Wat ik overigens wel een rare gewoonte vind .. of ligt dat aan mij? Niet dat het oud volendamsche wc-pijpen normaal is maar tochquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:28 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En Anniebab met een emmer pis langs de route!
Hoho, vergeet natuurlijk niet dat duo, Jan's vrienden Slick en Dieper niet en natuurlijk de 3 gays!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die stappen weer allemaal over naar die oude vertrouwde Franske
[ afbeelding ]
Laat alle TROS-leden en Volendammers tot mij komen
Lieve Annie, waar blijven de foto's? En de insideinfo .. je kunt het gewon aan ons kwijt hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:30 schreef Anniebab het volgende:
Pfffffffffff er staan nog steeds een zooitje lozers voor hun huis te dribbelen ,wachtend op een glimp.Get a life!
Die lijden er ook onder hoor, Volendam wordt doorgaans als één pot nat gezien. En als Jan zo te werk gaat zullen die olijke vrienden van hem dat ook wel doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoho, vergeet natuurlijk niet duo, Jan's vrienden Slick en Dieper niet en natuurlijk de 3 gays!
Die emmer is voor Gina,of Yvonne de keramische bolle wiequote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:28 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En Anniebab met een emmer pis langs de route!
Hoe krijg je in godsnaam een emmer vol pis?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:30 schreef versabommie het volgende:
Wat ik overigens wel een rare gewoonte vind .. of ligt dat aan mij? Niet dat het oud volendamsche wc-pijpen normaal is maar toch
Welke yvonne, welke stukjes?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die emmer is voor Gina,of Yvonne de keramische bolle wiek ,Ik las de stukjes van gisteravond ff door .Wat een nitwit.
Welnee, Vonne is okay. Je moet die bitch effe leren kennen maar dan hou je van haar. Echt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:33 schreef Anniebab het volgende:
Yvonne de keramische bolle
Nouja na een kratje Hertog Jan krijg ik op zijn minst 1/3e wel vol maar dat is het dan ook welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godsnaam een emmer vol pis?
Met het hele gezin een week lang sparen of zo?
En op het moment supreme mag de heer des huizes de emmer officieel werpen?
Vragen, vragen..
Ohw ze heeft het over onze Vonne, die dikke kleine propquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Welnee, Vonne is okay. Je moet die bitch effe leren kennen maar dan hou je van haar. Echt.
(iedereen hier op FOK! trouwens)
Hahahaha ja ik ben gister denk ik ff te ver gegaan.Ik was ff te verstrengeld met me annie-rol denk ik.Beetje té met dat pis enzo.Maarrrrr ze kunnen je de pis dun maken hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godsnaam een emmer vol pis?
Met het hele gezin een week lang sparen of zo?
En op het moment supreme mag de heer des huizes de emmer officieel werpen?
Vragen, vragen..
Nee Annie, zo makkelijk kom je er niet af he... we willen antwoorden en vooral : Hoe krijg je die emmer snel vol ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hahahaha ja ik ben gister denk ik ff te ver gegaan.Ik was ff te verstrengeld met me annie-rol denk ik.Beetje té met dat pis enzo.Maarrrrr ze kunnen je de pis dun maken hoor.
Whehe, we hebben het opgenomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:38 schreef Anniebab het volgende:
Hahahaha ja ik ben gister denk ik ff te ver gegaan.Ik was ff te verstrengeld met me annie-rol denk ik.Beetje té met dat pis enzo.Maarrrrr ze kunnen je de pis dun maken hoor.
De keramische bolle?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die emmer is voor Gina,of Yvonne de keramische bolle wiek ,Ik las de stukjes van gisteravond ff door .Wat een nitwit.
ëén pot nat?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die lijden er ook onder hoor, Volendam wordt doorgaans als één pot nat gezien. En als Jan zo te werk gaat zullen die olijke vrienden van hem dat ook wel doen.
"nou ja je geeft een bbq met goed veel mensen , laat ze pissen in emmers, daarna kijk je wat de opbrengst is,met een trechter vul je waterballonnetjes, chartert een paar kids wijst je doelwit aan en GO,Jij blijft buiten schot en kids vinden t leuk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee Annie, zo makkelijk kom je er niet af he... we willen antwoorden en vooral : Hoe krijg je die emmer snel vol ?
Ho ho! Ik was net met masseren begonnen.quote:
Hoho bolle wiek maakte ik van je naam hoor, bedoel er nix mee ,zag daarna dat je misschien dikkig bent, maarre ik ken je niet dus t had net zo goed DOLLE kunnen wezen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
De keramische bolle?
Wat een leuk thuiskomen na je werk, nu bijlezen
En Annie, ik ook van jou hoor, zullen we de emmers pis eens gaan vergelijken welke er zuurder is?
Uiteraard op jan gestemdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:26 schreef versabommie het volgende:
Smit met pek en veren op een rijdende schandpaal!![]()
Zullen strax wel weer de vrouwelijke foksters stemmen op Jan, omdat Yolanthe mooi, aardig, eerlijk en gewoon super is, en daar kunnen vrouwen niet tegen he!
Ik mag die Annie wel, ze mag blijvenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ho ho! Ik was net met masseren begonnen.
Ik was al sinds half 7 op pad, mag ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |