Voor de komende week is dit de planning:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:25 schreef Raissa het volgende:
Vandaag: Vleesfondue met stokbrood, aardappeltjes en salade
Morgen: Fusili met een tomaten/champignonsaus Lasagna
Maandag: Hamburgers (kant en klare) op stokbrood met pindasaus of knoflooksaus, daarbij komkommer/tomaatsalade Broodje zelfgemaakte hamburger met veel sla, champignons etc.
Dinsdag: Aardappelkroketjes, kipfilet, groenten moet ik nog bedenken. tartaartje en sla
Woensdag: Gehakt wraps Wereldgerecht teriyaki
Donderdag: Broodje zelfgemaakte hamburger met veel sla, champignons etc. Pizza
Vrijdag: Kantonese kip
September? Dat duurt nog ff!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
vanaf 31 september hier ook weer weekmenu's, dus even een tvp
Gewoon, er even voor gaan zitten en een paar dingen bedenken die je (altijd wel) lekker vindt. Soms kost het even voor je genoeg verzonnen hebt, maar dan hoef je er de rest van de week ook niet meer over na te denken. Wat ik vaak doe is recepten bedenken met ingrediënten die ik nog over heb van iets anders in die week, dan kom je al snel op genoeg ideeën.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:38 schreef wise het volgende:
staan een aantal lekkere dingen tussen
Maar ik begrijp niet hoe je je menu voor heel de week vast kan stellen
Ik heb het al moeilijk over wat ik morgen ga eten, laat staan zaterdag of zondag
vanavond iig: Gemarineerde biefstuk met gebakken aardappelschijfjes, doperwten/mais en komkommersalade
ah thanksquote:Op donderdag 3 september 2009 16:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gewoon, er even voor gaan zitten en een paar dingen bedenken die je (altijd wel) lekker vindt. Soms kost het even voor je genoeg verzonnen hebt, maar dan hoef je er de rest van de week ook niet meer over na te denken. Wat ik vaak doe is recepten bedenken met ingrediënten die ik nog over heb van iets anders in die week, dan kom je al snel op genoeg ideeën.
Alleen je eten van vandaag posten kan trouwens ook in Wat eten en drinken we vandaag? #142
Ik schrijf alles op een a4 vel met de weekindelingen naast elkaar.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:38 schreef wise het volgende:
staan een aantal lekkere dingen tussen
Maar ik begrijp niet hoe je je menu voor heel de week vast kan stellen
Ik heb het al moeilijk over wat ik morgen ga eten, laat staan zaterdag of zondag
vanavond iig: Gemarineerde biefstuk met gebakken aardappelschijfjes, doperwten/mais en komkommersalade
Wat is linguine ook alweer??quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
Vernieuwde poging ermee te beginnenWerd al het afhaalspul weer zat en zo
Zaterdag: Catalaanse stoofschotel
Zondag: Restantje stoofschotel
Maandag: Pasta
Dinsdag: Soep
Woensdag: Garnalenlinguine
Donderdag: Pannekoeken
Vrijdag: Maaltijdsalade met gerookte kip en gebakken krieltjes
ojaaaa dunne spaghetti! Thanks voor de reminder. Ik kon net alleen maar de film "Ratatouille" bedenken omdat de chef zo heet daarinquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
een pastasoort
http://lmgtfy.com/?q=linguine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |