tuurlijk jongenquote:
gelukkig zit er nog stamina op die hatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:05 schreef Blistering het volgende:
Daarna Sarth 10 speedkill, 1ste try down. Kom ik er naderhand achter dat ik de hele try m'n Weather Beaten Fishing Hat op had. /rofl!
quote:
^^quote:
Ga het vanavond ook uitproberenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
DESTRUCTION = OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM
3/13/55, omdat we nooit zeker een SP meehebben in de raids.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef Murloc het volgende:
[..]
Ga het vanavond ook uitproberen
Wat heb je, 0/13/58 ?
Tis gewoon een kwestie van wennen.. probeer het 2 dagen en weet zeker dat je het zo onder de knie hebt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]Ik ben geen clicker, maar keybinding is voor mij hopeloos
Met mijn huidige spec heb ik dat niet eens nodigquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:12 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Tis gewoon een kwestie van wennen.. probeer het 2 dagen en weet zeker dat je het zo onder de knie hebt.
Je spamt maar 2 knopjes?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Met mijn huidige spec heb ik dat niet eens nodig![]()
Waarom mis ik DPS?? Ik kan toch met mijn klikwerk evenveel doen? Ik moet toch mijn energy bar fillen? Ik heb jaren CS en UT gespeeld en had alles 'gebinded' op mijn muis (mx500).quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:04 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Heel veel dps.. en je hebt een lamme vinger en arm van het klikken..
5-6 , Pet commands voor het gemak niet meegerekend.quote:
Omdat je met keybinds sneller kunt reageren op bepaalde situaties..quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:48 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Waarom mis ik DPS?? Ik kan toch met mijn klikwerk evenveel doen? Ik moet toch mijn energy bar fillen? Ik heb jaren CS en UT gespeeld en had alles 'gebinded' op mijn muis (mx500).
Ik vind macro's juist irritant. De ene keer is je rotation net iets anders dan de andere, moet je daar weer een speciale voor maken. Of alsnog de abilities op je bar zetten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:23 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
^^
Kan zijn dat ik er naast zit maar voor iedere class / spec is er een rotatition die het meeste dmg doet.
Voor mijn DK heb ik gewoon een macro gemaakt die ik spam. Daarnaast heb je dan een paar bindings voor als de macro mis loopt of dingen zoals horn of winter.
Onder het motto waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan
nah, het is niet alleen een 'recolor'quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:11 schreef Murloc het volgende:
Oeh!
Nieuwe feral druid forms in 3.2.
Zo te zien is het niet veel meer dan wat andere kleuren, maar tis een begin
1) dat zijn de eerste notes, nog lang niet allesquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:18 schreef Fir3fly het volgende:
Nieuwe patch notes... nog steeds geen shadowpriest bug fixes. Ik word er nu toch wel echt zat van, er zijn een paar bugs die al in het spel zitten sinds 3.0 en die nog steeds niet gefixt zijn. Blijkbaar kijkt blizzard alleen maar naar classes bovenaan de dps lijsten
.
1000 ammo stacks, ranged weapons die op ilvl 213 en hoger gebuffed worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) dat zijn de eerste notes, nog lang niet alles
2) sinds 3.0... pfff, je wil niet weten hoe lang hunters al op bepaalde dingen zitten te wachten (laat staan engineers)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |