abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69377131
Ajax heeft op dit moment geen Rijkaard nodig, en hij is slim dat hij dat zelf ook inziet. Hij heeft te weinig ervaring en is geen echte leermeester. Hij kan prima met gearriveerde vedettes omgaan maar die zijn er butien Suarez niet bij Ajax.
pi_69377178
Het is inderdaad wel erg sneu wat er aan de hand is. Van Rijkaard en Adriaanse naar Olsen, Foppe, Jol en zelfs Blind !

Als Blind het gaat worden schaam ik me echt dood.
pi_69377199
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:36 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Jezus wat een bullshit zeg. Ik ga er niet eens op reageren.

Als je de feiten niet kent, tyf dan op.
Waarom qoute je hem dan alsnog? Reageer dan gewoon niet.

Wel vreemd dat hij weet hoe er benaderd is ja, maar kan je toch ook gewoon normaal doen.
  maandag 25 mei 2009 @ 11:39:15 #204
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69377205
Gullit woont toch ook in Amsterdam, is dat misschien wat?
Rijkaard komt echt niet, die heeft al meermalen aangegeven meer heil te zien in een buitenlandse (top)club. Een trainer als hij is gewild en dat weet hij ook.. de zomer is nog lang en er komen nog voldoende opties voor hem.
  maandag 25 mei 2009 @ 11:41:45 #205
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_69377301
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:29 schreef Hanoying het volgende:
Analogie:
Stel dat een man zegt dat hij rijk is en een huis gaat kopen. Stel nu dat hij eerst biedingen doet op villas, als hij de villas niet krijgt vervolgens op vrijstaande huizen, dan op twee-onder-één kappers, vervolgens op rijtjeshuizen en tot slot op de woonwagen van zijn broer. Als hij zelfs deze uiteindellijk ook niet krijgt besluit hij toch maar zijn tent (die hij al had) op te zetten en daarin te gaan wonen.

Bovenstaande man = Ajax als jullie uiteindelijk eindigen met Blind. Wat een sneue bedoeling zeg
Waar slaat dit nou weer op?
pi_69377358
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb het vermoeden dat er vandaag iets gaat gebeuren.
Puur gevoel.

[ Bericht 21% gewijzigd door toma op 25-05-2009 12:00:49 ]
  maandag 25 mei 2009 @ 11:43:46 #207
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69377366
Dat is gewoon een vergelijking hoe Ajax aan de trainer komt. Misschien gaat het vergelijken van Blind met een tentje wat ver.. maar toch.
  maandag 25 mei 2009 @ 11:44:35 #208
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_69377388
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:37 schreef Wooldoor het volgende:
Ajax heeft op dit moment geen Rijkaard nodig, en hij is slim dat hij dat zelf ook inziet. Hij heeft te weinig ervaring en is geen echte leermeester. Hij kan prima met gearriveerde vedettes omgaan maar die zijn er butien Suarez niet bij Ajax.
Rijkaard lijkt me inderdaad ook veel te min voor Ajax. Beter focussen op bewezen trainers als de Haan, Verbeek, Blind en Ron jans....
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_69377398
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:43 schreef toma het volgende:
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb het vermoeden dat er vandaag iets gaat gebeuren.
Puur gevoel.
[ afbeelding ]

Ik ook, flinke kans op noodweer in Nederland (incl. tornado's )

Maar ff serieus, dat gevoel heb ik dus ook.
  maandag 25 mei 2009 @ 11:45:55 #210
51286 w00h00
Digital man!
pi_69377423
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:39 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Waarom qoute je hem dan alsnog? Reageer dan gewoon niet.

Wel vreemd dat hij weet hoe er benaderd is ja, maar kan je toch ook gewoon normaal doen.
ga ff lekker de moraal ridder uit hangen dan.
  maandag 25 mei 2009 @ 11:48:18 #211
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_69377500
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:39 schreef Prosac het volgende:
Gullit woont toch ook in Amsterdam, is dat misschien wat?
Rijkaard komt echt niet, die heeft al meermalen aangegeven meer heil te zien in een buitenlandse (top)club. Een trainer als hij is gewild en dat weet hij ook.. de zomer is nog lang en er komen nog voldoende opties voor hem.
Maar het is toch Rijkaard waar je het over hebt of niet dan... Rijkaard, clubicoon, volksheld, Amsterdammer en bewezen trainer. Praat eens serieus met hem, doe een beroep op zijn Ajax hart in combinatie met 2 miljoen netto/jaar en ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij liever naar Fenerbache (of soortgelijk) gaat.
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:38 schreef Nashje het volgende:
Het is inderdaad wel erg sneu wat er aan de hand is. Van Rijkaard en Adriaanse naar Olsen, Foppe, Jol en zelfs Blind !

Olsen had ik nog wel een goede trainer gevonden. Maar die zou wel gek zijn om het nu te doen. Het gaat nu eindelijk ekker met Denemarken en als hij nu een dubbelfunctie bij Ajax accepteerd en vervolgens Denemarken toevallig wat minder gaat draaien dan krijgt hij natuurlijk een enorme berg bagger over zch heen in zijn thuisland. Het is het risico niet waard.

Jol is een held, als Ajax uiteindeljk met Jol komt dan mag je erg blij zijn maar het zou me verbazen.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_69377504
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:45 schreef w00h00 het volgende:

[..]

ga ff lekker de moraal ridder uit hangen dan.
Jij komt met een reactie van ik wil hier niet op reageren, reageer dan ook gewoon niet.

Ik vond die vergelijking wel mooi, Blind zou echt triest zijn.
  maandag 25 mei 2009 @ 11:49:40 #213
51286 w00h00
Digital man!
pi_69377535
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:38 schreef Nashje het volgende:

Kijk eens naar de namen die Ajax daadwerkelijk heeft benaderd en serieus heeft overwogen, dan hou je Adriaanse, Olsen en wellicht Jol over. Adriaanse heeft gewoon een burn-out, nou jammer dan. Olsen wilt graag komen, maar blijkbaar laat de Deense bond hem niet gaan en Jol is afwachten.
  maandag 25 mei 2009 @ 11:51:52 #214
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69377593
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:44 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]
(incl. tornado's )
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69377613
Babel schijnt naar Aston Villa te willen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_69377650
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:49 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Kijk eens naar de namen die Ajax daadwerkelijk heeft benaderd en serieus heeft overwogen, dan hou je Adriaanse, Olsen en wellicht Jol over. Adriaanse heeft gewoon een burn-out, nou jammer dan. Olsen wilt graag komen, maar blijkbaar laat de Deense bond hem niet gaan en Jol is afwachten.
En Jol gaat HSV echt niet verlaten. Dus krijgen we een overheerlijk jaartje Blind.

Ik ga alvast wat euro's op 'Ajax rechterrijtje' zetten.
pi_69377681
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:52 schreef kevin6188 het volgende:
Babel schijnt naar Aston Villa te willen.
En Bayern wil Sneijder.
pi_69377778
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:43 schreef toma het volgende:
Puur gevoel.
[ afbeelding ]
Tja dat is ook niet raar, Jack zei het gister al dat er binnen 24 uur iets bekend zou worden. Alleen Jol hoeft maar benaderd te worden met de vraag of hij interesse heeft, zo ja dan zal er onderhandelingen met HSV plaats moeten vinden als ze hem kwijt willen. Zo niet dat is het gewoon Blind en dan zijn we terug bij af en had Marco beter kunnen blijven.
  maandag 25 mei 2009 @ 12:06:26 #219
51286 w00h00
Digital man!
pi_69378071
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:53 schreef Nashje het volgende:

[..]

En Jol gaat HSV echt niet verlaten. Dus krijgen we een overheerlijk jaartje Blind.

Ik ga alvast wat euro's op 'Ajax rechterrijtje' zetten.
Ondanks dat ik best vertrouwen heb als Blind as trainer kan ik me niet voorstellen dat Ajax hem aanstelt. Die man zit net op z'n plaats als TD, en het lijkt me ook niet dat die baan te combineren valt. Het is voor de rust en continuïteit binnen Ajax als dramatisch dat de trainer waar de intentie was om minimaal vier jaar mee samen te werken vertrekt. Om dan ook nog je TD als trainer te benoemen vind ik echt belachelijk.
pi_69378125
Blind met Neeskens
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_69378495
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:06 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ondanks dat ik best vertrouwen heb als Blind as trainer
Waarop is dat vertrouwen gebaseerd? Op z'n eerdere periode?
  maandag 25 mei 2009 @ 12:24:08 #222
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69378506
Als Blind het wordt zou ik dat echt een enorme teleurstelling vinden, dan reken ik helemaal nergens meer op volgend jaar. TIEN nederlagen jongens, 2005-2006.
Gourmetten of steengrillen?
pi_69378509
Danny Blind wordt het dus.
  maandag 25 mei 2009 @ 12:24:53 #224
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_69378529
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:29 schreef Hanoying het volgende:
Het wordt wel erg sneu zo onderhand zeg... Zelfs Foppe heeft inmiddels al bedankt voor "de eer" zie ik en nu wordt het zelfs misschien maar weer een keertje Blind omdat er werkelijk geen enkele fatsoenlijke trainer naar Amsterdam gehaald kan worden

Analogie:
Stel dat een man zegt dat hij rijk is en een huis gaat kopen. Stel nu dat hij eerst biedingen doet op villas, als hij de villas niet krijgt vervolgens op vrijstaande huizen, dan op twee-onder-één kappers, vervolgens op rijtjeshuizen en tot slot op de woonwagen van zijn broer. Als hij zelfs deze uiteindellijk ook niet krijgt besluit hij toch maar zijn tent (die hij al had) op te zetten en daarin te gaan wonen.

Bovenstaande man = Ajax als jullie uiteindelijk eindigen met Blind. Wat een sneue bedoeling zeg

Ik kan me herinneren dat Rijkaard een jaar of twee geleden een grachtenpandje in A'dam heeft gekocht en volgens mij woont hij er momenteel zelfs. Volledig werkeloos bovendien. Ga er dan nog eens een tweede keer langs. Jullie zijn gvd Ajax, dan ga je naar Rijkaard en zeg je "luister vriend. We hebben je nodig en je weet zelf ook dat je van Ajax houdt dus je komt ons maar lekker trainen" Kijk.. Als Hij nu naar Chelsea gaat ben je misschien uitgeluld. Maar Fenerbache Jullie zijn Ajax en jullie droomtrainer en clubicoon bedankt voor Ajax maar wordt wel in verband gebracht met Fenerbache... Dieptriest Overigens zou je zelfs Cruyf nog wel voor de groep kunnen krijgen alshij op de juiste wijze benaderd wordt volgens mij.

Zoals het nu gaat moet Ajax zich kapot schamen in ieder geval.
1. Foppe is nooit een optie geweest. Hij heeft zelf gezegt misschien nog wel een keer Ajax of AZ te willen trainen en heeft dat later ingetrokken.
2. Rijkaard kan naar bijna alle clubs ter wereld dus de kans dat hij naar Ajax zou komen is sowieso klein. En Fenerbache wordt het echt niet hoor.
3.Waarom zou Ajax zich moeten schamen. Er komt weinig geluid uit het Ajax kamp. Alleen dat ze bezig zijn.Verder is het gewoon afwachten.
#FreeHat
pi_69378574
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:24 schreef SCH het volgende:
Danny Blind wordt het dus.
Bron?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: