SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was weer buiten weg uit dat zieke leeuwenhol.
Alleen het was leuk geweest als de vrede bleef maar helaas was dat niet zo...
Om 5 uur sochtends toen ik thuis kwam een ligt jointje aan het roken was kwam die gek weer aan de deur. Hij belde aan en hij zei: kunnen we even praten? Ik zei hier aan de deur? hij: even verder als het kan!!?? ik zei in de keuekn misschien? hij zei nog even verder??!! Ik zei ik moet wel zo slapen, hij zei toen: er gebeurt niks!! oke oke, toen waren we in de huiskamer en ik zei wat is er aan de hand?
Frankenstein: er zijn fietsen gejat en dat komt HIER weg!!!!
Ik wist helemaal van niets en zei hem dat ook, hij zei dat hij mij wel eens had zien sparren op straat (ik deed veel aan kung fu en karata destijds) en hij zei jonge dat stelt helemaal niks voor want ik breek je hier de beide benen!!!! Oke, zei ik maar wat verwijt je mij verder? hij zei als ik jou wat evrwijt was ik wel door de ramen heengekomen!!! oké....
En toen begon hij verder met zijn terror en zijn praatjes, hij was zoals gewoonlijk weer heel intimiderend en ziek bezig dus begon het inmiddels behoorlijk onrelaxt te vinden.
Even later belde weer iemand aan de deur....ik zei wie is dat dan? hij zei open doen!!! ik zei ja maar ik moet zo slapen, hij zei doe maar open want er gebeurt niks!!!!!! open doen!! ik oké......
Toen kwam er een zieke dwaze maat van hem binnen, zieke harmjan met zijn cowboylaarsjes en tatoeages in zijn nek en gezicht en een tatoeage van een traantje onder zijn ogen net als zijn vriendje Frankenstein.
Toen hij binnen was moest ik mijn vader van bed halen, ik zei maar die slaapt...hij herhaalde resoluut: haal hem van bed. ik zei oke maar kunnen we hem niet laten slapen, hij weer: haal hem van bed of moet ik hem zelf van bed halen??!! want dan is het niet best!!! ik zei oke oke ik haal hem wel van bed...
Ik naar boven en vertelde tegen mijn vader die half sliep, zieke franke zit beneden te ouwehoeren, hij zei laat hem opdonderen. Ik zei maar hij loopt te dreigen. Mijn vader kwam toen beneden en Franke begon: er zijn fietsen jat!! en dat komt hier weg!!! mijn vader: franke godverdomme!!! het is 5 uur sochtends ja!!!!
Toen werd hij wat rustiger, alleen al vrij snel wilde ze weer de overhand nemen en ze begonnen mijn vader ook te bedreigen.
Damn wat was dat een kutsituatie, vervolgen vertelde die harmjan dat een keer een Turk hem zat te provoceren en dat hij dat niet pikte en met een bijl naar dat turkse gezin is toegegaan, hij wilde die turk in stukjes hakken, hij vertelde het met speeksel om zijn rotbek heen zo van: IK WILDE HEM IN STUKJES HAKKEN!! IK WILDE HEM ECHT IN STUKJES HAKKEN!!!!
En hij vertelde dat ze later met trillende handjes op het politiebureau stonden![]()
Wat een godsgruwelijke teringleiers waren dat zeg![]()
Ik stelde mij een beetje onderdanig tegen hun op want ik dacht dat ze mij of mijn vader ook wel eens zouden kunnen vermoorden.
Later wilde ik er tussenuit knijpen, ik dacht als ik nu ga slapen lost mijn vader het wel op, ik zei dus dat ik ging slapen en voor de grap zei ik: nou weltrusten schatjes..
Frankenstein zei: wat!!?? grapje zeker??!! ik zei relaxt jah dat is een grapje![]()
En toen zei hij weltrusten jongen.
Toen ging ik naar boven en heb alle schijven van mijn halter losgemaakt zodat ik een zware ijzeren staaf had waar ik ze de schedel mee in kon kloppen als het uit de hand liep en ik gestommel beneden hoorde.
Ik stond alert boven aan de trap om naar beneden te stormen zodra het mis ging.
alleen bleef het rustig in de woonkamer, ik vroeg mijn vader de volgende dag hoe hij ze had weggekregen, mijn vader vertelde dat hij een indianenfilm/ documentaire had opgezet van geronimo en dat ze toen snel het hazenpad kozen, na al die vredige beelden was er niet meer voor hun om te provoceren. Zonder schade hiervan af gekomen. hij had mij later nog een keer een ziek geintje geflikt dat ik perse een pistool moest kopen en anders zou ik dood gaan diezelfde dag en had hij mij weer in zijn huis opgesloten en later had hij zelf de politie gebeld dat ik een pistool wilde kopen![]()
verder dan dit heb ik er geen last van gehad.
Ik zal mijn klachten even samenvatten.
Klacht 1: Moordenaar in je huis terwijl die in en TBS kliniek moet zitten voor de rest van zijn leven.
Klacht 2: Na zulke terroristische acties en bedreigingen mag ik hem niet zijn schedel in meppen met een ijzeren staaf want dan krijg ik 5 jaar gevangenisstraf en dat terwijl hij zelf maar 2,5 jaar gevangenisstraf heeft gekregen voor het vermoorden van zijn broer.
[ Bericht 0% gewijzigd door akbar op 23-05-2009 15:25:39 ]Elke vrouw is een potentiele hoer
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:15 schreef akbar het volgende:
lang geleden woonde er eens een moordenaar in mijn straat, hij had namelijk eens zijn broer een groot mes in zijn hoofd geramt en zijn broer was daarna natuurlijk overleden vandaar dat ik hem moordenaar noem want dat is het dus ook.
Hij woonde schuin tegenover mij en had in het begin nouwelijks last van hem, hij bemoeide zich niet met mij en ik niet met hem, en wilde liever ook totaal geen verdere bemoeienissen niet alleen omdat hij moordenaar was maar ook omdat hij veel op frankenstein leek, hij heette toevallig ook Frank en in de kroeg noemde ze hem allemaal Frankenstein. Wat een rotkop had die kerel![]()
Alleen op een dag belde hij bij mij aan of ik zin had in een biertje, ik weigerde eerst beleefd maar daarna drong hij nog wat verder aan, dus gaf ik toch maar toe, Ik dacht laat ik maar met hem meegaan zodat de politieke verhoudingen in de straat goed blijven en hij mij verder niet lastig valt.
Toen ik bij hem thuis zat kreeg ik ook echt een biertje van hem, dus tot zover was alles nog wel aardig.
Alleen toen begon hij over zijn rotweiler wat een heel vals rotbeest was, hij vertelde hoeveel mensen zijn rotweiler al had aangevallen en dat er 2 mensen in het ziekenhuis behandeld moesten worden nadat ze onderhanden waren genomen door zijn hond.vervolgens vertelde hij dat het er op aan dreigde te komen dat ze zijn hond in beslag zouden nemen en een spuitje geven maar dat hij de rechtzaak daarover had gewonnen omdat de vrouw het slachtoffer deels schuldig zou zijn waardoor zij aangevallen werd.
![]()
na al deze gruwel verhalen verteld te hebben vond hij het tijd worden om de hond naar binnen te halen, de hond kwam als eerst naar mij toe en Frankenstein de moordenaar zei dat ik hem beter niet aan kon raken en rustig moest blijven, ik kreeg de neiging om een salto achterover door het raam te maken zo irritant en beangstigend vond ik dat rotbeest. Hij moest heel hard schreeuwen naar die hond dat hij gehoorzaam was en mij niet zou aanvallen![]()
later legde hij een kleedje pal voor de deur, de uitgang dus en daar liet die rotweiler plaats nemen. Heerlijke atmosfeer wist die freak te creëren. maar omdat die hond inmiddels rustig was gaan liggen bleef ik ook gewoon relaxt en gaf hem wat complimentjes over zijn interieur dat het er gezellig uitzag etc.
Hij werd wel wat relaxter maar even later vond hij het wel weer tijd worden voor een ander verhaal, en dat was het verhaal over zijn broer die hij vermoord had, hij sprak er niet over dat het zijn broer was maar dat wist ik zelf al doordat die verhalen rond gingen in de buurt.
Ik reageerde gewoon relaxt toen hij klaar was met dat verhaal, en ik vroeg was die eehh......en hij antwoorde: hij was hardstikke dood!! en keek me ernstig en strak aan.
maar op de een of andere manier bleef ik heel relaxt waardoor hij niet ging flippen en later kwam hij met een foto van zijn zoontje en die heette Elvis, hij zei tegen mij; mooi kereltje he? ik zei jazeker. Hij was heel trots op hem maar vertelde hij maar hij woonde bij zijn moeder daarom zag hij hem nooit (later heb ik gehoord dat die ex van hem met het zoontje naar het buitenland is gevlucht omdat hij haar met de dood bedreigde)
Het vervelende was dat die hond de hele tijd de ingang naar alles blokkeerde de wc etc, dus dat was zwaar onrelaxt, maar uiteindelijk ging ik toch maar eens naar de wc en de hond bleef gelukkig rustig liggen. de sfeer werd relaxter en mede doordat ik rustig bleef vond die moordenaar het ook nog gezellig met mij. ongeveer 2 uurtjes later vond ik het wel eens tijd om op te stappen en ging naar huis, dat mocht van hemhij zei dat hij het gezellig met mij vond en dat ik maar eens vaker langs moest komen.
goed verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was weer buiten weg uit dat zieke leeuwenhol.
Om 5 uur sochtends toen ik thuis kwam een ligt jointje aan het roken was kwam die gek weer aan de deur. Hij belde aan en hij zei: kunnen we even praten? Ik zei hier aan de deur? hij: even verder als het kan!!?? ik zei in de keuekn misschien? hij zei nog even verder??!! Ik zei ik moet wel zo slapen, hij zei toen: er gebeurt niks!! oke oke, toen waren we in de huiskamer en ik zei wat is er aan de hand?
Ik wist helemaal van niets en zei hem dat ook, hij zei dat hij mij wel eens had zien sparren op straat (ik deed veel aan kung fu en karata destijds) en hij zei jonge dat stelt helemaal niks voor want ik breek je hier de beide benen!!!! Oke, zei ik maar wat verwijt je mij verder? hij zei als ik jou wat evrwijt was ik wel door de ramen heengekomen!!! oké....
En toen begon hij verder met zijn terror en zijn praatjes, hij was zoals gewoonlijk weer heel intimiderend en ziek bezig dus begon het inmiddels behoorlijk onrelaxt te vinden.
Even later belde weer iemand aan de deur....ik zei wie is dat dan? hij zei open doen!!! ik zei ja maar ik moet zo slapen, hij zei doe maar open want er gebeurt niks!!!!!! open doen!! ik oké......
Toen kwam er een zieke dwaze maat van hem binnen, zieke harmjan met zijn cowboylaarsjes en tatoeages in zijn nek en gezicht en een tatoeage van een traantje onder zijn ogen net als zijn vriendje Frankenstein.
Toen hij binnen was moest ik mijn vader van bed halen, ik zei maar die slaapt...hij herhaalde resoluut: haal hem van bed. ik zei oke maar kunnen we hem niet laten slapen, hij weer: haal hem van bed of moet ik hem zelf van bed halen??!! want dan is het niet best!!! ik zei oke oke ik haal hem wel van bed...
Ik naar boven en vertelde tegen mijn vader die half sliep, zieke franke zit beneden te ouwehoeren, hij zei laat hem opdonderen. Ik zei maar hij loopt te dreigen. Mijn vader kwam toen beneden en Franke begon: er zijn fietsen jat!! en dat komt hier weg!!! mijn vader: franke godverdomme!!! het is 5 uur sochtends ja!!!!
Toen werd hij wat rustiger, alleen al vrij snel wilde ze weer de overhand nemen en ze begonnen mijn vader ook te bedreigen.
Damn wat was dat een kutsituatie, vervolgen vertelde die harmjan dat een keer een Turk hem zat te provoceren en dat hij dat niet pikte en met een bijl naar dat turkse gezin is toegegaan, hij wilde die turk in stukjes hakken, hij vertelde het met speeksel om zijn rotbek heen zo van: IK WILDE HEM IN STUKJES HAKKEN!! IK WILDE HEM ECHT IN STUKJES HAKKEN!!!!
En hij vertelde dat ze later met trillende handjes op het politiebureau stonden![]()
Ik stelde mij een beetje onderdanig tegen hun op want ik dacht dat ze mij of mijn vader ook wel eens zouden kunnen vermoorden.
Later wilde ik er tussenuit knijpen, ik dacht als ik nu ga slapen lost mijn vader het wel op, ik zei dus dat ik ging slapen en voor de grap zei ik: nou weltrusten schatjes..
Frankenstein zei: wat!!?? grapje zeker??!! ik zei relaxt jah dat is een grapje![]()
Toen ging ik naar boven en heb alle schijven van mijn halter losgemaakt zodat ik een zware ijzeren staaf had waar ik ze de schedel mee in kon kloppen als het uit de hand liep en ik gestommel beneden hoorde.
alleen bleef het rustig in de woonkamer, ik vroeg mijn vader de volgende dag hoe hij ze had weggekregen, mijn vader vertelde dat hij een indianenfilm/ documentaire had opgezet van geronimo en dat ze toen snel het hazenpad kozen, na al die vredige beelden was er niet meer voor hun om te provoceren. Zonder schade hiervan af gekomen. hij had mij later nog een keer een ziek geintje geflikt dat ik perse een pistool moest kopen en anders zou ik dood gaan diezelfde dag en had hij mij weer in zijn huis opgesloten en later had hij zelf de politie gebeld dat ik een pistool wilde kopen![]()
Klacht 1: Moordenaar in je huis terwijl die in en TBS kliniek moet zitten voor de rest van zijn leven.
Klacht 2: Na zulke terroristische acties en bedreigingen mag ik hem niet zijn schedel in meppen met een ijzeren staaf want dan krijg ik 5 jaar gevangenisstraf en dat terwijl hij zelf maar 2,5 jaar gevangenisstraf heeft gekregen voor het vermoorden van zijn broer.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
Echt hè.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:16 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Alsof iemand de hele OP gaat lezen
Edit: Kut!![]()
lang geleden woonde er eens een moordenaar in mijn straat, hij had namelijk eens zijn broer een groot mes in zijn hoofd geramt en zijn broer was daarna natuurlijk overleden vandaar dat ik hem moordenaar noem want dat is het dus ook.
Hij woonde schuin tegenover mij en had in het begin nouwelijks last van hem, hij bemoeide zich niet met mij en ik niet met hem, en wilde liever ook totaal geen verdere bemoeienissen niet alleen omdat hij moordenaar was maar ook omdat hij veel op frankenstein leek, hij heette toevallig ook Frank en in de kroeg noemde ze hem allemaal Frankenstein. Wat een rotkop had die kerel![]()
Alleen op een dag belde hij bij mij aan of ik zin had in een biertje, ik weigerde eerst beleefd maar daarna drong hij nog wat verder aan, dus gaf ik toch maar toe, Ik dacht laat ik maar met hem meegaan zodat de politieke verhoudingen in de straat goed blijven en hij mij verder niet lastig valt.
Toen ik bij hem thuis zat kreeg ik ook echt een biertje van hem, dus tot zover was alles nog wel aardig.
Alleen toen begon hij over zijn rotweiler wat een heel vals rotbeest was, hij vertelde hoeveel mensen zijn rotweiler al had aangevallen en dat er 2 mensen in het ziekenhuis behandeld moesten worden nadat ze onderhanden waren genomen door zijn hond.vervolgens vertelde hij dat het er op aan dreigde te komen dat ze zijn hond in beslag zouden nemen en een spuitje geven maar dat hij de rechtzaak daarover had gewonnen omdat de vrouw het slachtoffer deels schuldig zou zijn waardoor zij aangevallen werd.
![]()
na al deze gruwel verhalen verteld te hebben vond hij het tijd worden om de hond naar binnen te halen, de hond kwam als eerst naar mij toe en Frankenstein de moordenaar zei dat ik hem beter niet aan kon raken en rustig moest blijven, ik kreeg de neiging om een salto achterover door het raam te maken zo irritant en beangstigend vond ik dat rotbeest. Hij moest heel hard schreeuwen naar die hond dat hij gehoorzaam was en mij niet zou aanvallen![]()
later legde hij een kleedje pal voor de deur, de uitgang dus en daar liet die rotweiler plaats nemen. Heerlijke atmosfeer wist die freak te creëren. maar omdat die hond inmiddels rustig was gaan liggen bleef ik ook gewoon relaxt en gaf hem wat complimentjes over zijn interieur dat het er gezellig uitzag etc.
Hij werd wel wat relaxter maar even later vond hij het wel weer tijd worden voor een ander verhaal, en dat was het verhaal over zijn broer die hij vermoord had, hij sprak er niet over dat het zijn broer was maar dat wist ik zelf al doordat die verhalen rond gingen in de buurt.
Ik reageerde gewoon relaxt toen hij klaar was met dat verhaal, en ik vroeg was die eehh......en hij antwoorde: hij was hardstikke dood!! en keek me ernstig en strak aan.
maar op de een of andere manier bleef ik heel relaxt waardoor hij niet ging flippen en later kwam hij met een foto van zijn zoontje en die heette Elvis, hij zei tegen mij; mooi kereltje he? ik zei jazeker. Hij was heel trots op hem maar vertelde hij maar hij woonde bij zijn moeder daarom zag hij hem nooit (later heb ik gehoord dat die ex van hem met het zoontje naar het buitenland is gevlucht omdat hij haar met de dood bedreigde)
Het vervelende was dat die hond de hele tijd de ingang naar alles blokkeerde de wc etc, dus dat was zwaar onrelaxt, maar uiteindelijk ging ik toch maar eens naar de wc en de hond bleef gelukkig rustig liggen. de sfeer werd relaxter en mede doordat ik rustig bleef vond die moordenaar het ook nog gezellig met mij. ongeveer 2 uurtjes later vond ik het wel eens tijd om op te stappen en ging naar huis, dat mocht van hemhij zei dat hij het gezellig met mij vond en dat ik maar eens vaker langs moest komen.
en de restSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was weer buiten weg uit dat zieke leeuwenhol.
Klacht 2: Na zulke terroristische acties en bedreigingen mag ik hem niet zijn schedel in meppen met een ijzeren staaf want dan krijg ik 5 jaar gevangenisstraf en dat terwijl hij zelf maar 2,5 jaar gevangenisstraf heeft gekregen voor het vermoorden van zijn broer.
You dream it, I live it.
Ik ook, spannend man. Ik kan niet wachten op deel 2.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:19 schreef Quir het volgende:
Ik heb de hele OP gelezen.
Nee heb alleen ene klacht, maar wel spannend toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:21 schreef RicardoSmit het volgende:
En ik maar denken dat er een vet leuke clou aan het verhaal zit
Ik was 17 dude, nog een tiener, als mij dat nu weer zou gebeuren zou ik even naar de keukenla lopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:21 schreef Bill_E het volgende:
Je laat je in met dat soort mensen en je vader de rotzooi opruimen? Laffe hond
Nee geen voorlees verhaaltje, gewoon een ziek verhaal. De clou mag je zelf bedenken, ik had geen zin meer om nog meer over die klootzak te vertellen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:24 schreef SinofEnvy het volgende:
Het deed effe pijn aan m'n ogen maar ik heb de hele OP gelezen... En ja, ook ik wachtte op de clou die maar niet kwam.
Ik ook.quote:
Ik wilde zeggenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:22 schreef Gummibeer79 het volgende:
"Lief dagboek,
Ik weet niet wat het is, maar ik voel me een beetje gek vandaag..."
Aaah, toe?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:26 schreef akbar het volgende:
[..]
Nee geen voorlees verhaaltje, gewoon een ziek verhaal. De clou mag je zelf bedenken, ik had geen zin meer om nog meer over die klootzak te vertellen.
precies, wat zou dat een sweet revange zijn, een vlinderbom in die hond zijn bek proppen en die 2 ongewenste bezoekers met messteken om het leven brengen, alleen helaas is dat niet toegestaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:27 schreef Ruud het volgende:
Whehe, mooi verhaal![]()
Verder moeten alle honden dood
Oké oké, met deel twee kom ik dan morgen, eerst wel mooi geweest zo, dat gaat over dat hij mij een pistool aan wilde smeren terwijl ik daar totaal geen belang bij heb en hij vervolgens zelf de politie gaat bellen dat ik een pistool wil kopenquote:
Ja dat verhaal wil ik nog wel lezen, aub KOM met deel 2quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:32 schreef akbar het volgende:
[..]
Oké oké, met deel twee kom ik dan morgen, eerst wel mooi geweest zo, dat gaat over dat hij mij een pistool aan wilde smeren terwijl ik daar totaal geen belang bij heb en hij vervolgens zelf de politie gaat bellen dat ik een pistool wil kopen![]()
daar kan ik wel een clou voor verzinnen.
Thanks, ik heb best veel shit meegemaakt en als ik dit soort dingen vertel gewoon aan mensen in real vinden ze het altijd wel amusant, daarom leek het mij ook wel leuk voor FOk maar op het moment zelf was het natuurlijk helemaal niet leuk. maar nu het zo lang geleden is zit er niet zo'n lading meer aan, ik zal morgen eens over het vervolg nadenken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:33 schreef Pool het volgende:
Ik heb de OP gelezen en vond het serieus best een spannend verhaal. Hopelijk blijft TS lang genoeg leven voor het schrijven van een deel 2. En anders kan Frankenstein misschien zelf een topic openen?
Ja, ik heb nog wel een paar noemenswaardige waargebeurde verhaaltjes. Komt wel goedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:36 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja dat verhaal wil ik nog wel lezen, aub KOM met deel 2Leuk om te lezen! Niks zelf verzinnen, alleen true facts
Ik kom nog met deel 2 morgen of overmorgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
En er was geeneens een leuke climax hé
Misschien klinkt het gek, maar ik was bang voor moordenaars toen ik 17 was.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:47 schreef Ccake het volgende:
Best wel dom dat je hem alsnog binnenliet. Ja, ook voor iemand van 17.
Was idd beter geweest, maar als ik alles in de tijd terug kon draaien had ik zo veel dingen anders gedaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:50 schreef Ccake het volgende:
Ja dan moet je ze vooral binnenlatenGewoon bij de deur even 'oke, 1 momentje' en dan BOEM deur dicht
Wtfquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:15 schreef akbar het volgende:
alleen bleef het rustig in de woonkamer, ik vroeg mijn vader de volgende dag hoe hij ze had weggekregen, mijn vader vertelde dat hij een indianenfilm/ documentaire had opgezet van geronimo en dat ze toen snel het hazenpad kozen, na al die vredige beelden was er niet meer voor hun om te provoceren.
Hij woonde schuin tegenover mij en had in het begin nauwelijks last van hem, hij bemoeide zich niet met mij en ik niet met hem, en wilde liever ook totaal geen verdere bemoeienissen niet alleen omdat hij moordenaar was maar ook omdat hij veel op frankenstein leek, hij heette toevallig ook Frank en in de kroeg noemde ze hem allemaal Frankenstein. Wat een rotkop had die kerel![]()
![]()
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was weer buiten weg uit dat zieke leeuwenhol.
Klacht 2: Na zulke terroristische acties en bedreigingen mag ik hem niet zijn schedel in meppen met een ijzeren staaf want dan krijg ik 5 jaar gevangenisstraf en dat terwijl hij zelf maar 2,5 jaar gevangenisstraf heeft gekregen voor het vermoorden van zijn broer.Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
Ik zie ze al aankloppen bij die kwast voor de deur. Even vermelden dat er "klachten kwamen uit de buurt" en vriendelijk verzoeken om in het vervolg wat subtieler te zijn. Na vermelding van "wat een lieve hond" weer in de auto stappen terwijl onze beroepsgek alvast zijn bijl begint te slijpen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:36 schreef Mriya het volgende:
Je zou denken dat als zoiets gebeurt je de politie belt, maar aangezien de politie in Nederland toch om te huilen is, snap ik best dat je dat niet hebt gedaan.
quote:na al deze gruwel verhalen verteld te hebben vond hij het tijd worden om de hond naar binnen te halen, de hond kwam als eerst naar mij toe en Frankenstein de moordenaar zei dat ik hem beter niet aan kon raken en rustig moest blijven, ik kreeg de neiging om een salto achterover door het raam te maken zo irritant en beangstigend vond ik dat rotbeest. Hij moest heel hard schreeuwen naar die hond dat hij gehoorzaam was en mij niet zou aanvallen
Dit. Paint van Frankenstein?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:00 schreef napalmpje het volgende:
wat is dit bizarre verhaal zonder PAINT.. anyone?
En TS die salto achterover maakt door raam. Wel in een denkwolkje, want het was hypothetisch uiteraard.quote:
quote:
Je komt hier ook over als een dikke pauper, hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:37 schreef akbar het volgende:
[..]
Thanks, ik heb best veel shit meegemaakt en als ik dit soort dingen vertel gewoon aan mensen in real vinden ze het altijd wel amusant, daarom leek het mij ook wel leuk voor FOk maar op het moment zelf was het natuurlijk helemaal niet leuk. maar nu het zo lang geleden is zit er niet zo'n lading meer aan, ik zal morgen eens over het vervolg nadenken.
Absoluut, maar ik ging niet slapen, ging er ook tussenuit omdat mijn vader een rustig persoon is ik niet wilde dat de situatie escaleerde. Maar ik ging zeker niet slapen, ik wachtte net zolang tot ik de voordeur weer hoorde dichtklappen en ik mijn vader weer gesproken had.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:20 schreef BigKahuna het volgende:
Als jij rustig sliep en die gasten hadden je vader afgemaakt had je je wel schuldig gevoeld hè?
Echt hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Inderdaad, TS is een mietje dat 'ie dat niet deed
Je verstopte je?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:31 schreef akbar het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik ging niet slapen, ging er ook tussenuit omdat mijn vader een rustig persoon is ik niet wilde dat de situatie escaleerde. Maar ik ging zeker niet slapen, ik wachtte net zolang topt ik de voordeur weer hoorde dichtklappen en ik mijn vader weer gesproken had.
Ik voelde de situatie wel redelijk aan, ik ging niet in het heetst van de strijd weg, ik ging pas weg toen de situatie wat rustiger was, het was meer intuitief dat ik besloot weg te gaan, als ik er bij zat hadden ze ook meer reden om de situatie in stand te houden. Mijn vader heeft het prima opgelost, ik zag het eerder als een soort van teamwork, maar zou als het op geweld aankomt echt niet wegvluchten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:50 schreef Acinonyx het volgende:
Alles gelezen, echt een kut-situatie, als het waar is..
Maarruh..... waarom laat jij je pa achter bij 2 moordenaars en knijp je er zelf tussenuit ?! Dat vind ik op z'n zachtst gezegt best wel een beetje een kut-streek en erg laf
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef akbar het volgende:
[..]
Ik voelde de situatie wel redelijk aan, ik ging niet in het heetst van de strijd weg, ik ging pas weg toen de situatie wat rustiger was, het was meer intuitief dat ik besloot weg te gaan, als ik er bij zat hadden ze ook meer reden om de situatie in stand te houden. Mijn vader heeft het prima opgelost, ik zag het eerder als een soort van teamwork, maar zou als het op geweld aankomt echt niet wegvluchten.
Jawel jawel, maar het was goed afgelopen, het was oké. Tuurlijk schaam ik mij wel dat ik zo weinig weerstand mentaal kon bieden, maar was toen echt een broekje. Later heb ik nog wel eens een confrontatie met hem gehad waarbij ik ook liet merken dat ik het goed zat was dat geintimideer en geterroriseer.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar wat nou als ze je pa met z'n kop de oven in hadden geduwt en aardbeien-pudding van zijn hoofd hadden gemaakt ? Dan zou je je toch wel een tikkeltje schuldig gevoeld hebben, het moment dat ze naar boven komen en bij jou hetzelfde doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |