abonnement Unibet Coolblue
pi_72406098
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:50 schreef mefke79 het volgende:
Dames, zowel Huup als ik hebben kleding over! Zie hier: vraag & aanbod
heuh! dankjewel!

verder weinig tips hier nu op zw. kleding gebied.
Voor de zwangeren onder ons die nog maar kort zwanger zijn; nu is er waarschijnlijk juist een hoop in de aanbieding uit het seizoen waarin je een dikke toeter gaat hebben. Als je het aandurft zou je nu dingen uit de sale van webshops kunnen bestellen. Heeft mij enorm veel geld gescheeld met name met broeken enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 3 september 2009 @ 18:47:18 #127
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_72406457
Het wordt nu al gauw kouder en ik heb geen dikke truien waar die toeter van me in gaat passen. Ik ben ook niet echt van de laagjes, dus wat kan ik dan het beste kopen? Zijn er wel zwangerschaps kabeltruien? En waar kan ik het beste kijken dan? Bedankt alvast!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72409006
Vlindur, geen echte tip voor een concrete winkel ofzo, maar een ervaring: wacht nog heel even met echt dikke truien. Ik ben een enorme koukleum, maar heb het al 8 maanden niet meer koud gehad. Met andere woorden, je hebt die truien waarschijnlijk niet nodig. Wat ik deed toen het nog kouder was, was een shirt met lange mouwen aan (gewoon van jezelf, dat dus te kort is) en dan een zwangerschapsshirt met korte mouwen eroverheen. Dat gaat dan wel over je buik en is samen warm genoeg. En ik heb een vestje van de hema (mama basics) en dat kan je ook mooi over je gewone shirts aan (en die was maar 20 euro).
Sowieso, als ik het over kon doen zou ik meer shirts bij de hema gekocht hebben, die zitten fijn en zijn niet te duur. En blijven mooi in de was...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:13:08 #129
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_72424311
Mefke, Ik ben altijd een koukleum geweest en ben dat nog Zit nu al op 6 maanden, maar heb het nu toch echt koud!
Ik duik binnenkort wel een willekeurige winkel binnen dan. Op zoek naar een lekker vest. Thnx!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:47:16 #130
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73097285
Ik ben ook op zoek naar een mooi vest, en het enige wat ik kon vinden was bij esprit...
En dat is dan weer 60 euro...

Maar ik ga zometeen wel ff naar de hema. thx voor de tip!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73099014
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:47 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een mooi vest, en het enige wat ik kon vinden was bij esprit...
En dat is dan weer 60 euro...

Maar ik ga zometeen wel ff naar de hema. thx voor de tip!
H&M heeft ook een vest in de mamalijn?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73100568
Moet je de mamalijn van H&M wel passen en dat ging hier niet werken. Alles was gewoon te klein. En dan te bedenken dat ik echt de grootste maat pakte. Had ik bij de hema weer geen last van. Oja Davina, Esprit kan je ook online krijgen bij hun eigen webshop, wie weet is daar nog iets in de sale. nee dus, maar wel shirts met lange mouwen in de sale.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:44:38 #134
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73102216
Die sale dingen bij esprit zijn niet meer in mijn maat
Maar die vesten bij H&M zijn ook mooi! en ook geen 60 euro
En die kan je ook online bestellen
Anders moet ik weer helemaal naar de stad, om tot de conclusie te komen dat ze het daar niet hebben...

Lang leve internet!

ik had trouwens via prenatal gekeken en die sturen je door naar esprit, noppies en mamalicious, vandaar dat ik niks vond...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73102809
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:44 schreef DaviniaHR het volgende:
Die sale dingen bij esprit zijn niet meer in mijn maat
Maar die vesten bij H&M zijn ook mooi! en ook geen 60 euro
En die kan je ook online bestellen
Anders moet ik weer helemaal naar de stad, om tot de conclusie te komen dat ze het daar niet hebben...

Lang leve internet!

ik had trouwens via prenatal gekeken en die sturen je door naar esprit, noppies en mamalicious, vandaar dat ik niks vond...
als je gaat bestellen bij H&M, nog een goede tip; er staat zo'n lange coltrui op... die is echt errrrrg leuk! die heb ik in grijs en in zwart gekocht en zijn zo lang dat je ze ook heel leuk als jurkje aan kan met een legging...
(en zelfs met mijn lengte ... 185 cm, is het niet te kort)...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 25 september 2009 @ 17:09:27 #136
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73104328
Ik denk dat ik binnenkort eens even de stad in ga voor die vesten.
Ik bestel niet online. Ik vertrouw het niet zo goed en wil niet 2 verschillende maten moeten bestellen omdat het misschien wel krapper of wijder uit kan vallen.

De C&A heeft hier in Drachten geen positie mode En de H&M trouwens ook niet

Wel een goed excuus om weer naar Groningen te gaan om te shoppen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73104509
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:09 schreef Vlindur het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort eens even de stad in ga voor die vesten.
Ik bestel niet online. Ik vertrouw het niet zo goed en wil niet 2 verschillende maten moeten bestellen omdat het misschien wel krapper of wijder uit kan vallen.

De C&A heeft hier in Drachten geen positie mode En de H&M trouwens ook niet

Wel een goed excuus om weer naar Groningen te gaan om te shoppen!
onze H&M (hoogeveen) heeft wel positiemode, maar dan weer niet alles wat online staat... en dat is in Groningen ook wel vaak zo....
je kan bij H&M kosteloos retourneren als je meerdere maten besteld en gewoon via zo'n kialapunt (die vaak in een supermarkt of tankstation zijn) retour sturen... Ik vind het ideaal.. en je hoeft niet vooraf betalen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 25 september 2009 @ 17:43:16 #138
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73105100
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:16 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

onze H&M (hoogeveen) heeft wel positiemode, maar dan weer niet alles wat online staat... en dat is in Groningen ook wel vaak zo....
je kan bij H&M kosteloos retourneren als je meerdere maten besteld en gewoon via zo'n kialapunt (die vaak in een supermarkt of tankstation zijn) retour sturen... Ik vind het ideaal.. en je hoeft niet vooraf betalen...
Maar in Groningen hebben ze ook een V&D, die heeft toch ook wel wat positiemode? En het geeft niet of ze in de winkel meer of minder hebben. Ik pas het gewoon ook eerst liever
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73105214
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:43 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Maar in Groningen hebben ze ook een V&D, die heeft toch ook wel wat positiemode? En het geeft niet of ze in de winkel meer of minder hebben. Ik pas het gewoon ook eerst liever
poeh goede vraag, het is wel een grote V&D, dus zou denken dat ze dat idd wel hebben...
en als je toch naar Groningen gaat, de grote prenatal is ook een aanrader (die zit buiten het centrum, en het schijnt dat ze bij Miss Etam (ben dr zelf niet geweest) in Groningen ook veel en leuke positiekleding hebben....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:46:04 #140
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73106665
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:48 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

poeh goede vraag, het is wel een grote V&D, dus zou denken dat ze dat idd wel hebben...
en als je toch naar Groningen gaat, de grote prenatal is ook een aanrader (die zit buiten het centrum, en het schijnt dat ze bij Miss Etam (ben dr zelf niet geweest) in Groningen ook veel en leuke positiekleding hebben....
MissEtam hebben we hier ook maar ik kan er nooit zoveel vinden, van wat ik ook echt mooi vind

En die prenatal die ken ik idd, daar moeten we binnenkort ook maar eens even kijken
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:54:01 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73108701
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:50 schreef mefke79 het volgende:
Moet je de mamalijn van H&M wel passen en dat ging hier niet werken. Alles was gewoon te klein. En dan te bedenken dat ik echt de grootste maat pakte. Had ik bij de hema weer geen last van. Oja Davina, Esprit kan je ook online krijgen bij hun eigen webshop, wie weet is daar nog iets in de sale. nee dus, maar wel shirts met lange mouwen in de sale.
Daar ben ik ook achter gekomen.
Mijn duurste positiebroek is van H&M. Hij zit niet lekker, het is maat 44 (terwijl ik normaal 40 heb).
Ik slaag altijd prima bij MissEtam. Vooral de broeken vind ik erg fijn zitten.
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:12:06 #142
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73209674
Ik heb een dikke trui! Ik kwam hem perongeluk tegen in de H&M (had weer geshopt voor de kleine en we hebben geen positie afdeling.) Lange trui met grote col!


Hij staat ook op de site te koop. 19.95 euro. en in 8 kleuren!

Ik heb de 'heidepaars' gekocht.

Hier is een link naar die trui.

Hij is tot maat L. Maar die pas ik zelfs prima!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73210619
Leuke trui! Maar als ik hem zie breekt het zweet me al uit, ik loop nu nog steeds in t-shirts met korte mouw, of 3 kwart dunne shirts. Winter altijd dunne shirts met lange mouwen, zelfs dan is een trui me te warm!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:54:26 #144
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73211028
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:41 schreef Poppejans het volgende:
Leuke trui! Maar als ik hem zie breekt het zweet me al uit, ik loop nu nog steeds in t-shirts met korte mouw, of 3 kwart dunne shirts. Winter altijd dunne shirts met lange mouwen, zelfs dan is een trui me te warm!
Oh nee, ik heb het altijd zo koud! Ik heb 's avonds ook steevast een fleece deken over me heen. Dat zwangeren het altijd warm hebben gaat voor mij echt niet op
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73221201
Wat een geweldige tip Vlindur
* sindell heeft ook 2 stuks besteld

Ik heb het ook altijd zo koud, dus een warme trui vind ik echt geweldig fijn.
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:01:14 #146
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73222081
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:34 schreef sindell het volgende:
Wat een geweldige tip Vlindur
* sindell heeft ook 2 stuks besteld

Ik heb het ook altijd zo koud, dus een warme trui vind ik echt geweldig fijn.
Graag gedaan! Welke kleuren heb je besteld?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73232374
Eh, die donkergroene (leek wel bijna zwart op de foto) en de donkerpaarse
  woensdag 30 september 2009 @ 09:02:24 #148
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73232996
quote:
Op woensdag 30 september 2009 08:17 schreef sindell het volgende:
Eh, die donkergroene (leek wel bijna zwart op de foto) en de donkerpaarse
Oh leuk! In de winkel hadden ze niet zoveel kleuren en al helemaal niet alle maten. Alleen de witte en deze paarse hingen er nog in L. Dus dan is de keuze snel gemaakt
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73233108
Nou ja ik heb altijd weinig tijd om te winkelen, dus ik vind internet kopen echt een uitkomst. En inderdaad veel kleuren, dus daar moest ik nog wel even over nadenken
Nu hopen dat ie past, maar dat zal vast wel. Ik heb maar XL besteld, kan de buik er straks ook nog in
pi_73241844
Weet hier iemand welke winkelketens in Duitsland positiekleding verkopen? Ik ben vrijdag en zaterdag in Frankfurt en ik wil even kijken of ze daar misschien een leuke winterjas hebben. Mijn winterjas is nu echt strak aan het worden rond de buik (en ik moet nog tot half februari).

Vind het aanbod in Nederland qua positiejassen zo beperkt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')