FOK!forum / Klaagbaak / Mensen die een ISP helpdesk bellen
Muzz_zondag 24 mei 2009 @ 14:45
Wat zijn dat ongelofelijke paupers, je moet weten wat voor telefoontjes of mailtjes wij dagelijks krijgen.

Mensen die geen POP3/SMTP kunnen instellen in Outlook.
Mensen die hun modem totaal verkeerd aansluiten.
Mensen die niet weten wat een firewall is of andere basis Windows instellingen.
Bejaarden die maar eens per maand een mailtje krijgen en toch dagelijks gaan bellen dat het weer niet werkt en de ISP de schuld geven.
Nerds die dagelijks duizenden films en games downloaden en maar klagen dat de verbinding niet optimaal is en je er uit proberen te lullen

TS werkt op zondag

[ Bericht 0% gewijzigd door Muzz_ op 24-05-2009 15:05:04 ]
Kopbalzondag 24 mei 2009 @ 14:46
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:45 schreef Muzz_ het volgende:
je moet is weten wat voor telefoontjes of mailtjes wij dagelijks krijgen.
Svenmaarzondag 24 mei 2009 @ 14:46
Je kunt op een dag onmogelijk duizenden films etc downloaden!!
gabberklaaszondag 24 mei 2009 @ 14:46
Ik snap er niets van, sorry.
Ronaldzondag 24 mei 2009 @ 14:47
TS werkt in een callcenter

Het afvoerputje van de werkende maatschappij
Inktfleszondag 24 mei 2009 @ 14:47
wat zit je nu stoer te doen. Er zijn gewoon mensen die niet 24 uur per dag achter de computer zitten te rukken, geen excuus om die jaloers die mensen te gaan zitten bashen omdat die wel een leven hebben
gatewayzondag 24 mei 2009 @ 14:47
meestal moet ik bellen voor het telefoniegedeelte.......
dWc_RuffRyderzondag 24 mei 2009 @ 14:47
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:45 schreef Muzz_ het volgende:
en maar klagen dat de verbinding niet optimaal is
Dan is die klacht toch gewoon gegrond? Wat doe je nou stoer .
druppelkutzondag 24 mei 2009 @ 14:48
ISP's die piekspanningen op je modem afvuren waardoor deze stuk gaat (5 keer)
Appletreezondag 24 mei 2009 @ 14:50
Arrogante helpdeskmedewerkers
Muzz_zondag 24 mei 2009 @ 14:50
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:47 schreef Ronaldsen het volgende:
TS werkt in een callcenter

Het afvoerputje van de werkende maatschappij
Het is dan ook een bijbaan en ik verdien beter dan de meeste leeftijdsgenoten.

Wil niet lopen te pimpen maar 10 euro bruto per uur is beter op je 19e dan als een vakkenvuller bij de AH voor 5 euro nog wat te werken
Kopbalzondag 24 mei 2009 @ 14:50
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:50 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Het is dan ook een bijbaan en ik verdien beter dan de meeste leeftijdsgenoten.

Wil niet lopen te pimpen maar 10 euro bruto per uur is beter op je 19e dan als een vakkenvuller bij de AH voor 5 euro nog wat te werken
/care. Callcenters
Stephan1237zondag 24 mei 2009 @ 14:52
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:45 schreef Muzz_ het volgende:
Wat zijn dat ongelijke paupers, je moet is weten wat voor telefoontjes of mailtjes wij dagelijks krijgen.

Mensen die geen POP3/SMTP kunnen instellen in Outlook.
Mensen die hun modem totaal verkeerd aansluiten.
Mensen die niet weten wat een firewall is of andere basis Windows instellingen.
Bejaarden die maar eens per maand een mailtje krijgen en toch dagelijks gaan bellen dat het weer niet werkt en de ISP de schuld geven.
Nerds die dagelijks duizenden films en games downloaden en maar klagen dat de verbinding niet optimaal is en je er uit proberen te lullen

TS werkt op zondag
Jij bent echt zo arrogante medewerker, jij werkt daar op de helpdesk om mensen te helpen, JIJ hebt daar voor gekozen
Parafernaliazondag 24 mei 2009 @ 14:52
Helpdeskmedewerkers die denken dat je dom bent
geelkuikentjezondag 24 mei 2009 @ 14:53
Je hoeft niet bij een callcenter te werken...
badboynovazondag 24 mei 2009 @ 14:53
dus dat is de gedachte gang van een helpdesk medewerker, geen wonder dat ze altijd bij kassa zitten de isp's
Muzz_zondag 24 mei 2009 @ 14:53
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:47 schreef gateway het volgende:
meestal moet ik bellen voor het telefoniegedeelte.......
Zeker z'n DECT telefoon met allerlei kut instellingen die problemen veroorzaakt en dan maar klagen bij je ISP, typisch.
Sjibblezondag 24 mei 2009 @ 14:55
droeftoeters

LockonStratoszondag 24 mei 2009 @ 14:56
Herkenbaar
Muzz_zondag 24 mei 2009 @ 14:56
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:52 schreef Parafernalia het volgende:
Helpdeskmedewerkers die denken dat je dom bent
Na een gesprek lachen we ook 1 op de 4 klanten kei hard uit, zo gaat het bij ons er aan toe.
Kopbalzondag 24 mei 2009 @ 14:58
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:56 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Na een gesprek lachen we ook 1 op de 4 klanten kei hard uit, zo gaat het bij ons er aan toe.
Haha, stoer man.
Parafernaliazondag 24 mei 2009 @ 15:01
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:56 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Na een gesprek lachen we ook 1 op de 4 klanten kei hard uit, zo gaat het bij ons er aan toe.
Wow vet grof!
Svenmaarzondag 24 mei 2009 @ 15:04
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:56 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Na een gesprek lachen we ook 1 op de 4 klanten kei hard uit, zo gaat het bij ons er aan toe.
HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHA WAT IS VISTA VROEG DIE OUWE HAHAHAHAHAH WAT EEN KLAPCONDOOM shift111111111111111111111111111111
Muzz_zondag 24 mei 2009 @ 15:12
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:04 schreef Svenmaar het volgende:

[..]

HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHA WAT IS VISTA VROEG DIE OUWE HAHAHAHAHAH WAT EEN KLAPCONDOOM shift111111111111111111111111111111
Net een oudje die pop3.pop3.nl had ingevuld als server en z'n alias totaal verneukt had.

Druktemakerzondag 24 mei 2009 @ 15:12
In het weekend werken
pisnichtzondag 24 mei 2009 @ 15:15
huilen over anderen maar zelf helpdesk medewerker zijn
Muzz_zondag 24 mei 2009 @ 15:17
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:12 schreef Druktemaker het volgende:
In het weekend werken
Dubbel betaald, zegt genoeg

Somebody has to do it
Adidahzondag 24 mei 2009 @ 15:17
Wees blij dat je werk hebt.
PWSteal.Ldpinch.Dzondag 24 mei 2009 @ 15:19
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:12 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Net een oudje die pop3.pop3.nl had ingevuld als server en z'n alias totaal verneukt had.


Haha.
Nero22zondag 24 mei 2009 @ 15:22
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:47 schreef Ronaldsen het volgende:
TS werkt in een callcenter

Het afvoerputje van de werkende maatschappij
TS werkt op zondag in een callcenter
Muzz_zondag 24 mei 2009 @ 15:25
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:22 schreef Nero22 het volgende:

[..]

TS werkt op zondag in een callcenter
I know

Maar gezien mijn socio-economisch plaats in de maatschapij is het meer dan een slimme zet. De meeste studenten zijn totale paupers met versleten schoenen en moeten rondkomen van stufi of van een gulle paps.
Adidahzondag 24 mei 2009 @ 15:26
Maar het is inderdaad triest als helpdesk medewerkers zeuren over "domme" vragen. Ik vind het helemaal niet vreemd als thuisgebruikers niet weten wat een Windows firewall of POP3 is, laat staan instellen. En als je daar geen begrip voor kunt tonen, dan had je maar een andere baan moeten zoeken.
gatewayzondag 24 mei 2009 @ 15:27
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:53 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Zeker z'n DECT telefoon met allerlei kut instellingen die problemen veroorzaakt en dan maar klagen bij je ISP, typisch.
niks DECT telefoon jij maar denkende te weten wat voor telefoon gebruikers hebben helpdeskertje, gewoon een vast aangesloten toestel dat bij KPN prima werkte.

Maar dar weet jij nisk vanaf, jij ratelt een vragenlijstje op dat op je scherm staat en als je dan het antwooord niet weet ligt het aan de gebruiker.
LockonStratoszondag 24 mei 2009 @ 15:31
Het standaard helpdesk bellers argument:

HIJ DOET HET ALTIJD, NOOIT PROBLEMEN!!1!EINZ!!1

of:

BIJ KPN DEED IE HET HOOR W!22!@!!!!1profoon!!!!
Muzz_zondag 24 mei 2009 @ 15:32
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:27 schreef gateway het volgende:

[..]

niks DECT telefoon jij maar denkende te weten wat voor telefoon gebruikers hebben helpdeskertje, gewoon een vast aangesloten toestel dat bij KPN prima werkte.

Maar dar weet jij nisk vanaf, jij ratelt een vragenlijstje op dat op je scherm staat en als je dan het antwooord niet weet ligt het aan de gebruiker.
Wij werken totaal niet met een 'vragenlijstje', ah weer z'n slimmerik die denkt het beter te weten (die zitten vaak lekker 2 maanden zonder internet met z'n houding). Alles moeten we zelf improviseren.

Trouwens je hebt waarschijnlijk DSL = Troep.

[ Bericht 0% gewijzigd door Muzz_ op 24-05-2009 16:01:42 ]
Muzz_zondag 24 mei 2009 @ 15:33
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:31 schreef LockonStratos het volgende:
Het standaard helpdesk bellers argument:

HIJ DOET HET ALTIJD, NOOIT PROBLEMEN!!1!EINZ!!1

of:

BIJ KPN DEED IE HET HOOR W!22!@!!!!1profoon!!!!
True that.
RemcoDelftzondag 24 mei 2009 @ 15:35
De enige momenten dat ik zo'n helpdesk bel, is als het aan hun kant fout zit... Gemiddeld hebben ze dan 20 minuten standaard-vragen nodig voor ze doorhebben dat het dan toch echt daar zit, en een week om het op te lossen...
Nee, echt een hoge pet heb ik niet van helpdesks!

TS zou zich moeten realiseren dat-ie werkloos was, als z'n werkgever z'n zaakjes goed op orde had...
gebrokenglaszondag 24 mei 2009 @ 15:38
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:32 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Wij werken totaal niet met een 'vragenlijstje', ah weer z'n slimmerik die denkt het beter te weten (die zitten vaak lekker 2 maanden zonder internet met z'n houding). Alles moeten we zelf improveseren.

Trouwens je hebt waarschijnlijk DSL = Troep.
Liever DSL dan Cable. Cable is nooit bedoeld geweest voor return traffic, vandaar altijd die mega problemen met de verbinding. Meestal is het dus gekut met je upload. Je probeert een niet geschikte technologie te gebruiken, geen wonder dat er alijd van die vette problemen zijn.
gatewayzondag 24 mei 2009 @ 15:40
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:32 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Wij werken totaal niet met een 'vragenlijstje', ah weer z'n slimmerik die denkt het beter te weten (die zitten vaak lekker 2 maanden zonder internet met z'n houding). Alles moeten we zelf improveseren.

Trouwens je hebt waarschijnlijk DSL = Troep.
alweer mis
RemcoDelftzondag 24 mei 2009 @ 15:40
Om het nog maar niet te hebben over helpdeskluitjes die nog nooit van iets anders dan Windows gehoord hebben
cohenzondag 24 mei 2009 @ 15:42
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:12 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Net een oudje die pop3.pop3.nl had ingevuld als server en z'n alias totaal verneukt had.

hahaha, wat een bak man! jullie zullen wel lol hebben met alle brilnerds onder elkaar...
gebrokenglaszondag 24 mei 2009 @ 15:43
O U heeft een Apple? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Linux? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Vista Home? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Windows 2003 Server? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Vista Business? Ja dat ondersteunen we. Wat zegt u, de Engels versie? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
fotostarterzondag 24 mei 2009 @ 15:45
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:40 schreef gateway het volgende:

[..]

alweer mis
Niet vreemd voor een helpdesk medewerker.
Onee, het ligt aan de geen die belt.
Senecazondag 24 mei 2009 @ 15:45
Nee, dan van die helpdeskmedewerkers met een superioriteiscomplex omdat ze een MBO opleiding ICT hebben gevolgd

Het is alsof een garagemedewerker mij zou uitlachen omdat ik niet weet wat een carburateur is. Alleen is een computer dan nog vele malen complexer dan een auto.
Muzz_zondag 24 mei 2009 @ 15:46
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Liever DSL dan Cable. Cable is nooit bedoeld geweest voor return traffic, vandaar altijd die mega problemen met de verbinding. Meestal is het dus gekut met je upload. Je probeert een niet geschikte technologie te gebruiken, geen wonder dat er alijd van die vette problemen zijn.
Kijk welke providers zowat wekelijks bij rader en al dat andere consumenten onzin programma’s verschijnen: Tele2, Telfort en nog meer van dat KPN- dochteronderneming zooi. Met Cable kan je vrijwel niet een bagger signaal krijgen anders doet je ISP toch echt wat fout.

Meeste problemen bij ons (zeg niet welke ISP ) zijn gewoon klap jostis die niet met een computer kunnen omgaan, soms denken ze nog het beter te weten .
Adidahzondag 24 mei 2009 @ 15:49
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:46 schreef Muzz_ het volgende:

[..]
Meeste problemen bij ons (zeg niet welke ISP )
Daar is vast wel achter te komen hoor. En als we het weten, gaat een link naar dit topic naar de servicedesk.
Muzz_zondag 24 mei 2009 @ 15:50
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:
O U heeft een Apple? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Linux? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Vista Home? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Windows 2003 Server? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Vista Business? Ja dat ondersteunen we. Wat zegt u, de Engels versie? Nee dat ondersteunen we niet helaas.

98% van alle klanten vallen ook niet in deze categorieën (althans bij de particuliere afdeling).

Nooit gehoord van een normaal verdeling?
Orealozondag 24 mei 2009 @ 15:52
Jij werkt op zondag in een callcenter... Mensen zouden een topic moeten openen waarin ze jou uitlachen!

Oh, en:
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:32 schreef Muzz_ het volgende:
improveseren.
.
Adidahzondag 24 mei 2009 @ 15:54
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:52 schreef Orealo het volgende:
Jij werkt op zondag in een callcenter... Mensen zouden een topic moeten openen waarin ze jou uitlachen!

Oh, en:
[..]

.
TS volgt een HBO-opleiding, dus dan mag je spelfouten maken .
Kopbalzondag 24 mei 2009 @ 15:54
Alsof TS ooit gaat afstuderen met zijn gebrek aan taalkennis
Ik denk dat hij zijn hele leven dit soort kutbaantjes zal hebben.
Muzz_zondag 24 mei 2009 @ 15:58
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:54 schreef Adidah het volgende:

[..]

TS volgt een HBO-opleiding, dus dan mag je spelfouten maken .
''Kijk mij de elitaire WO'er uithangen'' Royal sadness
gebrokenglaszondag 24 mei 2009 @ 16:01
Hoe groot is je wachtrij? Blijkbaar niet zo groot als je zoveel tijd over hebt om een topic vol te spammen.
Muzz_zondag 24 mei 2009 @ 16:05
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe groot is je wachtrij? Blijkbaar niet zo groot als je zoveel tijd over hebt om een topic vol te spammen.
Die is er niet, mailtjes in de ochtend afhandelen en dan maar eens in de 30 minuten een telefoontje (soms helemaal niet voor een uur).
gatewayzondag 24 mei 2009 @ 16:27
TS heeft net zelf pas internetforums ontdekt

Statistieken
Geregistreerd op: donderdag 21 mei 2009 @ 13:06
Laatste bezoek: 1 minuut, 24 seconden geleden.
Aantal posts: 24 (gemiddeld 8 per dag)
Muzz_zondag 24 mei 2009 @ 16:35
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:27 schreef gateway het volgende:
TS heeft net zelf pas internetforums ontdekt

Statistieken
Geregistreerd op: donderdag 21 mei 2009 @ 13:06
Laatste bezoek: 1 minuut, 24 seconden geleden.
Aantal posts: 24 (gemiddeld 8 per dag)
FOK is niet het enige internetforum, je conclusie klopt niet.
Morshuzondag 24 mei 2009 @ 16:37
TS moet op zondag werken,
TS werkt in een ISP callcenter...

Was van plan iets gemeens te zeggen, maar nu ik dit zo lees heb ik toch wel medelijden met TS
gebrokenglaszondag 24 mei 2009 @ 16:39
met zulks mooi weer binnen moeten zitten.
Muzz_zondag 24 mei 2009 @ 16:40
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:37 schreef Morshu het volgende:
TS moet op zondag werken,
TS werkt in een ISP callcenter...

Was van plan iets gemeens te zeggen, maar nu ik dit zo lees heb ik toch wel medelijden met TS
160 euro op een dag, ach genieten van het weer kan wel doordeweeks.
Muzz_zondag 24 mei 2009 @ 16:42
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
met zulks mooi weer binnen moeten zitten.
Jij zit op FOK, erg denderend, mag ik je alsjeblieft aanraken?
washballzondag 24 mei 2009 @ 16:45
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:12 schreef Druktemaker het volgende:
In het weekend werken
Werken
Svenmaarzondag 24 mei 2009 @ 16:47
Truttekopf je snapt het niet? Jij denkt dat mensen die bellen over pop3 ditdatetcblabla-problemen heul erg zijn maar de grootste klacht ben jijzelf en je word keihard uitgelachen hier
Stoer doen & klootviolen over klanten, lekker integer en loyaal ben je dan
Op zondag werken, nog zoiets Je bent gewoon een fucking nobody met een kutkop
Muzz_zondag 24 mei 2009 @ 16:49
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:47 schreef Svenmaar het volgende:
Truttekopf je snapt het niet? Jij denkt dat mensen die bellen over pop3 ditdatetcblabla-problemen heul erg zijn maar de grootste klacht ben jijzelf en je word keihard uitgelachen hier
Stoer doen & klootviolen over klanten, lekker integer en loyaal ben je dan
Op zondag werken, nog zoiets Je bent gewoon een fucking nobody met een kutkop

Je voelt je zeker aangesproken door mijn OP? Zeker in de categorie nerd.
Svenmaarzondag 24 mei 2009 @ 16:53
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:49 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Je voelt je zeker aangesproken door mijn OP? Zeker in de categorie nerd.
Nouja ik ben niet zo'n computerfreak als jij want in tegenstelling tot jij kom ik nog buiten voor andere doeleinden dan werk

Athmozzzondag 24 mei 2009 @ 17:03
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:47 schreef Svenmaar het volgende:
Op zondag werken, nog zoiets Je bent gewoon een fucking nobody met een kutkop
waarom zou dat niet kunnen? Ik werk zelfs liefst 's nachts in het weekend .

Zaterdag & zondagnacht werken, en ik zit op een werkweek van 8 dagen, dus een 64 uren week. Tikt lekker aan in het loon, 150% betaald worden en maar 16u per week moeten werken . Studentensteden zijn toch leeg in het weekend, en dan kan ik tijdens de week mij amuseren zonder te moeten kijken naar het uur
Grrrrrrrrzondag 24 mei 2009 @ 17:06
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:46 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Kijk welke providers zowat wekelijks bij rader en al dat andere consumenten onzin programma’s verschijnen: Tele2, Telfort en nog meer van dat KPN- dochteronderneming zooi. Met Cable kan je vrijwel niet een bagger signaal krijgen anders doet je ISP toch echt wat fout.

Meeste problemen bij ons (zeg niet welke ISP ) zijn gewoon klap jostis die niet met een computer kunnen omgaan, soms denken ze nog het beter te weten .
Ziggo zeker?
#ANONIEMzondag 24 mei 2009 @ 17:32
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ziggo zeker?
Dacht ik ook al aan, als er iets kut is dan is het Ziggo wel.
onderscheidzondag 24 mei 2009 @ 19:34
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:56 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Na een gesprek lachen we ook 1 op de 4 klanten kei hard uit, zo gaat het bij ons er aan toe.
ik denk eerder dan klanten je uitlachen omdat je op zondag in een callcenter werkt..

en wat zeur je, je moet die mensen helpen dat is je taak. alsof een windows firewall of pop3 instellen iets is wat een doorsnee huismoeder weet..
Ascendancyzondag 24 mei 2009 @ 20:22
Wat is je klacht nou TS?
Want als die mensen waar jij in de OP om lacht er niet waren, dan had jij dus niet je superchille ( _! ) baantje.
Grrrrrrrrzondag 24 mei 2009 @ 20:30
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dacht ik ook al aan, als er iets kut is dan is het Ziggo wel.
Af en toe gaat het goed mis maar over het algemeen is het redelijk. Ik heb niet de illusie dat het bij veel andere bedrijven beter is. Wat ik zo allemaal hoor van vrienden over ADSL-providers....
bijdehandzondag 24 mei 2009 @ 20:59
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ziggo zeker?
TS heeft iig de kwaliteiten van Ziggo.
The.Applezondag 24 mei 2009 @ 21:08
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:45 schreef Muzz_ het volgende:
Wat zijn dat ongelofelijke paupers, je moet weten wat voor telefoontjes of mailtjes wij dagelijks krijgen.

Mensen die geen POP3/SMTP kunnen instellen in Outlook.
Mensen die hun modem totaal verkeerd aansluiten.
Mensen die niet weten wat een firewall is of andere basis Windows instellingen.
Bejaarden die maar eens per maand een mailtje krijgen en toch dagelijks gaan bellen dat het weer niet werkt en de ISP de schuld geven.
Nerds die dagelijks duizenden films en games downloaden en maar klagen dat de verbinding niet optimaal is en je er uit proberen te lullen

TS werkt op zondag
TS klaagt over mensen die zijn loon rechtvaardigen......

FAIL
leppehzondag 24 mei 2009 @ 21:35
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

TS heeft iig de kwaliteiten van Ziggo.
Waarschijnlijk zijn er weinig helpdesks naast die van Ziggo waar hij aangenomen zou worden...
gebrokenglaszondag 24 mei 2009 @ 21:36
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:35 schreef leppeh het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zijn er weinig helpdesks naast die van Ziggo waar hij aangenomen zou worden...
Bij UPC misschien.
leppehzondag 24 mei 2009 @ 21:40
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Bij UPC misschien.
Van KPN hoor ik soms ook wel mooie grappen, maar dat is via klanten dus dikke kans dat ze het wel goed uitgelegd krijgen maar gewoon niet begrijpen.