quote:Op zondag 24 mei 2009 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
WTF
Ik verveel me ja, maar zo erg nou ook weer niet
Nee, bleek ik zelf te zijnquote:
quote:
Ik heb er wel eens mee gewerktquote:Op zondag 24 mei 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
Heeft 1 van jullie verstand van Pinnacle Studio?
Behalve als je episodes van 24 aan het branden bent, neequote:Op zondag 24 mei 2009 23:24 schreef Etcetera het volgende:
Een brandproces met dat programma dat vastloopt op beeldje 24, rings a bell?
Omdat 24quote:Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef Etcetera het volgende:
Het zijn niet episodes van 24Maar hoezo dat
Nr. 3?quote:
Och ja, alles werd voor mij minder erg toen ik gewoon zonder uren te wachten door de buurt kon lopenquote:Op maandag 25 mei 2009 07:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nr. 3?
Ik vond hem zwaar teleurstellen eigenlijk. Voelt echt alsof je er niet op vooruit bent gegaan omdat ze al die andere functies weer als uitbreidingspakketten gaan uitbrengen
Klopt, dat zijn nog de beste nieuwe mogelijkheden jaquote:Op maandag 25 mei 2009 07:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Och ja, alles werd voor mij minder erg toen ik gewoon zonder uren te wachten door de buurt kon lopenOp bezoek bij anderen enzo, naar het strand enzo.
En het aanpassen van de sims
je kunt gewoon elk mogelijk gezicht maken zowat door alle detail-aanpassingen. En het aanpassen van de kleren was ook erg handig. Leuke kleren in plaats van saai grijs
Je hebt nog steeds kaching en motherlode voor geld. En 'testingCheatsEnabled' werkt ookquote:Op maandag 25 mei 2009 07:49 schreef Yesse het volgende:
Oja, ik mis wel de cheats. Eens zoeken of die er al zijn
Vond het ook leuk dat je ze een eigen karakter kon geven.quote:Op maandag 25 mei 2009 07:53 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn nog de beste nieuwe mogelijkheden ja
[..]
Ja ik las het, ook "MoveObjectsOn" erg handig, gisteren liep er al gelijk een zichzelf vast bij het bedquote:Je hebt nog steeds kaching en motherlode voor geld. En 'testingCheatsEnabled' werkt ookAlleen kan je nu alleen nog maar op de brievenbus shift-klikken voor extra mogelijkheden.
quote:
quote:
Ga je daar eens op voorbereiden danquote:Op maandag 25 mei 2009 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel ongezellig![]()
Maar doe ik ook eens watZie het zelfs weer een beetje zitten
Gewoon een kwestie van veel slechte scripties bekijken
![]()
Morgen komen de accountants, en die moeten eigenlijk eens naar mijn procesbeschrijving kijken. Hopen dat ze tijd hebben en ik wat weet te vragen
Misschien wel handig jaquote:
Dat idee had ik alquote:Eigenlijk was ik pas net wakker omdat mn wekker het niet deed omdat ik mn mobiel was vergeten op te laden![]()
Ja echt kutquote:Op maandag 25 mei 2009 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien wel handig ja![]()
![]()
[..]
Dat idee had ik al
Oiquote:Op maandag 25 mei 2009 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
Ola!.
Ijsjes weer vandaag, gelukkig nog wel wat in de vriezer liggen thuis, zodat ik een koud dessert kan nuttigen
Maar wel een vreemd boek/filmquote:Op maandag 25 mei 2009 12:01 schreef Etcetera het volgende:
Da's niet vreemd, dat is van de Hitchhikers Guide To The Galaxy, geweldig boek
Zijn de fans zo aan het blazen?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:03 schreef Piles het volgende:
Volgens mij gaat deze pc binnenkort ontploffenHij klinkt als een opstijgend vliegtuig
Whehequote:Op maandag 25 mei 2009 12:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik hoef maar iets aan te klikken, en alles gaat volop draaienIk mis m'n thuis-pc
Ja, dat zal wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |