog 1 of 2 andere dingen en op basis daarvan maken ze een inschatting.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:57 schreef marlieske het volgende:
Tessie maar hoe komt je vk er dan bij dat de baby voor op groei zou liggen?
ik vond m niet zo heel erg boeiend, behalve de luiers danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:53 schreef Kersjes het volgende:
Tessie, je kleine is in ieder geval consequent!
Spannend Troel, ik hoop voor je op een mooie echo maar in ieder geval het rustgevende swoesjswoesj. Hoe gaat het verder met je? Nog last van de verzakking?
Ik mag de blije doos ophalen lees ik net. Iemand anders hem ook pas opgehaald, zit er nog wat spannends in behalve luiers?
Met de verzakking gaat het gelukkig steeds minder goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:53 schreef Kersjes het volgende:
Tessie, je kleine is in ieder geval consequent!
Spannend Troel, ik hoop voor je op een mooie echo maar in ieder geval het rustgevende swoesjswoesj. Hoe gaat het verder met je? Nog last van de verzakking?
Ik mag de blije doos ophalen lees ik net. Iemand anders hem ook pas opgehaald, zit er nog wat spannends in behalve luiers?
Bij elke echo heb je een kans op een afwijking van 5%, dus met de accuratie valt het ook wel meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze meten bij een groei-echo een aantal dingen op. Als ik het goed heb het bovenbeentje, het buikje en nog 1 of 2 andere dingen en op basis daarvan maken ze een inschatting.
Dat is dus anders dan een schatting op basis van wat de vk met haar handen denkt te voelen.
Maar zoals mijn oom (huisarts) al zei, dat zeg nog steeds niet alles want er kan wel en lekker speklaagje om die botjes heen liggen wat de echo weer niet op pikt.
Bij mij dacht iedereen een 7 ponder, hooguit 8 en het waren er dus echt 9.
Maar op zich zijn die bot-metinkjes aardig accuraat wel dacht ik.
misschien ligt het er ook wel aan dat ik in een enorme wereldstad woon hoor, zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:28 schreef miss_sly het volgende:
Jij ook al kraamzog-intake? Ik heb nog niets gehoord. Ze zullen het hier wel laat doen dan ofzo.
Ik verheug me er al op om om 4 uur naar huis te gaan en even te kunnen liggen
Alleen jammer dat ik morgen vrij ben en dat schaap pas donderdag thuiskomt. Altijd zo gezellig om dat rustig samen te ontbijten enzo. Ach ja, eerste nacht voorbij, nog twee te gaan. En donderdag sta ik lekker op schiphol om hem af te halen
Nou vooruit, accurater dan met de handen voelen dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij elke echo heb je een kans op een afwijking van 5%, dus met de accuratie valt het ook wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |