abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2009 @ 02:01:41 #151
198231 Nikmans
Hee daar
pi_69342232
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:57 schreef zhe-devilll het volgende:
Het is ergens wel freaking funny, de reacties hier en dan te bedenken, nee,... te beseffen dat dit online, op een datingsite te vinden is...
Brrrrrrr rilllll
Creepy gewoon! Zo vrouwonvriendelijk..!
Zo haatdragend, zo negatief, thnks!
Ik begrijp nu weer waarom ik niet zomaar een man wil!
Er bestaan dus in deze wereld klaarblijkelijk genoeg mannen die last hebben van een minderwaardig ego, die zich wil botvieren op een dame!
Die haar het liefst alle hoeken van haar ziel willen laten meemaken mits zij maar, de beste zijn!
Meer dan zij!
En daar lieve mannen, zit ik niet op te wachten.
Ik verwacht Goddelijke liefde! En nee geen sex om mee te beginnen......maar gewoon respect en liefde!
En daarna pas, moet een vrouw zich bezighouden met het geslachtsdeel van een man!
het wordt jullie te gemakkelijk gemaakt om vrouwen te gebruiken als hoeren, sletten, stompzinnige wezens die niets te vertellen hebben, want wie wil nu nog luisteren naar een vrouw? Jullie zijn niets beter zo te zien dan die moslims met hun hoofddoek dames! Er is niets veranderd dus...echt niets! De manier waarop jullie schrijven, t.o een vrouw of ik het nu ben of een ander duidt in mijn ogen op een inmense arrogantie, van ik die de man is.
Wat triest, hebben jullie dit zelf niet door oid?
Het klinkt mij eigenlijk alsof je een smoes bent aan het zoeken waarom je niet aan de man bent
Ga weg
  zondag 24 mei 2009 @ 02:02:10 #152
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69342247
amen.
en .. lucht dat nu een beetje op?

(@zhe)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 24 mei 2009 @ 02:04:01 #153
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_69342280
quote:
Het is ergens wel freaking funny, de reacties hier en dan te bedenken, nee,... te beseffen dat dit online, op een datingsite te vinden is...
Brrrrrrr rilllll
Er bestaan dus in deze wereld klaarblijkelijk genoeg mannen die last hebben van een minderwaardig ego, die zich wil botvieren op een dame!
Die haar het liefst alle hoeken van haar ziel willen laten meemaken mits zij maar, de beste zijn!
Meer dan zij!
Ik verwacht Goddelijke liefde! En nee geen sex om mee te beginnen......maar gewoon respect en liefde!
En daarna pas, moet een vrouw zich bezighouden met het geslachtsdeel van een man!
het wordt jullie te gemakkelijk gemaakt om vrouwen te gebruiken als hoeren, sletten, stompzinnige wezens die niets te vertellen hebben, want wie wil nu nog luisteren naar een vrouw? Jullie zijn niets beter zo te zien dan die moslims met hun hoofddoek dames! Er is niets veranderd dus...echt niets! De manier waarop jullie schrijven, t.o een vrouw of ik het nu ben of een ander duidt in mijn ogen op een inmense arrogantie, van ik die de man is.
Neem een lekkere prozac, wentel je lekker in een psychose en laat ons met rust
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zondag 24 mei 2009 @ 02:04:54 #154
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69342303
quote:
Brrrrrrr rilllll
Meer dan zij!

Cry me a fucking river, whore.
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
  zondag 24 mei 2009 @ 02:08:35 #155
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_69342378
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik hoop toch wel dat je weet dat Joden zeer intelligente mensen zijn over het algemeen en dat je bezopen opmerking kant nog wal raakt?
Je generaliseert een bevolkingsgroep. Is al eerder gebeurd in de bange jaren, is op een deceptie uitgelopen. Je zult het de rest van je toch al mislukte leven alleen moeten zien te redden (zeker als je zoveel blijft zuipenals je vanavond hebt gedaan), face it.
Ik heb al een boek.
  zondag 24 mei 2009 @ 02:08:35 #156
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_69342379
is dit nu echt alles wat jullie nog te zeggen hebben?
pfieuw valt me tegen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 24 mei 2009 @ 02:09:10 #157
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_69342397
quote:
Op zondag 24 mei 2009 02:08 schreef Rio het volgende:

[..]

Je generaliseert een bevolkingsgroep. Is al eerder gebeurd in de bange jaren, is op een deceptie uitgelopen. Je zult het de rest van je toch al mislukte leven alleen moeten zien te redden (zeker als je zoveel blijft zuipenals je vanavond hebt gedaan), face it.
Nog een agressief mannetjes aapje!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 24 mei 2009 @ 02:10:12 #158
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_69342415
Verkapt penetreermenoutochwantikbeneenlekkermokkeldieniemandkanwaarderenenzeikopalles Topic

maar verder ben je heel leuk hoor
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
  zondag 24 mei 2009 @ 02:14:25 #159
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69342465
quote:
Op zondag 24 mei 2009 02:08 schreef zhe-devilll het volgende:
pfieuw valt me tegen
Volgens mij heb je gewoon nodig.
  zondag 24 mei 2009 @ 02:16:23 #160
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_69342499
quote:
Op zondag 24 mei 2009 02:09 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nog een agressief mannetjes aapje!
Epische FAAL. En jij wil aan de man komen
Mens, flikker een eind op met je stomme geouwezeikhoer. Alsof mannen bij bosjes neerflikkeren bij een mislukt feministisch wannabe amazonegedrocht met bossen okselhaar waar je elke dag een kampvuur mee aan kan steken.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zondag 24 mei 2009 @ 02:18:49 #161
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_69342530
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:13 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Iedereen die op een datingsite lid is wil liefde forceren dat werkt dus ook niet, vandaar mijn vraag!
Is er een datingsite waar niets te forceren is.
Waar gewoonweg de vlinders ronddartelen zeg maar..
En ja ik ben het wel eens zat om altijd allerlei alleen te doen, dus zou een man wel een uitkomst zijn, maar nadeel is, ik wordt bijna niet verliefd.

Dus doorgaand op jou verhaal, is liefde voorbestemd of niet?
Vlinders.....tja.... die komen vanzelf. Die moet je niet willen vangen.
Als je niet alleen dingen wilt doen kun je toch op de eerste de beste "leuke" man afstappen en vragen
of jullie samen wat kunnen gaan doen.... moet je het natuurlijk wel durven en doen.

Verlieft word je vanzelf als de persoon maar leuk genoeg is. Wat waren de redenen dat je verlieft werd op je vorige liefdes?

Is liefde voorbestemt?, nee ik denk van niet het is iets dat leeft, groeit en onderhoud nodig heeft.
verlieft worden daarintegen is automatisch, als je er over moet denken dan hou je aleen je zelf voor de gek, en misschien de ander.

Maar Zhe waarom zo negatief.....?
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
  zondag 24 mei 2009 @ 02:20:09 #162
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_69342547
quote:
pfieuw valt me tegen
Nee....
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
  zondag 24 mei 2009 @ 03:01:07 #163
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69342903
quote:
pfieuw valt me tegen
Als ik jouw was zou ik de grootste dildo uit de kast trekken en die droog gebruiken. En dan slapen. je komt heus wel aan je trekken zo hopeloos ben je toch zeker niet?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69343711
Ik vraag me af he, als TS zometeen wakker wordt, de lege drankfles nog in d'r trillende hand geklemd en het lege pillenpotje tussen d'r borsten, en ze leest dit topic nog eens door, zou dat dan bevorderlijk werken op d'r borderline of zou het een terugval veroorzaken? Wat denken jullie?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  zondag 24 mei 2009 @ 08:38:20 #165
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_69343793
quote:
Op zondag 24 mei 2009 08:17 schreef sinadO het volgende:
Ik vraag me af he, als TS zometeen wakker wordt, de lege drankfles nog in d'r trillende hand geklemd en het lege pillenpotje tussen d'r borsten, en ze leest dit topic nog eens door, zou dat dan bevorderlijk werken op d'r borderline of zou het een terugval veroorzaken? Wat denken jullie?
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat ze zich straks buitengewoon lang geamuseerd op haar knietjes slaat van het lachen.
Soms onderken je de eigen humor pas als je het later terug leest.
  zondag 24 mei 2009 @ 08:57:33 #166
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_69343885
quote:
Op zondag 24 mei 2009 00:58 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Je valt op joden?
Die hebben cash
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_69343960
Hey, je hebt me omschreven in de OP
pi_69344130
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Hey, je hebt me omschreven in de OP
Ik zou zeggen grijp je kans, zoéén vind je nooit meer.
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  zondag 24 mei 2009 @ 09:40:14 #169
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_69344216
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:32 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ik zou zeggen grijp je kans, zoéén vind je nooit meer.
Iemand die zich druk maakt over de friet/patat kwestie.
Dat lijkt me toch een eventueel problematisch personage.
  zondag 24 mei 2009 @ 09:53:43 #170
78498 classpc
I don't like change
pi_69344355
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:09 schreef cerror het volgende:
Een labiel wijf dat een normale man wil. Ahah.
Wat hij zegt.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zondag 24 mei 2009 @ 10:50:51 #171
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69345205
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:42 schreef cerror het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:28 schreef cerror het volgende:

[..]

Natuurlijk staat jouw kind op nummer 1.
Bijvoorbeeld op de laagste schijf van de voedselketen, of op de eerste plek in de special olympics.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  zondag 24 mei 2009 @ 18:23:24 #172
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_69357636
quote:
Op zondag 24 mei 2009 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Mannen ja!
Want!

Omdat nou dus het zit zo.
Ik ben op zoek naar een goede datingsite!
Ik wil een leuke normale lekkere vent om mijn leven mee te gaan dealen!
Zonder drugs jazekers niet! Ik hou niet van een blowende man...Die wil ik niet.
Ik wil ook geen lozer, of een man die niet werkt, ik vind dat zo sloom nml.
Dat zijn geen mannen! Echte mannen hebben spierballen en die werken dus.
Dus ik zoek een man, met ballen vooral gespierde, geslacht moet rondom de 18 cm zijn niet kleiner graag!
Hou ik niezofannie.
Euh het liefst een slanke dunne ranke maar toch lekkere geyle lange neus!
Mooie lieve oogjes, beetje rattig, scherpziend, of zinnig.
En slim en veel humor.
Liefst wonend in een kasteel, i want the king of my castle..dus?

Maar goed al zoekende tussen de google datingsites, wordt ik er moe van want ik vind hem dus niet.
Wie kan mij helpen aan een goede datingsite?

Klacht is ik kan geen normale datingsite vinden met leuke lekkere kerels
Dus jij als uitgebrandt houtskooltje wilt een diamant?
Laat me eens raden, jij hebt lekker rondgefeest, hebt verscheidene partners gehad, bent er van een zwamger geworden en nu daagt de realiteit voor je dat je niet meer aantrekkelijk bent en wil je nu een rijke en aantrekkelijke onderdanige sukkel aan de haak slaan die jou en de nakomeling van jou en een stoere bink met geld en liefde verzorgd.
Het liefst een die zowel werkt en daarna nog eens slaafs jou en het huishouden verzorgt en van zijn eigen geld aan jou onderdanig vraagt of ie 5 euro mag hebben om iets voor jou te kopen.
Want tenslotte ben jij de prinses die nooit als zodanig erkend is en nu haar rechten en die van de man eist terwijl de man zijn plichten en die van de vrouw op zich neemt, prima verdeeld toch?
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:24 schreef zhe-devilll het volgende:Nou, ze moeten niet aan mijn kind komen uiteraard want mijn kind staat op nr 1! Altijd!
Laat eens raden, je hebt een dochter?
Die ook een prinses in spe is.
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:hahaha tjah ik ben best zelfstandig is dat fout?
Ik heb geen vent nodig die mij de les leest, doe ik zelf wel bij mijzelf!
Maar als jouw eigenwaarde afhangt, aan het zg man zijn, omdat je baas kunt cq moet, spelen over je vriendin, ja dat is wel triest, dan weet je ook niet wat echte liefde is nml!
Tuurlijk, jij zelfstandig.
Maar je toekomstige partner wel als gewillige slaaf voor jou en je kind.
Da's pas echte liefde!
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:41 schreef zhe-devilll het volgende:Ik weiger sex met mannen die mij niet interesseren!!!!!
Goh, kapitein Voordehand is weer druk bezig.
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:46 schreef zhe-devilll het volgende:JIJ MAG niet eens sex met MIJ!!!!!!!
Mosterd, maaltijd: Vogel zelf volgorde en reden uit.

Daarnaast, iets onthouden van iemand die het niet van je wil lijkt me een klassiek geval van omgekeerde psycholigie uiting van frustratie.
Frustatie veel?
quote:
Brrrrrrr rilllll
Meer dan zij!
Sommige uitingen van anderen zekers vrouwonvriendelijk, anderen treffen in mijn ogen dan wel weer een open doel.
Heerlijk hoe jij je frustraties uit.
Leuk dat je de aloude feministische mantra noemt dat de meeste, als niet alle mannen vrouwonvriendelijk zijn.
quote:
Op zondag 24 mei 2009 02:09 schreef zhe-devilll het volgende:Nog een agressief mannetjes aapje!
LOL, feminista, duidelijk feminista.
Een superaantrekkelijke, rijke man als slaaf voor haar en haar kind, al het andere is maar een onmenselijke onderontwikelde aap.
Yeah right, droom verder.

Veel mannen zijn vrouwen als jou met te hoge eisen gewoonweg beu.
Geen probleem met samen door het leven, maar het moet van beide kanten komen.
Een probleem voor jou is dat jij mooi hebt genoten van je aantrekkelijkheid en mooiheid toen je jonger was, een kind kreeg van een stud of een griezel en nu beseft dat je wilt settelen.
Daarnaast ben je zelf naar allerwaarschijnlijkheid geen leuk persoon en ben je vast ook niet mooi genoeg meer voor zulke hoge eisen.
Kom nou, zou jij voor een man gaan die zelf een kind heeft, nog single is in zijn 30er jaren en vergelijkbare eisen heeft kwa vrouwen als jij voor mannen?

Als ja: Nu lieg je! Scheer je weg!
Als nee: Waarom ben jezelf dan zo hypocriet?

Iedereen hier weet dat een man in jouw situatie nog veel minder kans heeft dan jij.
Maak jezelf niks wijs en ga gewoon voor een man die leuk is en met respect met je omgaat.
Ik als single zou bij mijn leven niet eraan denken om achter een single moeder met kind aan te gaan die zelf geen kinderen meer wil.
Waarom zou ik of welke andere man uberhaupt er genoegen mee nemen andermans kind op te voeden en het kind zijn/haar onderhoud te betalen?
Ik wens je veel success met het inhengelen van een slaafse rijke sukkel, want dat heb je nodig.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_69357861
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:23 schreef Barachem het volgende:

[..]

Dus jij als uitgebrandt houtskooltje wilt een diamant?
Laat me eens raden, jij hebt lekker rondgefeest, hebt verscheidene partners gehad, bent er van een zwamger geworden en nu daagt de realiteit voor je dat je niet meer aantrekkelijk bent en wil je nu een rijke en aantrekkelijke onderdanige sukkel aan de haak slaan die jou en de nakomeling van jou en een stoere bink met geld en liefde verzorgd.
Het liefst een die zowel werkt en daarna nog eens slaafs jou en het huishouden verzorgt en van zijn eigen geld aan jou onderdanig vraagt of ie 5 euro mag hebben om iets voor jou te kopen.
Want tenslotte ben jij de prinses die nooit als zodanig erkend is en nu haar rechten en die van de man eist terwijl de man zijn plichten en die van de vrouw op zich neemt, prima verdeeld toch?
[..]

Laat eens raden, je hebt een dochter?
Die ook een prinses in spe is.
[..]

Tuurlijk, jij zelfstandig.
Maar je toekomstige partner wel als gewillige slaaf voor jou en je kind.
Da's pas echte liefde!
[..]

Goh, kapitein Voordehand is weer druk bezig.
[..]

Mosterd, maaltijd: Vogel zelf volgorde en reden uit.

Daarnaast, iets onthouden van iemand die het niet van je wil lijkt me een klassiek geval van omgekeerde psycholigie uiting van frustratie.
Frustatie veel?
[..]

Sommige uitingen van anderen zekers vrouwonvriendelijk, anderen treffen in mijn ogen dan wel weer een open doel.
Heerlijk hoe jij je frustraties uit.
Leuk dat je de aloude feministische mantra noemt dat de meeste, als niet alle mannen vrouwonvriendelijk zijn.
[..]

LOL, feminista, duidelijk feminista.
Een superaantrekkelijke, rijke man als slaaf voor haar en haar kind, al het andere is maar een onmenselijke onderontwikelde aap.
Yeah right, droom verder.

Veel mannen zijn vrouwen als jou met te hoge eisen gewoonweg beu.
Geen probleem met samen door het leven, maar het moet van beide kanten komen.
Een probleem voor jou is dat jij mooi hebt genoten van je aantrekkelijkheid en mooiheid toen je jonger was, een kind kreeg van een stud of een griezel en nu beseft dat je wilt settelen.
Daarnaast ben je zelf naar allerwaarschijnlijkheid geen leuk persoon en ben je vast ook niet mooi genoeg meer voor zulke hoge eisen.
Kom nou, zou jij voor een man gaan die zelf een kind heeft, nog single is in zijn 30er jaren en vergelijkbare eisen heeft kwa vrouwen als jij voor mannen?

Als ja: Nu lieg je! Scheer je weg!
Als nee: Waarom ben jezelf dan zo hypocriet?

Iedereen hier weet dat een man in jouw situatie nog veel minder kans heeft dan jij.
Maak jezelf niks wijs en ga gewoon voor een man die leuk is en met respect met je omgaat.
Ik als single zou bij mijn leven niet eraan denken om achter een single moeder met kind aan te gaan die zelf geen kinderen meer wil.
Waarom zou ik of welke andere man uberhaupt er genoegen mee nemen andermans kind op te voeden en het kind zijn/haar onderhoud te betalen?
Ik wens je veel success met het inhengelen van een slaafse rijke sukkel, want dat heb je nodig.
Damn, wat een diss!

Waar is Miss Borderline zelf eigenlijk?
  zondag 24 mei 2009 @ 18:34:28 #174
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69358020
sowieso.. meiden die eisen aan allerlei uiterlijkheidskenmerken gaan stellen (meestal zaken waar iemand niets aan kan doen zoals lengte neus of penislengte) en dat heel normaal vind (je geeft gewoon toe dat je het maar voor 1 ding doet, en dat is niet omdat het zo een aardige kerel is..
Als een man over tieten zeurt of what have you, zijn mannen varkens die maar aan 1 ding denken...
!!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zondag 24 mei 2009 @ 18:58:50 #175
187395 CrssY
4.1.22.5
pi_69358706
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:00 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nou ques whot?
Ik niet dus! Goh valt jou theorie lekker in duigen nu!
Whahahaha
Dus je bent gewoon een irritant wijf, ongeacht of je ongesteld bent of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')