En als ik jou nu eens huisarrest geef.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mijzelf kennende denk ik zomaar dat ik mij daar niet aan ga houden
Wat heeft het hele huisarrest dan voor zin?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
charmes zijn al in de strijd gegooid
Mag weer weg, word zodirect opgehaald
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
charmes zijn al in de strijd gegooid
Mag weer weg, word zodirect opgehaald
Kom je me dan wel in de gaten houden?quote:
Heb ze kunnen overhalen dat ze ongelijk hebben...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:31 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Wat heeft het hele huisarrest dan voor zin?
Tssskkk... Vodafone UMTSquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
Je ouders moeten gewoon je internet afkappen voor een maand, zal je leren schavuit!
Jaquote:
Ik vlieg min of meer over je heen geloof ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
Vanaf morgen ben ik helemaal alleen hier in Tsjechië... Wie komt me gezelschap houden?
Veel plezierquote:
Lijkt me gezellig. Kan jij meteen leren paardrijden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
Vanaf morgen ben ik helemaal alleen hier in Tsjechië... Wie komt me gezelschap houden?
je moet je lampje even naar links doen, ik zie niets meer.quote:
Komt omdat je teveel achter de boom staat. Je moet wel beetje opzij hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je moet je lampje even naar links doen, ik zie niets meer.
Oops.
Ja, maar anders staat die Renault in mijn beeld, let je wel ff op!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Komt omdat je teveel achter de boom staat. Je moet wel beetje opzij he![]()
Amateur.
Dat zijn de buren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar anders staat die Renault in mijn beeld, let je wel ff op!.
Hoiquote:
kut, ik vond je al zo dik gewordenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zijn de buren.Bij wie zit jij naar binnen te gluren?
Hmm... Das te hoogquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vlieg min of meer over je heen geloof ik.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kut, ik vond je al zo dik geworden.
Mile high club, lid worden?quote:
Dat red ik niet in 2 dagenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig. Kan jij meteen leren paardrijden.
Gewoon zwaaienquote:
Zo, das beter.....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie je wel, amateur! (en ik lijk niet eens op mijn buurvrouw
)
Ik ga al over je heen, nog niet genoegquote:
Moest er nog eens bijkomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo, das beter.....
Kijk niet zo boos, ik neem toch geen foto's?.
Dat snap ik. Dan gaan we toch in Nederland weer verder.quote:
Nou ja, geen fotos die ik hier zal posten danquote:
Lekker bierquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik heb zin in bier.... maar dan komt er ook weer chips.... en dan voel ik me vies als alles op is
Ik ben anders elke post waard hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, geen fotos die ik hier zal posten dan.
ja, dat zie ik!quote:
Jammer gun ons ook een verzetjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, geen fotos die ik hier zal posten dan.
's Avonds als ik de hond niet meer hoef uit te laten wel hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat zie ik!
heb je dat altijd aan als je FOK!t?.
Pics or it did not happen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Jammer gun ons ook een verzetje
Staat je goed hoor, kan ook overdag wel met dit weerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
's Avonds als ik de hond niet meer hoef uit te laten wel hoor.![]()
Ik vind anders knap warm. En met een badjas buiten lopen staat zo zwerverig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Staat je goed hoor, kan ook overdag wel met dit weer.
Ja, die trek je net aanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind anders knap warm. En met een badjas buiten lopen staat zo zwerverig.
Dit is niet helemaal real-time he? Ik moet ook nog even de verrekijker wegdoen, de laptop pakken, posten etcquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.Je zei het op dat moment.
Ik probeer het nu eenmaal zo precies mogelijk te rapporteren. Mocht je doorslaan als stalker, dan valt het nog iets te traceren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal real-time he? Ik moet ook nog even de verrekijker wegdoen, de laptop pakken, posten etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |