Inderdaad, komt gewoon daarvandaan. Veel mensen denken dat het de grensrivier en dat hij dus ergens uit het noorden moet komen, maar daar trapt duidelijk ook al niemand inquote:Op zondag 24 mei 2009 17:57 schreef Ofyles2 het volgende:
DR Congo?
Nee, hij maakt een bocht en komt dus juist helemaal uit het zuiden van het land. Je ging alleen te ver door.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:00 schreef ScottTracy het volgende:
Ik dacht zelfs uit het zuiden, dus dat is nog dommer.
Is niet zo duidelijk altijd, het heeft heel lang geduurd aleer men wist waar de Niger ontsprong.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:00 schreef ScottTracy het volgende:
Ik dacht zelfs uit het zuiden, dus dat is nog dommer.
Dankjewelquote:Op zondag 24 mei 2009 17:57 schreef Ofyles2 het volgende:
qonmann, mijn excuses heb je.
'Lang genoeg' is ook maar relatief, in de tijd van de ontdekkingsreizigers was het inderdaad vaak lastig maar de bronnen van die rivieren staan allemaal lang genoeg vast om niet ooit verkeerd aangeleerd te zijn door een van de medespelers hierquote:Op zondag 24 mei 2009 18:02 schreef qonmann het volgende:
[..]
Is niet zo duidelijk altijd, het heeft heel lang geduurd aleer men wist waar de Niger ontsprong.
Da's wel zoquote:Op zondag 24 mei 2009 18:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
'Lang genoeg' is ook maar relatief, in de tijd van de ontdekkingsreizigers was het inderdaad vaak lastig maar de bronnen van die rivieren staan allemaal lang genoeg vast om niet ooit verkeerd aangeleerd te zijn door een van de medespelers hier
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:26 schreef qonmann het volgende:
Ikon
Yep , ze speelt nu (en het gaat goed), live te volgen via:quote:Op zondag 24 mei 2009 18:29 schreef ScottTracy het volgende:
Arantxa Rus
Ah, leuk om te volgen!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
Yep , ze speelt nu (en het gaat goed), live te volgen via:
http://app.nos.nl/tennis/wmv
leuk he !quote:
Zo'n gravelbijter.?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:35 schreef ScottTracy het volgende:
Een Spanjaard inderdaadWas tevens zijn enige Grand Slam overwinning
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:40 schreef De_Hertog het volgende:
Ferrero?
Ik heb echt helemaal niets met sport, dus die vragen sla ik altijd over, maar die bonbons ken ik wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Als er eten in het spel is weten ze het opeens wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |