Jawel !quote:Op zondag 24 mei 2009 00:16 schreef MaJo het volgende:
Halsema!
Je bedoelt crackhoofd. Tommyboy was ook een geziene gast in de afkickklinieken.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:27 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik dacht ook eerst Keane maar die zanger heeft toch meer een plofhoofd.
Gezien zijn kleding...Franz Ferdinand?
Wie heeft er nog niet in een afkickkliniek gezeten?!quote:Op zondag 24 mei 2009 00:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je bedoelt crackhoofd. Tommyboy was ook een geziene gast in de afkickklinieken.
De zanger van deze bandquote:Op zondag 24 mei 2009 00:29 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Wie heeft er nog niet in een afkickkliniek gezeten?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken het nummer niet, ben wel erg benieuwd
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:31 schreef Susi het volgende:
Nee geen Killers of GreendayThe Killers zijn tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken het nummer niet, ben wel erg benieuwdHeb ze 4x gezien
Veel plezier op Pinkpop
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:32 schreef erkel het volgende:
We Are Scientist?
Neequote:
Bingoquote:Op zondag 24 mei 2009 00:34 schreef erkel het volgende:
The Arcade Fire?
Totaal niks softs aan hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 00:37 schreef Terpentin07 het volgende:
Mja een beetje soft.
Jep. Niet zo moeilijk, maar ik wil ook gaan pitten.quote:
Idd INCOMING!!!!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 00:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
TARGET INCOMING
oh het was me niet eens opgevallen..quote:Op zondag 24 mei 2009 00:42 schreef MaJo het volgende:
Zal ik tanja nog langer plagen in de SC of toch maar vertellen dat ze in het verkeerde topic zit?
Ik dacht al...quote:Op zondag 24 mei 2009 00:42 schreef MaJo het volgende:
Zal ik tanja nog langer plagen in de SC of toch maar vertellen dat ze in het verkeerde topic zit?
Haal maar toch hiernaartoe.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:42 schreef MaJo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |