quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:34 schreef lies1947 het volgende:om maar eens even heel wat anders in de groep te gooien: hoe zit dat eigenlijk met ellemiek verdoorn. had jan daar niet een relatie mee? en waarom ging dat toen ook al weer uit?
quote:
21 december 2006
Jan is zijn Ellemieke kwijt
AMSTERDAM - Het liefdespaar van het jaar is uit elkaar! De smoorverliefde Jan Smit (20), die dolgraag wilde samenwonen met zijn tien jaar oudere 'Ellemiek', is weer alleen. Maandagavond viel het doek voor het showbizzstel. De presentatrice bekent: "Jan was een leuke liefde, maar niet dé liefde van mijn leven... "
De officiële verklaring van het stel luidt dat hun drukke werk de reden is voor hun breuk. Ellemieke: "Jan en ik hebben gewoon niet genoeg tijd voor elkaar." En dat terwijl de succesvolle zanger zijn agenda juist deels had schoongeveegd voor zijn geliefde...
De populaire zanger vertelde vorige week nog openhartig op deze pagina over zijn overweldigende gevoelens voor de 30-jarige presentatrice. Stralend van geluk bekende Jan: "Ieder vrij uurtje proberen Ellemiek en ik bij elkaar te zijn. Vanaf januari heb ik een mediastop ingelast. Ik ga me richten op mijn optredens. Ook heb ik dan wat meer tijd voor Ellemiek..."
Maar de mooie blondine wacht het niet af. "Als je onze agenda's nu naast elkaar legt, zie je dat we nauwelijks samen vrij zijn. Natuurlijk kun je met elkaar afspreken dat de een minder gaat werken als je elkaar weinig ziet. Maar dat doe je pas als er een basis is, en die was er nog niet na tweeënhalve maand."
Jan nam hun prille relatie juist vrij serieus. "Ellemiek is al volledig opgenomen in mijn vriendenkring. Ze is one of the guys, dat vind ik zo leuk aan haar. Ze is gezellig én ze heeft gevoel voor humor, dat vind ik ook heel belangrijk. Daarom ben ik verliefd geworden op haar."
Leeftijdsverschil
Volgens insiders twijfelde Ellemieke al langer over het grote leeftijdsverschil. De presentatrice vroeg zich hardop af of die tien jaar geen obstakel zou vormen in hun relatie. Volendammer Jan was daar nuchter over. "Als je het leuk hebt met elkaar, dan maakt het toch niet uit dat je tien jaar verschilt? Het is veel belangrijker dat je jezelf kunt zijn."
Terwijl Jan zijn kaken stijf op elkaar houdt over de reden van hun breuk, vertelt de tv-babe wél haar kant van het verhaal. "We hebben dinsdag lang gepraat en zijn tot de conclusie gekomen dat we gewoon te weinig tijd hebben om echt iets op te bouwen. Je kunt geen goede basis voor een relatie leggen als je elkaar zo weinig kunt zien." Vervolgt: " Ik ben er erg verdrietig over. We hebben het ontzettend fijn gehad samen. Jan was een leuke liefde. Maar niet dé liefde van mijn leven..."
Telegraaf.nl
quote:
22 december 2006
Jan Smit gebukt onder liefdesverdriet
AMSTERDAM - De breuk met Ellemieke Vermolen (30) is Jan Smit (20) niet in de koude kleren gaan zitten. De Volendamse zanger heeft zijn stilzwijgen verbroken en vertelt dat hij voor het eerst in zijn leven last heeft van liefdesverdriet! "Dit gevoel ligt als een blok op mijn maag. Nooit eerder heb ik dit meegemaakt."
De break-up tussen hem en Ellemieke heeft Jan tot op het diepst van zijn ziel geraakt. "Ik heb natuurlijk tien jaar minder liefdeservaring dan Ellemiek, maar ik weet nu wat mensen bedoelen als ze zeggen dat ze liefdesverdriet hebben."
Hij vervolgt met treurige blik in de ogen: "Ik voel me de hele dag raar. Maar er wordt wel van me verwacht dat ik mijn afspraken voor optredens nakom. The show must go on, zullen we maar zeggen."
Voor het verwerken van zijn verdriet heeft Jan maar weinig tijd. "De komende twee dagen zit ik voor optredens in Markelo, Brussel, Breda, dan weer Markelo en vervolgens in Eindhoven. Zo zien mijn dagen eruit."
Deze drukke agenda is de oorzaak van de liefdesbreuk. "Als ik thuis was, had Ellemieke een fotoshoot of moest ze werken bij Shownieuws." Jan zucht: "Als je eens per week een half uurtje de tijd voor elkaar hebt, is dat te weinig. Daar is geen enkele relatie tegen bestand."
Telegraaf.nl