Ik verloor tenminste niet met FM.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:06 schreef Teezie het volgende:
Zo he ging je tellen? weer je zaterdag avond beetje gevuld.
tel eens je tegen doel punten ghe ghequote:Op zondag 24 mei 2009 02:06 schreef Teezie het volgende:
Zo he ging je tellen? weer je zaterdag avond beetje gevuld.
omdat het kanquote:Op zondag 24 mei 2009 02:11 schreef denkjedat het volgende:
waarom is iedereen nog op fok!?
Is dat een geestelijk en lichamelijk beperkt iemand die zo beperkt is dat ´ie niet eens bij de jostiband mag en dus in het publiek staat te klappen?quote:Op zondag 24 mei 2009 02:04 schreef LudoSanders het volgende:
Laat je shift eens los man, klapmongool. Alsof het zo te lezen valt.
Dj diarree? Djourou?quote:Op zondag 24 mei 2009 02:24 schreef Teezie het volgende:
ECHT WEL![]()
Btw zullen we met de fok crew gaan picknicken?
Ik heb arshavin en dj diaree(arsenal) in mn team.jij denkt ik heb ado kampioen gemaakt.. ja? hoe dan? leg het uit..
quote:
quote:
Door die zinversterkers is het sowieso al moeilijk leesbaar.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:04 schreef LudoSanders het volgende:
Laat je shift eens los man, klapmongool. Alsof het zo te lezen valt.
Speciaal voor jouw dan een samenvatting..quote:Op zondag 24 mei 2009 02:39 schreef zquing het volgende:
doe eens een samenvatting geven van je OP dan zal ik het mischien herwaarderen
Je spacet 'm.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:42 schreef Teezie het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw dan een samenvatting..
Ik was gister buiten (geen grappen, seriues ik zweer het op rafels dood) toen zag ik een vogel. Ik sprong erop en hij vloog me naar Zuid afrika. Daar zit ik nu en mijn klacht is .. internet is 5kb.
Oh. Ik post hier niet meer.quote:
Ja, oh, wat erg. Wat een fail.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:43 schreef Teezie het volgende:
[..]
FAIL:S WAT EEN GROTE FAIL.
Football Manager ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |