Waarom qoute je hem dan alsnog? Reageer dan gewoon niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Jezus wat een bullshit zeg. Ik ga er niet eens op reageren.
Als je de feiten niet kent, tyf dan op.
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:29 schreef Hanoying het volgende:
Analogie:
Stel dat een man zegt dat hij rijk is en een huis gaat kopen. Stel nu dat hij eerst biedingen doet op villas, als hij de villas niet krijgt vervolgens op vrijstaande huizen, dan op twee-onder-één kappers, vervolgens op rijtjeshuizen en tot slot op de woonwagen van zijn broer. Als hij zelfs deze uiteindellijk ook niet krijgt besluit hij toch maar zijn tent (die hij al had) op te zetten en daarin te gaan wonen.
Bovenstaande man = Ajax als jullie uiteindelijk eindigen met Blind. Wat een sneue bedoeling zeg![]()
Rijkaard lijkt me inderdaad ook veel te min voor Ajax. Beter focussen op bewezen trainers als de Haan, Verbeek, Blind en Ron jans....quote:Op maandag 25 mei 2009 11:37 schreef Wooldoor het volgende:
Ajax heeft op dit moment geen Rijkaard nodig, en hij is slim dat hij dat zelf ook inziet. Hij heeft te weinig ervaring en is geen echte leermeester. Hij kan prima met gearriveerde vedettes omgaan maar die zijn er butien Suarez niet bij Ajax.
Ik ook, flinke kans op noodweer in Nederlandquote:Op maandag 25 mei 2009 11:43 schreef toma het volgende:
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb het vermoeden dat er vandaag iets gaat gebeuren.
Puur gevoel.
[ afbeelding ]
ga ff lekker de moraal ridder uit hangen dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom qoute je hem dan alsnog? Reageer dan gewoon niet.
Wel vreemd dat hij weet hoe er benaderd is ja, maar kan je toch ook gewoon normaal doen.
Maar het is toch Rijkaard waar je het over hebt of niet dan... Rijkaard, clubicoon, volksheld, Amsterdammer en bewezen trainer. Praat eens serieus met hem, doe een beroep op zijn Ajax hart in combinatie met 2 miljoen netto/jaar en ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij liever naar Fenerbache (of soortgelijk) gaat.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:39 schreef Prosac het volgende:
Gullit woont toch ook in Amsterdam, is dat misschien wat?
Rijkaard komt echt niet, die heeft al meermalen aangegeven meer heil te zien in een buitenlandse (top)club. Een trainer als hij is gewild en dat weet hij ook.. de zomer is nog lang en er komen nog voldoende opties voor hem.
Olsen had ik nog wel een goede trainer gevonden. Maar die zou wel gek zijn om het nu te doen. Het gaat nu eindelijk ekker met Denemarken en als hij nu een dubbelfunctie bij Ajax accepteerd en vervolgens Denemarken toevallig wat minder gaat draaien dan krijgt hij natuurlijk een enorme berg bagger over zch heen in zijn thuisland. Het is het risico niet waard.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:38 schreef Nashje het volgende:
Het is inderdaad wel erg sneu wat er aan de hand is. Van Rijkaard en Adriaanse naar Olsen, Foppe, Jol en zelfs Blind!
Als Blind het gaat worden schaam ik me echt dood.
Jij komt met een reactie van ik wil hier niet op reageren, reageer dan ook gewoon niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:45 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ga ff lekker de moraal ridder uit hangen dan.
Kijk eens naar de namen die Ajax daadwerkelijk heeft benaderd en serieus heeft overwogen, dan hou je Adriaanse, Olsen en wellicht Jol over. Adriaanse heeft gewoon een burn-out, nou jammer dan. Olsen wilt graag komen, maar blijkbaar laat de Deense bond hem niet gaan en Jol is afwachten.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:38 schreef Nashje het volgende:
Het is inderdaad wel erg sneu wat er aan de hand is. Van Rijkaard en Adriaanse naar Olsen, Foppe, Jol en zelfs Blind!
Als Blind het gaat worden schaam ik me echt dood.
En Jol gaat HSV echt niet verlaten. Dus krijgen we een overheerlijk jaartje Blind.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:49 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de namen die Ajax daadwerkelijk heeft benaderd en serieus heeft overwogen, dan hou je Adriaanse, Olsen en wellicht Jol over. Adriaanse heeft gewoon een burn-out, nou jammer dan. Olsen wilt graag komen, maar blijkbaar laat de Deense bond hem niet gaan en Jol is afwachten.
En Bayern wil Sneijder.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:52 schreef kevin6188 het volgende:
Babel schijnt naar Aston Villa te willen.
Tja dat is ook niet raar, Jack zei het gister al dat er binnen 24 uur iets bekend zou worden. Alleen Jol hoeft maar benaderd te worden met de vraag of hij interesse heeft, zo ja dan zal er onderhandelingen met HSV plaats moeten vinden als ze hem kwijt willen. Zo niet dat is het gewoon Blind en dan zijn we terug bij af en had Marco beter kunnen blijven.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:43 schreef toma het volgende:
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb het vermoeden dat er vandaag iets gaat gebeuren.
Puur gevoel.
[ afbeelding ]
Ondanks dat ik best vertrouwen heb als Blind as trainer kan ik me niet voorstellen dat Ajax hem aanstelt. Die man zit net op z'n plaats als TD, en het lijkt me ook niet dat die baan te combineren valt. Het is voor de rust en continuïteit binnen Ajax als dramatisch dat de trainer waar de intentie was om minimaal vier jaar mee samen te werken vertrekt. Om dan ook nog je TD als trainer te benoemen vind ik echt belachelijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
En Jol gaat HSV echt niet verlaten. Dus krijgen we een overheerlijk jaartje Blind.
Ik ga alvast wat euro's op 'Ajax rechterrijtje' zetten.
Waarop is dat vertrouwen gebaseerd? Op z'n eerdere periode?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:06 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik best vertrouwen heb als Blind as trainer
1. Foppe is nooit een optie geweest. Hij heeft zelf gezegt misschien nog wel een keer Ajax of AZ te willen trainen en heeft dat later ingetrokken.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:29 schreef Hanoying het volgende:
Het wordt wel erg sneu zo onderhand zeg... Zelfs Foppe heeft inmiddels al bedankt voor "de eer" zie iken nu wordt het zelfs misschien maar weer een keertje Blind omdat er werkelijk geen enkele fatsoenlijke trainer naar Amsterdam gehaald kan worden
![]()
Analogie:
Stel dat een man zegt dat hij rijk is en een huis gaat kopen. Stel nu dat hij eerst biedingen doet op villas, als hij de villas niet krijgt vervolgens op vrijstaande huizen, dan op twee-onder-één kappers, vervolgens op rijtjeshuizen en tot slot op de woonwagen van zijn broer. Als hij zelfs deze uiteindellijk ook niet krijgt besluit hij toch maar zijn tent (die hij al had) op te zetten en daarin te gaan wonen.
Bovenstaande man = Ajax als jullie uiteindelijk eindigen met Blind. Wat een sneue bedoeling zeg![]()
Ik kan me herinneren dat Rijkaard een jaar of twee geleden een grachtenpandje in A'dam heeft gekocht en volgens mij woont hij er momenteel zelfs. Volledig werkeloos bovendien. Ga er dan nog eens een tweede keer langs. Jullie zijn gvd Ajax, dan ga je naar Rijkaard en zeg je "luister vriend. We hebben je nodig en je weet zelf ook dat je van Ajax houdt dus je komt ons maar lekker trainen" Kijk.. Als Hij nu naar Chelsea gaat ben je misschien uitgeluld. Maar FenerbacheJullie zijn Ajax en jullie droomtrainer en clubicoon bedankt voor Ajax maar wordt wel in verband gebracht met Fenerbache... Dieptriest
Overigens zou je zelfs Cruyf nog wel voor de groep kunnen krijgen alshij op de juiste wijze benaderd wordt volgens mij.
Zoals het nu gaat moet Ajax zich kapot schamen in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |