Jij brengt hem tot ongekende hoogten waar hij zich met zijn huidige ervaring nog niks bij voor kan stellen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:26 schreef zeemonster het volgende:
Hij krijgt mij dan ook niet zijn bed in , dat kan ik hem niet aandoen
Ik gok dat er een auto ongeluk was gebeurd waarbij een cabrio ondersteboven lag op de verkeerde weghelft en dat je daarom moest uitstappenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:09 schreef knnth het volgende:
Wat is er gisteravond in Loosduinen gebeurd op de Lippe-BiesterfeldwegWe moesten opeens de tram (2) uit en zagen bij halte Loosduinse Hoofdstraat oid een cabrio ondersteboven liggen op de verkeerde weghelft
Morgen pas de politieberichten van het weekend....en anders kan ik het maandag ff vragen aan mn collega's.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:35 schreef knnth het volgende:
Ja, ga eens naar bed jij
Was meer geinteresseerd in evt gewonden, aanleiding enzo ... maar blijkbaar zijn wij de enigen die het hebben gezien, want West en AD zwijgen in alle talen.
* kenneth duikt er ook maar in ... morgen The Hague Royal Ten
Trusten!
Hij krijg je dat voor mekaar?quote:
met de zijkant van je auto dat paaltje pakken.. paaltje buigt om en duwt de auto op zn kant terwijl hij er overheen glijd.quote:
quote:
Lekker alle twee gezopen en dan vooral met je kinderen in de auto naar huis rijdenquote:Over de kop
Den Haag/Loosduinen – Politieagenten kregen vrijdagavond 22 mei om 22.45 uur een melding van een ongeval op de Lippe van Biesterfeldweg met de Loosduinse Hoofdstraat. Ter plaatse bleek de bestuurder van een nieuwe auto over de kop te zijn geslagen. Omstanders wisten zowel de 54-jarige man als een 45-jarige vrouw uit de auto te halen. Onduidelijk was wie van de twee had gereden. Beiden verkeerden onder invloed van alochol. De politie nam dan ook van beiden een bloedproef af. Twee kinderen die ook in de auto hadden gezeten, konden door de GGD ter plaatse worden behandeld. De vrouw werd ter observatie in het ziekenhuis opgenomen. De man mocht na behandeling naar huis. De politie onderzoekt wat er exact heeft plaatsgevonden.
Vraag me dan ook af waar de ouders waren in dit verhaal.quote:Politie zoekt getuigen ongeval, 4-jarig jongetje met gebroken enkel in ziekenhuis
Den Haag/Scheveningen – De politie is op zoek naar getuigen van een ongeval vrijdagmiddag 22 mei om 16.15 uur. Bij het ongeval op de Strandweg raakte een 4-jarige jongetje gewond aan zijn enkel. In het ziekenhuis bleek dat zijn enkel op twee plaatsen was gebroken. Het kind stak plotseling de weg over en werd daarbij aangereden door de automobilist. Die stapte na het ongeval even uit en zou volgens de getuige, daarbij kort naar het slachtoffer hebben gekeken. De betrokken automobilist is vervolgens na het ongeval doorgereden en heeft het kindje, aldus een omstander, zonder enige hulp achtergelaten. De politie zoekt getuigen van het ongeval en roept de betrokken automobilist op zich te melden aan het politiebureu in Scheveningen. Er is geen signalement van de man of zijn auto bekend. Heeft u informatie? Bel met de politie van Scheveningen via 0900-8844.
Onbegrijpelijk van allebei die berichten......quote:Op zondag 24 mei 2009 12:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Het politiebericht:
[..]
Lekker alle twee gezopen en dan vooral met je kinderen in de auto naar huis rijden![]()
Nog zo'n lekker bericht:
[..]
Vraag me dan ook af waar de ouders waren in dit verhaal.
Het is dat de F1 bezig is, anders lag ik met een goed boek ergens in de duinenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat is leuk om in je eentje te doen in den haag?
Je kan mij onder de categorie analfabeet onderbrengen.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:10 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het is dat de F1 bezig is, anders lag ik met een goed boek ergens in de duinen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |