Ik wil me best laten pijpen heurquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Luister nou Vonne, als jij je laat pijpen door Jan Smit is 'Het Geheim' niet meer houdbaar!
Nee muts, we vinden je leuheuk!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:17 schreef Anniebab het volgende:
Die onverkapte commercial was om me weg te krijgen?Begrijp ik t goed?
neeee..... is die bolsjewiek travestie?/offe ....ik vat t ff niet meerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Luister nou Vonne, als jij je laat pijpen door Jan Smit is 'Het Geheim' niet meer houdbaar!
Leukste user sinds tijden!quote:
oke dan is hij echt homo.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:02 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb Jan net ff gesproken op de markt, ennuu hij is er niet zo blij mee, dat er mensen op dit forum zijn die beweren dat ie gay is.Dat kan ie er net ff niet bij hebben zei ie.
En geloof me, ik heb er oog voorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan is hij echt homo.
de grootste ontkenners........
Jij kunt het shakenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:42 schreef Urquhart het volgende:
Jan leest mee
Mijn reputatie in Volendam wat doe je
Die tieners gaan nu op zoek in de Van Dale wat 'sponde' betekent.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:44 schreef yvonne het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de Telegraaf dit oppikt
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:28 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En Anniebab met een emmer pis langs de route!
"Zij-die-Jan-een-homo-noemde" is al bezetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeten we bij jou zijn voor tijdelijke schuilnamen?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij is een gevangene in zijn eigen huis, dus duikt ie zeker af en toe achter de comp. Hij zoekt t hele web af ,hij wist ervan.En straks was ie ff voor een loempiaatje op de markt en toen sprak ik hem.En hij zocht een rits voor in zijn jeans...
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:24 schreef Fortitudo het volgende:
doopy-x = jan smit
nu snap ik zijn beweegredenen voor het beschermen van liza. en persoonlijk kent hij haar zeker. zelfs een goede vriendin van hem
Ze hebben een slaapkamer of 6 dus plek zatquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:43 schreef Xenomaniac het volgende:
WHAT THE GODVERDOMME DOET YOLANTHE NOU NOG BIJ JAN IN DE ECHTELIJKE SPONDE!!??????
6 maar? Hebben die kamers ook allemaal muurschilderingen trouwensquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze hebben een slaapkamer of 6 dus plek zat
Voor de voetbal hoef jij hier niet meer te wezen...volgend jaar weer dan is dit weer uitgebloedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:42 schreef Urquhart het volgende:
Jan leest mee
Mijn reputatie in Volendam wat doe je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |