Bedankt Mefke, maar NObrabant wordt een beetje te ver, aangezien wij in Drenthe wonen... jammer maar helaas...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:20 schreef mefke79 het volgende:
BJ: mijn (voedings)bh van Anita gaat tot I zie ik net online, dus dan moet je nog heeeeel wat groeien. En ze zijn er vanaf 70 en dan tot 100. Met beugel! Oja, die zul je dus meestal wel moeten bestellen in de winkel, maar goed, dat is te overleven denk ik dan.
En ik weet dus van een winkel die broeken aanpast in NO Brabant, ik pm em je na mijn werk wel effe.
Succes met zoeken!
Ik wou net zeggen: ik heb nu 75G aan (voedingsbeha met beugel van Anita). Normaal heb ik ook 75F.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Mefke, welke regio woon jij? en misschien kan ik mijn moeder eens lief aankijken? misschien wil die wat van mijn broeken vermaken! best een goed idee!
en lingerie... das ook een probleem haha...
Heb normaal 70F, nu draag ik 75 F, maar in F-cup kan ik nog maar weinig zwangerschapsbh's vinden...
(draag nu af en toe mijn shockabsorbers maar voor nood..)
duimt maar, dat het geen G wordt uiteindelijk...
ben zowel bij prenatal als bij babypark geweest en daar hadden ze maar tot cup E.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: ik heb nu 75G aan (voedingsbeha met beugel van Anita). Normaal heb ik ook 75F.
Ik heb hem gekocht bij babyplanet (maar ze zullen ze vast ook hebben bij Prenatal ofzo).
Ze hadden er ook zonder beugel en zwangerschapsbeha's (maar dat maakte qua prijs niet uit).
Ik ben bang dat ik over een paar weken naar 75H moet![]()
nog even in de herhaling voor de geinteresseerdenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:38 schreef huuphuup het volgende:
New Look is open in Rotterdambij de mediamarkt, naast River Island zit ie
Ik ga vanmiddag even spieken wat ze precies hebben hangen (denk ik), maar in de UK hangt er in elk geval ook redelijk wat aan zwangerschaps shirts en hemdjes en andere zwangerschapskleding. De kwaliteit (en prijs!) is een beetje vergelijkbaar met H&M en C&A.
Vanaf 25 juli opent ook de Nederlandse afdeling van hun online webshop
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Nog een tipje voor 6,99 en t/m 90D
http://www.hunkemoller.nl/Shop/ProductView.aspx?pageId=1373&productId=90303&categoryId=5ba8cd33-edb7-471f-b9b8-86bf40cd3075
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |