quote:Op zondag 24 mei 2009 02:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik wil het van jouw soort mensen nooit horen. Want wat een opmerking. Je zou je diep moeten schmanen. Met die halve gare TV dominee
Game onquote:Op zondag 24 mei 2009 02:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ben jij het, Dude? Of ben je een SHE-kloon?
Dude deed een beetje raar. Vond t niet echt ergens vandaan komen to be honest.quote:Op zondag 24 mei 2009 07:31 schreef freecell het volgende:
Wat in hemelsnaam heb ik nu weer gedaan?
En welke tv dominee!
Ik las het ook als in 'die zou genoeg reflexen moeten hebben om zelf omhoog te komen'... Hoewel, mijn broertje is ooit rond die lieftijd bij mijn opa en oma in de vijver gevallen, die kwam er echt niet zelf uit. Maar mijn moeder stapte heel koelbloedig de vijver inquote:Op zondag 24 mei 2009 10:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dude deed een beetje raar. Vond t niet echt ergens vandaan komen to be honest.
In Utrecht die bbq? hoe laat ben ik welkomquote:Op zondag 24 mei 2009 10:51 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgen allemaal
gisteren een super dag gehad, bbq feestje en alles hadden we vers gemaakt aan sausjes/salades, vlees marinades etc.. viel enorm in de smaak
en was ook de hele avond heerlijk buiten vertoeven, èn vanavond doen we dat dus nog maar een keer want er is enorm veel over
Eerst maar even goed wakker worden, douchen, korte broek aan en op de fiets!
Ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe ze het dan las?quote:Op zondag 24 mei 2009 09:21 schreef Den_Haag het volgende:
Freecell is
denk dat reldude het verkeerd begreep.
is dat de smaak van mijn herinnering?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
Important message for DE en MK: Falling Cloudberries van Tessa Kiros is nu 10 pond op Amazon!
Ach, zolang ze geen cups en ounces gebruiken, is het mij om het even... Maar het metrieke stelsel, dat is wel handigquote:Op zondag 24 mei 2009 14:31 schreef DarkElf het volgende:
Amazon is idd wel goedkoop regelmatig zag ik en toch heb ik nog nooit iets besteld... niet dat ik geen Engels kan, das t probleem niet.. denk meer dat t gemakzucht is dat ik Nederlandse boeken koop.![]()
gaat de bbq aan vanavond?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, zolang ze geen cups en ounces gebruiken, is het mij om het even... Maar het metrieke stelsel, dat is wel handig
Een speld in een hooibergquote:Op zondag 24 mei 2009 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ja hoi
Heb een vraagje. Morgen ga ik een penvriend uit Mexico ontmoeten, waarmee ik veel had lopen schrijven toen ik wat jonger was.We gaan in Amsterdam uit eten: any ideas voor een goede, el-cheapo, no-tourist trap restaurant in Amsterdam Centrum?
Anders moeten we weer naar Oriëntal City en daar heb ik weinig zin in.
Bijna alle tenten op de Zeedijk. Zoals Nam Kee. Originele goede orientaalse keukens voor haast niks.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ja hoi
Heb een vraagje. Morgen ga ik een penvriend uit Mexico ontmoeten, waarmee ik veel had lopen schrijven toen ik wat jonger was.We gaan in Amsterdam uit eten: any ideas voor een goede, el-cheapo, no-tourist trap restaurant in Amsterdam Centrum?
Anders moeten we weer naar Oriëntal City en daar heb ik weinig zin in.
Wil geen Chinees morgen.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijna alle tenten op de Zeedijk. Zoals Nam Kee. Originele goede orientaalse keukens voor haast niks.
quote:Eetcafe 't Pakhuis
Voetboogstraat 10- 12
020 6250856
The Pancake Bakery
Prinsengracht 191
1015 DS Amsterdam
tel. 020 625 13 33
Vliegende Schotel Vegetarisch
Nieuwe Leliestraat 162-168
020-6252041
Eat Mode Asian Fusion Kitchen
Zeedijk 105-107
020 330 0806
Italian Rimini
Lange Leidsedwarsstraat 75
020 622-7014
Indonesisch Eethuis Bojo
Lange Leidsedwarsstraat 49
Humphrey's 3-gangen keuze 22.50 EUR
Nieuwezijdskolk 23
020-4221234
De Aardige Pers
2e Hugo de Grootstraat 13 B
020 - 400 31 07
Sherpa
Achter het Leidseplein zit dit kleine Nepalese-Tibetaanse restaurant verstopt, met lekkere, gunstige specialiteiten.
Adres: Korte Leidsedwarsstraat 58
Eritrees Restaurant HEDMO LETINA Prinsengracht 93, 020-7714121
Oud Holland
Nwz Voorburgwal 105
+31 (0) 20 624 68 48
Leuk, welk concert?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:30 schreef Anthraxx het volgende:
Das toevallig. Ik moet morgen ook naar Amsterdam. Paradiso om precies te zijn.
Waar?quote:Op maandag 25 mei 2009 08:46 schreef Den_Haag het volgende:
morguh allemaal op deze schitterende morgen!zon
Wat heerlijk! Gelukkig mag ik vandaag weer de hele dag binnen zitten en werken aan mijn onderzoek. Hoezeequote:Op maandag 25 mei 2009 09:50 schreef DarkElf het volgende:
Morgen wat een mooie dag en tis idd al warm.
Lekker in de tuin studeren.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:50 schreef DarkElf het volgende:
Morgen wat een mooie dag en tis idd al warm.
Meisjes van 17 die koffie drinken? Toen ik 17 was, dronk ik heul geen koffie. Wel thee en limo, maar koffie wasquote:Op maandag 25 mei 2009 11:16 schreef freecell het volgende:
Mja, ik zit nu ook weer binnen voor de rest van de dagHet is wel maandag hè?
Ow, mijn nichtje van bijna 17 (dochter van broer) belde netkomt zo koffie leuten, net weer klaar met een examen
Bij Jort Kelderquote:Op maandag 25 mei 2009 11:34 schreef Stereotomy het volgende:
Theeleut van thuis uit, maar koffie sinds 14-15 ofzo denk ik.
Gisteren zag ik een docu van een kakschool in Amsterdam Zuid. Ging erover, dat de kinderen in een tussenuur naar The Coffee Company gingen om een Latte Macchiato van 4 EUR te halenen tijdens de lunch een vers broodje van 3 EUR. En of dat normaal was op zo'n hockey-school.
Dag kakmeisje uit een Vinex-wijkquote:Op maandag 25 mei 2009 11:35 schreef P.F het volgende:
4 euro? belachelijkDaarbij is die koffie ook nog eens oud.
La Tosca is echt super lekker! En goed te doen! Niet super el cheapo maar wel heel lekker! Het zit in de buurt van kantjil en de tijger.quote:Restaurant La Tosca
Nieuwezijds Voorburgwal 289
1012 RL Amsterdam
020 428 2898
Hahaha ik dénk dat ik voor het eerst alcohol proefde toen ik nog te jong was om mn eigen kont te vegen. Mijn eerste twee zinnetjes waren, zodra paps thuis kwam uit zn werk:quote:Op maandag 25 mei 2009 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik was 12/13 ofzo, toen ik begon met koffie. Alcohol ook zoiets
Tjekquote:Op maandag 25 mei 2009 11:38 schreef P.F het volgende:
[..]
La Tosca is echt super lekker! En goed te doen! Niet super el cheapo maar wel heel lekker! Het zit in de buurt van kantjil en de tijger.
En het kreeg een 8 geloof ik van meneer van Damquote:
Ik had perongeluk een biertje op toen ik twee was en het heel warm in Frankrijk was.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hahaha ik dénk dat ik voor het eerst alcohol proefde toen ik nog te jong was om mn eigen kont te vegen. Mijn eerste twee zinnetjes waren, zodra paps thuis kwam uit zn werk:
'Papa lekker biertja?'
(antwoord: ja --> miniLein haalt flesje bier en opener)
'Ikke ooke lokkie?'
![]()
En echt alcohol drinken mochten we toen we 'echt vrouw werden'. Bij het feestelijke etentje vanwege je eerst menstruatie kreeg je je eerste echte volle eigen glas drank. Port, in mijn geval![]()
Misschien was ik wel dokter of professor geworden als ik voor mn 16e geen alcohol had gedronken. Alcohol heeft namelijk een bewezen vreselijk slecht effect op onvolgroeide hersenen. En je hersenen zijn ongeveer volgroeid op je 16e
Tis weer een filosofische maandagochtend
Of Starbucks danquote:Op maandag 25 mei 2009 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ik krijg van The Coffee Company nou ook niet echt een warm gevoelWat ze daar Americano noemen, daar zou ik m'n vloer nog niet mee dweilen
Zeg dat tegen die mensen in Afrika.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ik krijg van The Coffee Company nou ook niet echt een warm gevoelWat ze daar Americano noemen, daar zou ik m'n vloer nog niet mee dweilen
Heb je wel melk (?) gedronken na dat je terug was?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:hoi
Hier ook een vrij jonge koffieleut.. vanaf mijn 13e denk ik, langzaam opbouwend. Eerst met melk en suiker, nu alleen nog met zoetjes.. kan echt niet wennen aan koffie (of thee) zonder zoetMaar inmiddels drink ik nog maar weinig koffie. Alleen als ik niet werk en dan 2 of 3 kopjes. Dat is wel eens anders geweest..
Bah, ik baal wel een beetje.. ik heb voor het eerst een les van Evy niet kunnen uitlopen (nr5). Qua ademhaling ging het prima, maar mijn kuiten zijn verschrikkelijk verzuurd. Ben nu al meer dan een half uur terug maar het doet nog steeds zeer..
Ook brrr, ja!quote:Op maandag 25 mei 2009 11:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Of Starbucks danSenseo is nog beter te doen (
)
Zou graag regelmatig zwemmen, maar daar krijg ik chronische voorhoofdsholteontsteking van helaasquote:Op maandag 25 mei 2009 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, kuiten en scheenbenen. Daar ging het bij mij ook altijd mis.
Rennen
Zwemmen![]()
Prop dan nog maar wat kwark naar binnen, dat schijnt te helpen.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou graag regelmatig zwemmen, maar daar krijg ik chronische voorhoofdsholteontsteking van helaas![]()
@PF: nee, water. oh en een bakje yoghurt met fruit gegeten
quote:
Irish stew?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:47 schreef Den_Haag het volgende:
het comazuipen uitgevonden Lein?
heb gister een electrische grill gekregen die iemand over had. eens kijken wat voor lekkers we daarmee kunnen maken.
Zit nu in de trein naar Amsterdam. Komt de conducteur langs: ' Heb je je regenjas bij je? Het plenst in Amsterdam. 'quote:
Ik? Nee check deze pic van gisterquote:Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bol, ze moet wel een volwaardige bierbuik hebben al.
Twee jaar geleden he! Er is wel 10 kilo afquote:Op maandag 25 mei 2009 16:31 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht* in de tram is het net zo heet als het op kantoor was. De airco was stuk en ARKO was niet toerijkend. Ik vind mij sielug nu
En meiden zoals PF die voorheen een 'buik' hadden... Zucht.
Jij hebt je tietenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:31 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht* in de tram is het net zo heet als het op kantoor was. De airco was stuk en ARKO was niet toerijkend. Ik vind mij sielug nu
En meiden zoals PF die voorheen een 'buik' hadden... Zucht.
Ach, gister weer in het Gooi gemerkt dat iederen dame die kan krijgen op het door haar gewenste fomaatquote:
Dat soort tieten is alleen interessant met kleding eroverheen.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ach, gister weer in het Gooi gemerkt dat iederen dame die kan krijgen op het door haar gewenste fomaat
Wat Moeder Natuur je niet geeft, geeft dokter Schumacher je wel toch?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:37 schreef Den_Haag het volgende:
Ach, gister weer in het Gooi gemerkt dat iederen dame die kan krijgen op het door haar gewenste fomaat
Zoek ze eens bij je knieën?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn tieten zoals die waren met de SC JUB meet bedoel je? Ik mis ze
Ik sta nu op -15, sinds die culmeet. En het zakt niet echt meer, dus morgen fiets ik naar colijnplein vanaf thuis. Maar de tieten verdwijnen. De buik niet. Helaas.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ben je zoveel afgevallen dan, Lein?
Boh, ik wil ook grote tieten
vergeet niet de liposuctie, de botox en het aarsblekenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat Moeder Natuur je niet geeft, geeft dokter Schumacher je wel toch?
15 kilo? Wat goed!!!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik sta nu op -15, sinds die culmeet. En het zakt niet echt meer, dus morgen fiets ik naar colijnplein vanaf thuis. Maar de tieten verdwijnen. De buik niet. Helaas.
Hm... Nou ja je kan natuurlijk ook iemands bil likken dan zit je er dicht met je ogen op.. Maar waarschijnlijk ben je dan toch al wel dronken dus zie je het sowieso niet zo goed.. En anders doe je gewoon alleen kaarsjes aan..quote:Op maandag 25 mei 2009 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom willen mensen hun aars bleken? 't is nou niet echt iets wat je graag showt, en die paar mensen die het te zien krijgen zullen het vast niet erg vinden als het een beetje bruinig is wanneer ze het enteren met hun een-oogig monster...
Nee hoor PF. Is geen prestatie. De eerste 12 kilo was in 2 maanden van pure liefdesverdriet. En 3 kilo in 16 maanden vanwege medicatie. Ik sport te weinig! Maar soms sleept kaas me mee op fietstocht van 48 km ofzo.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:49 schreef P.F het volgende:
15 kilo? Wat goed!!!
En je fietst er best veel bij toch?
Waarom weet je datquote:Op maandag 25 mei 2009 18:50 schreef P.F het volgende:
Hm... Nou ja je kan natuurlijk ook iemands bil likken dan zit je er dicht met je ogen op.. Maar waarschijnlijk ben je dan toch al wel dronken dus zie je het sowieso niet zo goed.. En anders doe je gewoon alleen kaarsjes aan..
Nou, dan lijkt mij de enige situatie waar je echt met je neus bovenop de feiten zit, lijkt mij.quote:
Met je neus bovenop de feiten jaquote:Op maandag 25 mei 2009 19:01 schreef P.F het volgende:
Nou, dan lijkt mij de enige situatie waar je echt met je neus bovenop de feiten zit, lijkt mij.
Morgen dan mss weer?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Er zit iemand in de bus naast me die tenenkrommend steenkolenengels spreekt. Ipod staat zo hard als te verdragen is en nog steeds hoor ik het. Vandaag is niet mijn dag!
Ja, zalig. En dan natregenen tot je onderbroekquote:Op maandag 25 mei 2009 22:25 schreef DarkElf het volgende:weer even langs komt.
bijlezen schiet er een beetje bij in deze dagen, sorry.
Lein, heerlijk he die storm na een mooie zomerse dag, kan ik ook zo van genieten
Vond ik vroeger al zo lekker, dat natregenen komt er tegenwoordig zelden meer van maar goed, ik ben er wel zo een die juist rustig in de regen lopend naar de winkel gaat ipv met de auto ..quote:Op maandag 25 mei 2009 22:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, zalig. En dan natregenen tot je onderbroek![]()
het was wel grappig maar te suggestief voor mijn doen. vond het zelfs te ver gaan. Iedereen die champagne drinkt weet dat Moet echt rommel is. Maar om nu deze link te leggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:34 schreef Sunnythesun het volgende:
@DH: ik heb het ook zitten kijken. Vond het wel interessant.. Ik heb champagne (in het algemeen) nooit echt lekker gevonden en nu snap ik waarom![]()
En welk huis is dat toevallig? Dan zal ik aan de directeur van R. Wijnhandel bv. (die tevens onder andere master winetaster is) vragen of dat een half fatsoenlijk huis isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:35 schreef Den_Haag het volgende:
het was wel grappig maar te suggestief voor mijn doen. vond het zelfs te ver gaan. Iedereen die champagne drinkt weet dat Moet echt rommel is. Maar om nu deze link te leggen
Moet = champagne
Moet is rommel dus alle champagne is rommel
![]()
![]()
Een heleboel mensen vinden door de Moet (en een aantal andere huizen) champagne niet lekker. Ook een aantal in mijn familie. tot ik een tijdje terug een fles mee nam van een klein goed champagne-huis. Goh, champagne kan dus wel lekker zijn.
Moet de volgende keer meer flessen daarvan mee nemen.
LeNoble, Jean-Maire, Laurent-Perrier.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En welk huis is dat toevallig? Dan zal ik aan de directeur van R. Wijnhandel bv. (die tevens onder andere master winetaster is) vragen of dat een half fatsoenlijk huis is
Een vaars is een vrouwtjes-koe. En een NS vaars is een grote lompe dikke tuttebel in een NS-pakjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Bluezz het volgende:
Wat is een ns vaars![]()
Mijn uteregse seringstaat op omknakken
![]()
%$^^#&^%$$$$$$@#!!
Ja nu moet je zéker je sterretje bleken!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemiddag.
Het eerste weekend in een serie van drie heb ik overleefd.
Overigens is een weekend Jägermeister-RedBull erg slecht voor je gestel. Ik denk dat ik 20 keer gepoept heb.
Sinds we samen wonen, kijk ik nooit meer naar wat boodschappen eigenlijk kosten, ik koop wat er op het lijstje staat.. dat dus wel, ik maak wel altijd een lijstje en probeer verder niks extra's mee te nemen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Champagne? Ik vind het lekker! Mits van beheurlijke kwaliteit
Uit budgettaire overwegingen houd ik het echter meestal bij cava, prosecco, vonkelwyn en consorten
Wat een drama trouwens, budgetteren! Omdat het geld hier altijd razendsnel verdwijnt, hebben we onszelf op een (alleszins royaal) boodschappenbudget gezet. Maar we komen totaal niet uit
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat jullie ongeveer uitgeven, per week, aan boodschappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach. Als je het je kan veroorloven... Jij sport veel! En als je veel sport, moet je veel eten. Bij voorkeur gezond. En gezond is niet altijd goedkoop heh... En vergis je ook maar niet in de prijs van alcoholische dranken!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
Normaal hebben wij dus ook geen standaardbedrag, maar deze week hadden we 'm op -ik schaam me echt- 100gezet. Geen wijn gekocht, niet te extravagant allemaal... Nu hebben we nog 15 euro voor 3 dagen over. De eerste 65 was er vrijdag/zaterdag/zondag al doorheen. Plus een 5-eurobon van de DH
Goed. vandaag knolselderijsoep uit de vriezer, morgen pannekoeken (want ik heb nog melk, die moet op), en dan kook ik donderdag wel iets normaals.
Maar jemig
Maar dat vind ik juist het rare! We eten maar weinig vlees, veel groente enzo. Dat zou toch goedkoop moeten zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach. Als je het je kan veroorloven... Jij sport veel! En als je veel sport, moet je veel eten. Bij voorkeur gezond. En gezond is niet altijd goedkoop heh... En vergis je ook maar niet in de prijs van alcoholische dranken!
Welnee? Inflatie? Meer inflatie dan anders door de euro? Onzin!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:28 schreef Bluezz het volgende:
Als de euro nou gewoon de gulden had vervangen, en alle prijzen ook waren verrekend was het niet zo'n probleem geweest met dat geld als je het mij vraagt![]()
Ik had de afgelopen maanden heel weinig geld, en ik heb zo veel mogelijk geprobeerd om zo goedkoop mogelijk te etenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Uit budgettaire overwegingen houd ik het echter meestal bij cava, prosecco, vonkelwyn en consorten
Wat een drama trouwens, budgetteren! Omdat het geld hier altijd razendsnel verdwijnt, hebben we onszelf op een (alleszins royaal) boodschappenbudget gezet. Maar we komen totaal niet uit
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat jullie ongeveer uitgeven, per week, aan boodschappen?
Best een slecht artikel bedoel je. Ze hoduen totaal geen rekening met wegingen, hebben een volkomen willekeurig lijstje gepubliceerd en heeft helemaal niets met onderzoek te maken. Dat een pot pindakaas 50% duurder is dan een paar jaar eerder, heeft met ontzettend veel verschillende factoren te maken. En dan nog, hoe groot is nu eigenlijk de prijsstijging van 50% op een pot pindakaas van Calvé op jouw huishoudbudget?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:42 schreef freecell het volgende:
Jawel, maar niet zóveel meer.
Hier het hele artikel, best goed artikel...
Tnxx, nou camp stond al op de lijst en je andere tips heb ik opgeschreven achter in ons boekjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:35 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes, in Barcelona moet je echt eens in een van de zijstraten van de Ramblas gaan kijken, daar heb je veel tenten waar ze kleine sandwiches en andere hapjes serveren met prikkertjes erin. De prikkertjes moet je bewaren, en wordt achteraf geteld en ermee afgerekend.
Tevens is het voor Golfer misschien leuk om naar Nou Camp te gaan. Het museum is daar echt de moeite waard voor een voetballiefhebber, imho.
Als je naar een gebouw van Gaudi gaat buiten de Sagrada Familia om, moet je naar Casa Battlo gaan, op de Passeig de Gracia. Die is echt mooi.
Tapas heb ik gegeten bij Tapa Tapa @ Passeig de Gracia 44, en ik vond het heerlijk (nog dronken geraakt door de halve liter sangria op nuchtere maag) maar misschien willen jullie wel iets meer high-end hebben.
Nou, dat is het nog net niet. Maar inflatie is iets gecompliceerder dan de prijsstijging van een pot pindakaas, een doos vissticks, de illegale poolse klusjesman en een fles Moët bij elkaar op te tellen en te delen. En dat is precies wat ze gedaan hebben in het HP/de Tijd artikel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, ik krijg bij die respons vooral zo'n gevoel van 'als we maar met genoeg ingewikkelde termen gooien, geloven ze ons wel'
Absoluut mee eens! Maar leg jij dat effe uit aan de gewone burger, zonder allemaal interessanterige termen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, dat is het nog net niet. Maar inflatie is iets gecompliceerder dan de prijsstijging van een pot pindakaas, een doos vissticks, de illegale poolse klusjesman en een fles Moët bij elkaar op te tellen en te delen. En dat is precies wat ze gedaan hebben in het HP/de Tijd artikel.
Owja, vergeet de gram coke en de gestolen fiets van de junk niet.
Het is een lijstje boodschappen.... Mijn boodschappen zijn óók behoorlijk duurder geworden! En salaris stijgt wel, maar lang niet zo hard als mijn koopkracht daalt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Best een slecht artikel bedoel je. Ze hoduen totaal geen rekening met wegingen, hebben een volkomen willekeurig lijstje gepubliceerd en heeft helemaal niets met onderzoek te maken. Dat een pot pindakaas 50% duurder is dan een paar jaar eerder, heeft met ontzettend veel verschillende factoren te maken. En dan nog, hoe groot is nu eigenlijk de prijsstijging van 50% op een pot pindakaas van Calvé op jouw huishoudbudget?
Als je goed genoeg zoekt, kun je vanalles aantonen.
Hier nog een goed onderbouwde reactie op het artikel.
Ik ben van mening dat het CBS artikel ook behoorlijk goed leesbaar is en daar worden ook duidelijke voorbeelden in genoemd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Absoluut mee eens! Maar leg jij dat effe uit aan de gewone burger, zonder allemaal interessanterige termen?
Het HP-artikel is inderdaad onvolledig, maar hé, het is in ieder geval leesbaar!
Ach kom. Ik ben geen dommequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het CBS artikel ook behoorlijk goed leesbaar is en daar worden ook duidelijke voorbeelden in genoemd.
Maar afijn, sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo goed met cijfers en met geld en/of willen niet begrijpen hoe het zit. Zo gaat dat nu eenmaal.
Ik neem aan dat je uitgaven nog iets verder gaan dan alleen je boodschappen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is een lijstje boodschappen.... Mijn boodschappen zijn óók behoorlijk duurder geworden! En salaris stijgt wel, maar lang niet zo hard als mijn koopkracht daalt.
En pindakaas? TARA eet zo'n pot per week, dus dat tikt op jaarbasis best aan
Het is absoluut te begrijpen, maar na 2 pagina's dacht ik al ; 'jablablablabla'quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het CBS artikel ook behoorlijk goed leesbaar is en daar worden ook duidelijke voorbeelden in genoemd.
Maar afijn, sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo goed met cijfers en met geld en/of willen niet begrijpen hoe het zit. Zo gaat dat nu eenmaal.
Natuurlijk gaan mijn uitgaven verder dan mijn boodschappen, mijn huur is ook harder gestegen dan mijn salaris en mijn energieprijs is bijna over de kop sinds ik hier ben komen wonen, maar de boodschappen tikken wel behoorlijk aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je uitgaven nog iets verder gaan dan alleen je boodschappen?
Hoe hard daalt jouw koopkracht eigenlijk? En waar komt dat door? Dat komt niet door die pot pindakaas. Volgens deze link valt het best mee de afgelopen jaren.
Tja, jij geeft een reactie binnen 3 minuten nadat ik een link heb geplaatst. Dat geeft bij mij nou niet echt het gevoel dat je het goed hebt gelezen ofzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach kom. Ik ben geen dommemaar ik vind dit artikel echt niet te pruimen. Hoef je niet zo uit de hoogte te doen, hoor
inclusief of exclusief etentjes?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, zijn al een paar weken niet uit eten geweest. Ik heb ook weleens uitgerekend wat dat zo kostte per maand, dat was echt schandalig!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
inclusief of exclusief etentjes?
gaat bij mij de laatste tijd veel te hard.
Weljaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tja, jij geeft een reactie binnen 3 minuten nadat ik een link heb geplaatst. Dat geeft bij mij nou niet echt het gevoel dat je het goed hebt gelezen ofzo.
Hoi Bluezz, alles goed hier!
Ik ben weer weg!
Dit is vást een slecht artikel want het verwoord precies hoe genaaid Nederland zich voelt. En emoties... Bahquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:57 schreef Liejannuh het volgende:
Best een slecht artikel bedoel je. Ze hoduen totaal geen rekening met wegingen, hebben een volkomen willekeurig lijstje gepubliceerd en heeft helemaal niets met onderzoek te maken. Dat een pot pindakaas 50% duurder is dan een paar jaar eerder, heeft met ontzettend veel verschillende factoren te maken. En dan nog, hoe groot is nu eigenlijk de prijsstijging van 50% op een pot pindakaas van Calvé op jouw huishoudbudget?
Als je goed genoeg zoekt, kun je vanalles aantonen.
Hier nog een goed onderbouwde reactie op het artikel.
vrees dat ik in mijn eentje de laatste weken wel de 100-125 euro per week haalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, zijn al een paar weken niet uit eten geweest. Ik heb ook weleens uitgerekend wat dat zo kostte per maand, dat was echt schandalig!
Lekker laten zo. Laat ons maar lekker rommelen, zwelgen en ons privé leven op internet postenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef freecell het volgende:
Welja
Je komt binnen, kraakt mijn reactie af, kraak CF af, roept dat wij niet kunnen of willen begrijpen hoe het zit , wordt tegengesproken en bent weer weg
Het is half 6, neem een ontopic cup-a-soup
per maand?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vrees dat ik in mijn eentje de laatste weken wel de 100-125 euro per maand haal![]()
Zeker nu het terrassenseizoen weer is aangebroken hier in de stad gaat het hard. Even een wijntje, even een broodje, paar tapas...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vrees dat ik in mijn eentje de laatste weken wel de 100-125 euro per maand haal![]()
per week moest dat zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:35 schreef freecell het volgende:
[..]
per maand?
edit: ow, alleen uit etenIk dacht huishoudgeld zeg maar
Denk eens na hoe vreselijk tof je je keuken en/of badkamer zou kunnen opknappen als je zeg 1 jaar niet buiten de deur eet!quote:
Wow, dat is wel echt een recordbedragquote:
I know. staat niet voor niets deze smiley bijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Denk eens na hoe vreselijk tof je je keuken en/of badkamer zou kunnen opknappen als je zeg 1 jaar niet buiten de deur eet!
Oh joh, ik dacht dat je moest poepen ofzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef Den_Haag het volgende:
I know. staat niet voor niets deze smiley bij
Hoeveel waren die dan en zijn die nu?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, dat is het nog net niet. Maar inflatie is iets gecompliceerder dan de prijsstijging van een pot pindakaas, een doos vissticks, de illegale poolse klusjesman en een fles Moët bij elkaar op te tellen en te delen. En dat is precies wat ze gedaan hebben in het HP/de Tijd artikel.
Owja, vergeet de gram coke en de gestolen fiets van de junk niet.
ben stiekem ook wel wat aan het sparenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh joh, ik dacht dat je moest poepen ofzo.
Maar serieus. Je badkamer en keuken helemaal ganz geil vs. een jaar buiten de deur (vr)eten?
daar troost ik mezelf ook meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Whisky is ook duur, johGelukkig doe je lang met zo'n fles
Hoe vaak koop jij een gram coke dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
Ja nou ik wil natuurlijk wel weten of ik mijn budgettaire beperkingen wel helemaal doorvoer
Zo met gelegenheden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe vaak koop jij een gram coke dan?
*insert boze praat over harddrugs*quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:03 schreef P.F het volgende:
Zo met gelegenheden.
Nee, ik heb bijv wel gehoord dat er tegenwoordig 50 voor wordt betaald, maar als je dan iemand via-via kent dan voor veel minder.. (Bij grote aantallen)
Glen Talloch is goedkoop, maar redelijk drinkbaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Dat is niet veel hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:15 schreef P.F het volgende:
Ik heb een budget bedacht.. Dan pin ik iedere maandag 35 euro om boodschappen van te doen. Dat komt neer op 150 euro per maand.. Ik ben benieuwd
Goed punt.... Ik heb een pensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
PF heeft dan ook een erg klein buikje. Zegt ze.
Ja weet ik. Maar ik heb ook niet veel geldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Glen Talloch is goedkoop, maar redelijk drinkbaar
[..]
Dat is niet veel hoor
rucola snijden, parmezaanse kaas erdoorheen raspen, wat zongedroogde tomaatjes en geroosterde pijnboompitjes erdoor snijden, olie erbij en wat knoflook erdoor...quote:
Mijn probleem is dat ik nooit weet wat ik moet kopen in de Albert Zweyn. Het moet goedkoop/gezond/ev.t biologisch zijn. Nou, dan blijft er niet veel overquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:29 schreef Den_Haag het volgende:
alleen geen honger hebben als je boodschappen gaat doen
Poepsje, ík vergeef het jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:25 schreef DarkElf het volgende:
voel me een beetje in en uit rennerig hier, probeer bij te lezen maar t schiet er veel bij in, komt weer goed!
Brinta? Echt? Ik vind brinta FIESSSSSSSSSSSS! Zo vies dat als kaas brinta gegeten heeft, ik m écht niet wil zoenen voor ie z'n tandjes gepoetst heeft. En ik vind t ook FIESSSSSSSSSSSS om brinta-borden af te wassenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:31 schreef P.F het volgende:
Mijn probleem is dat ik nooit weet wat ik moet kopen in de Albert Zweyn. Het moet goedkoop/gezond/ev.t biologisch zijn. Nou, dan blijft er niet veel over
Dan koop ik altijd twee pakken houdbare melk (een week lang brinta) en 4 bakjes 500 gram magere kwark. Dat is dan misschien 3 euro
En groenten uit de diepvries voor 40 cent per kilo
Whehe. Zo lang ik gezond blijf!!
hongergevoel stillen dmv blokjes kaas en plakjes worst voordat je de rest van de winkel door gaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:29 schreef Den_Haag het volgende:
alleen geen honger hebben als je boodschappen gaat doen
Maar lag het wel aan de sigarettenrookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Poepsje, ík vergeef het je![]()
Volgens mij houdt mn papa niet meer van meIk had net een peukje gedaan en toen stond ik naast m... Zegt ie: Jezus wat stink je!
![]()
![]()
![]()
Jullie luffen me nog wel toch?
Ik hoop tquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:36 schreef P.F het volgende:
Maar lag het wel aan de sigarettenrook? Nee dat is flauw
Kauwgumpje?
O ik eet elke ochtend een halve liter brintaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Brinta? Echt? Ik vind brinta FIESSSSSSSSSSSS! Zo vies dat als kaas brinta gegeten heeft, ik m écht niet wil zoenen voor ie z'n tandjes gepoetst heeft. En ik vind t ook FIESSSSSSSSSSSS om brinta-borden af te wassen
Waarom eet je dan niet alleen wat je lekker vindt? Als ik alleen eet wat ik lekker vind, weeg ik binnen no time 140 kilo geloof ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:37 schreef P.F het volgende:
O ik eet elke ochtend een halve liter brinta(Nou ja dat is het voornemen
)
Als ik alleen maar zou eten wat ik lekker vond dan weeg ik in no time 40 kilo dus ik eet gewoon omdat het gezond is
Omdat ik veel te kieskeurig benquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom eet je dan niet alleen wat je lekker vindt? Als ik alleen eet wat ik lekker vind, weeg ik binnen no time 140 kilo geloof ik
Ohja, douchen. Doei.
Het woordje "weeg" "kcal" "dik" "dun" zijn hier ten strengste verbodenquote:
De soep uit de diepvries rook reuze goor (misschien het weer?), dus nu is de Mr friet halen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Oh ja en ga lekker naar slank met die dieetposts![]()
eeehhh hier niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Hehe, als ik dat doe, excuses!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het woordje "weeg" "kcal" "dik" "dun" zijn hier ten strengste verboden
Hoe is het in je huisje/kamertje? Al helemaal gewend?
De kiezen liggen dan nog in het bakje denk ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:51 schreef Vork het volgende:
Wat is dat toch met die mensen die 's ochtends blijkbaar niet in staat zijn om te kauwen. Wat is er mis met boterhammen met kaas?
Nee valt mee.. Ik weet niet precies wat je bedoeld dat ik het zelfde zeg.. Dat gezond/genoeg eten schema heb ik inderdaad aan haar gevraagd... Maar verder niet hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De soep uit de diepvries rook reuze goor (misschien het weer?), dus nu is de Mr friet halen.
Zo weer goed?
Oh en PF, ik moet wel om je lachen: je praat net zoals SHE. Zit je veel op haar forumpje, ofzo?
Ik ben ook zo'n pieperd, vrees ik. Behalve als ik echt ruim voldoende tijd heb om te eten. Maar het is toch niet zo'n drama als je ontbijt met yoghurt met muesli?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:51 schreef Vork het volgende:
Wat is dat toch met die mensen die 's ochtends blijkbaar niet in staat zijn om te kauwen. Wat is er mis met boterhammen met kaas?
Tijdgebrek! Een halve liter brinta drink je in 1 minuut op. Boterhammen kauwen doe ik 20 minuten overquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:51 schreef Vork het volgende:
Getsiedekke. Je mag wel een keer mee als je wil? Apollo is een stuk liever en minder knorrig sinds tweelingzus niet meer bij m komtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:48 schreef Bluezz het volgende:
NIET DOUCHEN, paard ruikt als de duurste parfum![]()
Vanmorgen nog. 2 bruine boterhammen. Met graskaas. En roomboter!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:51 schreef Vork het volgende:
O ongezond mag welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Wij 'eten' altijd die drinkontbijtyoghurt voor we gaan werken. Lijkt me niet heel erg ongezond? En je hoeft ff niet te kauwen nee
Oh, met je 'laf ik' en wodka-icetea en kalfjes. Deed me aan SHE denkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee valt mee.. Ik weet niet precies wat je bedoeld dat ik het zelfde zeg.. Dat gezond/genoeg eten schema heb ik inderdaad aan haar gevraagd... Maar verder niet hoor
Als het dan ook nog eens supervers brood was... dan klinkt dat best aantrekkelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Vanmorgen nog. 2 bruine boterhammen. Met graskaas. En roomboter!
Geen idee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:51 schreef Vork het volgende:
Ik eet m'n brood nog regelmatig onderweg op. Dan heb ik toch tijd zat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:55 schreef P.F het volgende:
Tijdgebrek! Een halve liter brinta drink je in 1 minuut op. Boterhammen kauwen doe ik 20 minuten overDus dat doe ik als ik tijd heb..
Het was supervers brood. Je kon de wind nog door het graan horen ruisenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef ColdFeet het volgende:
Als het dan ook nog eens supervers brood was... dan klinkt dat best aantrekkelijk
Als je eens wist hoe goddelijk wodka clear green isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, met je 'laf ik' en wodka-icetea en kalfjes. Deed me aan SHE denken
Ik eet vrij snel na m'n ontbijt alweer wat. Dat is het makkelijke van zo'n baan met weinig verantwoordelijkheden; je kunt gewoon onder werktijd etenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef Vork het volgende:
Ik vind het zo weinig. Ik eet ook lang niet altijd een flink ontbijt, maar een bakje yoghurt met muesli, ik heb het geprobeerd, maar dat is al verbrand voordat ik de deur uit ben. Dan heeft ermee ontbijten ook niet zoveel zin. Ik heb ook liever iets snels. Brood met kaas is dan net genoeg moeite dat ik ervoor wil doen. Ik ga toch zeker geen rijst bakken en groente minuscuul fijn snijden op de vroege morgen
.
