er moeten nog 2 letters achterquote:
Go Go Go...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Fuga?
Er bestaat tegenwoordig zoiets als gratis virusscanners.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:27 schreef tong80 het volgende:
Sorry dat het soms even duurt maar mijn PC start uitzichzelf soms opnieuw op door een virus
Kapotte fan kan ook de oorzaak zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:27 schreef tong80 het volgende:
Sorry dat het soms even duurt maar mijn PC start uitzichzelf soms opnieuw op door een virus
Weet ik maar toch ging het misquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:28 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Er bestaat tegenwoordig zoiets als gratis virusscanners.
George C Scott. Allebei van de Stella Adler school?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:28 schreef tong80 het volgende:
Wat is de naam van deze acteur en wat heeft ie gemeen met Marlon Brando ?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:27 schreef tong80 het volgende:
Ik kan ook niet op uitzendingen gemist en MSN doet het ook niet. Vriend van me komt het herstellenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kapotte fan kan ook de oorzaak zijn.
Die golfer heeft het maar druk met je.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet op uitzendingen gemist en MSN doet het ook niet. Vriend van me komt het herstellen
De naam is juist.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
George C Scott. Allebei van de Stella Adler school?
De Niro, Pacino, Benicio Del Toro, Jimmy Dean zijn ook geen kleine jongens.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:57 schreef Siniti het volgende:
Weet wel dat Marlon Brando de bekendste en beste Method Actor was
LaStrange +1quote:
Phillipousis?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:21 schreef LaStrange het volgende:
Welke Australische tenniser probeerde via een TV-programma a la "Outback Jack" de ware liefde te vinden?
Die is toch voetballer?quote:
yupquote:
quote:
HaHa..zelf zijn ze nooit WK gewordenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
In studio spaan zei Cruyff of van Hanegem daarover: Altijd al een slappe lul geweest die Pele.
Slaveloos +1
Algemene Kennis Quiz Deel 1565
4 mr_anonimous
2 Tong80
2 LaStrange
1 Terpentin07
1 qonmann
1 Ofyles2
1 Slaveloos
Dat was ook het weerwoord van Henk Spaan geloof ik.quote:
wie?quote:werd in 1933 geboren in Pau Grande, een kleine stad in de buurt van Rio de Janeiro. Bij zijn geboorte bleek dat zijn rechterbeen naar buiten gedraaid stond en dat linkerbeen zes centimeter korter was en naar binnen gedraaid stond. Desondanks, of misschien juist dankzij deze handicap groeide
uit tot een zeer technische voetballer en één van de grootste dribbelaars aller tijden.
was een geweldige voetballer, maar in zijn privé-leven kende hij heel wat problemen. Hij was een stevige drinker en was verschillende keren betrokken bij een auto-ongeluk. In 1969 kwam zijn schoonmoeder bij een van deze ongelukken om het leven
Garrinchaquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Garrincha
Ofwel Manoel Dos Santos Silva.
Hoewel die ene redding van Higuita wel legendarisch is, staat die niet te boek als de save of the century. Maar als de scorpion kick.quote:
Gordon Banksquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke keeper maakte de save of the century?
Hij deed het omdat de scheids al had gefloten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoewel die ene redding van Higuita wel legendarisch is, staat die niet te boek als de save of the century. Maar als de scorpion kick.
Nee, de redding werd gemaakt op een kopbal van Pele. Pele was zelfs al aan het juichen.quote:
Uiteraard.quote:
Je hebt het over Rene Kleijn met Mr. Blue neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:51 schreef tong80 het volgende:
Een Aids patient scoorde ooit een nummer één hit in Nederland. Van welke band was het een cover ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |