quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:29 schreef Blistering het volgende:
Vanavond maar unsigned voor de raid. Champions League gaat toch écht voor een raid.
Don't make me doubtquote:
Wij Levi -> XT-002 -> Kologarn -> CatLady -> Thorim -> Hodir (Iedereen werd gedced tijdens het gevecht en de trash was terug...), daarna ging hij wel neer -> Freya (1 wipe, ging een beetje vaag, daarna zelfde verhaal als bij Hodir...alle trash ook weer terug (behalve mini bosses)), toen nog maar Ignis en Razorscale gekilled.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:56 schreef stbabylon het volgende:
Leuk avondje vanavond:
Levi > Razor > Decon > Kilo > CrazyCatLady > Thorim > Council > Ignis, allen zonder whipes.
Helaas te weinig healers mee voor nog meer, dus zijn we Emalon gaan wezen killen.
Ik met 6k net bovenaan, maar we zijn dan ook casualsquote:
Whehe idd, gogomount ftw iedere keer een andere mount. En deze maand nog ff argent crusade hyphogriph als mount en daarna ook weer flying randomquote:
Ik heb gisteren samen met 39 anderen mezelf uitermate vermaakt met het raiden van alle horde-steden en het organiseren van alles bij elkaar. Mensen bij elkaar houden en ga zo maar door. Een succesvolle PUG-Raid die in één keer door met slechts 1 wipe in TB alle hordecities doorrenden en bazen doodmaakten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:09 schreef stbabylon het volgende:
Ik weiger For the Horde te doen. Om 2 redenen:
- ik heb niks met pvp
- de enige reward is een paar achievement punten en die mount.
En die mount is zo commen dat ik niet in zie waarom ik daar in hemelsnaam mijn tijd in moet steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |