nee examens heb ik pas over 2 jaar gelukkigquote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
welke klas zat jij ook al weer (lees: heb je examens)
Maar je hebt al gekeken of je in aanmerking kan komen? Politie heb je neem ik al ingelicht enzo, en moeite om de dader te achterhalen lijkt me ookquote:Op zondag 24 mei 2009 23:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja ik had t zelf gelijk opgeschreven maarja, moeders
je blijft zitten ?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
nee examens heb ik pas over 2 jaar gelukkig
zit in de 5e
jepquote:Op zondag 24 mei 2009 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar je hebt al gekeken of je in aanmerking kan komen? Politie heb je neem ik al ingelicht enzo, en moeite om de dader te achterhalen lijkt me ook
dat is al zeker of valt er nog iets te reddenquote:
is vrij zekerquote:Op zondag 24 mei 2009 23:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is al zeker of valt er nog iets te redden
Ik gooi wel een half stokbrood in de oven ofzo, heb ik nog ietsquote:Op zondag 24 mei 2009 23:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
je kan toch ook optimel/vifitnemen
is gezond en heeel lekker
tja ik heb eigenlijk nooit echt goede rapporten gehad maar ging altijd op het nippertje over.. Maar omdat ik dit jaar voor een aantal examens echt slecht heb gescoord [<4,5] sta ik nu al 6 tekorten. En dan moet ik volgend jaar opeens allemaal 7ens of 8ens halen om die te compenseren en gezien mijn al behaalde cijfers gaat dat waarschijnlijk niet gebeurenquote:
is ook lekker ;pquote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik gooi wel een half stokbrood in de oven ofzo, heb ik nog iets.
nu nogquote:Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie: AH to Go, heb je me zelf nog getipt
Tot twaalf uur, maar geen zin om helemaal naartoe te rijdenquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:09 schreef Pheno het volgende:
Zo, even lui hier bij de supermarkt boodschappen doen en dan lui in de tuin gaan zitten.
Vooral dat of zo zal het wel wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:24 schreef Mikkie het volgende:
Dat klinkt heerlijk lui, Pheno.
Ik moet zo even wat stuff gaan inleveren op de uni, en daarna maar weer aan het werk, ofzo.
Een goede reden om alsnog te knallen en dit jaar wel te halen?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:26 schreef SLP_ het volgende:
[..]
![]()
En ik zit straks tot half 5 op school
life's not fair
Môgguh Hostiquote:
Die kans op 'ofzo' is vrij groot ja. Terras ofzoquote:Op maandag 25 mei 2009 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral dat of zo zal het wel worden
Normaal doe ik mijn boodschappen bij andere winkels, maar ik heb geen zin om in die auto richting stad + wijchen te rijden.
Dus ik pak de winkels hier in Lent wel, dat is wat dichterbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |