Waarom ben ik nu opeens een ziek persoonquote:Op zondag 24 mei 2009 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Die woorden tzt komen nog terug bij jouzelf, ziek persoon
jezelf.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Die woorden tzt komen nog terug bij jouzelf, ziek persoon
Het komt vast goed met de talenkennis van dat kindquote:
Je bent al ver heen zo te lezen!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu opeens een ziek persoon![]()
Als je niet aan de man kan komen en zo panisch bent snap ik niet waarom een man jou wil bevruchten. Je weer met vrouwen als jij dat ze toch na een paar maanden weg willen.
Volgens mij heb jij geen vent dus dat wordt je tarzan maar weer vanacht.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
En straks zijn die losers opeens geyl en trekken ze aan hun zielige zakie om er nog wat zaadjes uit te forceren...ach ja..veel soeps is het niet tuurlijks!
Het zijn losers eerste klas met zo'n attitude in life!
maar goed wijs ze er maar niet op, straks worden ze nog wijzer en dan krijgen ze te wijze dames en die gun ik dit soort tuig niet nml.
Zou zonde zijn nml...
tsssssss
ow wacht het heeft een tattoo
yoghurtbroek aan, gouden ketting om de stierenek..en een haiwaishirtje aan?
Hmmz
maar geen kasteel ik snap het al!
moet jij nog geen date met cerror?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het komt vast goed met de talenkennis van dat kind
Ik heb geen tarzan nodig om happy te zijn in this life!!!!!!!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen vent dus dat wordt je tarzan maar weer vanacht.
Niet denken, maar hoop doet leven immers!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:36 schreef BigKahuna het volgende:
zhe devill die denkt dat ze eisen kan stellen.
datingsites
mensen die denken dat er mooie en leuke mensen op een datingsite staan
Zoals ik al zei. Ik heb een vriendinquote:Op zondag 24 mei 2009 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
moet jij nog geen date met cerror?
Ik zie een liefdevolle verbintenis nml!
Vast een stompzinnig wezentje!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Ik heb een vriendin
Je bent nog een vrouw die geen sex wil ook?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb geen tarzan nodig om happy te zijn in this life!!!!!!!!!
Maar jou vriendinnetjes wel!
Ja, want hoe mensen op een forum reageren is ook echt representatief voor hun karakterquote:
hahaha tjah ik ben best zelfstandig is dat fout?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je bent nog een vrouw die geen sex wil ook?![]()
Tering. Het feminisme zit diep he?
Doe jij dat dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, want hoe mensen op een forum reageren is ook echt representatief voor hun karakter_!
Hecht nou niet teveel waarde aan FOK!.
Er is een groot verschil tussen eigen baas willen zijn en weigeren sex te hebben.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hahaha tjah ik ben best zelfstandig is dat fout?
Ik heb geen vent nodig die mij de les leest, doe ik zelf wel bij mijzelf!
Maar als jouw eigenwaarde afhangt, aan het zg man zijn, omdat je baas kunt cq moet, spelen over je vriendin, ja dat is wel triest, dan weet je ook niet wat echte liefde is nml!
Ik weiger sex met mannen die mij niet interesseren!!!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen eigen baas willen zijn en weigeren sex te hebben.
Ik wil ook helemaal geen sex met jequote:Op zondag 24 mei 2009 01:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik weiger sex met mannen die mij niet interesseren!!!!!
hahaha heb je dit nu helemaal zitten prutsen voor mij?quote:
Haha jouw vrouw heeft ballenquote:Op zondag 24 mei 2009 01:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Alle leuke mannen zijn natuurlijk bezetOf je bent gewoon een luie slome uitkeringtrekkende vrouw zonder ballen. En heb je geen zin om google te gebruiken
(Gewoon blijven doorzoeken er zijn tal van datingsites)
Ps. Lange neus. moet daar ook een brilletje op?
Ik denk dat een goed gesprek met je psychiater goed zal doen!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:42 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal geen sex met je
Maar deze oninteressante man gaat naar bed.
En dat is niet om te fappen .
Succes met je eenzame kutleven. Maak jezelf niet dood he
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik denk dat een goed gesprek met je psychiater goed zal doen!
Je projecteerd nogal ernstig!
Sterkte ermee...truste
Wat ik ruk gaat jou geen ene reet aan!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Alle leuke mannen zijn natuurlijk bezetOf je bent gewoon een luie slome uitkeringtrekkende vrouw zonder ballen. En heb je geen zin om google te gebruiken
(Gewoon blijven doorzoeken er zijn tal van datingsites)
Ps. Lange neus. moet daar ook een brilletje op?
quote:
Logisch dat je geen man vind. Als je signalen zo enorm verdraaid zou je als Jood denken dat Hitler je helemaal zag zitten.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hahaha heb je dit nu helemaal zitten prutsen voor mij?
ik voel me vereerd!
Ben je verliefd op mij ofzo? Jeetje...
JIJ MAG niet eens sex met MIJ!!!!!!!quote:
Ik doe al mijn hele leven zonder sex. deze dame heeft vast twee weken geen beurt gehad en word nu al psycho. i rest my case.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat ik ruk gaat jou geen ene reet aan!
Nr 1!
Nr 2!
Vrouwen hebben geen ballen maar boobs!!!!!
Nr 3!Google doet niet terzake in deze!
Nr 4!!!!
Rot op met je bril!!!!!!!
Ik hoop toch wel dat je weet dat Joden zeer intelligente mensen zijn over het algemeen en dat je bezopen opmerking kant nog wal raakt?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Logisch dat je geen man vind. Als je signalen zo enorm verdraaid zou je als Jood denken dat Hitler je helemaal zag zitten.
Ah leuk een maagd!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik doe al mijn hele leven zonder sex. deze dame heeft vast twee weken geen beurt gehad en word nu al psycho. i rest my case.
Zucht wat nu weer?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:47 schreef Nikmans het volgende:
Valt me van je tegen zhe, dit topic
Dat je de metafoor niet begrijpt maakt het nog niet minder waar.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat je weet dat Joden zeer intelligente mensen zijn over het algemeen en dat je bezopen opmerking kant nog wal raakt?
Wat als ik het wel begrijp maar jij mij nog steeds niet?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat je de metafoor niet begrijpt maakt het nog niet minder waar.
TS is een dom wijf dat blijft dromen. Sneu.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Mannen ja!
Want!
Omdat nou dus het zit zo.
Ik ben op zoek naar een goede datingsite!
Ik wil een leuke normale lekkere vent om mijn leven mee te gaan dealen!
Zonder drugs jazekers niet! Ik hou niet van een blowende man...Die wil ik niet.
Ik wil ook geen lozer, of een man die niet werkt, ik vind dat zo sloom nml.
Dat zijn geen mannen! Echte mannen hebben spierballen en die werken dus.
Dus ik zoek een man, met ballen vooral gespierde, geslacht moet rondom de 18 cm zijn niet kleiner graag!
Hou ik niezofannie.
Euh het liefst een slanke dunne ranke maar toch lekkere geyle lange neus!
Mooie lieve oogjes, beetje rattig, scherpziend, of zinnig.
En slim en veel humor.
Liefst wonend in een kasteel, i want the king of my castle..dus?
Maar goed al zoekende tussen de google datingsites, wordt ik er moe van want ik vind hem dus niet.
Wie kan mij helpen aan een goede datingsite?
Klacht is ik kan geen normale datingsite vinden met leuke lekkere kerels
Gatver tuinbroeken brrrrrrrrquote:Op zondag 24 mei 2009 01:48 schreef Schenkstroop het volgende:
ik krijg de kriebels van dit topic. wat een tuinbroekerij
Werd je ego niet genoeg opgekrikt?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:48 schreef cerror het volgende:
En dit topic is saai geworden.
Waarom zou ik jou moeten begrijpen in godensnaam? Ik ga me niet in elke schizofreen inleven. Ben godverdomme geen method actor.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat als ik het wel begrijp maar jij mij nog steeds niet?
Wat zegt dit over jou dan? Dat je iq niet bepaald hoog is!
Waarom noem jij mij een schizo als je er zelf een bent????quote:Op zondag 24 mei 2009 01:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou moeten begrijpen in godensnaam? Ik ga me niet in elke schizofreen inleven. Ben godverdomme geen method actor.
Waarom kunnen vrouwen tegenwoordig niet altijd lief blijven en doen zoals ze ons altijd hebben doen willen geloven? Als een 'lief klein meisje' dan in ene tanden krijgt en gaat lopen schreeuwen en bitchen das een raar gezicht..quote:
Wat je zegt ben jezelf dinges blahblahblah. Ja leuk. Koop een bloemetje voor jezelf en ga de herhaling van Lingo kijken met je "kind"quote:Op zondag 24 mei 2009 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waarom noem jij mij een schizo als je er zelf een bent????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |