quote:Op zondag 24 mei 2009 14:45 schreef Muzz_ het volgende:
je moet is weten wat voor telefoontjes of mailtjes wij dagelijks krijgen.
Dan is die klacht toch gewoon gegrond? Wat doe je nou stoerquote:Op zondag 24 mei 2009 14:45 schreef Muzz_ het volgende:
en maar klagen dat de verbinding niet optimaal is
Het is dan ook een bijbaan en ik verdien beter dan de meeste leeftijdsgenoten.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:47 schreef Ronaldsen het volgende:
TS werkt in een callcenter![]()
![]()
Het afvoerputje van de werkende maatschappij
/care. Callcentersquote:Op zondag 24 mei 2009 14:50 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Het is dan ook een bijbaan en ik verdien beter dan de meeste leeftijdsgenoten.
Wil niet lopen te pimpen maar 10 euro bruto per uur is beter op je 19e dan als een vakkenvuller bij de AH voor 5 euro nog wat te werken
Jij bent echt zo arrogante medewerker, jij werkt daar op de helpdesk om mensen te helpen, JIJ hebt daar voor gekozenquote:Op zondag 24 mei 2009 14:45 schreef Muzz_ het volgende:
Wat zijn dat ongelijke paupers, je moet is weten wat voor telefoontjes of mailtjes wij dagelijks krijgen.
Mensen die geen POP3/SMTP kunnen instellen in Outlook.![]()
Mensen die hun modem totaal verkeerd aansluiten.![]()
Mensen die niet weten wat een firewall is of andere basis Windows instellingen.![]()
Bejaarden die maar eens per maand een mailtje krijgen en toch dagelijks gaan bellen dat het weer niet werkt en de ISP de schuld geven.![]()
Nerds die dagelijks duizenden films en games downloaden en maar klagen dat de verbinding niet optimaal is en je er uit proberen te lullen![]()
TS werkt op zondag
Zeker z'n DECT telefoon met allerlei kut instellingen die problemen veroorzaakt en dan maar klagen bij je ISP, typisch.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:47 schreef gateway het volgende:
meestal moet ik bellen voor het telefoniegedeelte.......
Na een gesprek lachen we ook 1 op de 4 klanten kei hard uit, zo gaat het bij ons er aan toe.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:52 schreef Parafernalia het volgende:
Helpdeskmedewerkers die denken dat je dom bent
Haha, stoer man.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:56 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Na een gesprek lachen we ook 1 op de 4 klanten kei hard uit, zo gaat het bij ons er aan toe.
Wow vet grof!quote:Op zondag 24 mei 2009 14:56 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Na een gesprek lachen we ook 1 op de 4 klanten kei hard uit, zo gaat het bij ons er aan toe.
HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHA WAT IS VISTA VROEG DIE OUWE HAHAHAHAHAH WAT EEN KLAPCONDOOMquote:Op zondag 24 mei 2009 14:56 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Net een oudje die pop3.pop3.nl had ingevuld als server en z'n alias totaal verneukt had.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:04 schreef Svenmaar het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHA WAT IS VISTA VROEG DIE OUWE HAHAHAHAHAH WAT EEN KLAPCONDOOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
shift111111111111111111111111111111
Haha.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:12 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Net een oudje die pop3.pop3.nl had ingevuld als server en z'n alias totaal verneukt had.
TS werkt op zondag in een callcenterquote:Op zondag 24 mei 2009 14:47 schreef Ronaldsen het volgende:
TS werkt in een callcenter![]()
![]()
Het afvoerputje van de werkende maatschappij
I knowquote:
niks DECT telefoon jij maar denkende te weten wat voor telefoon gebruikers hebben helpdeskertje, gewoon een vast aangesloten toestel dat bij KPN prima werkte.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:53 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Zeker z'n DECT telefoon met allerlei kut instellingen die problemen veroorzaakt en dan maar klagen bij je ISP, typisch.
Wij werken totaal niet met een 'vragenlijstje', ah weer z'n slimmerik die denkt het beter te weten (die zitten vaak lekker 2 maanden zonder internet met z'n houding). Alles moeten we zelf improviseren.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:27 schreef gateway het volgende:
[..]
niks DECT telefoon jij maar denkende te weten wat voor telefoon gebruikers hebben helpdeskertje, gewoon een vast aangesloten toestel dat bij KPN prima werkte.
Maar dar weet jij nisk vanaf, jij ratelt een vragenlijstje op dat op je scherm staat en als je dan het antwooord niet weet ligt het aan de gebruiker.
True that.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:31 schreef LockonStratos het volgende:
Het standaard helpdesk bellers argument:
HIJ DOET HET ALTIJD, NOOIT PROBLEMEN!!1!EINZ!!1
of:
BIJ KPN DEED IE HET HOOR W!22!@!!!!1profoon!!!!
Liever DSL dan Cable. Cable is nooit bedoeld geweest voor return traffic, vandaar altijd die mega problemen met de verbinding. Meestal is het dus gekut met je upload. Je probeert een niet geschikte technologie te gebruiken, geen wonder dat er alijd van die vette problemen zijn.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:32 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Wij werken totaal niet met een 'vragenlijstje', ah weer z'n slimmerik die denkt het beter te weten (die zitten vaak lekker 2 maanden zonder internet met z'n houding). Alles moeten we zelf improveseren.
Trouwens je hebt waarschijnlijk DSL = Troep.
alweer misquote:Op zondag 24 mei 2009 15:32 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Wij werken totaal niet met een 'vragenlijstje', ah weer z'n slimmerik die denkt het beter te weten (die zitten vaak lekker 2 maanden zonder internet met z'n houding). Alles moeten we zelf improveseren.
Trouwens je hebt waarschijnlijk DSL = Troep.
hahaha, wat een bak man! jullie zullen wel lol hebben met alle brilnerds onder elkaar...quote:Op zondag 24 mei 2009 15:12 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Net een oudje die pop3.pop3.nl had ingevuld als server en z'n alias totaal verneukt had.
Kijk welke providers zowat wekelijks bij rader en al dat andere consumenten onzin programma’s verschijnen: Tele2, Telfort en nog meer van dat KPN- dochteronderneming zooi. Met Cable kan je vrijwel niet een bagger signaal krijgen anders doet je ISP toch echt wat fout.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Liever DSL dan Cable. Cable is nooit bedoeld geweest voor return traffic, vandaar altijd die mega problemen met de verbinding. Meestal is het dus gekut met je upload. Je probeert een niet geschikte technologie te gebruiken, geen wonder dat er alijd van die vette problemen zijn.
Daar is vast wel achter te komen hoor. En als we het weten, gaat een link naar dit topic naar de servicedesk.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:46 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Meeste problemen bij ons (zeg niet welke ISP)
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:
O U heeft een Apple? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Linux? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Vista Home? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Windows 2003 Server? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Vista Business? Ja dat ondersteunen we. Wat zegt u, de Engels versie? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
quote:
TS volgt een HBO-opleiding, dus dan mag je spelfouten makenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:52 schreef Orealo het volgende:
Jij werkt op zondag in een callcenter... Mensen zouden een topic moeten openen waarin ze jou uitlachen!
Oh, en:
[..]
.
''Kijk mij de elitaire WO'er uithangen'' Royal sadnessquote:Op zondag 24 mei 2009 15:54 schreef Adidah het volgende:
[..]
TS volgt een HBO-opleiding, dus dan mag je spelfouten maken.
Die is er niet, mailtjes in de ochtend afhandelen en dan maar eens in de 30 minuten een telefoontje (soms helemaal niet voor een uur).quote:Op zondag 24 mei 2009 16:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe groot is je wachtrij? Blijkbaar niet zo groot als je zoveel tijd over hebt om een topic vol te spammen.
FOK is niet het enige internetforum, je conclusie klopt niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:27 schreef gateway het volgende:
TS heeft net zelf pas internetforums ontdekt
Statistieken
Laatste bezoek: 1 minuut, 24 seconden geleden.
Aantal posts: 24 (gemiddeld 8 per dag)
160 euro op een dag, ach genieten van het weer kan wel doordeweeks.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:37 schreef Morshu het volgende:
TS moet op zondag werken,
TS werkt in een ISP callcenter...
Was van plan iets gemeens te zeggen, maar nu ik dit zo lees heb ik toch wel medelijden met TS![]()
Jij zit op FOK, erg denderend, mag ik je alsjeblieft aanraken?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
met zulks mooi weer binnen moeten zitten.
Je voelt je zeker aangesproken door mijn OP? Zeker in de categorie nerd.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:47 schreef Svenmaar het volgende:
Truttekopf je snapt het niet? Jij denkt dat mensen die bellen over pop3 ditdatetcblabla-problemen heul erg zijn maar de grootste klacht ben jijzelf en je word keihard uitgelachen hier![]()
Stoer doen & klootviolen over klanten, lekker integer en loyaal ben je dan![]()
Op zondag werken, nog zoietsJe bent gewoon een fucking nobody met een kutkop
Nouja ik ben niet zo'n computerfreak als jij want in tegenstelling tot jij kom ik nog buiten voor andere doeleinden dan werkquote:Op zondag 24 mei 2009 16:49 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Je voelt je zeker aangesproken door mijn OP? Zeker in de categorie nerd.
waarom zou dat niet kunnen? Ik werk zelfs liefst 's nachts in het weekendquote:Op zondag 24 mei 2009 16:47 schreef Svenmaar het volgende:
Op zondag werken, nog zoietsJe bent gewoon een fucking nobody met een kutkop
Ziggo zeker?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:46 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Kijk welke providers zowat wekelijks bij rader en al dat andere consumenten onzin programma’s verschijnen: Tele2, Telfort en nog meer van dat KPN- dochteronderneming zooi. Met Cable kan je vrijwel niet een bagger signaal krijgen anders doet je ISP toch echt wat fout.
Meeste problemen bij ons (zeg niet welke ISP) zijn gewoon klap jostis die niet met een computer kunnen omgaan, soms denken ze nog het beter te weten
.
ik denk eerder dan klanten je uitlachen omdat je op zondag in een callcenter werkt..quote:Op zondag 24 mei 2009 14:56 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Af en toe gaat het goed mis maar over het algemeen is het redelijk. Ik heb niet de illusie dat het bij veel andere bedrijven beter is. Wat ik zo allemaal hoor van vrienden over ADSL-providers....quote:Op zondag 24 mei 2009 17:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan, als er iets kut is dan is het Ziggowel.
TS heeft iig de kwaliteiten van Ziggo.quote:
TS klaagt over mensen die zijn loon rechtvaardigen......quote:Op zondag 24 mei 2009 14:45 schreef Muzz_ het volgende:
Wat zijn dat ongelofelijke paupers, je moet weten wat voor telefoontjes of mailtjes wij dagelijks krijgen.
Mensen die geen POP3/SMTP kunnen instellen in Outlook.![]()
Mensen die hun modem totaal verkeerd aansluiten.![]()
Mensen die niet weten wat een firewall is of andere basis Windows instellingen.![]()
Bejaarden die maar eens per maand een mailtje krijgen en toch dagelijks gaan bellen dat het weer niet werkt en de ISP de schuld geven.![]()
Nerds die dagelijks duizenden films en games downloaden en maar klagen dat de verbinding niet optimaal is en je er uit proberen te lullen![]()
TS werkt op zondag
Waarschijnlijk zijn er weinig helpdesks naast die van Ziggo waar hij aangenomen zou worden...quote:Op zondag 24 mei 2009 20:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
TS heeft iig de kwaliteiten van Ziggo.
Bij UPC misschien.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:35 schreef leppeh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er weinig helpdesks naast die van Ziggo waar hij aangenomen zou worden...
Van KPN hoor ik soms ook wel mooie grappen, maar dat is via klanten dus dikke kans dat ze het wel goed uitgelegd krijgen maar gewoon niet begrijpen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |