abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69351207
Wat zijn dat ongelofelijke paupers, je moet weten wat voor telefoontjes of mailtjes wij dagelijks krijgen.

Mensen die geen POP3/SMTP kunnen instellen in Outlook.
Mensen die hun modem totaal verkeerd aansluiten.
Mensen die niet weten wat een firewall is of andere basis Windows instellingen.
Bejaarden die maar eens per maand een mailtje krijgen en toch dagelijks gaan bellen dat het weer niet werkt en de ISP de schuld geven.
Nerds die dagelijks duizenden films en games downloaden en maar klagen dat de verbinding niet optimaal is en je er uit proberen te lullen

TS werkt op zondag

[ Bericht 0% gewijzigd door Muzz_ op 24-05-2009 15:05:04 ]
  zondag 24 mei 2009 @ 14:46:31 #2
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69351227
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:45 schreef Muzz_ het volgende:
je moet is weten wat voor telefoontjes of mailtjes wij dagelijks krijgen.
pi_69351229
Je kunt op een dag onmogelijk duizenden films etc downloaden!!
pi_69351235
Ik snap er niets van, sorry.
pi_69351262
TS werkt in een callcenter

Het afvoerputje van de werkende maatschappij
٩๏̯͡๏)۶
pi_69351268
wat zit je nu stoer te doen. Er zijn gewoon mensen die niet 24 uur per dag achter de computer zitten te rukken, geen excuus om die jaloers die mensen te gaan zitten bashen omdat die wel een leven hebben
Forumlurker D:
  zondag 24 mei 2009 @ 14:47:52 #7
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_69351270
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:45 schreef Muzz_ het volgende:
en maar klagen dat de verbinding niet optimaal is
Dan is die klacht toch gewoon gegrond? Wat doe je nou stoer .
  zondag 24 mei 2009 @ 14:48:47 #9
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_69351302
ISP's die piekspanningen op je modem afvuren waardoor deze stuk gaat (5 keer)
pi_69351350
Arrogante helpdeskmedewerkers
I'll throw my apples if you get too close to me.
pi_69351356
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:47 schreef Ronaldsen het volgende:
TS werkt in een callcenter

Het afvoerputje van de werkende maatschappij
Het is dan ook een bijbaan en ik verdien beter dan de meeste leeftijdsgenoten.

Wil niet lopen te pimpen maar 10 euro bruto per uur is beter op je 19e dan als een vakkenvuller bij de AH voor 5 euro nog wat te werken
  zondag 24 mei 2009 @ 14:50:40 #12
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69351365
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:50 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Het is dan ook een bijbaan en ik verdien beter dan de meeste leeftijdsgenoten.

Wil niet lopen te pimpen maar 10 euro bruto per uur is beter op je 19e dan als een vakkenvuller bij de AH voor 5 euro nog wat te werken
/care. Callcenters
pi_69351411
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:45 schreef Muzz_ het volgende:
Wat zijn dat ongelijke paupers, je moet is weten wat voor telefoontjes of mailtjes wij dagelijks krijgen.

Mensen die geen POP3/SMTP kunnen instellen in Outlook.
Mensen die hun modem totaal verkeerd aansluiten.
Mensen die niet weten wat een firewall is of andere basis Windows instellingen.
Bejaarden die maar eens per maand een mailtje krijgen en toch dagelijks gaan bellen dat het weer niet werkt en de ISP de schuld geven.
Nerds die dagelijks duizenden films en games downloaden en maar klagen dat de verbinding niet optimaal is en je er uit proberen te lullen

TS werkt op zondag
Jij bent echt zo arrogante medewerker, jij werkt daar op de helpdesk om mensen te helpen, JIJ hebt daar voor gekozen
  zondag 24 mei 2009 @ 14:52:51 #14
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_69351417
Helpdeskmedewerkers die denken dat je dom bent
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_69351429
Je hoeft niet bij een callcenter te werken...
pi_69351431
dus dat is de gedachte gang van een helpdesk medewerker, geen wonder dat ze altijd bij kassa zitten de isp's
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_69351443
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:47 schreef gateway het volgende:
meestal moet ik bellen voor het telefoniegedeelte.......
Zeker z'n DECT telefoon met allerlei kut instellingen die problemen veroorzaakt en dan maar klagen bij je ISP, typisch.
pi_69351497
droeftoeters

[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zondag 24 mei 2009 @ 14:56:48 #19
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_69351526
Herkenbaar
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n ēollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_69351529
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:52 schreef Parafernalia het volgende:
Helpdeskmedewerkers die denken dat je dom bent
Na een gesprek lachen we ook 1 op de 4 klanten kei hard uit, zo gaat het bij ons er aan toe.
  zondag 24 mei 2009 @ 14:58:15 #21
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69351559
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:56 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Na een gesprek lachen we ook 1 op de 4 klanten kei hard uit, zo gaat het bij ons er aan toe.
Haha, stoer man.
  zondag 24 mei 2009 @ 15:01:08 #22
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_69351633
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:56 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Na een gesprek lachen we ook 1 op de 4 klanten kei hard uit, zo gaat het bij ons er aan toe.
Wow vet grof!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_69351719
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:56 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Na een gesprek lachen we ook 1 op de 4 klanten kei hard uit, zo gaat het bij ons er aan toe.
HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHA WAT IS VISTA VROEG DIE OUWE HAHAHAHAHAH WAT EEN KLAPCONDOOM shift111111111111111111111111111111
pi_69351915
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:04 schreef Svenmaar het volgende:

[..]

HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHA WAT IS VISTA VROEG DIE OUWE HAHAHAHAHAH WAT EEN KLAPCONDOOM shift111111111111111111111111111111
Net een oudje die pop3.pop3.nl had ingevuld als server en z'n alias totaal verneukt had.

  zondag 24 mei 2009 @ 15:12:44 #25
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_69351936
In het weekend werken
She might forget you, her pussy wont.
  zondag 24 mei 2009 @ 15:15:07 #26
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_69351991
huilen over anderen maar zelf helpdesk medewerker zijn
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_69352035
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:12 schreef Druktemaker het volgende:
In het weekend werken
Dubbel betaald, zegt genoeg

Somebody has to do it
  zondag 24 mei 2009 @ 15:17:49 #28
144213 Adidah
Het was wraak
pi_69352053
Wees blij dat je werk hebt.
pi_69352115
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:12 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Net een oudje die pop3.pop3.nl had ingevuld als server en z'n alias totaal verneukt had.


Haha.
pi_69352180
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:47 schreef Ronaldsen het volgende:
TS werkt in een callcenter

Het afvoerputje van de werkende maatschappij
TS werkt op zondag in een callcenter
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_69352266
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:22 schreef Nero22 het volgende:

[..]

TS werkt op zondag in een callcenter
I know

Maar gezien mijn socio-economisch plaats in de maatschapij is het meer dan een slimme zet. De meeste studenten zijn totale paupers met versleten schoenen en moeten rondkomen van stufi of van een gulle paps.
  zondag 24 mei 2009 @ 15:26:55 #32
144213 Adidah
Het was wraak
pi_69352294
Maar het is inderdaad triest als helpdesk medewerkers zeuren over "domme" vragen. Ik vind het helemaal niet vreemd als thuisgebruikers niet weten wat een Windows firewall of POP3 is, laat staan instellen. En als je daar geen begrip voor kunt tonen, dan had je maar een andere baan moeten zoeken.
  zondag 24 mei 2009 @ 15:27:01 #33
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_69352295
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:53 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Zeker z'n DECT telefoon met allerlei kut instellingen die problemen veroorzaakt en dan maar klagen bij je ISP, typisch.
niks DECT telefoon jij maar denkende te weten wat voor telefoon gebruikers hebben helpdeskertje, gewoon een vast aangesloten toestel dat bij KPN prima werkte.

Maar dar weet jij nisk vanaf, jij ratelt een vragenlijstje op dat op je scherm staat en als je dan het antwooord niet weet ligt het aan de gebruiker.
  zondag 24 mei 2009 @ 15:31:33 #34
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_69352398
Het standaard helpdesk bellers argument:

HIJ DOET HET ALTIJD, NOOIT PROBLEMEN!!1!EINZ!!1

of:

BIJ KPN DEED IE HET HOOR W!22!@!!!!1profoon!!!!
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n ēollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_69352411
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:27 schreef gateway het volgende:

[..]

niks DECT telefoon jij maar denkende te weten wat voor telefoon gebruikers hebben helpdeskertje, gewoon een vast aangesloten toestel dat bij KPN prima werkte.

Maar dar weet jij nisk vanaf, jij ratelt een vragenlijstje op dat op je scherm staat en als je dan het antwooord niet weet ligt het aan de gebruiker.
Wij werken totaal niet met een 'vragenlijstje', ah weer z'n slimmerik die denkt het beter te weten (die zitten vaak lekker 2 maanden zonder internet met z'n houding). Alles moeten we zelf improviseren.

Trouwens je hebt waarschijnlijk DSL = Troep.

[ Bericht 0% gewijzigd door Muzz_ op 24-05-2009 16:01:42 ]
pi_69352443
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:31 schreef LockonStratos het volgende:
Het standaard helpdesk bellers argument:

HIJ DOET HET ALTIJD, NOOIT PROBLEMEN!!1!EINZ!!1

of:

BIJ KPN DEED IE HET HOOR W!22!@!!!!1profoon!!!!
True that.
  zondag 24 mei 2009 @ 15:35:58 #37
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_69352478
De enige momenten dat ik zo'n helpdesk bel, is als het aan hun kant fout zit... Gemiddeld hebben ze dan 20 minuten standaard-vragen nodig voor ze doorhebben dat het dan toch echt daar zit, en een week om het op te lossen...
Nee, echt een hoge pet heb ik niet van helpdesks!

