abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71161017
Lekker raar dan...

Maarre... Baby uugs?
Lotte!
Noah!
pi_71161035
Ik vond welgeteld 1 ding leuk van de nieuwe collectie H&M Mama, die broek met de touwtjes aan de onderkant en zakken aan zijkant. Mocht ik die echt willen, haal ik hem wel in de winkel, kan ik eerst even passen.
De babykleertjes daarintegen vond ik heel veel leuke dingen tussen zitten, dat winterpak wik ik sowieso, en ik zag er ook een broekje opstaan die ik afgelopen vrijdag gekocht heb.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71161315
Ik vind dat roze jurkje zo leuk! Met een wit shirtje er onder ofzo en een wil maillotje ofzo voor als ik kerst vier bij mn mama! maar welke maat heeft ze dan? bluh...
Lotte!
Noah!
  maandag 20 juli 2009 @ 22:57:19 #104
100412 mefke79
komt goed!
pi_71164410
Beesie-Jen, jammer zeg! Maar die van queen mum zijn dus nog het proberen waard en er zijn ook lange modellen van noppies. En wat ook nog een tip is: er schijnen kledingzaken te zijn die gewone spijkerbroeken voor je vermaken naar positiebroeken. Ik ken er hier eentje in mijn buurt, maar ik weet niet of dat ook bij jou in de buurt is.
Incantrix, hier ook een cup E (niks mis mee ) en ik heb altijd een beugel. Maar nou heb ik er van anita zonder beugel en geloof me, zit best lekker en het went vanzelf. Maar als ik er echt mooi uit wil zien en mijn jurkje aan wil, wijk ik gewoon uit naar de voedingsbh van Anita en die heeft wel een beugel!
(er zitten volgens mij geen beugels in omdat dat zou afknellen. Nou dat is dus bedacht door iemand zonder cup E of groter want hupsende borsten zijn veel erger dan een beetje afknellen)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:46:28 #105
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_71171295
Voor de liefhebbers, heb wat positiekleding te koop gezet in vraag en aanbod kinderspullen
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:12:55 #106
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71173397
@Mefke, welke regio woon jij? en misschien kan ik mijn moeder eens lief aankijken? misschien wil die wat van mijn broeken vermaken! best een goed idee!

en lingerie... das ook een probleem haha...
Heb normaal 70F, nu draag ik 75 F, maar in F-cup kan ik nog maar weinig zwangerschapsbh's vinden...
(draag nu af en toe mijn shockabsorbers maar voor nood ..)
duimt maar, dat het geen G wordt uiteindelijk...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:20:34 #107
100412 mefke79
komt goed!
pi_71173612
BJ: mijn (voedings)bh van Anita gaat tot I zie ik net online, dus dan moet je nog heeeeel wat groeien. En ze zijn er vanaf 70 en dan tot 100. Met beugel! Oja, die zul je dus meestal wel moeten bestellen in de winkel, maar goed, dat is te overleven denk ik dan.
En ik weet dus van een winkel die broeken aanpast in NO Brabant, ik pm em je na mijn werk wel effe.
Succes met zoeken!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:23:48 #108
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71173702
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:20 schreef mefke79 het volgende:
BJ: mijn (voedings)bh van Anita gaat tot I zie ik net online, dus dan moet je nog heeeeel wat groeien. En ze zijn er vanaf 70 en dan tot 100. Met beugel! Oja, die zul je dus meestal wel moeten bestellen in de winkel, maar goed, dat is te overleven denk ik dan.
En ik weet dus van een winkel die broeken aanpast in NO Brabant, ik pm em je na mijn werk wel effe.
Succes met zoeken!
Bedankt Mefke, maar NObrabant wordt een beetje te ver, aangezien wij in Drenthe wonen... jammer maar helaas...
maar wel een goede tip en kan wel eens ff gaan googlen of er hier ook kleermakers zitten die dat doen...

En Anita, daar kan ik dus in de winkel wel eens naar vragen! en met beugel is idd wel veel prettiger!

THANX
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:55:54 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71189343
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Mefke, welke regio woon jij? en misschien kan ik mijn moeder eens lief aankijken? misschien wil die wat van mijn broeken vermaken! best een goed idee!

en lingerie... das ook een probleem haha...
Heb normaal 70F, nu draag ik 75 F, maar in F-cup kan ik nog maar weinig zwangerschapsbh's vinden...
(draag nu af en toe mijn shockabsorbers maar voor nood ..)
duimt maar, dat het geen G wordt uiteindelijk...
Ik wou net zeggen: ik heb nu 75G aan (voedingsbeha met beugel van Anita). Normaal heb ik ook 75F.
Ik heb hem gekocht bij babyplanet (maar ze zullen ze vast ook hebben bij Prenatal ofzo).
Ze hadden er ook zonder beugel en zwangerschapsbeha's (maar dat maakte qua prijs niet uit).
Ik ben bang dat ik over een paar weken naar 75H moet
  dinsdag 21 juli 2009 @ 21:04:33 #110
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71193935
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:55 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen: ik heb nu 75G aan (voedingsbeha met beugel van Anita). Normaal heb ik ook 75F.
Ik heb hem gekocht bij babyplanet (maar ze zullen ze vast ook hebben bij Prenatal ofzo).
Ze hadden er ook zonder beugel en zwangerschapsbeha's (maar dat maakte qua prijs niet uit).
Ik ben bang dat ik over een paar weken naar 75H moet
ben zowel bij prenatal als bij babypark geweest en daar hadden ze maar tot cup E.
maar ga volgende week wel even naar een echte lingeriewinkel, misschien dat ze me daar wel kunnen helpen...
(geloof dat livera ook BH's van Anita verkoopt).
  dinsdag 21 juli 2009 @ 21:54:59 #111
100412 mefke79
komt goed!
pi_71195936
BJ ik heb mijn bh ook moeten bestellen, maar daar deden ze helemaal niet moeilijk over. Ze bestelden zelfs meerdere maten en ik kon daarna kiezen.
pi_71196259
Ik heb twee voedingsbeha's met beugel van Anita, 80G, en ik vind ze echt heel fijn. Ze blijven ook mooi in de was.
pi_71196379
Hebben ze ook mooie voedingsbeha's? niet alleen maar saaie?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:07:17 #114
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71196418
Ja, ze hebben heel leuke roze nu!
Btw ik zag ook wel een erg leuke bij de HEMA maar niet erg geschikt for ze big boobies...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71196477
En Marlies Dekkers heeft tegenwoordig ook voedingsbeha's (wel een schip met geld meenemen), maar helaas ook niet geschikt voor de gigantische voorgevel.
pi_71196524
Maar een voedingsbeha he, kan je die nu al wel kopen (31 weken zwanger) of moet je echt wachten tot een paar weken vantevoren?
pi_71196666
Ik heb mijn voedingsbeha's ongeveer rond die tijd gekocht. Ik kon sowieso niet geloven (of accepteren) dat ik cup G voorbij zou groeien en ik wilde ze gewoon in huis hebben. Uiteindelijk passen ze perfect. Ik denk dat je borsten in de laatste weken van de zwangerschap niet zoveel meer groeien, als gevolg van stuwing nemen ze nog wel iets in omvang toe maar een goede verkoopster kijkt wel even of daar nog ruimte voor is
Daarbij heb ik de eerste dagen geen beha's gedragen, eigenlijk alleen maar borstvoedingshemdjes (ook van Anita) en die vind ik zo mogelijk nog fijner dan de beha's.
pi_71196832
Klinkt ook wel fijn, bv-hempjes. Maar die gebruik je dus later niet meer?
Ik vind het ook zo zonde om geld over de balk te smijten voor zo ffies.
En qua kleding als je bv geeft, leek me blousjes wel handig. Dan hoef je niet meteen helemaal uit de kleren. Maar wat zeggen de ervaringsdeskundigen?
pi_71197581
Ik ga eerst maar eens kijken of de bv gaat lukken en dan ga ik voor shirts shoppen .
Wel 2 voedingsbeha's aangeschaft, maar die kan ik ook wel dragen als het niet mocht gaan moet de voeding, ze zitten in elk geval lekker.
Anita, heeft ook leuke met bloemetjes zag ik laatst ergens, daar ga ik mezelf misschien nog wel een keer op trakteren als het allemaal gaat lukken!
Fake it till you make it...
pi_71244471
New Look is open in Rotterdam bij de mediamarkt, naast River Island zit ie
Ik ga vanmiddag even spieken wat ze precies hebben hangen (denk ik), maar in de UK hangt er in elk geval ook redelijk wat aan zwangerschaps shirts en hemdjes en andere zwangerschapskleding. De kwaliteit (en prijs!) is een beetje vergelijkbaar met H&M en C&A.

Vanaf 25 juli opent ook de Nederlandse afdeling van hun online webshop
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:06:55 #121
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:36:19 #122
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71407312
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:38 schreef huuphuup het volgende:
New Look is open in Rotterdam bij de mediamarkt, naast River Island zit ie
Ik ga vanmiddag even spieken wat ze precies hebben hangen (denk ik), maar in de UK hangt er in elk geval ook redelijk wat aan zwangerschaps shirts en hemdjes en andere zwangerschapskleding. De kwaliteit (en prijs!) is een beetje vergelijkbaar met H&M en C&A.

Vanaf 25 juli opent ook de Nederlandse afdeling van hun online webshop
nog even in de herhaling voor de geinteresseerden
de webshop is geopend en verzend naar NL (zie link in quote).

Oh ik wilde wat leuke plaatjes erbij gooien voor het idee maar die plaatjes doen dingen in flash die ik niet doe enzo muh.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:21:52 #123
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71410971
Vandaag bij de hema wat van de nieuwe mama-lijn gekocht, maar het valt toch erg tegen. Had zo'n broek met wijde pijpen, maar die kreukt al als je ernaar kijkt en is van zweterig acryl. En zo'n borstvoedingsshirt met lange mouwen, maar daarvan is de halsopening zo laag dat mijn bh's erbovenuit komen. En als ik er een hemdje onder ga dragen is het handige van een voedingsshirt weer weg Komende week dus maar even terugbrengen...

Ik heb ook wat van die voedingstruitjes van hennes en die zijn echt veel fijner.
  woensdag 29 juli 2009 @ 06:59:24 #124
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71417705
quote:

leuk Bhtje! alleen jammer dattie alleen in cup B in een kleinere omvangsmaat te krijgen is....
pi_72397637
Dames, zowel Huup als ik hebben kleding over! Zie hier: vraag & aanbod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')