En Brinta is uiteraard verschrikkelijk smerig.
En dat wilde ik postenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom eet je dan niet alleen wat je lekker vindt? Als ik alleen eet wat ik lekker vind, weeg ik binnen no time 140 kilo geloof ik
Ohja, douchen. Doei.
nou, ik dacht altijd dat dat aan mij lag!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:08 schreef freecell het volgende:
ow en 's morgens brood= rest van de dag honger als een paard
Kwark of yoghurt werkt ook hierquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou, ik dacht altijd dat dat aan mij lag!
verschrikkelijk is dat, en als ik gewoon een smoothie drink/ gebakken rijst eet/ brinta eet dan heb ik nergens last van
Niemand had daar nog antwoord op gegeven, geloof ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
eeehhh hier niet?
Wodka heb ik ook nog liggen in de vriezer, al maaaanden. Blijft dat wel goed?
Plancktonquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:34 schreef ColdFeet het volgende:
Wat zijn wij toch ook een nerdsMeneer zocht een hotelletje en vond iets in de Planckstraat, en nu zitten we om het hardst op te zoeken wat die man ook alweer heeft ontdekt en waar de Planckconstante voor wordt gebruikt
Wisten jullie dat nog?
Over kcal gesproken, ik heb net heel lekker gegeten. En een half biertje drbij. Biertje hakte er net iets te hard inquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:15 schreef ColdFeet het volgende:
Van dik hout zaagt men Plancken. Oh nee, we mochten het van Bloes niet meer over dik en dun en kcal hebben![]()
Pff geen idee, ik denk al gauw 100.-quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb dat wel van alleen maar eten hoor. Soms als ik flinke trek had en soms zomaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Over kcal gesproken, ik heb net heel lekker gegeten. En een half biertje drbij. Biertje hakte er net iets te hard inIk zit echt haske te zweten nu
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:15 schreef ColdFeet het volgende:
Van dik hout zaagt men Plancken. Oh nee, we mochten het van Bloes niet meer over dik en dun en kcal hebben![]()
Kleine Bluezz kreeg zeker & vast vaak met de lineaal op de vingersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Plancken, ik had een meester die zo heette, strenge spannende man was dat
het is niet altijd voorradigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:51 schreef Vork het volgende:
Bluezz drinkt geen whisky. Ik ben de grootverbruiker. Er gaat hier wel een flesje of 2 Glenn Talloch per week doorheen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ga je me nou echt vertellen dat je er in twee weken een fles whisky van 50-60 euro doorheen jast? De Stoli gaat hier meestal wel vrij snel op, maar mijn whisky koester ik, hoor
Zei ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz drinkt geen whisky. Ik ben de grootverbruiker. Er gaat hier wel een flesje of 2 Glenn Talloch per week doorheen.
Glen Talloch is iets van 12,- per grote flesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:01 schreef ColdFeet het volgende:
Glen Talloch is budgettair toch nog wel redelijk verantwoord?
Ik vind whisk(e)ywinkels altijd zo'n avontuur! In Delft zit een ontzettend leukeAls je niet uitkijkt, ben je een uur bezig met een flesje uitzoeken
Heel enthousiast personeel! Allemaal zeer bourgondisch van uiterlijk
Op de kleine billetjesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:33 schreef kaasplankje het volgende:
Kleine Bluezz kreeg zeker & vast vaak met de lineaal op de vingers
Hmm, die kan ik dan weleens proberen! Als die OK is, kan 'ie in ieder geval in de koffie en voor toetjes enzo!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Glen Talloch is iets van 12,- per grote fles
Dat HP artikel vertelt wat je wilt horen, dus daarom vind je het veel prettiger lezen. Het CBS bericht op een volledig andere manier, namelijk objectief.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is absoluut te begrijpen, maar na 2 pagina's dacht ik al ; 'jablablablabla'![]()
Het HP artikel was véél prettiger om te lezen.
Buiten dat vond ik het HP artikel ook dichter bij MIJN realiteit staan. Namelijk: de boel is *&^&%^%^&$@ veel duurder geworden.
Ik begrijp best dat "de gemiddelde Nederlander" dergelijke stukken niet zo makkelijk leest. Maar de gemiddelde fokker is een stuk hoger opgeleid dan de gemiddelde Nederlander en ik denk dat ik wel kan verwachten van iemand met een HBO of universitair diploma, dat ze dergelijke stukken kunnen doorgronden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
Nou jaIk kan toch prima de eerste pagina even screenen in drie minuten?
Never mind.
Ik snap heus wel dat jij, als ex-CBS'er, zo'n artikeltje zo even leest. Maar dat kan de gemiddelde Nederlander natuurlijk niet.
Ah, ik weet al weer wie jij hebt gesproken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lekker laten zo. Laat ons maar lekker rommelen, zwelgen en ons privé leven op internet postenIk ben er heul tevreden mee, en als iemand daar last van heeft, nouja. Posten in een SC is niet verplicht.
Ik lust geen enkele whisky. Zelfs niet die van voor Christus uit Schquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:45 schreef DarkElf het volgende:
whisky is lekker in gerechten, zo puur heb ik het nog nooit lekker gevonden.. daarom moeten we eens naar schotland, leuk soepel whiskytje voor mij uitzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |