quote:Op zondag 24 mei 2009 18:21 schreef sinadO het volgende:
Ik zou ook hoofdpijn krijgen van deze joekels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Die Spoekies ofzo?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:10 schreef Kopbal het volgende:
Of die zakjes waar allemaal van die mini-ijsjes in zaten.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:27 schreef Cheesecake het volgende:
Ik herinner me er nog twee:
- Die zakjes met allemaal kleine ijsjes. Spookies of iets dergelijks heetten ze.
- De Jive. Echt overheerlijk ijs.
quote:
Dat is waar ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar wel iets wat je met ijsjes ook kan.
Ja? Echt helemaal? Tot er niets meer van over is?quote:
Met een beetje jam is dat zo opgelostquote:Op zondag 24 mei 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar ja.
Maar het heeft geen aardbeiensmaakje en het is ook een stuk minder voedzaam.
Ooh dat was ook zo lekker jaquote:
Iehl.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met een beetje jam is dat zo opgelost
Over calippo's gesproken, die heb je ook alleen nog maar in cola en sinaasappel.quote:
Daar staat tegenwoordig toch geen vraag meer op het stokje?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Boeiend van die joekels. Gelukkig zijn er nog
[ afbeelding ]Festini
perenijsjes
nee!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:58 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Daar staat tegenwoordig toch geen vraag meer op het stokje?
Met mangosmaak enzo? Kan ik me nog wel herinneren, die waren echt heilig!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:23 schreef Slickk het volgende:
Je had ook van die zakjes Solero ijs. Dat waren gewoon kleine knijpverpakkingen. Best duur maar ontzettend lekker.
Inderdaad, die waren erg lekker.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:25 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Met mangosmaak enzo? Kan ik me nog wel herinneren, die waren echt heilig!![]()
Helaas al snel verdwenen.
Nee, maar ze zijn wel nog even lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 20:58 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Daar staat tegenwoordig toch geen vraag meer op het stokje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |