quote:Op zondag 24 mei 2009 18:07 schreef mafkees01 het volgende:
Niet zeiken. je krijgt ervoor betaald.
Ik heb eens vijf dagen (1,5 maand lang) in 30 graden moeten zweten omdat ze geen airco hadden terwijl ik 0 euro betaald kreeg (stage)
Teringlijers
Ik ook, maar morgen ben ik vrijquote:Op zondag 24 mei 2009 18:04 schreef Furia het volgende:
Ik moet nu werkenen het is nu ook heerlijk weer
Wat heb je daar van geleerd?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:07 schreef mafkees01 het volgende:
Niet zeiken. je krijgt ervoor betaald.
Ik heb eens vijf dagen (1,5 maand lang) in 30 graden moeten zweten omdat ze geen airco hadden terwijl ik 0 euro betaald kreeg (stage)
Teringlijers
Morgen moet ik ookquote:Op zondag 24 mei 2009 18:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook, maar morgen ben ik vrij
Ik moet ook werken -ter afwisseling op mijn bijstand-, maar lekker van 6-11 dus ik kan erna weer vrolijck de zon inquote:Op zondag 24 mei 2009 17:57 schreef washball het volgende:
Morgen word het weer fantastisch weer, maar TS heeft een baan en moet dus werken.
Klacht: Moeten werken i.p.v. chillen in de zon.
Verwachter reactie:
TS werkt
OMFGquote:Op zondag 24 mei 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
TS heeft niks te klagen, zo ziet mijn week eruit:
[ afbeelding ]
50Cquote:Op zondag 24 mei 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt beter werken (mits kantoor met airco) met dat weer dan met je ballen op het strand worden gekookt. Lekker ook die klamme nachten.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |