Gogomount ftwquote:Op zondag 24 mei 2009 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb m'n damage spells en shield, dispell etc gekeybind. De rest klik ik gewoon.
Mensen die mounts etc hebben gebind.
De ` key is de belangrijkste key voor mij. Pet Attackquote:Op zondag 24 mei 2009 15:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gogomount ftw. Kiest steeds een random mount voor me uit, heb die addon wel gebind onder de ` key though.
Die is dan nog logisch, omdat je hem toch nog op target moet klikken..quote:Op maandag 25 mei 2009 09:36 schreef avotar het volgende:
tvp... enneh.. rain of fire zit bij mij gewoon onder een click...
ik ookquote:Op zondag 24 mei 2009 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De ` key is de belangrijkste key voor mij. Pet Attack
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:36 schreef avotar het volgende:
tvp... enneh.. rain of fire zit bij mij gewoon onder een click...
1 2 | /cast [modifier:ctrl] rain of fire; seed of corruption |
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:44 schreef GI het volgende:
Yoshua de enhancement shammy loopt trouwens sinds dit weekend rond met :
http://www.wowhead.com/?item=35601
en
http://www.wowhead.com/?item=38238
Mount onder shift+w ftw.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb m'n damage spells en shield, dispell etc gekeybind. De rest klik ik gewoon.
Mensen die mounts etc hebben gebind.
Brocolie?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:42 schreef vogelkooi het volgende:
Op mij en nog iemand na zijn alle healers in guild vrouwen.
Die andere kerel is een pally healer.
Onder de vrouwen is de shaman wel favoriet daarna de priest en die brocolie.
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:12 schreef SharQueDo het volgende:
F1-F8 = Skull, Cross, Star, Circle, Moon, Square, Diamond en Triangle (inclusief papiertje met getekende icoontjes wat er net boven op m'n toetsenbord ligt ter referentie)
Leuk om de UI van een andere priest te zienquote:Op maandag 25 mei 2009 19:35 schreef Fir3fly het volgende:
Ik doe het simpel, gewoon een screenshot van m'n UI:
[ afbeelding ]
Als je dps maar hoog genoeg is dan is alles goedquote:Op maandag 25 mei 2009 21:08 schreef Coraline. het volgende:
Die calculators ken ik inderdaad, maar die vertellen me nog niet zoveel. Die ervaring moet ik nog opdoen denk ikMaar dankjewel, daar kan ik iets mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door vogelkooi op 25-05-2009 22:56:11 ]Fear is the grease of society.
Heel veel dps.. en je hebt een lamme vinger en arm van het klikken..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:01 schreef Reneuh het volgende:
Ik heb helemaal niets gebind. Mis ik nu iets
Ik heb ook alleen ` t/m = onder een knop zitten, waarvan ik alleen ` in de keymappings heb verandert.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:01 schreef Reneuh het volgende:
Ik heb helemaal niets gebind. Mis ik nu iets
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik mis niet echt wat. Ik kan toch niet tijdens het vechten op ctrl of shift drukken en mijn wasd blijven gebruiken.
Ga eens 2 jaar lang Counter-Strike / Unreal Tournament spelen, dan praten we weer verder.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen ` t/m = onder een knop zitten, waarvan ik alleen ` in de keymappings heb verandert.
En ik mis niet echt wat. Ik kan toch niet tijdens het vechten op ctrl of shift drukken en mijn wasd blijven gebruiken.
Haha ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ga eens 2 jaar lang Counter-Strike / Unreal Tournament spelen, dan praten we weer verder.
Hahaha, zeer zeker.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ga eens 2 jaar lang Counter-Strike / Unreal Tournament spelen, dan praten we weer verder.
Er is een reden dat ik shoot'em'ups alleen single player speel (hoewel, wel veel RtCW gespeeld). En dan nog, ja, daar gebruik je die keys wel, maar daar gebruik je veel minder de cijfer toetsen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |