abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69369959
quote:
Door de naam van Co Adriaanse ging al snel een streep en Ajax niet veel later ook een kruis door een kandidatuur van Morten Olsen. Dat gebeurde al na één onderhoud met de bondscoach van Denemarken, alle speculaties van de afgelopen dagen ten spijt.
Kruis door de kandidatuur van Olsen? Waar hebben ze dat vandaan dan. AD ->
pi_69369978
Danny Blind.

Deze held gaan we gewoon een 2de kans geven. Nu zonder achterbakse TD die hem een mes in z'n rug stak.
pi_69370004
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:57 schreef Nashje het volgende:
Jol . Daar zie ik dan echt helemaal niets in he. Totaal geen uitstraling die vent. Jol is voor mij Ten Cate 2. Alsjeblieft zeg..
Als er trainers zijn met uitstraling dan zijn het wel Jol en Ten Cate, als je het mij vraagt.

Olsen daarentegen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_69370012
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:07 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Nemen gewoon klakkeloos SV over, maar dit kondig je toch niet zomaar aan?
Nee inderdaad. Volgens mij is er niets bevestigd en waren dit enkel maar wat woorden van Sjek (net als vorige week). Helemaal nergens op gebaseerd dus.
quote:
Jol vind ik echt totaal geen trainer voor Ajax, en al zeker niet op dit moment. Blind moet lekker TD blijven, hopelijk is dit niet waar.
Inderdaad.
pi_69370020
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:07 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Nemen gewoon klakkeloos SV over, maar dit kondig je toch niet zomaar aan?

Jol vind ik echt totaal geen trainer voor Ajax, en al zeker niet op dit moment. Blind moet lekker TD blijven, hopelijk is dit niet waar.
Eerder andersom. AD heeft allang al deadline gehad en kan nooit meenemen wat er in Studio Voetbal wordt geroepen. Daarnaast is er een duidelijke connectie tussen AD en SV...

En AD verkondigt sowieso weinig onzin over Ajax de laatste tijd. Van Nijnatten, ja, maar die schrijft sowieso poep. Het wordt dus Jol of Blind.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_69370044
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:10 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Als er trainers zijn met uitstraling dan zijn het wel Jol en Ten Cate, als je het mij vraagt.
Maar zeker geen Ajax-uitstraling wat mij betreft.

Echt nog 100 keer liever Jans.
  maandag 25 mei 2009 @ 00:12:48 #107
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69370058
hebben ze het niet verkeerd verstaan en was het jans ipv jol als optie naast danny blind
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69370099
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:12 schreef Nashje het volgende:

[..]

Maar zeker geen Ajax-uitstraling wat mij betreft.

Echt nog 100 keer liever Jans.
Jans heeft m.i. juist geen Ajax-uitstraling. Jol wel. Hij is net als Ten Cate iemand met een grote bek en bluf, dat past bij Ajax. Bovendien heeft Martin Jol qua prestaties meer bewezen dan Ron Jans.

Martin Jol zou ik een goede keuze vinden, mocht het doorgaan.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  maandag 25 mei 2009 @ 00:18:12 #109
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_69370204
Waarom zou Jol HSV voor Ajax verlaten? Een positie verbetering kan je het niet echt noemen helaas.
pi_69370227
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:18 schreef TheZapster het volgende:
Waarom zou Jol HSV voor Ajax verlaten? Een positie verbetering kan je het niet echt noemen helaas.
Jawel, Ajax won van HSV.
  maandag 25 mei 2009 @ 00:19:13 #111
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69370232
nu weer praten over martin jol die nooit komt.

over wie zal het volgende week gaan

guardiola of hiddink?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69370253
quote:
Huub Stevens verruilde HSV voor PSV.

Soms kunnen privé-redenen meespelen.
pi_69370254
quote:
Misschien wordt hij nog ontslagen door de toch slechte resultaten dit seizoen?

Droomt verder, aub geen Blind.
pi_69370270
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:19 schreef Fortitudo het volgende:
nu weer praten over martin jol die nooit komt.

over wie zal het volgende week gaan

guardiola of hiddink?
Over niemand. Want dan wordt het Blind.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 25 mei 2009 @ 00:21:19 #115
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_69370274
nog steeds geen nieuws
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_69370282
Jol zou een goede keuze zijn; Liet Spurs geweldig voetballen , halve finale uefa cup met HSV terwijl De Jong en VDV, de 2 belangrijkste spelers wegvielen. Tevens gewoon uefa cup behaald met HSV.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_69370303
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:21 schreef denthemen het volgende:
Jol zou een goede keuze zijn; Liet Spurs geweldig voetballen , halve finale uefa cup met HSV terwijl De Jong en VDV, de 2 belangrijkste spelers wegvielen. Tevens gewoon uefa cup behaald met HSV.
Natuurlijk zou Jol een goede keus zijn als we alleen nog Blind als ander alternatief hebben, maar we hebben niks te kiezen. Hij moet willen.
pi_69370305
Blind zou echt armoede zijn.
  maandag 25 mei 2009 @ 00:28:02 #119
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_69370421
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Blind zou echt armoede zijn.
Inderdaad, ik ga me morgen maar aanbieden bij Ajax denk ik.Slechter dan Blind kan ik niet zijn
pi_69370683
quote:
Olsen was afleidingsmanoeuvre bij Ajax
De omzichtigheid waarmee Ajax de opvolging van Marco van Basten regelt, rechtvaardigt in de Arena nú al de hoop op een beter seizoen na deze zomer. Morten Olsen was een aardige afleidingsmanoeuvre. Het was niet eens als zodanig bedoeld door de Amsterdammers. Toen de naam van de respectabele Deense bondscoach in beeld kwam, werd gezegd dat ze zijn kandidatuur serieus namen. Dat bracht de volgers op een dwaalspoor.

Aan de buitenkant neemt Ajax wel héél veel potentiële kandidaten serieus. Intern bestonden er tot nu toe echter maar een paar opties. Dat de buitenwacht het idee heeft dat Ajax heel Europa afstroopt, is hooguit vervelend voor een belangrijke kanshebber die Ajax al in huis heeft, Danny Blind.

De technisch manager wordt bijgepraat en weet van de hoed en de rand. Maar hij zal het niet prettig vinden, dat mķcht hij aangesteld worden, de hele wereld denkt dat hij zoveelste keus is. Blind gaat er daarom vanuit, dat op de persconferentie waarin directeur Rik van den Boog zijn nieuwe technische staf presenteert, hij ook een uitleg over diens gevolgde strategie geeft.

Die werkwijze was er een van opperste omzichtigheid met uiteindelijk maar één afweging: ķf Danny Blind neemt het heft in handen, gesteund door een ‘type Ron Spelbos’, ķf een overduidelijk betere en tevens haalbare kandidaat komt voor de spelersgroep.

In die laatste categorie heeft Martin Jol al geruime tijd de beste papieren. Alle andere namen passeerden vrijwel allemaal slechts voor de vorm. Het waren bovendien namen in de publiciteit, zoals die van Van Gaal, die bij het opstappen van Van Basten al lang iets aantrekkelijkers in het vizier hadden. Uit dat rijtje lijkt Frank Rijkaard ook aardig weg te komen.

Goed ingevoerde types melden nogal stellig dat hij naar Fenerbahįe gaat, zijn zaakwaarnemer ontkent daarentegen ieder concreet contact met de Turken. Tja.
Wat Van Nijnatten nu wil zeggen? Ik weet het ook niet.
  maandag 25 mei 2009 @ 00:42:54 #121
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_69370687
Martin Jol

Danny Blind dan maar aub.
pi_69370749
Wat hebben mensen tegen Jol? Aan de resultaten kan het niet liggen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 25 mei 2009 @ 00:49:25 #123
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_69370772
Ik heb ook liever Jol dan Blind hoor.Laat Danny maar lekker naast Jol op de bank zitten een paar seizoenen om het daarna over te nemen.
pi_69370801
quote:
Danny Blind neemt het heft in handen, gesteund door een ‘type Ron Spelbos’
Blind & Voorspelbos.

[ Bericht 27% gewijzigd door Radegast op 25-05-2009 01:14:25 ]
  maandag 25 mei 2009 @ 01:39:12 #125
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_69371261
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:47 schreef denthemen het volgende:
Wat hebben mensen tegen Jol? Aan de resultaten kan het niet liggen
Hi heeft het goed gedaan bij RKC. Tottenham en HSV, die kan natuurlijk niet komen he, het zou eens goed kunnen gaan, dan kan men niet meer zeiken
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 25 mei 2009 @ 01:58:00 #126
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69371372
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:05 schreef Nashje het volgende:
Ben ik even blij dat het AD een ster is in onzin aankondigen .

Maar áls dit serieus waar is.... godallejezus wat een armoe .
Jammer voor jou dan het AD de meest betrouwbare sportredactie van Nederland heeft.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 25 mei 2009 @ 02:04:14 #127
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69371408
Met Jol kans op Boulahrouz? Jans ... die dient denk ik toch gewoon zijn contract (dat nog 1 jaar doorloopt) uit.

Blind? Slechte coach! Te soft, geen verstand van voetbal, kan niet communiceren.

Gelukkig geen Olsen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 25 mei 2009 @ 02:11:48 #128
53267 TC03
pi_69371431
quote:
Op maandag 25 mei 2009 02:04 schreef Barca het volgende:
Met Jol kans op Boulahrouz? Jans ... die dient denk ik toch gewoon zijn contract (dat nog 1 jaar doorloopt) uit.
Boulahrouz zit bij Stuttgart he, niet HSV.
pi_69371529
quote:
Op maandag 25 mei 2009 02:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Boulahrouz zit bij Stuttgart he, niet HSV.
Boulah werd groot dankzij Jol
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 25 mei 2009 @ 02:49:11 #130
53267 TC03
pi_69371582
quote:
Op maandag 25 mei 2009 02:35 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Boulah werd groot dankzij Jol
Oh zo natuurlijk. Boulahrouz heeft geen vaste basisplek bij Stuttgart volgens mij, dus onmogelijk is het niet.
pi_69371600
ik zag Boulah meerdere malen flink blunderen afgelopen wedstrijd. lekker houden daar in Duitsland
pi_69371661
quote:
Op maandag 25 mei 2009 02:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik zag Boulah meerdere malen flink blunderen afgelopen wedstrijd. lekker houden daar in Duitsland
die jongen heeft gewoon vertrouwen nodig EN moet niet als back gebruikt worden..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 25 mei 2009 @ 07:35:19 #133
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69371999
Gefeliciteerd met Blind als trainer, want waarom zou Jol trainer willen worden bij Ajax? Of wil hij ook dichter bij huis zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_69372063
quote:
Op maandag 25 mei 2009 03:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

die jongen heeft gewoon vertrouwen nodig EN moet niet als back gebruikt worden..
Precies.
pi_69372155
Als het Blind wordt gaan we echt hard achteruit, het begint dan een beetje op Feyenoord te lijken. Al krijgt Feyenoord nog wel de trainer die ze wilden hebben
pi_69372227
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:33 schreef Fortitudo het volgende:
achteraf was koeman zo slecht nog niet he?
Liever Bergkamp voor de groep dan Koeman. Maar ik wil je over een paar maanden weer spreken hierover.
pi_69372292
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:15 schreef Chadi het volgende:

[..]

Liever Bergkamp voor de groep dan Koeman. Maar ik wil je over een paar maanden weer spreken hierover.
Kom nou. Koeman is gewoon een goede trainer hoor.
  maandag 25 mei 2009 @ 08:25:15 #138
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69372319
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69372352
quote:
Spam

Mijn Zweeds is niet meer zo heel goed, maar gaat Wanderson naar Ajax?
pi_69372374
quote:
Op maandag 25 mei 2009 02:04 schreef Barca het volgende:

Blind? Slechte coach! Te soft, geen verstand van voetbal, kan niet communiceren.

Gelukkig geen Olsen.
Blind geen verstand van voetbal
pi_69372392
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:30 schreef Chadi het volgende:

[..]

Blind geen verstand van voetbal
Verstand van voetbal heeft hij wel, maar vorige keer is gebleken dat hij geen goede coach is.
pi_69372560
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:31 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Verstand van voetbal heeft hij wel, maar vorige keer is gebleken dat hij geen goede coach is.
Dat wordt door niemand hier ontkend. Maar roepen dat hij geen verstand van voetbal heeft terwijl hij jarenlang de motor was van Ajax van achteruit .. Jezus
pi_69372834
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:42 schreef KirkLazarus het volgende:
Martin Jol

Danny Blind dan maar aub.
Nou dat zeker niet. Nog liever Jol dan Blind hoor.

Blind zou echt de meest domme actie zijn die je maar kunt bedenken. Zowel van V/d Boog als van Blind zelf. Als Blind het wordt, gaat Ajax definitief richting dezelfde kant op als feyenoord.

Nee, dan echt liever Jol, die ik al niet zie zitten. Het is in ieder geval wel iemand met ervaring en kennis van het spelletje. Z'n uitstraling imo kan me dan aan me reet roesten. Heb alles over voor een kampioenschap.
pi_69372927
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:00 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nou dat zeker niet. Nog liever Jol dan Blind hoor.

Blind zou echt de meest domme actie zijn die je maar kunt bedenken. Zowel van V/d Boog als van Blind zelf. Als Blind het wordt, gaat Ajax definitief richting dezelfde kant op als feyenoord.

Nee, dan echt liever Jol, die ik al niet zie zitten. Het is in ieder geval wel iemand met ervaring en kennis van het spelletje. Z'n uitstraling imo kan me dan aan me reet roesten. Heb alles over voor een kampioenschap.
Precies, Blind moet het sowieso niet worden. Jol ook liever niet, maar als de keuze gaat tussen Blind en Jol, dan toch maar Jol.
pi_69372942
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:44 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat wordt door niemand hier ontkend. Maar roepen dat hij geen verstand van voetbal heeft terwijl hij jarenlang de motor was van Ajax van achteruit .. Jezus
Dat is gewoon een stomme opmerking idd.
pi_69372968
er blijft weinig keus over en dan neem je alles aan wat je kan krijgen
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_69372975
quote:
quote:
Nederlandse clubs studeren Wanderson
Göteborg. Tweede in de competitie na de opname van twee nieuwe drömmål.
Dan speciaal bestudeerd Wanderson do Carmo uit vertegenwoordigers van de topclubs Ajax en Heerenveen.
- Natuurlijk zijn gevleid ", zegt Gais succes Brass.

Terwijl Gais die wet is opgetreden WOBBLING tijdens het voorjaar aanvaller Wanderson do Carmo nooit te overtuigen, en wanneer de overdracht venster weer in de zomer, is hij een hete spelletje voetbal Europa.

Ajax werd in de plaats

Volgens de GT waren er vertegenwoordigers van het Nederlandse Ajax en Heerenveen en de Italiaanse serie B Verona team, in plaats Oude Ullevi om de ontmoeting tussen Gais en Kalmar - en studie Wanderson.
Brassens aandelen verminderd niet omdat hij voor het eerst brak door Kalmar Defensie en verschillende Bludger in 1 - 0.
Of wanneer hij bood een delicatesse in de wedstrijd 2 - 0.
- Heb ik een jongen (Tobias Eriksson) en dun, de andere (Tobias Carlsson) en zet hem in de hoek (en randvoorwaarden).
"Klaar voor de volgende stap"

Agenten Oliver Cab-concurrentiebeding zou geen specifiek commentaar op een van de clubs die in de plaats voor een go-dag, maar maken geen botten met dat Wanderson mei binnenkort verlaten de club.
- Nu is hij jättehet en dat is wanneer we kunnen en zullen verkopen, wacht een seizoen, kan hij het koud weer en dan kun je niet ", zegt hij.
Heeft u nog geen concrete aanbieding?
- Nee, niet dat ik weet. Maar het kan zijn dat ze komen als het venster is geopend. Wanderson heeft aangetoond dat hij klaar is om de volgende stap en kan spelen op een hoger niveau. Zweden is een halteplaats is. Doen we nu ook een behoorlijk bedrag, het is dom om te wachten te lang.
Hoeveel u waarde uw nugget voor?
- Onmogelijk te zeggen nu.
"Geflatteerd"

Wandersons zaak tegen Kalmar zet hem in de tweede schietpartij competitie, en de volgende doelstelling ziet hij voor hem is de race voor de boven-en schieten spel met Gais.
Maar toen hij niet pretenderen naar Europa trekt.
- Het is goed wat elke speler over dromen, maar nu alle aandacht hier.
Hoe voelt het om de clubs Ajax in plaats wanneer u twee pods?
- Het is vleiend.
vertaald ja
pi_69373200
Toch liever Blind als Jol. Al vrees ik dat Danny dit zooitje verwende kereltjes ook niet aan het ballen krijgt. Misschien een bikkel als assistent erbij.

Het blijft wel armoedig en van die verhalen dat dit de bedoeling was geloof ik geen moer, dan hadden ze m gelijk wel kunnen presenteren.
Niemand wilde of kon, vrij pijnlijk voor zo´n grote club.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_69373214
Schijnt dat Danny Blind in bijzijn van Rik van den Boog is gesignaleerd op Schiphol!

maandag 25 mei 2009 @ 09:21:02 #150
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_69373281
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef kevin6188 het volgende:
Schijnt dat Danny Blind in bijzijn van Rik van den Boog is gesignaleerd op Schiphol!

Het schijnt dat hij zelfs al bij de Arena is gezien....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')