Die dingen gaan inderdaad niet per krat, maar per sixpackquote:Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja nu lijkt het net alsof ie van die HJ ook kratten heeft staan, maar dat is er maar 1 per speciaalbiertje..
Ik word er soms wel eens moe van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een bonusklacht is dat overschrijvingen te lang duren, is nu al drie dagen onderweg.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef Mikkie het volgende:
Godverkut. Net m'n spaarcentjes verplaatst naar MoneYou, heb ik een mail gekregen dat ook daar de rente weer omlaag gaat. Dit gaat nergens meer over.
Dat had ik in de horeca inderdaad ook altijd, pas in juni of juli ofzo als parttimer. Maar nu is het tenminste fatsoenlijk geregeld. Nu nog even de belastingteruggave en ik kan op zoek naar een andere autoquote:
Ook al is het niet in de aanbieding, met bier thuiskomen mag altijd! Alleen jammer dat het witbier is, da's matig. Weizen ftw!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan heeft ie al witbier, en dan met nog meer witbier thuiskomen.. Want het was in de aanbieding
Ik ben al op vakantie geweest. Japan voor de tweede keer op rijquote:Op maandag 25 mei 2009 17:03 schreef Mikkie het volgende:
En wat gaan jullie dan allemaal doen van het vakantiegeld? Ook echt op vakantie, of iets aanschaffen, of sparen, of...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |