abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2009 @ 15:15:07 #26
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_69351991
huilen over anderen maar zelf helpdesk medewerker zijn
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_69352035
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:12 schreef Druktemaker het volgende:
In het weekend werken
Dubbel betaald, zegt genoeg

Somebody has to do it
  zondag 24 mei 2009 @ 15:17:49 #28
144213 Adidah
Het was wraak
pi_69352053
Wees blij dat je werk hebt.
pi_69352115
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:12 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Net een oudje die pop3.pop3.nl had ingevuld als server en z'n alias totaal verneukt had.


Haha.
pi_69352180
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:47 schreef Ronaldsen het volgende:
TS werkt in een callcenter

Het afvoerputje van de werkende maatschappij
TS werkt op zondag in een callcenter
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_69352266
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:22 schreef Nero22 het volgende:

[..]

TS werkt op zondag in een callcenter
I know

Maar gezien mijn socio-economisch plaats in de maatschapij is het meer dan een slimme zet. De meeste studenten zijn totale paupers met versleten schoenen en moeten rondkomen van stufi of van een gulle paps.
  zondag 24 mei 2009 @ 15:26:55 #32
144213 Adidah
Het was wraak
pi_69352294
Maar het is inderdaad triest als helpdesk medewerkers zeuren over "domme" vragen. Ik vind het helemaal niet vreemd als thuisgebruikers niet weten wat een Windows firewall of POP3 is, laat staan instellen. En als je daar geen begrip voor kunt tonen, dan had je maar een andere baan moeten zoeken.
  zondag 24 mei 2009 @ 15:27:01 #33
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_69352295
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:53 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Zeker z'n DECT telefoon met allerlei kut instellingen die problemen veroorzaakt en dan maar klagen bij je ISP, typisch.
niks DECT telefoon jij maar denkende te weten wat voor telefoon gebruikers hebben helpdeskertje, gewoon een vast aangesloten toestel dat bij KPN prima werkte.

Maar dar weet jij nisk vanaf, jij ratelt een vragenlijstje op dat op je scherm staat en als je dan het antwooord niet weet ligt het aan de gebruiker.
  zondag 24 mei 2009 @ 15:31:33 #34
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_69352398
Het standaard helpdesk bellers argument:

HIJ DOET HET ALTIJD, NOOIT PROBLEMEN!!1!EINZ!!1

of:

BIJ KPN DEED IE HET HOOR W!22!@!!!!1profoon!!!!
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_69352411
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:27 schreef gateway het volgende:

[..]

niks DECT telefoon jij maar denkende te weten wat voor telefoon gebruikers hebben helpdeskertje, gewoon een vast aangesloten toestel dat bij KPN prima werkte.

Maar dar weet jij nisk vanaf, jij ratelt een vragenlijstje op dat op je scherm staat en als je dan het antwooord niet weet ligt het aan de gebruiker.
Wij werken totaal niet met een 'vragenlijstje', ah weer z'n slimmerik die denkt het beter te weten (die zitten vaak lekker 2 maanden zonder internet met z'n houding). Alles moeten we zelf improviseren.

Trouwens je hebt waarschijnlijk DSL = Troep.

[ Bericht 0% gewijzigd door Muzz_ op 24-05-2009 16:01:42 ]
pi_69352443
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:31 schreef LockonStratos het volgende:
Het standaard helpdesk bellers argument:

HIJ DOET HET ALTIJD, NOOIT PROBLEMEN!!1!EINZ!!1

of:

BIJ KPN DEED IE HET HOOR W!22!@!!!!1profoon!!!!
True that.
  zondag 24 mei 2009 @ 15:35:58 #37
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_69352478
De enige momenten dat ik zo'n helpdesk bel, is als het aan hun kant fout zit... Gemiddeld hebben ze dan 20 minuten standaard-vragen nodig voor ze doorhebben dat het dan toch echt daar zit, en een week om het op te lossen...
Nee, echt een hoge pet heb ik niet van helpdesks!

TS zou zich moeten realiseren dat-ie werkloos was, als z'n werkgever z'n zaakjes goed op orde had...
censuur :O
  zondag 24 mei 2009 @ 15:38:26 #38
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_69352530
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:32 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Wij werken totaal niet met een 'vragenlijstje', ah weer z'n slimmerik die denkt het beter te weten (die zitten vaak lekker 2 maanden zonder internet met z'n houding). Alles moeten we zelf improveseren.

Trouwens je hebt waarschijnlijk DSL = Troep.
Liever DSL dan Cable. Cable is nooit bedoeld geweest voor return traffic, vandaar altijd die mega problemen met de verbinding. Meestal is het dus gekut met je upload. Je probeert een niet geschikte technologie te gebruiken, geen wonder dat er alijd van die vette problemen zijn.
How can I make this topic about me?
  zondag 24 mei 2009 @ 15:40:14 #39
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_69352562
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:32 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Wij werken totaal niet met een 'vragenlijstje', ah weer z'n slimmerik die denkt het beter te weten (die zitten vaak lekker 2 maanden zonder internet met z'n houding). Alles moeten we zelf improveseren.

Trouwens je hebt waarschijnlijk DSL = Troep.
alweer mis
  zondag 24 mei 2009 @ 15:40:42 #40
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_69352574
Om het nog maar niet te hebben over helpdeskluitjes die nog nooit van iets anders dan Windows gehoord hebben
censuur :O
  zondag 24 mei 2009 @ 15:42:42 #41
69066 cohen
immer 2.
pi_69352623
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:12 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Net een oudje die pop3.pop3.nl had ingevuld als server en z'n alias totaal verneukt had.

hahaha, wat een bak man! jullie zullen wel lol hebben met alle brilnerds onder elkaar...
wie zaait zal oogsten.....
  zondag 24 mei 2009 @ 15:43:05 #42
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_69352631
O U heeft een Apple? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Linux? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Vista Home? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Windows 2003 Server? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Vista Business? Ja dat ondersteunen we. Wat zegt u, de Engels versie? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
How can I make this topic about me?
pi_69352682
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:40 schreef gateway het volgende:

[..]

alweer mis
Niet vreemd voor een helpdesk medewerker.
Onee, het ligt aan de geen die belt.
pi_69352686
Nee, dan van die helpdeskmedewerkers met een superioriteiscomplex omdat ze een MBO opleiding ICT hebben gevolgd

Het is alsof een garagemedewerker mij zou uitlachen omdat ik niet weet wat een carburateur is. Alleen is een computer dan nog vele malen complexer dan een auto.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_69352705
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Liever DSL dan Cable. Cable is nooit bedoeld geweest voor return traffic, vandaar altijd die mega problemen met de verbinding. Meestal is het dus gekut met je upload. Je probeert een niet geschikte technologie te gebruiken, geen wonder dat er alijd van die vette problemen zijn.
Kijk welke providers zowat wekelijks bij rader en al dat andere consumenten onzin programma’s verschijnen: Tele2, Telfort en nog meer van dat KPN- dochteronderneming zooi. Met Cable kan je vrijwel niet een bagger signaal krijgen anders doet je ISP toch echt wat fout.

Meeste problemen bij ons (zeg niet welke ISP ) zijn gewoon klap jostis die niet met een computer kunnen omgaan, soms denken ze nog het beter te weten .
  zondag 24 mei 2009 @ 15:49:54 #46
144213 Adidah
Het was wraak
pi_69352799
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:46 schreef Muzz_ het volgende:

[..]
Meeste problemen bij ons (zeg niet welke ISP )
Daar is vast wel achter te komen hoor. En als we het weten, gaat een link naar dit topic naar de servicedesk.
pi_69352807
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:
O U heeft een Apple? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Linux? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Vista Home? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Windows 2003 Server? Nee dat ondersteunen we niet helaas.
O U heeft Vista Business? Ja dat ondersteunen we. Wat zegt u, de Engels versie? Nee dat ondersteunen we niet helaas.

98% van alle klanten vallen ook niet in deze categorieën (althans bij de particuliere afdeling).

Nooit gehoord van een normaal verdeling?
  zondag 24 mei 2009 @ 15:52:33 #48
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_69352867
Jij werkt op zondag in een callcenter... Mensen zouden een topic moeten openen waarin ze jou uitlachen!

Oh, en:
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:32 schreef Muzz_ het volgende:
improveseren.
.
  zondag 24 mei 2009 @ 15:54:01 #49
144213 Adidah
Het was wraak
pi_69352897
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:52 schreef Orealo het volgende:
Jij werkt op zondag in een callcenter... Mensen zouden een topic moeten openen waarin ze jou uitlachen!

Oh, en:
[..]

.
TS volgt een HBO-opleiding, dus dan mag je spelfouten maken .
  zondag 24 mei 2009 @ 15:54:34 #50
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69352905
Alsof TS ooit gaat afstuderen met zijn gebrek aan taalkennis
Ik denk dat hij zijn hele leven dit soort kutbaantjes zal hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')