TS zou zich moeten realiseren dat-ie werkloos was, als z'n werkgever z'n zaakjes goed op orde had...
censuur :O
  zondag 24 mei 2009 @ 15:38:26 #38
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_69352530
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:32 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Wij werken totaal niet met een 'vragenlijstje', ah weer z'n slimmerik die denkt het beter te weten (die zitten vaak lekker 2 maanden zonder internet met z'n houding). Alles moeten we zelf improveseren.

Trouwens je hebt waarschijnlijk DSL = Troep.
Liever DSL dan Cable. Cable is nooit bedoeld geweest voor return traffic, vandaar altijd die mega problemen met de verbinding. Meestal is het dus gekut met je upload. Je probeert een niet geschikte technologie te gebruiken, geen wonder dat er alijd van die vette problemen zijn.
How can I make this topic about me?
  zondag 24 mei 2009 @ 15:40:14 #39
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_69352562
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:32 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Wij werken totaal niet met een 'vragenlijstje', ah weer z'n slimmerik die denkt het beter te weten (die zitten vaak lekker 2 maanden zonder internet met z'n houding). Alles moeten we zelf improveseren.

Trouwens je hebt waarschijnlijk DSL = Troep.
alweer mis
  zondag 24 mei 2009 @ 15:40:42 #40
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_69352574
Om het nog maar niet te hebben over helpdeskluitjes die nog nooit van iets anders dan Windows gehoord hebben
censuur :O
  zondag 24 mei 2009 @ 15:42:42 #41
69066 cohen
immer 2.
pi_69352623
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:12 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Net een oudje die pop3.pop3.nl had ingevuld als server en z'n alias totaal verneukt had.

hahaha, wat een bak man! jullie zullen wel lol hebben met alle brilnerds onder elkaar...
wie zaait zal oogsten.....
  zondag 24 mei 2009 @ 15:43:05 #42
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_69352631
O U heeft een Apple? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Linux? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Vista Home? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Windows 2003 Server? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Vista Business? Ja dat ondersteunen we. Wat zegt u, de Engels versie? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
How can I make this topic about me?
pi_69352682
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:40 schreef gateway het volgende:

[..]

alweer mis
Niet vreemd voor een helpdesk medewerker.
Onee, het ligt aan de geen die belt.
pi_69352686
Nee, dan van die helpdeskmedewerkers met een superioriteiscomplex omdat ze een MBO opleiding ICT hebben gevolgd

Het is alsof een garagemedewerker mij zou uitlachen omdat ik niet weet wat een carburateur is. Alleen is een computer dan nog vele malen complexer dan een auto.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_69352705
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Liever DSL dan Cable. Cable is nooit bedoeld geweest voor return traffic, vandaar altijd die mega problemen met de verbinding. Meestal is het dus gekut met je upload. Je probeert een niet geschikte technologie te gebruiken, geen wonder dat er alijd van die vette problemen zijn.
Kijk welke providers zowat wekelijks bij rader en al dat andere consumenten onzin programma’s verschijnen: Tele2, Telfort en nog meer van dat KPN- dochteronderneming zooi. Met Cable kan je vrijwel niet een bagger signaal krijgen anders doet je ISP toch echt wat fout.

Meeste problemen bij ons (zeg niet welke ISP ) zijn gewoon klap jostis die niet met een computer kunnen omgaan, soms denken ze nog het beter te weten .
  zondag 24 mei 2009 @ 15:49:54 #46
144213 Adidah
Het was wraak
pi_69352799
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:46 schreef Muzz_ het volgende:

[..]
Meeste problemen bij ons (zeg niet welke ISP )
Daar is vast wel achter te komen hoor. En als we het weten, gaat een link naar dit topic naar de servicedesk.
pi_69352807
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:
O U heeft een Apple? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Linux? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Vista Home? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Windows 2003 Server? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Vista Business? Ja dat ondersteunen we. Wat zegt u, de Engels versie? Nee dat ondersteunen we niet helaas.

98% van alle klanten vallen ook niet in deze categorieėn (althans bij de particuliere afdeling).

Nooit gehoord van een normaal verdeling?
  zondag 24 mei 2009 @ 15:52:33 #48
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_69352867
Jij werkt op zondag in een callcenter... Mensen zouden een topic moeten openen waarin ze jou uitlachen!

Oh, en:
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:32 schreef Muzz_ het volgende:
improveseren.
.
  zondag 24 mei 2009 @ 15:54:01 #49
144213 Adidah
Het was wraak
pi_69352897
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:52 schreef Orealo het volgende:
Jij werkt op zondag in een callcenter... Mensen zouden een topic moeten openen waarin ze jou uitlachen!

Oh, en:
[..]

.
TS volgt een HBO-opleiding, dus dan mag je spelfouten maken .
  zondag 24 mei 2009 @ 15:54:34 #50
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69352905
Alsof TS ooit gaat afstuderen met zijn gebrek aan taalkennis
Ik denk dat hij zijn hele leven dit soort kutbaantjes zal hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')