Da's waar... Maar als ik twee stages doe met hetzelfde soort onderzoek (zelfde technieken) is het toch wel handig als m'n promotie-onderzoek ook net zoiets wordt en dan moet het haast wel in het buitenland want tot nu toe ben ik nog niet heel enthousiast over het onderzoek dat in Nederland gedaan wordt. Ik kan ook nog een heel andere kant op maar dan is nu wel het moment, zeg maar.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:39 schreef AKnynke het volgende:
@ mini: ik snap het. Maar, een stage zou niet hoeven te betekenen dat je er 4 jaar moet blijven...en de aio plaatsen in Duitsland zijn echt vreselijk slecht betaald.gaat nu straks 1250 euro per maand krijgen...en dat is echt heeel erg veel.
Maar voor een paar maanden stage kan het best een leuke ervaring zijn, toch?
Je kan ook een komkommer fijnmalen door yoghurt en dat erop smeren, trekt de warmte er goed van uitquote:Op zondag 24 mei 2009 15:25 schreef Daph_ het volgende:
Greys nou gisteren deed het geen pijn, het was alleen heel warm, maar nu is het vooral héél warm en ik kan me niet eens normaal wassen want mijn huid is heel erg gevoelig nu. En het jeukt steeds
Ik ga straks weer insmeren met aftersun, hopelijk helpt dat..
Lekker, tzaziki.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je kan ook een komkommer fijnmalen door yoghurt en dat erop smeren, trekt de warmte er goed van uit
Niet gek als je zoveel aan het sporten bent CFquote:Op zondag 24 mei 2009 14:37 schreef ColdFeet het volgende:Ik heb de eerste 10 minuten 11 km/u gerend
En de tweede 10 iets van ruim 10. Maar dat ging dus niet zo lekker
Zo. Ik jazz mijn daglijst vandaag op met 2 boterhammen met jam. En ik ga zo baklava-muffins bakken. Als ik nooit slank word, is het Nigella's schuldmaar vooralsnog blijft de weegschaal vriendelijk
Wow, 75km...quote:Op zondag 24 mei 2009 16:20 schreef cyclechick het volgende:
ZO, terug van een rondje van een km of 75. Ik kan mijn km teller niet meer resetten omdat een auto eroverheen was gereden een tijdje terug![]()
Ondanks hevige verkoudheid ging het best oke, het was in ieder geval heerlijk, met dat mooie weer
Mijn lijstje verandert, want er komt een vriendin eten. Ik ga voorstellen om tonijnsalade met en gekookt eitje te maken.
En ipv muesli heb ik cranberries en frambozen in mijn yoghurt
CF: wat loop jij hard! Goed hoor!!
Dank jequote:Op zondag 24 mei 2009 17:56 schreef sigme het volgende:
He, TJ, wat een uitgebreid verhaal. En zowaar goed verwoord.
Je zal het dan domweg nog een tijdje moeten uitzitten. Probeer iets meer te genieten van het leven, zodat je je pa iets beter verdraagt.
Daarna R'dam een tijdje ontvluchten lijkt me sowieso een goed plan.
En succes met je meisje.
tof!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
We hebben een vijvert! We hebben een vijvert!![]()
Tofheidquote:Op zondag 24 mei 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
Whoohoo!! Supertof! foto graagquote:Op zondag 24 mei 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
Ik weet het niet, ergens rond de 2.5 uur, of iets meer? Normaal weet ik dat wel, maar nu kon ik mn teller niet resetten dus kan ik niets meer aflezenquote:Op zondag 24 mei 2009 16:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wow, 75km...Hoe lang doe je daar nou over?
En hoe krijg je het voor elkaar om een auto over je km-teller te laten rijden?
Kaas en ik zijn vanmiddag 3 uur onderweg geweest op een rondje van 45 kmquote:Op zondag 24 mei 2009 18:51 schreef cyclechick het volgende:
Ik weet het niet, ergens rond de 2.5 uur, of iets meer? Normaal weet ik dat wel, maar nu kon ik mn teller niet resetten dus kan ik niets meer aflezenEn hij was gevallen, toen kwam er een auto aan en kwam ie eronder! Maar hij doet het nog wel, alleen de knopjes zijn kapot
![]()
Van de week maar een nieuwe scoren.
ik ben maar op mn mountainbike gegaanquote:Op zondag 24 mei 2009 18:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kaas en ik zijn vanmiddag 3 uur onderweg geweest op een rondje van 45 km![]()
Mijn tempo, plus twee stops van een kwartier elk
![]()
op merktploats vind je voor 50 eurie een mooi karretjequote:Op zondag 24 mei 2009 18:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik wil ook zo'n goeie fiets om zo beetje aan mn conditie te kunnen werken. Sportschool lijkt me niks eigenlijk
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:08 schreef Chicolate het volgende:
Wat lief![]()
Ik wil een McFlurry Kitkat. Al een paar dagen. En ik heb geen zin meer om nog verder te leren (ben het een beetje zat
), dus ik denk dat ik zo mn vader lief aan ga kijken of ie mee wil fietsen naar de Mac.
Ja graag! Maar even wachten tot we een lelie hebben, dan kan hij daar op zittenquote:Op zondag 24 mei 2009 18:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
tof!![]()
moet ik een paar van mn kikkers aan je opsturen??
Elies heeft voorlopig wel genoeg bordjes gemaakt!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Vraag Elisa dan die bordjes te maken Greys!
das dan wel weer minder slim!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies heeft voorlopig wel genoeg bordjes gemaakt!Mijn eendjes! Ik ben mijn eendjes vergeten er in te doen!
Ja daarom wil ik het dus ook, ik kom elke dag wel voorbij zo'n bordquote:Op zondag 24 mei 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]Nu wil ik er ook eentje! Ik zie elke keer die reclameborden
Ik moet dan eerst wel even vragen of er kikkers geïnteresseerd zijn om te migreren. Het is namelijk een zeer hechte gemeenschapquote:Op zondag 24 mei 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja graag! Maar even wachten tot we een lelie hebben, dan kan hij daar op zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |