quote:Op zondag 24 mei 2009 14:45 schreef Muzz_ het volgende:
je moet is weten wat voor telefoontjes of mailtjes wij dagelijks krijgen.
Dan is die klacht toch gewoon gegrond? Wat doe je nou stoerquote:Op zondag 24 mei 2009 14:45 schreef Muzz_ het volgende:
en maar klagen dat de verbinding niet optimaal is
Het is dan ook een bijbaan en ik verdien beter dan de meeste leeftijdsgenoten.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:47 schreef Ronaldsen het volgende:
TS werkt in een callcenter![]()
![]()
Het afvoerputje van de werkende maatschappij
/care. Callcentersquote:Op zondag 24 mei 2009 14:50 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Het is dan ook een bijbaan en ik verdien beter dan de meeste leeftijdsgenoten.
Wil niet lopen te pimpen maar 10 euro bruto per uur is beter op je 19e dan als een vakkenvuller bij de AH voor 5 euro nog wat te werken
Jij bent echt zo arrogante medewerker, jij werkt daar op de helpdesk om mensen te helpen, JIJ hebt daar voor gekozenquote:Op zondag 24 mei 2009 14:45 schreef Muzz_ het volgende:
Wat zijn dat ongelijke paupers, je moet is weten wat voor telefoontjes of mailtjes wij dagelijks krijgen.
Mensen die geen POP3/SMTP kunnen instellen in Outlook.![]()
Mensen die hun modem totaal verkeerd aansluiten.![]()
Mensen die niet weten wat een firewall is of andere basis Windows instellingen.![]()
Bejaarden die maar eens per maand een mailtje krijgen en toch dagelijks gaan bellen dat het weer niet werkt en de ISP de schuld geven.![]()
Nerds die dagelijks duizenden films en games downloaden en maar klagen dat de verbinding niet optimaal is en je er uit proberen te lullen![]()
TS werkt op zondag
Zeker z'n DECT telefoon met allerlei kut instellingen die problemen veroorzaakt en dan maar klagen bij je ISP, typisch.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:47 schreef gateway het volgende:
meestal moet ik bellen voor het telefoniegedeelte.......
Na een gesprek lachen we ook 1 op de 4 klanten kei hard uit, zo gaat het bij ons er aan toe.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:52 schreef Parafernalia het volgende:
Helpdeskmedewerkers die denken dat je dom bent
Haha, stoer man.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:56 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Na een gesprek lachen we ook 1 op de 4 klanten kei hard uit, zo gaat het bij ons er aan toe.
Wow vet grof!quote:Op zondag 24 mei 2009 14:56 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Na een gesprek lachen we ook 1 op de 4 klanten kei hard uit, zo gaat het bij ons er aan toe.
HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHA WAT IS VISTA VROEG DIE OUWE HAHAHAHAHAH WAT EEN KLAPCONDOOMquote:Op zondag 24 mei 2009 14:56 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Na een gesprek lachen we ook 1 op de 4 klanten kei hard uit, zo gaat het bij ons er aan toe.
Net een oudje die pop3.pop3.nl had ingevuld als server en z'n alias totaal verneukt had.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:04 schreef Svenmaar het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHA WAT IS VISTA VROEG DIE OUWE HAHAHAHAHAH WAT EEN KLAPCONDOOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
shift111111111111111111111111111111
Haha.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:12 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Net een oudje die pop3.pop3.nl had ingevuld als server en z'n alias totaal verneukt had.
TS werkt op zondag in een callcenterquote:Op zondag 24 mei 2009 14:47 schreef Ronaldsen het volgende:
TS werkt in een callcenter![]()
![]()
Het afvoerputje van de werkende maatschappij
I knowquote:
niks DECT telefoon jij maar denkende te weten wat voor telefoon gebruikers hebben helpdeskertje, gewoon een vast aangesloten toestel dat bij KPN prima werkte.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:53 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Zeker z'n DECT telefoon met allerlei kut instellingen die problemen veroorzaakt en dan maar klagen bij je ISP, typisch.
Wij werken totaal niet met een 'vragenlijstje', ah weer z'n slimmerik die denkt het beter te weten (die zitten vaak lekker 2 maanden zonder internet met z'n houding). Alles moeten we zelf improviseren.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:27 schreef gateway het volgende:
[..]
niks DECT telefoon jij maar denkende te weten wat voor telefoon gebruikers hebben helpdeskertje, gewoon een vast aangesloten toestel dat bij KPN prima werkte.
Maar dar weet jij nisk vanaf, jij ratelt een vragenlijstje op dat op je scherm staat en als je dan het antwooord niet weet ligt het aan de gebruiker.
True that.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:31 schreef LockonStratos het volgende:
Het standaard helpdesk bellers argument:
HIJ DOET HET ALTIJD, NOOIT PROBLEMEN!!1!EINZ!!1
of:
BIJ KPN DEED IE HET HOOR W!22!@!!!!1profoon!!!!
Liever DSL dan Cable. Cable is nooit bedoeld geweest voor return traffic, vandaar altijd die mega problemen met de verbinding. Meestal is het dus gekut met je upload. Je probeert een niet geschikte technologie te gebruiken, geen wonder dat er alijd van die vette problemen zijn.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:32 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Wij werken totaal niet met een 'vragenlijstje', ah weer z'n slimmerik die denkt het beter te weten (die zitten vaak lekker 2 maanden zonder internet met z'n houding). Alles moeten we zelf improveseren.
Trouwens je hebt waarschijnlijk DSL = Troep.
alweer misquote:Op zondag 24 mei 2009 15:32 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Wij werken totaal niet met een 'vragenlijstje', ah weer z'n slimmerik die denkt het beter te weten (die zitten vaak lekker 2 maanden zonder internet met z'n houding). Alles moeten we zelf improveseren.
Trouwens je hebt waarschijnlijk DSL = Troep.
hahaha, wat een bak man! jullie zullen wel lol hebben met alle brilnerds onder elkaar...quote:Op zondag 24 mei 2009 15:12 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Net een oudje die pop3.pop3.nl had ingevuld als server en z'n alias totaal verneukt had.
Kijk welke providers zowat wekelijks bij rader en al dat andere consumenten onzin programma’s verschijnen: Tele2, Telfort en nog meer van dat KPN- dochteronderneming zooi. Met Cable kan je vrijwel niet een bagger signaal krijgen anders doet je ISP toch echt wat fout.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Liever DSL dan Cable. Cable is nooit bedoeld geweest voor return traffic, vandaar altijd die mega problemen met de verbinding. Meestal is het dus gekut met je upload. Je probeert een niet geschikte technologie te gebruiken, geen wonder dat er alijd van die vette problemen zijn.
Daar is vast wel achter te komen hoor. En als we het weten, gaat een link naar dit topic naar de servicedesk.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:46 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Meeste problemen bij ons (zeg niet welke ISP)
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:
O U heeft een Apple? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Linux? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Vista Home? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Windows 2003 Server? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Vista Business? Ja dat ondersteunen we. Wat zegt u, de Engels versie? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
quote:
TS volgt een HBO-opleiding, dus dan mag je spelfouten makenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:52 schreef Orealo het volgende:
Jij werkt op zondag in een callcenter... Mensen zouden een topic moeten openen waarin ze jou uitlachen!
Oh, en:
[..]
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |