abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69325349
lang geleden woonde er eens een moordenaar in mijn straat, hij had namelijk eens zijn broer een groot mes in zijn hoofd geramt en zijn broer was daarna natuurlijk overleden vandaar dat ik hem moordenaar noem want dat is het dus ook.

Hij woonde schuin tegenover mij en had in het begin nauwelijks last van hem, hij bemoeide zich niet met mij en ik niet met hem, en wilde liever ook totaal geen verdere bemoeienissen niet alleen omdat hij moordenaar was maar ook omdat hij veel op frankenstein leek, hij heette toevallig ook Frank en in de kroeg noemde ze hem allemaal Frankenstein. Wat een rotkop had die kerel

Alleen op een dag belde hij bij mij aan of ik zin had in een biertje, ik weigerde eerst beleefd maar daarna drong hij nog wat verder aan, dus gaf ik toch maar toe, Ik dacht laat ik maar met hem meegaan zodat de politieke verhoudingen in de straat goed blijven en hij mij verder niet lastig valt.

Toen ik bij hem thuis zat kreeg ik ook echt een biertje van hem, dus tot zover was alles nog wel aardig.
Alleen toen begon hij over zijn rotweiler wat een heel vals rotbeest was, hij vertelde hoeveel mensen zijn rotweiler al had aangevallen en dat er 2 mensen in het ziekenhuis behandeld moesten worden nadat ze onderhanden waren genomen door zijn hond. vervolgens vertelde hij dat het er op aan dreigde te komen dat ze zijn hond in beslag zouden nemen en een spuitje geven maar dat hij de rechtzaak daarover had gewonnen omdat de vrouw het slachtoffer deels schuldig zou zijn waardoor zij aangevallen werd.

na al deze gruwel verhalen verteld te hebben vond hij het tijd worden om de hond naar binnen te halen, de hond kwam als eerst naar mij toe en Frankenstein de moordenaar zei dat ik hem beter niet aan kon raken en rustig moest blijven, ik kreeg de neiging om een salto achterover door het raam te maken zo irritant en beangstigend vond ik dat rotbeest. Hij moest heel hard schreeuwen naar die hond dat hij gehoorzaam was en mij niet zou aanvallen

later legde hij een kleedje pal voor de deur, de uitgang dus en daar liet die rotweiler plaats nemen. Heerlijke atmosfeer wist die freak te creëren. maar omdat die hond inmiddels rustig was gaan liggen bleef ik ook gewoon relaxt en gaf hem wat complimentjes over zijn interieur dat het er gezellig uitzag etc.
Hij werd wel wat relaxter maar even later vond hij het wel weer tijd worden voor een ander verhaal, en dat was het verhaal over zijn broer die hij vermoord had, hij sprak er niet over dat het zijn broer was maar dat wist ik zelf al doordat die verhalen rond gingen in de buurt.

Ik reageerde gewoon relaxt toen hij klaar was met dat verhaal, en ik vroeg was die eehh......en hij antwoorde: hij was hardstikke dood!! en keek me ernstig en strak aan.

maar op de een of andere manier bleef ik heel relaxt waardoor hij niet ging flippen en later kwam hij met een foto van zijn zoontje en die heette Elvis, hij zei tegen mij; mooi kereltje he? ik zei jazeker. Hij was heel trots op hem maar vertelde hij maar hij woonde bij zijn moeder daarom zag hij hem nooit (later heb ik gehoord dat die ex van hem met het zoontje naar het buitenland is gevlucht omdat hij haar met de dood bedreigde)

Het vervelende was dat die hond de hele tijd de ingang naar alles blokkeerde de wc etc, dus dat was zwaar onrelaxt, maar uiteindelijk ging ik toch maar eens naar de wc en de hond bleef gelukkig rustig liggen. de sfeer werd relaxter en mede doordat ik rustig bleef vond die moordenaar het ook nog gezellig met mij. ongeveer 2 uurtjes later vond ik het wel eens tijd om op te stappen en ging naar huis, dat mocht van hem hij zei dat hij het gezellig met mij vond en dat ik maar eens vaker langs moest komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was weer buiten weg uit dat zieke leeuwenhol.

Alleen het was leuk geweest als de vrede bleef maar helaas was dat niet zo...
Om 5 uur sochtends toen ik thuis kwam een ligt jointje aan het roken was kwam die gek weer aan de deur. Hij belde aan en hij zei: kunnen we even praten? Ik zei hier aan de deur? hij: even verder als het kan!!?? ik zei in de keuekn misschien? hij zei nog even verder??!! Ik zei ik moet wel zo slapen, hij zei toen: er gebeurt niks!! oke oke, toen waren we in de huiskamer en ik zei wat is er aan de hand?
Frankenstein: er zijn fietsen gejat en dat komt HIER weg!!!!
Ik wist helemaal van niets en zei hem dat ook, hij zei dat hij mij wel eens had zien sparren op straat (ik deed veel aan kung fu en karata destijds) en hij zei jonge dat stelt helemaal niks voor want ik breek je hier de beide benen!!!! Oke, zei ik maar wat verwijt je mij verder? hij zei als ik jou wat evrwijt was ik wel door de ramen heengekomen!!! oké....
En toen begon hij verder met zijn terror en zijn praatjes, hij was zoals gewoonlijk weer heel intimiderend en ziek bezig dus begon het inmiddels behoorlijk onrelaxt te vinden.

Even later belde weer iemand aan de deur....ik zei wie is dat dan? hij zei open doen!!! ik zei ja maar ik moet zo slapen, hij zei doe maar open want er gebeurt niks!!!!!! open doen!! ik oké......

Toen kwam er een zieke dwaze maat van hem binnen, zieke harmjan met zijn cowboylaarsjes en tatoeages in zijn nek en gezicht en een tatoeage van een traantje onder zijn ogen net als zijn vriendje Frankenstein.

Toen hij binnen was moest ik mijn vader van bed halen, ik zei maar die slaapt...hij herhaalde resoluut: haal hem van bed. ik zei oke maar kunnen we hem niet laten slapen, hij weer: haal hem van bed of moet ik hem zelf van bed halen??!! want dan is het niet best!!! ik zei oke oke ik haal hem wel van bed...

Ik naar boven en vertelde tegen mijn vader die half sliep, zieke franke zit beneden te ouwehoeren, hij zei laat hem opdonderen. Ik zei maar hij loopt te dreigen. Mijn vader kwam toen beneden en Franke begon: er zijn fietsen jat!! en dat komt hier weg!!! mijn vader: franke godverdomme!!! het is 5 uur sochtends ja!!!!
Toen werd hij wat rustiger, alleen al vrij snel wilde ze weer de overhand nemen en ze begonnen mijn vader ook te bedreigen.
Damn wat was dat een kutsituatie, vervolgen vertelde die harmjan dat een keer een Turk hem zat te provoceren en dat hij dat niet pikte en met een bijl naar dat turkse gezin is toegegaan, hij wilde die turk in stukjes hakken, hij vertelde het met speeksel om zijn rotbek heen zo van: IK WILDE HEM IN STUKJES HAKKEN!! IK WILDE HEM ECHT IN STUKJES HAKKEN!!!!
En hij vertelde dat ze later met trillende handjes op het politiebureau stonden

Wat een godsgruwelijke teringleiers waren dat zeg

Ik stelde mij een beetje onderdanig tegen hun op want ik dacht dat ze mij of mijn vader ook wel eens zouden kunnen vermoorden.
Later wilde ik er tussenuit knijpen, ik dacht als ik nu ga slapen lost mijn vader het wel op, ik zei dus dat ik ging slapen en voor de grap zei ik: nou weltrusten schatjes..

Frankenstein zei: wat!!?? grapje zeker??!! ik zei relaxt jah dat is een grapje

En toen zei hij weltrusten jongen.
Toen ging ik naar boven en heb alle schijven van mijn halter losgemaakt zodat ik een zware ijzeren staaf had waar ik ze de schedel mee in kon kloppen als het uit de hand liep en ik gestommel beneden hoorde.
Ik stond alert boven aan de trap om naar beneden te stormen zodra het mis ging.

alleen bleef het rustig in de woonkamer, ik vroeg mijn vader de volgende dag hoe hij ze had weggekregen, mijn vader vertelde dat hij een indianenfilm/ documentaire had opgezet van geronimo en dat ze toen snel het hazenpad kozen, na al die vredige beelden was er niet meer voor hun om te provoceren. Zonder schade hiervan af gekomen. hij had mij later nog een keer een ziek geintje geflikt dat ik perse een pistool moest kopen en anders zou ik dood gaan diezelfde dag en had hij mij weer in zijn huis opgesloten en later had hij zelf de politie gebeld dat ik een pistool wilde kopen

verder dan dit heb ik er geen last van gehad.

Ik zal mijn klachten even samenvatten.

Klacht 1: Moordenaar in je huis terwijl die in en TBS kliniek moet zitten voor de rest van zijn leven.
Klacht 2: Na zulke terroristische acties en bedreigingen mag ik hem niet zijn schedel in meppen met een ijzeren staaf want dan krijg ik 5 jaar gevangenisstraf en dat terwijl hij zelf maar 2,5 jaar gevangenisstraf heeft gekregen voor het vermoorden van zijn broer.

[ Bericht 0% gewijzigd door akbar op 23-05-2009 15:25:39 ]
Elke vrouw is een potentiele hoer
pi_69325367
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:15 schreef akbar het volgende:
lang geleden woonde er eens een moordenaar in mijn straat, hij had namelijk eens zijn broer een groot mes in zijn hoofd geramt en zijn broer was daarna natuurlijk overleden vandaar dat ik hem moordenaar noem want dat is het dus ook.

Hij woonde schuin tegenover mij en had in het begin nouwelijks last van hem, hij bemoeide zich niet met mij en ik niet met hem, en wilde liever ook totaal geen verdere bemoeienissen niet alleen omdat hij moordenaar was maar ook omdat hij veel op frankenstein leek, hij heette toevallig ook Frank en in de kroeg noemde ze hem allemaal Frankenstein. Wat een rotkop had die kerel

Alleen op een dag belde hij bij mij aan of ik zin had in een biertje, ik weigerde eerst beleefd maar daarna drong hij nog wat verder aan, dus gaf ik toch maar toe, Ik dacht laat ik maar met hem meegaan zodat de politieke verhoudingen in de straat goed blijven en hij mij verder niet lastig valt.

Toen ik bij hem thuis zat kreeg ik ook echt een biertje van hem, dus tot zover was alles nog wel aardig.
Alleen toen begon hij over zijn rotweiler wat een heel vals rotbeest was, hij vertelde hoeveel mensen zijn rotweiler al had aangevallen en dat er 2 mensen in het ziekenhuis behandeld moesten worden nadat ze onderhanden waren genomen door zijn hond. vervolgens vertelde hij dat het er op aan dreigde te komen dat ze zijn hond in beslag zouden nemen en een spuitje geven maar dat hij de rechtzaak daarover had gewonnen omdat de vrouw het slachtoffer deels schuldig zou zijn waardoor zij aangevallen werd.

na al deze gruwel verhalen verteld te hebben vond hij het tijd worden om de hond naar binnen te halen, de hond kwam als eerst naar mij toe en Frankenstein de moordenaar zei dat ik hem beter niet aan kon raken en rustig moest blijven, ik kreeg de neiging om een salto achterover door het raam te maken zo irritant en beangstigend vond ik dat rotbeest. Hij moest heel hard schreeuwen naar die hond dat hij gehoorzaam was en mij niet zou aanvallen

later legde hij een kleedje pal voor de deur, de uitgang dus en daar liet die rotweiler plaats nemen. Heerlijke atmosfeer wist die freak te creëren. maar omdat die hond inmiddels rustig was gaan liggen bleef ik ook gewoon relaxt en gaf hem wat complimentjes over zijn interieur dat het er gezellig uitzag etc.
Hij werd wel wat relaxter maar even later vond hij het wel weer tijd worden voor een ander verhaal, en dat was het verhaal over zijn broer die hij vermoord had, hij sprak er niet over dat het zijn broer was maar dat wist ik zelf al doordat die verhalen rond gingen in de buurt.

Ik reageerde gewoon relaxt toen hij klaar was met dat verhaal, en ik vroeg was die eehh......en hij antwoorde: hij was hardstikke dood!! en keek me ernstig en strak aan.

maar op de een of andere manier bleef ik heel relaxt waardoor hij niet ging flippen en later kwam hij met een foto van zijn zoontje en die heette Elvis, hij zei tegen mij; mooi kereltje he? ik zei jazeker. Hij was heel trots op hem maar vertelde hij maar hij woonde bij zijn moeder daarom zag hij hem nooit (later heb ik gehoord dat die ex van hem met het zoontje naar het buitenland is gevlucht omdat hij haar met de dood bedreigde)

Het vervelende was dat die hond de hele tijd de ingang naar alles blokkeerde de wc etc, dus dat was zwaar onrelaxt, maar uiteindelijk ging ik toch maar eens naar de wc en de hond bleef gelukkig rustig liggen. de sfeer werd relaxter en mede doordat ik rustig bleef vond die moordenaar het ook nog gezellig met mij. ongeveer 2 uurtjes later vond ik het wel eens tijd om op te stappen en ging naar huis, dat mocht van hem hij zei dat hij het gezellig met mij vond en dat ik maar eens vaker langs moest komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Om 5 uur sochtends toen ik thuis kwam een ligt jointje aan het roken was kwam die gek weer aan de deur. Hij belde aan en hij zei: kunnen we even praten? Ik zei hier aan de deur? hij: even verder als het kan!!?? ik zei in de keuekn misschien? hij zei nog even verder??!! Ik zei ik moet wel zo slapen, hij zei toen: er gebeurt niks!! oke oke, toen waren we in de huiskamer en ik zei wat is er aan de hand?
Ik wist helemaal van niets en zei hem dat ook, hij zei dat hij mij wel eens had zien sparren op straat (ik deed veel aan kung fu en karata destijds) en hij zei jonge dat stelt helemaal niks voor want ik breek je hier de beide benen!!!! Oke, zei ik maar wat verwijt je mij verder? hij zei als ik jou wat evrwijt was ik wel door de ramen heengekomen!!! oké....
En toen begon hij verder met zijn terror en zijn praatjes, hij was zoals gewoonlijk weer heel intimiderend en ziek bezig dus begon het inmiddels behoorlijk onrelaxt te vinden.

Even later belde weer iemand aan de deur....ik zei wie is dat dan? hij zei open doen!!! ik zei ja maar ik moet zo slapen, hij zei doe maar open want er gebeurt niks!!!!!! open doen!! ik oké......

Toen kwam er een zieke dwaze maat van hem binnen, zieke harmjan met zijn cowboylaarsjes en tatoeages in zijn nek en gezicht en een tatoeage van een traantje onder zijn ogen net als zijn vriendje Frankenstein.

Toen hij binnen was moest ik mijn vader van bed halen, ik zei maar die slaapt...hij herhaalde resoluut: haal hem van bed. ik zei oke maar kunnen we hem niet laten slapen, hij weer: haal hem van bed of moet ik hem zelf van bed halen??!! want dan is het niet best!!! ik zei oke oke ik haal hem wel van bed...

Ik naar boven en vertelde tegen mijn vader die half sliep, zieke franke zit beneden te ouwehoeren, hij zei laat hem opdonderen. Ik zei maar hij loopt te dreigen. Mijn vader kwam toen beneden en Franke begon: er zijn fietsen jat!! en dat komt hier weg!!! mijn vader: franke godverdomme!!! het is 5 uur sochtends ja!!!!
Toen werd hij wat rustiger, alleen al vrij snel wilde ze weer de overhand nemen en ze begonnen mijn vader ook te bedreigen.
Damn wat was dat een kutsituatie, vervolgen vertelde die harmjan dat een keer een Turk hem zat te provoceren en dat hij dat niet pikte en met een bijl naar dat turkse gezin is toegegaan, hij wilde die turk in stukjes hakken, hij vertelde het met speeksel om zijn rotbek heen zo van: IK WILDE HEM IN STUKJES HAKKEN!! IK WILDE HEM ECHT IN STUKJES HAKKEN!!!!

Ik stelde mij een beetje onderdanig tegen hun op want ik dacht dat ze mij of mijn vader ook wel eens zouden kunnen vermoorden.
Later wilde ik er tussenuit knijpen, ik dacht als ik nu ga slapen lost mijn vader het wel op, ik zei dus dat ik ging slapen en voor de grap zei ik: nou weltrusten schatjes..

Toen ging ik naar boven en heb alle schijven van mijn halter losgemaakt zodat ik een zware ijzeren staaf had waar ik ze de schedel mee in kon kloppen als het uit de hand liep en ik gestommel beneden hoorde.

alleen bleef het rustig in de woonkamer, ik vroeg mijn vader de volgende dag hoe hij ze had weggekregen, mijn vader vertelde dat hij een indianenfilm/ documentaire had opgezet van geronimo en dat ze toen snel het hazenpad kozen, na al die vredige beelden was er niet meer voor hun om te provoceren. Zonder schade hiervan af gekomen. hij had mij later nog een keer een ziek geintje geflikt dat ik perse een pistool moest kopen en anders zou ik dood gaan diezelfde dag en had hij mij weer in zijn huis opgesloten en later had hij zelf de politie gebeld dat ik een pistool wilde kopen

Klacht 1: Moordenaar in je huis terwijl die in en TBS kliniek moet zitten voor de rest van zijn leven.
Klacht 2: Na zulke terroristische acties en bedreigingen mag ik hem niet zijn schedel in meppen met een ijzeren staaf want dan krijg ik 5 jaar gevangenisstraf en dat terwijl hij zelf maar 2,5 jaar gevangenisstraf heeft gekregen voor het vermoorden van zijn broer.
goed verhaal
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_69325368
pi_69325374
Alsof iemand de hele OP gaat lezen

Edit: Kut!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:19:47 #5
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69325436
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:16 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Alsof iemand de hele OP gaat lezen

Edit: Kut!
Echt hè.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_69325437
Ik heb de hele OP gelezen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_69325439
quote:

Hij woonde schuin tegenover mij en had in het begin nouwelijks last van hem, hij bemoeide zich niet met mij en ik niet met hem, en wilde liever ook totaal geen verdere bemoeienissen niet alleen omdat hij moordenaar was maar ook omdat hij veel op frankenstein leek, hij heette toevallig ook Frank en in de kroeg noemde ze hem allemaal Frankenstein. Wat een rotkop had die kerel

SPOILER

en de rest
You dream it, I live it.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:20:39 #8
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69325454
Wtf TS, als het waar is ben je best fucked.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_69325464
En ik maar denken dat er een vet leuke clou aan het verhaal zit
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:21:20 #10
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_69325466
wat?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:21:51 #11
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_69325478
Je laat je in met dat soort mensen en je vader de rotzooi opruimen? Laffe hond
pi_69325479
Cool story, bro

tevens: tl;dr
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:22:52 #13
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_69325503
"Lief dagboek,

Ik weet niet wat het is, maar ik voel me een beetje gek vandaag..."
Ik ben een eckte rapnegert
pi_69325508
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:19 schreef Quir het volgende:
Ik ook, spannend man. Ik kan niet wachten op deel 2.
pi_69325511
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:21 schreef RicardoSmit het volgende:
En ik maar denken dat er een vet leuke clou aan het verhaal zit
Nee heb alleen ene klacht, maar wel spannend toch?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:23:22 #16
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_69325517
Dit is de langste OP die ik ooit heb gelezen.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:23:23 #17
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_69325518
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:19 schreef Meddo het volgende:

[..]

en de rest
pi_69325535
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:21 schreef Bill_E het volgende:
Je laat je in met dat soort mensen en je vader de rotzooi opruimen? Laffe hond
Ik was 17 dude, nog een tiener, als mij dat nu weer zou gebeuren zou ik even naar de keukenla lopen.
pi_69325545
Het deed effe pijn aan m'n ogen maar ik heb de hele OP gelezen... En ja, ook ik wachtte op de clou die maar niet kwam.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:25:59 #20
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_69325569
quote:
Ik ook, dus nu kan ik welgemeend advies geven aan TS: "leer omgaan met teleurstellingen"!
pi_69325572
quote:
Ik ook!
pi_69325581
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:24 schreef SinofEnvy het volgende:
Het deed effe pijn aan m'n ogen maar ik heb de hele OP gelezen... En ja, ook ik wachtte op de clou die maar niet kwam.
Nee geen voorlees verhaaltje, gewoon een ziek verhaal. De clou mag je zelf bedenken, ik had geen zin meer om nog meer over die klootzak te vertellen.
pi_69325588
Whehe, mooi verhaal

Verder moeten alle honden dood
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:27:05 #24
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_69325589
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:26 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Ik ook!
Ik ook.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:27:07 #25
167923 appelsjap
All the above
pi_69325590
goed verhaal, wel triest allemaal.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:27:34 #26
254875 MarkoA.
A L P E N B O M B E R !
pi_69325603
Allah?
pi_69325619
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:19 schreef Meddo het volgende:

[..]

en de rest
je pakt zelfs typefouten en msntaal mee, doe normaal man
pi_69325621
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:22 schreef Gummibeer79 het volgende:
"Lief dagboek,

Ik weet niet wat het is, maar ik voel me een beetje gek vandaag..."
Ik wilde zeggen

"Lief dagboek,

Ik heb me toch een nachtmerrie gehad zeg..."
pi_69325622
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:26 schreef akbar het volgende:

[..]

Nee geen voorlees verhaaltje, gewoon een ziek verhaal. De clou mag je zelf bedenken, ik had geen zin meer om nog meer over die klootzak te vertellen.
Aaah, toe?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_69325631
Samenvatting?
Echt.
pi_69325638
Samenvatting
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_69325639
Aan de klachten te zien moet het wel een goed verhaal zijn, maar ik waag me er niet aan.
pi_69325641
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:27 schreef Ruud het volgende:
Whehe, mooi verhaal

Verder moeten alle honden dood
precies, wat zou dat een sweet revange zijn, een vlinderbom in die hond zijn bek proppen en die 2 ongewenste bezoekers met messteken om het leven brengen, alleen helaas is dat niet toegestaan.
pi_69325668
Leuk joh, zo'n buurman.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_69325691
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:28 schreef Quir het volgende:

[..]

Aaah, toe?
Oké oké, met deel twee kom ik dan morgen, eerst wel mooi geweest zo, dat gaat over dat hij mij een pistool aan wilde smeren terwijl ik daar totaal geen belang bij heb en hij vervolgens zelf de politie gaat bellen dat ik een pistool wil kopen
daar kan ik wel een clou voor verzinnen.
pi_69325705
Harmjan. Niet echt een naam voor zo'n gozer he.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:33:56 #37
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_69325719
Ik heb de OP gelezen en vond het serieus best een spannend verhaal. Hopelijk blijft TS lang genoeg leven voor het schrijven van een deel 2. En anders kan Frankenstein misschien zelf een topic openen?
pi_69325730
Whehe lekker gek.
pi_69325732
Ik had een spectaculair einde verwacht

Maar was wel een spannend verhaal
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:34:53 #40
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_69325735
Samenvatting: Zieke Schuintegenover buurman ofzo
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:36:19 #41
167923 appelsjap
All the above
pi_69325768
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:32 schreef akbar het volgende:

[..]

Oké oké, met deel twee kom ik dan morgen, eerst wel mooi geweest zo, dat gaat over dat hij mij een pistool aan wilde smeren terwijl ik daar totaal geen belang bij heb en hij vervolgens zelf de politie gaat bellen dat ik een pistool wil kopen
daar kan ik wel een clou voor verzinnen.
Ja dat verhaal wil ik nog wel lezen, aub KOM met deel 2 Leuk om te lezen! Niks zelf verzinnen, alleen true facts
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_69325782
Ik heb nu ook alles gelezen
pi_69325786
pi_69325787
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:33 schreef Pool het volgende:
Ik heb de OP gelezen en vond het serieus best een spannend verhaal. Hopelijk blijft TS lang genoeg leven voor het schrijven van een deel 2. En anders kan Frankenstein misschien zelf een topic openen?
Thanks, ik heb best veel shit meegemaakt en als ik dit soort dingen vertel gewoon aan mensen in real vinden ze het altijd wel amusant, daarom leek het mij ook wel leuk voor FOk maar op het moment zelf was het natuurlijk helemaal niet leuk. maar nu het zo lang geleden is zit er niet zo'n lading meer aan, ik zal morgen eens over het vervolg nadenken.
pi_69325794
ik heb het toch maar gelezen, kon de verleiding niet weerstaan.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_69325830
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:36 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Ja dat verhaal wil ik nog wel lezen, aub KOM met deel 2 Leuk om te lezen! Niks zelf verzinnen, alleen true facts
Ja, ik heb nog wel een paar noemenswaardige waargebeurde verhaaltjes. Komt wel goed
pi_69325837
Wel sneu voor Frankenstein dat hij niet geaccepteerd wordt in de buurt.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:42:33 #48
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_69325881
Ik heb alles gelezen
pi_69325894
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:42 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb alles gelezen
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:44:04 #50
122997 zquing
Drama Junk
pi_69325909
samenvatting?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_69325916
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:42 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb alles gelezen
En er was geeneens een leuke climax hé
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:46:14 #52
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_69325963
Oh die vent, die ken ik wel die kom ook vaak op Fok!
/-=]
|o-0
~~~`
pi_69325984
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:44 schreef Siniti het volgende:

[..]

En er was geeneens een leuke climax hé
Ik kom nog met deel 2 morgen of overmorgen.
pi_69325989
Best wel dom dat je hem alsnog binnenliet. Ja, ook voor iemand van 17.
pi_69326024
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:47 schreef Ccake het volgende:
Best wel dom dat je hem alsnog binnenliet. Ja, ook voor iemand van 17.
Misschien klinkt het gek, maar ik was bang voor moordenaars toen ik 17 was.
pi_69326055
Ja dan moet je ze vooral binnenlaten Gewoon bij de deur even 'oke, 1 momentje' en dan BOEM deur dicht
pi_69326085
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:50 schreef Ccake het volgende:
Ja dan moet je ze vooral binnenlaten Gewoon bij de deur even 'oke, 1 momentje' en dan BOEM deur dicht
Was idd beter geweest, maar als ik alles in de tijd terug kon draaien had ik zo veel dingen anders gedaan.
Soms neem je niet de juiste beslissingen in je leven.
pi_69326202
En weer een goed argument voor eugenetica.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:06:41 #59
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69326411
internethelden die zeggen "ja doe de deur dan niet opa bla bla bla"

je ziet toch dat die gasten helemaal leip zijn, je kan het beter uitpraten met dat soort types.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:10:26 #60
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_69326492
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:44 schreef zquing het volgende:
samenvatting?
zquings zijn gay, serieus ga maar lezen.
pi_69326700
quote:
alleen bleef het rustig in de woonkamer, ik vroeg mijn vader de volgende dag hoe hij ze had weggekregen, mijn vader vertelde dat hij een indianenfilm/ documentaire had opgezet van geronimo en dat ze toen snel het hazenpad kozen, na al die vredige beelden was er niet meer voor hun om te provoceren.
Wtf
pi_69326729
Jezus wat een lang verhaal
No Guts, No Glory
pi_69326802
is het de moeite waard ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:27:39 #64
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_69326850
quote:

Hij woonde schuin tegenover mij en had in het begin nauwelijks last van hem, hij bemoeide zich niet met mij en ik niet met hem, en wilde liever ook totaal geen verdere bemoeienissen niet alleen omdat hij moordenaar was maar ook omdat hij veel op frankenstein leek, hij heette toevallig ook Frank en in de kroeg noemde ze hem allemaal Frankenstein. Wat een rotkop had die kerel

SPOILER

Ok
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:35:48 #65
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_69327003
Degelijk verhaal idd, realistisch verteld enzo
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_69327009
Ik heb de hele OP gelezen, en dit verhaal is op z'n minst erg bizar te noemen Waarom liet je je pa alleen met een moordenaar man
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:36:21 #67
250257 Mriya
Moya ladon prevratilas v kulak
pi_69327015
Je zou denken dat als zoiets gebeurt je de politie belt, maar aangezien de politie in Nederland toch om te huilen is, snap ik best dat je dat niet hebt gedaan.
"Ik loop d'r op af, en geef d'r met de volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen"
pi_69327035
Ts woont bij zijn ouders _______!
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_69327164
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 16:36 schreef Mriya het volgende:
Je zou denken dat als zoiets gebeurt je de politie belt, maar aangezien de politie in Nederland toch om te huilen is, snap ik best dat je dat niet hebt gedaan.
Ik zie ze al aankloppen bij die kwast voor de deur. Even vermelden dat er "klachten kwamen uit de buurt" en vriendelijk verzoeken om in het vervolg wat subtieler te zijn. Na vermelding van "wat een lieve hond" weer in de auto stappen terwijl onze beroepsgek alvast zijn bijl begint te slijpen.

Je beste vriend, de politie.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:45:58 #70
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69327176
jammer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:49:17 #71
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_69327232
quote:
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:51:11 #72
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_69327273
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 16:37 schreef Seam het volgende:
Ts woont bij zijn ouders _______!
Lees jij het topic eens even door.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_69327487
wat is dit bizarre verhaal zonder PAINT.. anyone?
pi_69327569
sorry maar ik snap ut nie
  zaterdag 23 mei 2009 @ 17:04:56 #75
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_69327587
Akbar, met zo'n naam denk ik eerder dat jij de terrorist/moordenaar bent.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 17:14:33 #76
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_69327824
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:00 schreef napalmpje het volgende:
wat is dit bizarre verhaal zonder PAINT.. anyone?
Dit. Paint van Frankenstein?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 17:20:48 #77
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_69327957
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:14 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Dit. Paint van Frankenstein?
En TS die salto achterover maakt door raam. Wel in een denkwolkje, want het was hypothetisch uiteraard.
  † In Memoriam † zaterdag 23 mei 2009 @ 17:28:03 #78
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_69328117
Spannend verhaal. En tvp voor de paint
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_69328262
tvp voor deel 2
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 17:40:19 #80
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_69328434
pi_69328505
Helemaal gelezen
Gaaf verhaal
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2009 @ 17:47:13 #82
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_69328621
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Helemaal gelezen
Gaaf verhaal
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_69328738
Inderdaad vrij a-relaxed.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_69328884
Dude.
pi_69329842
Dat wil ik ook wel meemaken zeg.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_69329900
puik verhaal
pi_69330081
wat een ziek verhaal, ik hoop dat ze die gek opsluiten.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:44:06 #88
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_69330170
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:37 schreef akbar het volgende:

[..]

Thanks, ik heb best veel shit meegemaakt en als ik dit soort dingen vertel gewoon aan mensen in real vinden ze het altijd wel amusant, daarom leek het mij ook wel leuk voor FOk maar op het moment zelf was het natuurlijk helemaal niet leuk. maar nu het zo lang geleden is zit er niet zo'n lading meer aan, ik zal morgen eens over het vervolg nadenken.
Je komt hier ook over als een dikke pauper, hoor
I never workout
pi_69330606
Je had hem anaal moeten vernederen
Thirteen!
pi_69331049
Tatoeëer 2 traantjes onder je ogen, dan durft ie niks meer.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:15:45 #91
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_69331112
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:58 schreef Titus-Pullo het volgende:
Je had hem anaal moeten vernederen
Inderdaad, TS is een mietje dat 'ie dat niet deed
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:20:29 #92
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69331223
Als jij rustig sliep en die gasten hadden je vader afgemaakt had je je wel schuldig gevoeld hè ?
><(({°>
pi_69331537
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:20 schreef BigKahuna het volgende:
Als jij rustig sliep en die gasten hadden je vader afgemaakt had je je wel schuldig gevoeld hè ?
Absoluut, maar ik ging niet slapen, ging er ook tussenuit omdat mijn vader een rustig persoon is ik niet wilde dat de situatie escaleerde. Maar ik ging zeker niet slapen, ik wachtte net zolang tot ik de voordeur weer hoorde dichtklappen en ik mijn vader weer gesproken had.

[ Bericht 0% gewijzigd door akbar op 23-05-2009 19:54:33 ]
pi_69331974
Als dit echt waar is, dan hoop ik voor je dat je overbuurman niet op FOK! zit en nu lekker pissed is dat je dit allemaal op FOK! schrijft.
pi_69331975
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:15 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Inderdaad, TS is een mietje dat 'ie dat niet deed
Echt he
TS faalt
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:50:15 #96
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69332062
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:31 schreef akbar het volgende:

[..]

Absoluut, maar ik ging niet slapen, ging er ook tussenuit omdat mijn vader een rustig persoon is ik niet wilde dat de situatie escaleerde. Maar ik ging zeker niet slapen, ik wachtte net zolang topt ik de voordeur weer hoorde dichtklappen en ik mijn vader weer gesproken had.
Je verstopte je?
><(({°>
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:14:54 #97
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_69332911
TS jij moet boeken gaan schrijven. Stephen King make some room
You dont believe me ? Read this line again.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:20:45 #98
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69333094
Mits waar is dit aardig kut
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:35:59 #99
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_69333552
Ik kom een update halen:: is TS al dood ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:50:59 #100
166265 Acinonyx
pi_69334012
Alles gelezen, echt een kut-situatie, als het waar is..

Maarruh..... waarom laat jij je pa achter bij 2 moordenaars en knijp je er zelf tussenuit ?! Dat vind ik op z'n zachtst gezegt best wel een beetje een kut-streek en erg laf
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_69334315
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:50 schreef Acinonyx het volgende:
Alles gelezen, echt een kut-situatie, als het waar is..

Maarruh..... waarom laat jij je pa achter bij 2 moordenaars en knijp je er zelf tussenuit ?! Dat vind ik op z'n zachtst gezegt best wel een beetje een kut-streek en erg laf
Ik voelde de situatie wel redelijk aan, ik ging niet in het heetst van de strijd weg, ik ging pas weg toen de situatie wat rustiger was, het was meer intuitief dat ik besloot weg te gaan, als ik er bij zat hadden ze ook meer reden om de situatie in stand te houden. Mijn vader heeft het prima opgelost, ik zag het eerder als een soort van teamwork, maar zou als het op geweld aankomt echt niet wegvluchten.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:06:21 #102
166265 Acinonyx
pi_69334517
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef akbar het volgende:

[..]

Ik voelde de situatie wel redelijk aan, ik ging niet in het heetst van de strijd weg, ik ging pas weg toen de situatie wat rustiger was, het was meer intuitief dat ik besloot weg te gaan, als ik er bij zat hadden ze ook meer reden om de situatie in stand te houden. Mijn vader heeft het prima opgelost, ik zag het eerder als een soort van teamwork, maar zou als het op geweld aankomt echt niet wegvluchten.

Maar wat nou als ze je pa met z'n kop de oven in hadden geduwt en aardbeien-pudding van zijn hoofd hadden gemaakt ? Dan zou je je toch wel een tikkeltje schuldig gevoeld hebben, het moment dat ze naar boven komen en bij jou hetzelfde doen
.
pi_69334571
quote:
pi_69334863
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:06 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Maar wat nou als ze je pa met z'n kop de oven in hadden geduwt en aardbeien-pudding van zijn hoofd hadden gemaakt ? Dan zou je je toch wel een tikkeltje schuldig gevoeld hebben, het moment dat ze naar boven komen en bij jou hetzelfde doen
Jawel jawel, maar het was goed afgelopen, het was oké. Tuurlijk schaam ik mij wel dat ik zo weinig weerstand mentaal kon bieden, maar was toen echt een broekje. Later heb ik nog wel eens een confrontatie met hem gehad waarbij ik ook liet merken dat ik het goed zat was dat geintimideer en geterroriseer.
later meer.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:17:32 #105
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_69334887
Goed verhaal, lekker kort
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_69335249
hehe, leuk verhaal om te lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo