Leraar verslaat de leerlingquote:Op zondag 24 mei 2009 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik was gewoon even sportnieuws aan het lezen en mis daardoor de drie-op-een-rij-LaPo-ninja.
En ik had al zo'n leuke TT bedacht.
Je hebt nog veel te leren, beste leerlingquote:
laserenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu even scheren, die stomme haartjes groeien veels te snel.
Cali, kan je daar niet eens iets op vinden?
Kan Cali ondertussen verder aan haar verslag.
Ik had er hiervoor wel twee op een rij, vond ik op zich niet slecht. Maar wanneer je weer terug in Nederland bent, kunnen we de leersessies weer voortzetten.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt nog veel te leren, beste leerling
whehequote:Op zondag 24 mei 2009 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had er hiervoor wel twee op een rij, vond ik op zich niet slecht. Maar wanneer je weer terug in Nederland bent, kunnen we de leersessies weer voortzetten.
Ik leer het nog wel eens. Maar kan het ook alleen in het weekend voor elkaar krijgen.quote:
Mental imagequote:Op zondag 24 mei 2009 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had er hiervoor wel twee op een rij, vond ik op zich niet slecht. Maar wanneer je weer terug in Nederland bent, kunnen we de leersessies weer voortzetten.
Ronde van italie. Bertagnolli heeft gewonnen na een blunder van Carvelo.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En hoe was het, Marije? En welke ronde/wedstrijd?
En zit Menchov nog in het roze?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:57 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ronde van italie. Bertagnolli heeft gewonnen na een blunder van Carvelo.
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zit Menchov nog in het roze?
mooi zoquote:
Babi pangang met rijstquote:Op zondag 24 mei 2009 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ga je koken/maken Bootje?
Wat moet je nog doen Daph?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |