Open vuur???? geloof ik niks van.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:56 schreef Koekz het volgende:
Zeikerd
En vuur maken mag altijdBrand veroorzaken is iets anders
In oost groningen kun je nog voor een prikkie een huis kopen waar je in een straal van een paar 100 meter niemand anders hebt wonen. Doe dat dan als je d'r niet tegen kunt dat er mensen naast je wonen.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Schijnt de zon weer even, en dan is het weer raak. De buren hebben een briljant idee...als je even buiten gaat zitten..![]()
Wat een stankoverlast.![]()
Gek dat dit nog zomaar kan.![]()
Een vuurtje stoken in de tuin mag niet en dit dan wel?![]()
Ik vraag me af hoe GL hierin staat....
Nee, de politiek moet dit oplossen. De burgers kunnen dit niet. Die denken alleen aan zichzelf.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:56 schreef nikk het volgende:
-> Klaagbaak
Wat kost een huis ( > 100 meter buurvrij) daar ongeveer?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:57 schreef Antaresje het volgende:
[..]
In oost groningen kun je nog voor een prikkie een huis kopen waar je in een straal van een paar 100 meter niemand anders hebt wonen. Doe dat dan als je d'r niet tegen kunt dat er mensen naast je wonen.
quote:
Is zoquote:
Luie linkse rakker. Dat kun je zelf ook wel uitzoeken. Heb je meteen even wat anders te doen dan je druk te maken om al die enge mensen om je heen.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat kost een huis ( > 100 meter buurvrij) daar ongeveer?
oja, dat moet ook verboden worden.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:00 schreef Dennis_enzo het volgende:
Jij gaat zeker ook gelijk de politie bellen als de buren eens een feestje hebben
O dat laatste doen ze hier niet hoor.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:04 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ga me echt niet storen aan andere mensen die lol hebben zolang het niet 3 uur 's nachts met een hoop herrie is? Wat geeft dat beetje rook of geur nou?En wat zou "de politiek" hier nou aan moeten doen volgens jou? Het verbieden? Ik bedoel, komt de barbecue-politie dan aan je deur?
-Zo mevrouwtje, ik heb vernomen dat u aan het barbecuen bent!
-Nee hoor, we zijn tante Agatha aan het cremeren
-Dan is het goed, goedenmiddag
Overigens licht ik zelf de buren altijd ff in voordat we een half varken affikken.
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:08 schreef Edwinuss het volgende:
Meen je dit serieus?
Als het rond een uur of 11 was zou ik het wel kunnen begrijpen, vooral als het meerdere keren per week zouden zijn.
In dit geval ben je gewoon een jankpot.
Maatschappelijk thema: ruimte (lucht) nemen vs ruimte (lucht) geven......quote:Op zondag 24 mei 2009 17:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waar je je al niet druk om kunt maken. Laat mensen toch lekker BBQ'en. En hou vooral de politiek hier buiten (en zeker GL).
Stel je niet zo aan. Dan ruik je de BBQ van de buren even, nou en. Zelf steek je zeker nooit een BBQ aan?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maatschappelijk thema: ruimte (lucht) nemen vs ruimte (lucht) geven......
Nee, ik steek nooit een BBQ aan, omdat ik een van de weinigen ben die wel rekening met anderen houdt.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Dan ruik je de BBQ van de buren even, nou en. Zelf steek je zeker nooit een BBQ aan?
Bandbreedte benutten ipv grenzeloos nemen. Kernthema.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:17 schreef Hexagon het volgende:
Kun je niet beter een topic openen over welke pleziertjes we nog wel mogen hebben in jouw ideale wereld?
Wat grappig dat je zelf slachtoffer bent van je uitleg. Jij denkt immers ook aan jezelf en houd geen rekening met het plezier van je buren.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, de politiek moet dit oplossen. De burgers kunnen dit niet. Die denken alleen aan zichzelf.
Vroeger hielden ze nog wel rekening met elkaar. Die tijd is lang voorbij.
Denk dat de rest van de bevolking idd erg blij zal zijn met een BBQ verbod. Leuk dat je daar ook even rekening mee houdt.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, ik steek nooit een BBQ aan, omdat ik een van de weinigen ben die wel rekening met anderen houdt.
Groenlinks afdeling Amsterdam iig welquote:Op zondag 24 mei 2009 17:38 schreef Igen het volgende:
Kijk, als TS z'n buren nou niet kúnnen barbecuen en er daarom een hele fles spiritus overheen gooien, dán stinkt het en dán heeft 'ie een punt.
Maar als ze wel gewoon fatsoenlijk een fikkie kunnen stoken dan ruikt het alleen maar lekker en moet TS gewoon niet zo zitten zeuren.
Oh ja, GroenLinks is vast tegen barbecuen, omdat het te veel fijnstof uitstoot en energie-inefficiënt is. En daarom stem ik dus niet op GL.
Vanwege de fijnstof nog wel! Yes, goed gegokt!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Groenlinks afdeling Amsterdam iig wel
GroenLinks: verbied barbecue
Volgens mij flikkeren ze een halve fles eroverheen, want idd spirituslucht.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:38 schreef Igen het volgende:
Kijk, als TS z'n buren nou niet kúnnen barbecuen en er daarom een hele fles spiritus overheen gooien, dán stinkt het en dán heeft 'ie een punt.
Blijkbaar kunnen ze het niet....Misschien moet er een soort BBQ rijbewijs komen oid.quote:Maar als ze wel gewoon fatsoenlijk een fikkie kunnen stoken dan ruikt het alleen maar lekker en moet TS gewoon niet zo zitten zeuren.
Dan ga ik GL stemmen.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Groenlinks afdeling Amsterdam iig wel
GroenLinks: verbied barbecue
Het is wel weer duidelijk hoe jij in de politiek staatquote:Op zondag 24 mei 2009 16:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Schijnt de zon weer even, en dan is het weer raak. De buren hebben een briljant idee...als je even buiten gaat zitten..![]()
Wat een stankoverlast.![]()
Gek dat dit nog zomaar kan.![]()
Een vuurtje stoken in de tuin mag niet en dit dan wel?![]()
Ik vraag me af hoe GL hierin staat....
Vraag: wat vind jij hiervan? Vrijheid blijheid? Of mag alles ten koste van anderen?
Ik ben denk ik niet de enige die er last van heeft. Wat denk je van alle astma patiënten?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is wel weer duidelijk hoe jij in de politiek staat![]()
"ik heb er last van dus de overheid moet het voor mij oplossen"
Welkom in de echte wereld! Alles, maar dan ook echt alles wat je doet, doe je voor jezelf. Het is ook volleidg zinloos om je zelf weg te gaan cijferen zodat anderen voordeel hebben, da's de perfecte basis voor een depressie.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, ik steek nooit een BBQ aan, omdat ik een van de weinigen ben die wel rekening met anderen houdt.
Ik ben niet zo van......alles moet maar kunnen, zo van....ik eerst de rest op de tweede plaats.
Daar heb ik het dan ook niet over, heb zelf ook een hekel aan bbq'en maar dat is geen reden voor mij om te pleiten voor overheidsingrijpen.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben denk ik niet de enige die er last van heeft. Wat denk je van alle astma patiënten?
Inderdaad. De oplossing. Ik zou in dat geval geren enkel bezwaar hebben.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Wij hebben een BBQ zonder rook (elektrisch). Dé oplossing.
Kom je eigenlijk wel eens buiten EchtGaaf?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad. De oplossing. Ik zou in dat geval geren enkel bezwaar hebben.
Dat is gewoon opgevoerd gourmetten.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Die hebben toch al het raam dicht omdat het hooikoorts seizoen ook weer is begonnen.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben denk ik niet de enige die er last van heeft. Wat denk je van alle astma patiënten?
Ik ben het met du_ke eens.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:54 schreef du_ke het volgende:
Krijg toch de vlektyfus EG. Laat mensen lekker barbecueën als ze daar zin in hebben.
Woensdagavond nog tot 23.30 uur gedaan bij een vriend op het balkon
Er was vroeger geen BBQ?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Vroeger hielden ze nog wel rekening met elkaar. Die tijd is al lang voorbij.
Alles wat hij zelf ook leuk vindt. Jeweettoch...quote:Op zondag 24 mei 2009 17:17 schreef Hexagon het volgende:
Kun je niet beter een topic openen over welke pleziertjes we nog wel mogen hebben in jouw ideale wereld?
Ligt eraan. Zijn die astma patiënten christelijke zeikerds die niemand iets gunnen, dan zullen ze je idiote mening wel delen. Zijn het fatsoenlijke mensen die anderen wel iets gunnen en niet alleen aan zichzelf denken, dan zullen ze er geen problemen mee hebben.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Elektrische BBQ... /epic failquote:Op zondag 24 mei 2009 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Dan is het ook geen BBQ meer.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Met mooi weer doen wij het elke dag.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef HarryP het volgende:
BBQ is gezellig en als de buren het niet elke dag doen dan lijkt het me helemaal geen probleem. Als ze wel een beetje rustig doen qua geluidsoverlast kan ik er alleen maar een voorbeeld aan nemen en ook de BBQ buiten zetten...
1 van bovenstaande, want TS laat zich(wijselijk) niet meer horen...quote:Op zondag 24 mei 2009 23:56 schreef Xa1pt het volgende:
TS is óf ziekelijk aan het trollen, óf hij heeft inderdaad geen vrienden, straatvrees en kampt nog met een hoop psychische complexen, en wat dies meer zij.
Klopt. Het was een beetje dubbelop. Stank is per definitie overlast.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:21 schreef sneakypete het volgende:
[..]
'Stankoverlast' is een klassieke stijlfout.
Ik weet niet wat ze er allemaal inflikkeren, maar het stinkt als een kreng. Dat begin al met minstens een halve fles spiritus.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:29 schreef Hexagon het volgende:
Overigens valt stank ook wel mee. Je ruit het duidelijk maar vervelend ruikt het niet. Tenzij de buren van EG hun BBQ met oude autobanden stoken.
Het komt er gewoon dwars doorheen. Alleen dichtkitten helpt dan nog.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:59 schreef Michelle_2 het volgende:
Ik wist dat er zeikerds bestonden maar zo erg? pfffff![]()
Als mijn bovenbuurman aan het BBQ is en de wind staat verkeerd dan komt de walm ook wel eens bij mij naar binnen..
So what dan doe ik het raam gewoon even dicht....
Oplossing: gewoon meedoen, en vergeet dit niet mee te nemen naar je buren:quote:Op zondag 24 mei 2009 16:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Vraag: wat vind jij hiervan? Vrijheid blijheid? Of mag alles ten koste van anderen?
Dat is in de meeste gevallen hetzelfde.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me af waarom je wel mag BBQ-en maar niet mag cremeren in je tuin.
En we hebben een contactgestoorde!quote:
Op een wat andere manier dan jij denkt. Want stank die jij ruikt, levert ons overlast op in de vorm van klaagtopics die met een klassieke Calvinistische zwaarmoedigheid levensvreugde en genot van medeburgers veroordelen.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. Het was een beetje dubbelop. Stank is per definitie overlast.
dikke pech voor jou maar dit is gewoon een onzin topic eerste klas voor polquote:Op zondag 24 mei 2009 16:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, de politiek moet dit oplossen. De burgers kunnen dit niet. Die denken alleen aan zichzelf.
Vroeger hielden ze nog wel rekening met elkaar. Die tijd is lang voorbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |