quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:55 schreef pascalheister het volgende:
dit jaar voor het eerst sinds 6 jaar niet naar pinkop
noem maar een nummerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:03 schreef SCH het volgende:
Nou, nou , wat een eer.
Heb je nou al eens een foto van je tsjikkie gepost PH.
Okeequote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:59 schreef SCH het volgende:
Bossie, kheb mijn leidinggevende functie aan een wilgje gehangen, ben 3 dagen voor hetzelfde bedrijf gaan werken, vooral schrijven en daarnaast weer freelancen, net als vroeger. Voelt goed maar vandaag een beetje weemoedig.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:32 schreef tong80 het volgende:
Mijn nieuwe modem doet het.
Wat was ik zonder mijn buurman ?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:33 schreef Suijk het volgende:
Nu zit er ook een virus in je nieuwe modem denk ik. Dat had je eerst moeten verhelpen.
de buurman van iemand anders ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:32 schreef tong80 het volgende:
Mijn nieuwe modem doet het.
Wat was ik zonder mijn buurman ?
Ach ik heb ooit met mijn buurvrouw geneukt. Ze is nu hoer in Nijmegen.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach ik heb ooit met mijn buurvrouw geneukt. Ze is nu hoer in Nijmegen.
Een sport met een bal waarbij tukkers na pingels verliezenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Voetbal? Wat is dat?
Is toch een sport waar ze teren op iemand van meer dan 50 jaar geleden ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Een sport met een bal waarbij tukkers na pingels verliezen
Weeknie, toen was ik er nog nie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is toch een sport waar ze teren op iemand van meer dan 50 jaar geleden ?
Je woonde naast een bordeel ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach ik heb ooit met mijn buurvrouw geneukt. Ze is nu hoer in Nijmegen.
quote:
Nee nog steedsquote:
en die zijn handig met modems installeren ?quote:
Ze plugde het stekkertje er in één beweging inquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en die zijn handig met modems installeren ?
en je noemt je buurman "ze" ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:31 schreef tong80 het volgende:
Ze plugde het stekkertje er in één beweging in
Ja het is een één eiige tweelingquote:
Ik heb het niet over ex-hoerenquote:
omdat De Nicht van Utrecht al gereserveerd was misschien ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:38 schreef SCH het volgende:
Daar was mijn afscheid vanmiddag, hoezo?
Afgebrandquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:39 schreef Bjoro het volgende:
omdat De Nicht van Utrecht al gereserveerd was misschien ?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
omdat De Nicht van Utrecht al gereserveerd was misschien ?
groetjes aan je buurvrouw...zeg maar dat ik snel weer eens langs komquote:
De vraag is juist of wij dat ook doenquote:
Nou waar denk je aanquote:
Wulpse blondines met grote tietenquote:
Een wulp kan toch niet blond zijnquote:
Dat leeer je wel als je volwassen bentquote:
Ik zat in een ander topic. Deze stond nog niet in mijn ATquote:
Mooi dat niet alles met geld is te winnenquote:
Hull kreeg mijn sympathie begin dit seizoen. Ze voetbalden leuk. 20 punten uit de eerste negen duels. Daarna ging het bergafwaards, maar gelukkig bleven ze net boven de streep.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal ze ook niet missen in de PL
daar weet je als Ajax fan de laatste jaren natuurlijk ook alles vanquote:Op zondag 24 mei 2009 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi dat niet alles met geld is te winnen
helemaal mee eensquote:Op zondag 24 mei 2009 19:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Hull kreeg mijn sympathie begin dit seizoen. Ze voetbalden leuk. 20 punten uit de eerste negen duels. Daarna ging het bergafwaards, maar gelukkig bleven ze net boven de streep.
En wat te denken van Stoke City!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helemaal mee eensgeweldig dat zo'n club zich meteen weet te handhaven.
Dat komt alleen maar omdat Delap kan ingooienquote:
Die hebben helemaal indruk gemaakt. Mooi clubs ook die zich gehandhaafd hebbenquote:
Newcastle wel. Prachtige ploeg met historie.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal ze ook niet missen in de PL
Ga je ons deze week ook wegbrengen naar Schiphol?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:15 schreef SCH het volgende:
Straks om half 12 nog vriendin afhalen van SCHiphol, ben ik te goed voor deze wereld?
Welke historie ?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Newcastle wel. Prachtige ploeg met historie.
Nee omdat Barca altijd in de CL speelt.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Tegen en in Heerenveen gespeeld in de Europacup, kan Barcelona niet zeggen
Ze had een 3 voor taal daarom kende ze de afkoring BH nietquote:Op zondag 24 mei 2009 21:37 schreef rubbereend het volgende:
Amerika won het EK voetbal twee maal volgens twee dames bij Lekker slim
Lekker slimquote:Op zondag 24 mei 2009 22:15 schreef golfer het volgende:
Ik heb weer even online 1 tegen 100 gespeeld en iedereen weer eens weggespeeld.
Van Duitslandquote:Op zondag 24 mei 2009 22:21 schreef tong80 het volgende:
Pieter van Vollenhoven is toch die zwemmer of is het de zoon van de koningin ?
en wat heb je gewonnen?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:15 schreef golfer het volgende:
Ik heb weer even online 1 tegen 100 gespeeld en iedereen weer eens weggespeeld.
Ik doe mee voor de loting van een flatscreen TV.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef rubbereend het volgende:voor de ontknoping in België prachtig
en fijn dat Standard het geworden is
en wat heb je gewonnen?
Ik ook maar ik win hem nooit, heb al 2x meegedaan, je krijgt alleen maar een onzinreclamemails,. waarbij ze dan een soort sms spelletje met jou willen spelen waar je dus nooit in moet trappen want dan kost het vet veel geld. Afin ik ga slapen welteruste allemaalquote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe mee voor de loting van een flatscreen TV.
Mooie voetballer.quote:
Hij zegt zelf van nietquote:
Ohquote:
zelfde hier, ik kijk naar rechts en zie slechts blauw beeld op mijn TVquote:Op maandag 25 mei 2009 01:58 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht lekker kroepoek in bed te eten met TV aan.
Ligt ie eruit.
We krijgen digitale TV van UPC. En het zou 25 mei afgesloten worden om het nieuwe te kunnen inprogrammeren.
Dat wil dus zeggen dat ik om 19.00 uur op maandag weer TV kan kijken.
Dan komt mijn broer langs om het in te stellen
Ja is goed...quote:Op maandag 25 mei 2009 09:41 schreef SCH het volgende:
Hey, er staat een nieuwe week voor de deur. Zal ik hem binnen laten?
is het al rond dan?quote:
Dan moet je het verder met de handschaar doenquote:Op maandag 25 mei 2009 11:21 schreef rubbereend het volgende:
oi
de grasmaaier hield er ineens mee op
Ja en meteen door de achterdeur weer naar buiten trappenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:41 schreef SCH het volgende:
Hey, er staat een nieuwe week voor de deur. Zal ik hem binnen laten?
Ja, beetje sneu he.quote:
Je bent toch niet stiekem tong die onder het account van SCH aan het posten is he?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:05 schreef SCH het volgende:
Post hier een foto van de nieuwe Ajax-trainer
Ik verveel me echt
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekem tong die onder het account van SCH aan het posten is he?
weet je hoe groot het hier isquote:Op maandag 25 mei 2009 12:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan moet je het verder met de handschaar doen
waar staat je nieuwe UI toch voor?quote:
Heeft te maken met al die 'gates' in SHO. Ben je voor Rossana of Angela? Voor Rob of Belinda? Voor Jan of Yolanthe etc.quote:
Dan mag je blij zijn dat je geen MTV hebt, dat is volgens mij 10 keer zo erg.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:27 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Heb momenteel maar één zender en dat is TMF.
Dacht altijd dat het een muziekzender was.
Het enige dat je ziet is spelletjes, motorcrossers en meer ongein
TMF is al zes jaar niet leuk meer.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:27 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Heb momenteel maar één zender en dat is TMF.
Dacht altijd dat het een muziekzender was.
Het enige dat je ziet is spelletjes, motorcrossers en meer ongein
Toen was ik al lang afgehaakt. (kan ook aan mijn leeftijd liggen, ik behoor natuurlijk al even niet meer tot de doelgroep).quote:
Toevallig overmorgen, kom ik achter naar wat gegoogle.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen was ik al lang afgehaakt. (kan ook aan mijn leeftijd liggen, ik behoor natuurlijk al even niet meer tot de doelgroep).
Bestaan die TMF-awards eigenlijk nog
TMF van vroegerquote:
tot nu toe een heerlijke lente ! laat de zomer maar komen !!!quote:Op maandag 25 mei 2009 19:44 schreef Suijk het volgende:
hebben jullie genoten van de zomer dit jaar?
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:19 schreef Bjoro het volgende:
Het is alweer voorbij , die 1e laatste werkdag !
nu welquote:Op maandag 25 mei 2009 22:12 schreef golfer het volgende:
Het begint hier ook te flitsen en re rommelen, maar nog geen echt onweer.
Bliksem is de straf van God zei mijn godsvrezende tantequote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef Bjoro het volgende:
pfoe...ben niet bang voor onweer, maar kan me goed voorstellen dat als je er bang voor bent, dat je je nu ECHT NIET prettig voelt !
als je typt dat de onzin is, zal het wel inslaan bij je ...dus typ ik het maar niet !quote:Op maandag 25 mei 2009 22:29 schreef tong80 het volgende:
Bliksem is de straf van God zei mijn godsvrezende tante
*Afklopt*quote:Op maandag 25 mei 2009 22:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je typt dat de onzin is, zal het wel inslaan bij je ...dus typ ik het maar niet !
als je het maar met je knokkels doet en niet begint te swaffelenquote:
Mijn man gaat altijd in de kelder zittenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef Bjoro het volgende:
pfoe...ben niet bang voor onweer, maar kan me goed voorstellen dat als je er bang voor bent, dat je je nu ECHT NIET prettig voelt !
ik heb hem net naar huis gestuurd !quote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef SCH het volgende:
Bliksemschigt is weer erg bezig.
Bluezz zit in de wijnkelderquote:
le-zenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:17 schreef tong80 het volgende:
Leuk toch om je eigen nummer te draaien en te vragen of ze er nog is ?
Laatst een telefoon van mij gestolen.quote:
Ze is thuis hoor, zat een uur later bangig voor de storm tegen de tuindeur gedrukt en mauwde hardgrondig en verwijtend toen ik de deur opendeedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:13 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet slapen met de gedachte dat Xena niet thuis is
Of het was een waarschuwingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:13 schreef Ole het volgende:
OK...voor ik ga slapen, er is vanavond iets stoms gebeurd.
Zit in mijn stamkroeg, mijn tas hing naar goed Amsterdams gebruik aan een haakje onder de bar,
Was even van mijn plek geweest, maar wel hele tijd mijn tas in de gaten gehouden.
Ik wil iets uit mijn tas pakken, toen miste er iets (minilaptop). vreemd genoeg zat mijn portemonnee en telefoon nog wel gewoon in mijn tas.
Wat bleek: "geintje" van een kennis. Einde verhaal: je komt als de sodemieter mijn spullen terugbrengen!
Hoe haal je het in je botte kop om in iemands tas te zitten en iets mee naar huis te nemen![]()
Kortom: vette narigheid! Idioot dat doe je toch niet!!!!
dan had hij hem meteen moeten teruggeven, of iig tegen de jongens achter de bar moeten zeggen dat hij hem had meegenomen.quote:
Ja, gast was sowieso al betweterig aan het doen de hele avond.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:59 schreef Suijk het volgende:
Je bent er goed pissig over geloof ik.
Het zou in mijn hoofd ook niet opkomen om zomaar in iemands tas te gaan graaien.
Lijkt wel dat hij te weinig aandacht van je krijgt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:51 schreef Ole het volgende:
[..]
dan had hij hem meteen moeten teruggeven, of iig tegen de jongens achter de bar moeten zeggen dat hij hem had meegenomen.
Hij doet het wel vaker als ik bijv mijn tel op de bar laat liggen.
Geintje is niet leuk meer. Bovendien hoor je niet zomaar in iemands tas te graaien.
Daarbij toen mijn vriendin hem belde erover ontkende hij eerst ook nog dat hij hem had
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:43 schreef sezten het volgende:
[..]
Lijkt wel dat hij te weinig aandacht van je krijgt.
Hmm je bent niet de eerste die dat zegtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:43 schreef sezten het volgende:
[..]
Lijkt wel dat hij te weinig aandacht van je krijgt.
"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:35 schreef Bluezz het volgende:
Irritante mensen die zichzelf reuzegrappig vinden
Ik had eerst helemaal geen beeld.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had eerst helemaal geen beeld.
Toen de stekker eruit getrokken. Kreeg ik wel windows maar geen internet. Vriend gebeld maar zie zit in Amsterdam met een bandje die ie begeleid en is pas na pinksteren weer terug. Toen mijn broer gebeld maar had weer een zakenborrel.
Dacht laat ik UPC eens bellen. 10 minuten in de wacht. Klote want ik kan geen shaggie rollen met één hand.
Vriendelijke man aan de lijn. Hele verhaal verteld over mijn virus. Moest ik eerst die stekker er uit trekken daarna een andere. Moest natuurlijk twintig keer vragen wat ie bedoelde.
Daarna 10 minuten bezig geweest met het op de juiste knopjes drukken.
En het wonder geschiedde
Ik betwijfel het marilquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:55 schreef maril het volgende:
Doet mij denken de eerste keer dat ik de helpdesk belde , ook 20 keer vragen wat hij nou bedoelde, en nu los ik het zelf op als er problemen zijn, er is dus hoop Tong.
We hebben het hier wel over Tong he?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over Tong he?
De man die dagenlang z'n nieuwe PC niet kon gebruiken omdat ie niet door had dat ie een stekker in het stopcontact moest steken.
Vergetenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:53 schreef golfer het volgende:
Vergeten we niet te kijken naar Over vaders & zonen met Hugo Borst ?
Ja, tenenkrommend. De zoon van Herman Brood.quote:
vanwege de uitzending of tenenkrommend over het verlopen is allemaal?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, tenenkrommend. De zoon van Herman Brood.
Bij Meteoconsult, de concurrent van het KNMI stonden ze er ook van te kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:10 schreef tong80 het volgende:
Of op je hoofd.
Trouwens belachelijk dat er bij die weersverwachtingen er geen weerwaarschuwing werd geegven.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bij Meteoconsult, de concurrent van het KNMI stonden ze er ook van te kijken
Trusten Rubberquote:
In plaats van dat je in je stamkroeg gaat zuipen doe je dat nu ergens andersquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:48 schreef Ole het volgende:
teambuilden op het ijsselmeer de komende dagen![]()
Vanavond eten in Volendam
Hup Manchesterquote:
en dan ga je al je collega's alles vertellen over palinggate en alle andere roddels over het Volendamse die je in SHO hebt opgepikt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:48 schreef Ole het volgende:
Dat laatste. De zoon was niet gewenst en Herman 'had niks met jongens'. Hij was wel wat meer leuk voor zijn ene echte dochter en 2 geadopteerde dochters.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:34 schreef rubbereend het volgende:
vanwege de uitzending of tenenkrommend over het verlopen is allemaal?
En op kosten van het werk niet te vergetenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:44 schreef borisz het volgende:
[..]
In plaats van dat je in je stamkroeg gaat zuipen doe je dat nu ergens anders.
Leuk, zin in?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:48 schreef Ole het volgende:
Weten we ook weer waar het studiegeld heen gaatquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:16 schreef Ole het volgende:
[..]
En op kosten van het werk niet te vergeten
Oh ja, maar dan ga je toch juist lekker hard met je kitesurfplankiequote:Op woensdag 27 mei 2009 13:35 schreef Ole het volgende:
Het is heel gezellig!
Leuke collega's
Jammer dat het te hard waait
Ja want paling uitkotsen is niet fijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Weten we ook weer waar het studiegeld heen gaat.
en jij noemt je sportkennerquote:
Is Pool een sport dan ?quote:
De Dijk, zingen én koken, knap hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:04 schreef Ole het volgende:
we ggaan zo eten bij De Dijk
Zal wel vis worden
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Oh eeehhhh nu ik hier toch ben.... ik heb een nieuwtje
Bloesezoon en schoondochter krijgen een beeeeebie![]()
![]()
Stief vind ik zo'n lelijk woordquote:
Leuk Oma Bluezzquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De Dijk, zingen én koken, knap hoor
Oh eeehhhh nu ik hier toch ben.... ik heb een nieuwtje
Bloesezoon en schoondochter krijgen een beeeeebie![]()
![]()
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:21 schreef Bluezz het volgende:
Stief klinkt inderdaad helemaal niet lief.
Gewoon Opa golfer en Oma bloes
Feliquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:21 schreef Bluezz het volgende:
Stief klinkt inderdaad helemaal niet lief.
Gewoon Opa golfer en Oma bloes
Ach het was maar een geintjequote:
Ik neem aan dat er morgen een huldiging plaats vindt. Dus ik denk van nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Zou het in Barcelona vrijdagochtend als wij daar landen al opgeruimd zijn?
Best bijzonder denk ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik neem aan dat er morgen een huldiging plaats vindt. Dus ik denk van niet
Mooiste moment om naar Barca te gaan Bluezziequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Best bijzonder denk ikWe gaan zeker bij camp noe? of zoiets
een kijkje nemen
* SCH haalt opgelucht adem.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:55 schreef borisz het volgende:
SCH
Het ESF wordt een week uitgesteld, dus je kan gewoon de CL finale en ESF kijken.
Zo ongeveerquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:31 schreef SCH het volgende:
Maar ik begreep vanavond dat de CL-finale aan het eind van de middag wordt gespeeld
Je bedoelt met zijn opblaaspopquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:29 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me uit Almelo die hier de CL-finale keek is al een half uur bezig met zijn luchtbed
Puf met hem mee
Hij is op sterfen na doodquote:
'Hé hij doet het'quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:37 schreef golfer het volgende:
Valt me tegen van je, tong, dat je hem niet gewoon aanbiedt te blijven slapen bij je vaste hoer van verderop in je stadje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |