Nah, daar red ik het wel een weekje mee. Haal ik zaterdag wel nieuwe.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je mag wel 'maar' 6 kratten per persoon meenemen
Genoeg mensen die het niet doen, ook gewoon mobiliseren om ze voor je te halenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je mag wel 'maar' 6 kratten per persoon meenemen
Ik heb geen auto meer, dus das echt kut bier halenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah, daar red ik het wel een weekje mee. Haal ik zaterdag wel nieuwe.
Dan hebben ze morgen óók geen bier meerquote:Op maandag 25 mei 2009 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Genoeg mensen die het niet doen, ook gewoon mobiliseren om ze voor je te halen
En waar (of door wie) is die speer voor de rest gegaan?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:43 schreef SLP_ het volgende:
Ok, ik ben vandaag te weten gekomen dat ik absoluut niet kan speerwerpen. Wat een ramp was dat zeg. Het is me volgens mij welgeteld 3 keer gelukt om de speer te laten staan
Jou een zorg, jij hebt het dan welquote:Op maandag 25 mei 2009 16:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan hebben ze morgen óók geen bier meer![]()
Voor de rest viel de speer plat op de grondquote:Op maandag 25 mei 2009 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
En waar (of door wie) is die speer voor de rest gegaan?
Gemiste kansquote:Op maandag 25 mei 2009 16:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Voor de rest viel de speer plat op de grond![]()
Ik heb in ieder geval niemand verwond
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Voor de rest viel de speer plat op de grond![]()
Ik heb in ieder geval niemand verwond
En dan noemen mensen mij een alcoholistquote:Op maandag 25 mei 2009 16:48 schreef IrishBastard het volgende:
Bier
Momenteel heb ik alleen nog maar:
Hoegaarden Wit, La Trappe Witte Trapist, HJ Grand Prestige, HJ Karakter, HJ nog een speciaalbiertje en gewone HJ, Palm, Guinness, en als ik een gewoon biertje wil nog een krat Brand
Dat is zeker waar. Ik ben daarbij altijd van de voorraad inkopen. Geen gezeik, meteen een paar kratten, je kunt er maar vanaf zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 16:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb geen auto meer, dus das echt kut bier halen
Aah nee ik ben niet zo moordlustigquote:
Haha ja ik vond het ook wel leukquote:Op maandag 25 mei 2009 16:51 schreef morgane het volgende:
[..]
! Dat had ik met gym ook altijd, ik bakte er werkelijk helemaal niks van. Hij viel óf plat, óf ging wel het gras in maar sloeg daarna over de kop
vond het wel leuk om te doen
ja, bij jou krijgt de voorraad geen kans te groeienquote:Op maandag 25 mei 2009 16:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan noemen mensen mij een alcoholist.
Het gaat om de hoeveelheden die je nuttigt, niet om je voorraad hèquote:Op maandag 25 mei 2009 16:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan noemen mensen mij een alcoholist.
prima toch, de winterdip achter onsquote:Op maandag 25 mei 2009 16:52 schreef IrishBastard het volgende:
Het topic loopt nu in ieder geval wel weer als een ~
Deze week ook bij de Gall&Gall voor 'n tientje. Maar een keertje ander bier is ook niet erg. Moet nog even kijken wat ik ga halen deze week. Keertje Warsteiner is ook geen strafquote:Op maandag 25 mei 2009 16:48 schreef swarmahoer het volgende:
hertog jan was vorige week bij de appie in de aanbieding mikkie, k heb je nog gewaarschuwd
Die dingen gaan inderdaad niet per krat, maar per sixpackquote:Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja nu lijkt het net alsof ie van die HJ ook kratten heeft staan, maar dat is er maar 1 per speciaalbiertje..
Ik word er soms wel eens moe van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een bonusklacht is dat overschrijvingen te lang duren, is nu al drie dagen onderweg.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef Mikkie het volgende:
Godverkut. Net m'n spaarcentjes verplaatst naar MoneYou, heb ik een mail gekregen dat ook daar de rente weer omlaag gaat. Dit gaat nergens meer over.
Dat had ik in de horeca inderdaad ook altijd, pas in juni of juli ofzo als parttimer. Maar nu is het tenminste fatsoenlijk geregeld. Nu nog even de belastingteruggave en ik kan op zoek naar een andere autoquote:
Ook al is het niet in de aanbieding, met bier thuiskomen mag altijd! Alleen jammer dat het witbier is, da's matig. Weizen ftw!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan heeft ie al witbier, en dan met nog meer witbier thuiskomen.. Want het was in de aanbieding
Ik ben al op vakantie geweest. Japan voor de tweede keer op rijquote:Op maandag 25 mei 2009 17:03 schreef Mikkie het volgende:
En wat gaan jullie dan allemaal doen van het vakantiegeld? Ook echt op vakantie, of iets aanschaffen, of sparen, of...?
owja daar wilde ik nog op reageren: je klaagde over lage rente, had het dan vast gezetquote:Op maandag 25 mei 2009 17:03 schreef Mikkie het volgende:
En wat gaan jullie dan allemaal doen van het vakantiegeld? Ook echt op vakantie, of iets aanschaffen, of sparen, of...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |