Waarom zou iemand zijn naam en adres in het telefoonboek zetten?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:14 schreef Acinonyx het volgende:
je zet toch ook je naam en adres in het telefoon-boek ?
Alsof de gemiddelde FOK!ker dat uitmaakt.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:16 schreef Nikmans het volgende:
Alsof er maar 1 Bjorn Boers rondloopt in Nederland.
Hoe heet je ?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:19 schreef zomaareennaam het volgende:
er zijn inderdaad maar heel weinig mensen met unieke namen in nl / zelfs ik heb een naamgenoot....
Beroepschauffeursquote:Op zondag 24 mei 2009 17:17 schreef kurk_droog het volgende:
Persoon in TS zijn verhaal is buschauffeur
En ik ben er 1 vanquote:Op zondag 24 mei 2009 17:19 schreef zomaareennaam het volgende:
er zijn inderdaad maar heel weinig mensen met unieke namen in nl / zelfs ik heb een naamgenoot....
Nee dat is juist leuk, wij zijn anoniem hij is emotioneelquote:Op zondag 24 mei 2009 17:23 schreef timmmmm het volgende:
Jullie zijn ook een stelletje kansloze paupers dat jullie dit dan op een hyves van een Björn Boers zetten
Werkelijk, het niveau is bedroevend. worden jullie er nou zo gelukkig van een TS te naaien? En dat is in het kleine, zeer kleine geval dat jullie geen "onschuldige" Björn te pakken hebben, die nu ruzie met zijn vrouw/vriendin heeft door jullie.
Maar zolang jullie je internetpiemel maar groot en kloppend voelen hč
Echt sneu dit.
eensquote:Op zondag 24 mei 2009 17:33 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik vind het echt jammer dat dat topic dicht is. begon net leuk te worden.
Jij bent dus een van de kansloze kankerpaupersquote:Op zondag 24 mei 2009 17:29 schreef washball het volgende:
[..]
Nee dat is juist leuk, wij zijn anoniem hij is emotioneelen we hebben zijn hyves,
hey vriend, je bent de rollen aan het omdraaien.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent dus een van de kansloze kankerpaupers
Van mij mogen ze voor dit soort faalgedrag bans uitdelen, heel veel, heel lang. Een beetje in het privéleven van een willekeurige man kloten. Walgelijk
HUILENquote:Op zondag 24 mei 2009 17:23 schreef timmmmm het volgende:
Jullie zijn ook een stelletje kansloze paupers dat jullie dit dan op een hyves van een Björn Boers zetten
Werkelijk, het niveau is bedroevend. worden jullie er nou zo gelukkig van een TS te naaien? En dat is in het kleine, zeer kleine geval dat jullie geen "onschuldige" Björn te pakken hebben, die nu ruzie met zijn vrouw/vriendin heeft door jullie.
Maar zolang jullie je internetpiemel maar groot en kloppend voelen hč
Echt sneu dit.
Iemand die op internet half huilend zijn relatie bespreekt kun je geen man noemen. Ook moest hij maar een nicknaam kiezen i.p.v. zijn hele privé leven op internet gooien.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van mij mogen ze voor dit soort faalgedrag bans uitdelen, heel veel, heel lang. Een beetje in het privéleven van een willekeurige man kloten. Walgelijk
Er is nog geen verbod op het goegelen van iemands naam hoor.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
www.fokchan.nlquote:Op zondag 24 mei 2009 17:40 schreef Nikmans het volgende:
FOK! wordt echt een 2e 4chan op deze manier.
En jullie hebben geen idee of dat dezelfde Björn Boers is, aangezien in zijn partyflock staat dat ie van hardtrance etc houdt en op zijn hyves AC/DC en Iron Maiden.
Hoe weet je dat dat z'n partyflock is?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:40 schreef Nikmans het volgende:
En jullie hebben geen idee of dat dezelfde Björn Boers is, aangezien in zijn partyflock staat dat ie van hardtrance etc houdt en op zijn hyves AC/DC en Iron Maiden.
Omdat iemand die linkte, net zoals heel FOK! weet wat zijn hyves is door te googlen.quote:
lekker huilen, die krabbel is allang weer weggehaaldquote:Op zondag 24 mei 2009 17:44 schreef timmmmm het volgende:
Ja, omdat iemand de Björn Boers heet, op internet zijn naam vrijgeeft, geeft dat je het recht om in het leven te kutten van iemand die hoogstwaarschijnlijk niet dezelfde Björn Boers is. Goede redenatie hoor
LIKE WE CARE!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:40 schreef Nikmans het volgende:
Dan is het toch ook gewoon een baas?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En hoe groot is de kans dat dit een rancuneuze FOK!ker is die FOK! nu als zijn PRIVATE ARMY gebruikt om iemand het leven zuur te maken, door een kloontje te maken?
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:47 schreef picardmike het volgende:
Hij had geen vriendin op die site, maar haalde het wel weg.
Ben het met @washball eens hij wilde voor lul gezet worden en dan doen wij dat ook, anders had hij er maar bij moeten vertellen hoe hij het wilde, zo kan ik het ook bij elke vriendin goedpraten.
Dan nog kan je beter met je privacy omgaan. Niemand vind mij op Googlequote:Op zondag 24 mei 2009 17:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Omdat iemand die linkte, net zoals heel FOK! weet wat zijn hyves is door te googlen.
Hoeveel naamgenoten van die gast zouden er rondlopen in Nederland?
En hoe groot is de kans dat dit een rancuneuze FOK!ker is die FOK! nu als zijn PRIVATE ARMY gebruikt om iemand het leven zuur te maken, door een kloontje te maken?
Ik wel !quote:Op zondag 24 mei 2009 17:19 schreef zomaareennaam het volgende:
Nogmaals, een willekeurige Björn kan er niets aan doen dat deze idioot zo zijn naam prijsgeeft. Maarja, normaal gedrag schijnt zoals altijd zeer lastig te zijn in KLB, dus ik hou maar weer opquote:Op zondag 24 mei 2009 17:48 schreef washball het volgende:
[..]
Dan nog kan je beter met je privacy omgaan. Niemand vind mij op Google
NOGMAALS die Bjorn die er niks mee te maken heeft kan ook zijn privé gegevens beter beschermen,quote:Op zondag 24 mei 2009 17:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nogmaals, een willekeurige Björn kan er niets aan doen dat deze idioot zo zijn naam prijsgeeft. Maarja, normaal gedrag schijnt zoals altijd zeer lastig te zijn in KLB, dus ik hou maar weer op
Ben je nou zo dom?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:48 schreef washball het volgende:
[..]
Dan nog kan je beter met je privacy omgaan. Niemand vind mij op Google
Ook die kunnen hun privacy beschermen,quote:Op zondag 24 mei 2009 17:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom?
Het kan elke Björn Boers zijn in Nederland, dat zijn er volgens mij nogal wat
en jij faalt in alles wat te maken heeft met hyperlinken.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:01 schreef picardmike het volgende:
washball is....slecht
http://[ afbeelding ]
Doe het dan goed pruter.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:01 schreef picardmike het volgende:
washball is....slecht
http://[ afbeelding ]
Kwam door mijn firewall die blokkeerde het scriptlinkje en een irritante explorer.quote:en jij faalt in alles wat te maken heeft met hyperlinken.
Dit is even sneu als dit hele topic bij elkaarquote:Op zondag 24 mei 2009 18:07 schreef picardmike het volgende:
[..]
Kwam door mijn firewall die blokkeerde het scriptlinkje en een irritante explorer.
Volgens mij ben jij een kloon van iemand die ik ooit verweten heb slechte smaak te hebben.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:06 schreef washball het volgende:
[..]
Ja, maar audiofielen zijn niet welkom.
metal een goede smaak noemenquote:Op zondag 24 mei 2009 18:13 schreef sinadO het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een kloon van iemand die ik ooit verweten heb slechte smaak te hebben.
Het toeval is dat ik die persoon ook nog ergens vandaan ken.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:09 schreef washball het volgende:
En dan met je eigen naam aanmelden op FOK!. Die mensen zijn zo dom.
Voorbeeld
Enne: welkom op het internet, dacht je dat Golden Brown gevaarlijk was, met je kop op een profielensite staat gelijk aan online-suicide.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:29 schreef washball het volgende:
[..]
Nee dat is juist leuk, wij zijn anoniem hij is emotioneelen we hebben zijn hyves,
En jij luistert.....?quote:
hiphop, jazz, acid mix, blues, ambiences etc.quote:
Diegene in wiens leven je dan kut (die dus niet de juiste Bjorm Boers is) heeft toch ook zn gegevens zelf op internet gegooid?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:44 schreef timmmmm het volgende:
Ja, omdat iemand de Björn Boers heet, op internet zijn naam vrijgeeft, geeft dat je het recht om in het leven te kutten van iemand die hoogstwaarschijnlijk niet dezelfde Björn Boers is. Goede redenatie hoor
Mmmmkay. Approved.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hiphop, jazz, acid mix, blues, ambiences etc.
Skip himmler neefquote:Op zondag 24 mei 2009 17:25 schreef IJsblock het volgende:
Voor zover ik weet zijn er weinig naamgenoten van mij, wie heet er nog meer Edward Elisabeth Hitler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |