quote:Foppe de Haan: definitief geen clubcoach meer
24 mei 2009 RvN De Telegraaf
Sinds het moment dat Foppe de Haan in een interview openlijk twijfelde over een rol bij AZ of Ajax als clubcoach wordt zijn naam genoemd als mogelijke opvolger van Marco van Basten. Nadat hij op het CBV-congres de oeuvreprijs had gekregen voor zijn jarenlange werk als coach in Nederland, maakte hij bekend dat hij definitief stopt als clubcoach. "Volgens directeur Henk Kesler is er nog wel een project bij de KNVB voor me en ik zou het ook leuk vinden om wat bij Heerenveen te doen, maar als coach van een club keer ik niet meer terug."
Nee daar geloof ik helemaal niets van.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Als Olsen definitief niet meer komt durf ik mijn geld te zetten op dat het dan Blind weer gaat worden..
Je zou het in principe wel kunnen combineren, maar wie anders?!?! Ja Jans, maar of Groningen hem laat gaan is een tweede.. Ik zie het erg somber in als Adriaanse, Rijkaard, Olsen, etc allemaal niet willen of kunnen.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nee daar geloof ik helemaal niets van.
Als je over continuiteit spreek, ga je je TD toch niet tot trainer benoemen. En daarnaast doet Blind het volgens mij ook nog uitstekend.
Ik verwacht dan dat ze vol voor Ron Jans gaan, gevoelsmatig danquote:Op zondag 24 mei 2009 13:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Als Olsen definitief niet meer komt durf ik mijn geld te zetten op dat het dan Blind weer gaat worden..
Ze zullen best lijstjes hebben, maar zolang je nog geen trainer hebt zullen de betreffende spelers ook nog wel de boot afhouden.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
Wie zegt dat er niet gewerkt wordt aan transfers
Ik denk niet dat we te hoge verwachtingen moeten hebbenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:58 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben benieuwd.
Het zou wel mooie revenge zijn tegen Feyenoord, als Verbeek kampioen zou worden met dit Ajaxquote:Op zondag 24 mei 2009 14:10 schreef Nashje het volgende:
Ik ben het met D-K eens. Verbeek zou niet eens zo slecht zijn voor dit Ajax.
Die revenge kan me weinig schelen eigenlijk. Gaat mij erom dat Ajax weer eens 'oke' voetbal speelt en kampioen wordt.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Het zou wel mooie revenge zijn tegen Feyenoord, als Verbeek kampioen zou worden met dit Ajax
Ik bedoel vanuit Verbeek's oogpunt.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die revenge kan me weinig schelen eigenlijk. Gaat mij erom dat Ajax weer eens 'oke' voetbal speelt en kampioen wordt.
Ik beschouwde Koeman als totaal ongeschikt voor Ajax, dus ben blij dat ie bij AZ zit.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:33 schreef Fortitudo het volgende:
achteraf was koeman zo slecht nog niet he?
Als puur naar zijn kwaliteiten kijkt, zou hij zeker wel mogen komen. Het is een strenge trainer voor een jonge groep. Aan de andere kant is hij communicatief nou niet bepaald je van het. En je krijgt natuurlijk al heel snel die sentimenten van: Komt een mislukte trainer van Feyenoord ons redden?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:10 schreef Nashje het volgende:
Ik ben het met D-K eens. Verbeek zou niet eens zo slecht zijn voor dit Ajax.
Olsen wil wel, maar de Deense bond kan dwars blijven liggen en Olsen zal, denk ik, hooguit om die reden afzien van het trainerschap bij Ajax. Ik hoop nog steeds dat hij komt.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:36 schreef De_kromme het volgende:
Olsen hadden ze voor mijn gevoel al veel eerder kunnen presenteren, dat was ook het streven. Heb zo'n gevoel dat die gewoon heeft afgehaakt.. Zal wel Blind worden nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |