Ach, ik kon verder geen KLB-topic bedenken ja.quote:
Ik kan niet painten.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 08:48 schreef Federer-fan het volgende:
Hé, ColtZ40 en Kwaliteit zijn tegenstanders op het gebied van de epische patat-vs.-friet discussie.Ik heb een alternatief, dat Han Peekel een keer zei: "En ik heb vaak best trek in een lekker patat-frietje." Is dat iets?
Dus ondanks de onveiligheid is er verkeerstechnisch weinig tegenin te brengen. Evenzo zijn er de ligfietsen die met 60 km/h over het fietspad scheren, daar wordt je ook niet heel blij van als je daar rustig met 15 km/h pedaleertquote:Bierfiets
In de commissievergadering ORV van juni is de vraag gesteld of de bierfiets is
goedgekeurd door de Rijksdienst voor Wegverkeer (RDW). Uit navraag blijkt dat voor het
gebruik van de bierfiets geen goedkeuring hoeft te worden verleend door de RDW. Dat is
het geval omdat het voertuig geen motor of kenteken heeft. Voor wat betreft (on)veiligheid
is het met name de verantwoordelijkheid van de politie om eventueel handhavend op te
treden indien onveilige situaties worden geconstateerd.
Opzich wel jammer natuurlijk dat er niets tegenin te brengen is, ik kan voorstellen dat het inderdaad best als lastig gezien kan worden.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:11 schreef eNaSnI het volgende:
3 september 2008 zijn er nog vragen over gesteld in A'dam:
[..]
Dus ondanks de onveiligheid is er verkeerstechnisch weinig tegenin te brengen. Evenzo zijn er de ligfietsen die met 60 km/h over het fietspad scheren, daar wordt je ook niet heel blij van als je daar rustig met 15 km/h pedaleert
quote:
Dat ligfietsen legaal zijn snap ik ook niet. Inderdaad enorm gevaarlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:11 schreef eNaSnI het volgende:
3 september 2008 zijn er nog vragen over gesteld in A'dam:
[..]
Dus ondanks de onveiligheid is er verkeerstechnisch weinig tegenin te brengen. Evenzo zijn er de ligfietsen die met 60 km/h over het fietspad scheren, daar wordt je ook niet heel blij van als je daar rustig met 15 km/h pedaleert
Ik acht de kans redelijk groot dat het geslacht van de berijders in deze weinig verschil zou hebben gemaakt. Wellicht zijn mannen iets beter bestand tegen zo'n klap, maar het klemrijden had iedereen kunnen overkomen. Zo te zien is dat tunneltje niet veel hoger dan 2,60 m of zo, dus er had bij de bestuurder wel een belletje kunnen gaan rinkelen dat het voorzichtig naderen een betere optie was.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:32 schreef Sjowhan het volgende:
Ah. 't Waren meiden trouwens die de bierfiets bereden
quote:De afmetingen van de bierfiets zijn:
5,50 meter lang
2,45 meter breed
2,70 meter hoog
De spoorbreedte en wielbasis is gelijk aan een personenauto
Stoer ding!quote:Op zondag 24 mei 2009 10:33 schreef cvboer het volgende:
Voor de Fok!ers die niet weten hoe een bierfiets eruit ziet: [ afbeelding ]
Waar is die supermarkt dan, waar je met je fiets in mag? Lijkt me best leuk om een keer heen te gaanquote:Op zondag 24 mei 2009 09:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ligfietsen legaal zijn snap ik ook niet. Inderdaad enorm gevaarlijk.
Wat ik verder link vind zijn die stokken met vlaggetjes die aan kinderfietsen vastzitten. Als je niet uitkijkt, zwiept er zo'n dingen tegen je hoofd aan. Ik heb dat soms serieus bijna in de supermarkt.
Natuurlijk moeten ze verboden worden! Hetzelfde geldt voor een ongeluk met een fiets, bromfiets, auto, vrachtwagen, trein, bus en vliegutuig, allemaal verbieden!quote:Op zondag 24 mei 2009 10:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
D'r gebeurt een ongeluk met een bierfiets en meteen moeten ze allemaal verboden worden
klopt en dan allemaal hetzelfde shirt met opschriftquote:Op zondag 24 mei 2009 10:33 schreef cvboer het volgende:
Voor de Fok!ers die niet weten hoe een bierfiets eruit ziet: [ afbeelding ]
( klein detail, de man rechtsachter laat graag vrouwen werken, hij trapt zelf niet mee )
Nakijken? Ik word zovaak nagekeken is dat echt waar je je druk om maakt?quote:[b]Op zondag 24 mei 2009 12:14 schreef
mits je niet door al te drukke straten gaat rijden waar iedereen je nakijkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |