Dat is de engelse editie van expeditie Robinsonquote:Op zondag 24 mei 2009 17:07 schreef SLP_ het volgende:
Ooh is dat een serieIk dacht dat ie ging sporten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:11 schreef SLP_ het volgende:
Ooh ok ik snap. Nou wat een bitches dat ze het zonder jou kijken. Ik zou zeggen ga der naartoe en kijk mee
Oi, ukkie, ff dimmen ja, niemand behalve Cali noemt mij een bitchquote:Op zondag 24 mei 2009 17:11 schreef SLP_ het volgende:
Ooh ok ik snap. Nou wat een bitches dat ze het zonder jou kijken. Ik zou zeggen ga der naartoe en kijk mee
my bitchquote:Op zondag 24 mei 2009 17:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi, ukkie, ff dimmen ja, niemand behalve Cali noemt mij een bitch
ukkiequote:Op zondag 24 mei 2009 17:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi, ukkie, ff dimmen ja, niemand behalve Cali noemt mij een bitch
idd man! Desserts.... ik zal de rest van de dag spijt hebben dat ik daarop kliktequote:Op zondag 24 mei 2009 18:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Correctie, dat doe ik wel nadat ik gegeten heb want dit is gewoon jezelf pijnigen zo.
quote:
Als ik over een kleine maand klaar ben met alles lijkt me dat zeker weer eens gezellig haha.. Tis echt te erg voor woorden. Ik heb iedereen laten weten dat ik alleen gister nog naar het gala ging, en dat daarna m'n sociale leven even 100% afgelopen is.. en blijkbaar trekt dat juist mensen met ellenlange verhalen aan hahahquote:Op zondag 24 mei 2009 20:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR, ik heb eik wel zin om thee te komen leuten bij jou, schikt het
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi, hoe ist nu met dat ongeluk afgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |