Hoe weet jij dat? misschien is TS wel een J-RPG karakter?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:36 schreef Jeej het volgende:
HOAX: ts is heul niet sterk genoeg om zo'n groot zwaard te kunnen dragen
Het is toch juist iemand anders geweestquote:Op zondag 24 mei 2009 16:33 schreef Titus-Pullo het volgende:
Tot mijn schrik ontdekte ik echter dat de kat gewoon aan mijn voeteneinde lagen ik was alleen thuis, dus iemand anders kan het niet geweest zijn.
Die blijft dus openstaan ja. Normaal kan dat beest niet naar binnen komen, want als de sleutel niet in de deur zit kan hij natuurlijk niet geopend worden van buitenaf (wel van binnen, daarom smijt ik dat beest 's avonds altijd naar buiten) Ik werd een keer wakker omdat het verrektes koud was, toen ik beneden kwam stond de deur wijdopen en lag het halletje vol met stuifsneeuwquote:Op zondag 24 mei 2009 16:45 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Dus zodra jouw kat binnen is, blijft die deur openstaan? Of kan ie hem ook weer dichtdoen? Dat is vragen om problemen.
Nee, die zijn nog steeds weg tot dinsdagquote:Op zondag 24 mei 2009 17:12 schreef napalmpje het volgende:
Je huisgenoot kwam ladderzat thuis.. flikkert eerst in de planten.. krijgt met heeeel veel moeite eindelijk de deur open en flikkert in z'n bed. Vervolgens kom jij naar beneden en pakt zijn sleutel uit de deur.
Opgelost!
lemming?quote:Toen ik weer naar binnen ging zag ik dat iemand de sleutel in het slot had laten zitten (huisgenoot toen hij wegging, was zijn keycord )
Nee, dat zou wel een heel slechte en onherkenbare zijnquote:
Zijn vriendinquote:Op zondag 24 mei 2009 17:37 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ja lap zeg, wie zit er dan in die boom
Van dat monster of van mij?quote:
die van jouquote:Op zondag 24 mei 2009 17:43 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Van dat monster of van mij?
En nee, geen onzin, dit is dus echt gebeurd en ik heb werkelijk geen idee hoe die deur open kwam
Ik zag in eerste instantie niet wat je veranderd hadquote:
Dat zijn uiteraard de ''z''tjes die men produceert tijdens de slaap.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:55 schreef mafkees01 het volgende:
Ik zie geen kat hoor. Of zijn die twee zwarte schuine strepen een kat?
Wat heeft dit met V for Vendetta te makenquote:
Z'n relaas met woorden beginnend met de letter Vquote:Op zondag 24 mei 2009 18:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat heeft dit met V for Vendetta te maken
Kijk de film eens en kom dan met een snuggere opmerking.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat heeft dit met V for Vendetta te maken
Fijn is dat.. nu denk ik de volgende keer als er een ruit wordt ingeslagen dat m'n klok is gevallen..quote:Op zondag 24 mei 2009 18:31 schreef Stukjekaas het volgende:
Laatst viel er een klok in de kelder van de muur zo rond twee uur in de nacht. Het klonk alsof er een ruit werd ingeslagen
Dat had ik van suske en wiske, maar daar is het iets als ''zoevend zweven zotte zeveraars''quote:Op zondag 24 mei 2009 18:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk de film eens en kom dan met een snuggere opmerking.
En wie denk je dat die klok eraf smeet, of dacht je dat zoiets uit zichzelf gebeurt ?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:31 schreef Stukjekaas het volgende:
Laatst viel er een klok in de kelder van de muur zo rond twee uur in de nacht. Het klonk alsof er een ruit werd ingeslagen
Nee, nu staat de spoiler over de tekst.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
spoiler ff weggehaald anders zie je de paint niet fatsoenlijk
mooie paint
Helaas werd ik wakker bij het openen van de deur, dus daar heeft die vuige gluiperd geen kans voor gehadquote:Op zondag 24 mei 2009 19:12 schreef Penisbaard het volgende:
TS is verkracht in zijn slaap en heeft er niks van gemerkt
Helaas?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:14 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Helaas werd ik wakker bij het openen van de deur, dus daar heeft die vuige gluiperd geen kans voor gehad
Helaas voor mijn eventuele belager.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:55 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Helaas?
Jij wordt graag uitgewoond door een troep wilde Marokkanen in je slaap?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |