het is zondag.. dan mag je juist niks doenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:09 schreef kingmob het volgende:
Nou, da's dan vervelend...
ik ben best wanhopig op dit moment. Dit is geen oke dag om niks te doen te hebben
Het is fucking briljant weer, maar alleen op een terras zitten heb ik gisteren al gedaan, ik blijf niet bezigquote:Op zondag 24 mei 2009 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is zondag.. dan mag je juist niks doen
Dan zet je de tv uitquote:Op zondag 24 mei 2009 15:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is fucking briljant weer, maar alleen op een terras zitten heb ik gisteren al gedaan, ik blijf niet bezig
Ik voel me altijd schuldig als ik sport zit te kijken op zo'n dag
Ik ga na het in de zon zitten ook maar eens een stukje blazen. Nee niet toeren, rubber neerleggen op dat asfaltquote:Op zondag 24 mei 2009 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja play. Een cabrio wappert mijn krullen in de knoop
Maar kan best lekker zijn met dit weer jageloof ik goed!
Ik wil wel meekijken. Maakt dat het beter?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is fucking briljant weer, maar alleen op een terras zitten heb ik gisteren al gedaan, ik blijf niet bezig
Ik voel me altijd schuldig als ik sport zit te kijken op zo'n dag
Jaquote:Op zondag 24 mei 2009 15:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik wil wel meekijken. Maakt dat het beter?
Stelling: Ik heb een hekel aan inkoppersquote:Op zondag 24 mei 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
Stelling: vrouwen hebben liever een man met iets teveel zelfvertrouwen dan een man met net iets te weinig zelfvertrouwen
Moet jij niet naar je BBQ?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
Stelling: vrouwen hebben liever een man met iets teveel zelfvertrouwen dan een man met net iets te weinig zelfvertrouwen
Oneens met de stelling.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Stelling: Ik heb een hekel aan inkoppers
Ja 4 uur afgesprokenquote:
Je had het toch over jezelf?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
Stelling: vrouwen hebben liever een man met iets minder zelfoverschatting dan een man met net iets te veel zelfoverschatting
Nee...quote:
Doe mij die vent maar met iets (lees IETS) te weinig zelfvertrouwen. Die krik ik wel op naar het punt waar het hoort te zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
Volgens mij zietie niet dat de stelling een beeeetje is aangepastquote:
Altijd een kut moment, je kat voor het eerst naar buitenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:24 schreef Tally het volgende:
Ik zit heerlijk in de tuin. Met links van mij mijn nieuwe tven kan dus F1 kijken. En voor me mijn laptopje. Aan de andere kant mijn poesje die voor het eerst los in de tuin loopt zonder dat ik er in paniek achteraan ren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |