panpanquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:09 schreef PanPan het volgende:
Ik heb al geprobeerd te zoeken, maar dat gaat moeilijk als je de naam niet meer weet.
Het was zoiets als tum-tum, pim pam pet of tutti frutti, zo'n soort naam.
Jaaaa dat was lekker! Het zakje was lichtblauw, en de ijsjes hadden allemaal van die pastelkleurtjes! Ik ga er nog even over nadenken...quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:09 schreef PanPan het volgende:
Ik heb al geprobeerd te zoeken, maar dat gaat moeilijk als je de naam niet meer weet.
Het was zoiets als tum-tum, pim pam pet of tutti frutti, zo'n soort naam.
quote:
die disney ijsjes waren ook geniaal.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:25 schreef PanPan het volgende:
[..]
![]()
Ik had trouwens een tijdje geleden Disney-ijsjes in huis; ook mini-ijsjes, wel iets groter dan bovengenoemde en met stokje, maar ze smaakten hetzelfde. Ik miste alleen de romantiek van het zakje en de plakvingers![]()
Bij de c1000 heb ik vandaag nog een zak kleine Disney-ijsjes gekochtquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die disney ijsjes waren ook geniaal.
en ook nergens meer te krijgen
c1000 !quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij de c1000 heb ik vandaag nog een zak kleine Disney-ijsjes gekocht
Inderdaad waterijs met een melkachtig laagje eromheen. Mijn dochtertje is er dol op en ik ook![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 01:02 schreef Ache-T het volgende:
waren dat geen jummies ofzo? Ze waren in elk geval fucking lekker
kan ook yummies geweest zijn. Ben al aan het zoeken maar kan er zo 1,2,3 niks over vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |