quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Woeha nee lisa is niet zijn ex.......Heb je hem wel goed bekeken?
Maar je had het wel tegen mij. Dus leg nou nog even uit wat je bedoelde dan met 'Ze mogen toch zeker wel zelf hun leven delen, dat hoeft hij toch niet voor ze te doen'. Dat doet hij toch ook niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:58 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Ik had ook niet tegen jou..Dus mondje dicht
Volgens mij was de garage weer een andere dag. Of Jan had de auto eerst nodig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:21 schreef Michellee het volgende:
Misschien is dit al besproken hoor, maar waarom zouden Yolanthe en Wesley een taxi nemen, als ze een auto hadden (in de parkeergarage)
quote:
Is die taxi chauffeur niet gewoon een zielig figuur die aandacht wilde en het verhaal uit zijn duim gezogen heeft? Wesley leek me redelijk eerlijk aan de telefoon bij shownieuws.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:21 schreef Michellee het volgende:
Misschien is dit al besproken hoor, maar waarom zouden Yolanthe en Wesley een taxi nemen, als ze een auto hadden (in de parkeergarage)
Kom op Roel... het gaat inderdaad wat ver om onbekenden met naam en voornaam aan de schandpaal te nagelen maar zowel Jan en Yolanthe hebben de afgelopen jaren als geen ander de pers naar hun hand weten te zetten... nu het geluk verbroken is ketst die bal dan vanzelf terug... en zeker omdat er blijkbaar vieze spelletjes worden gespeeld en de kaarten niet open op tafel worden gelegd...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die roddelpers zou zich es moeten afvragen waarmee ze bezig zijn.
Vooral dat dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kom op Roel... het gaat inderdaad wat ver om onbekenden met naam en voornaam aan de schandpaal te nagelen maar zowel Jan en Yolanthe hebben de afgelopen jaren als geen ander de pers naar hun hand weten te zetten... nu het geluk verbroken is ketst die bal dan vanzelf terug... en zeker omdat er blijkbaar vieze spelletjes worden gespeeld en de kaarten niet open op tafel worden gelegd...
Het is de tol van de roem en jezelf als droompaar etaleren die nu keihard terugketst...
Heel rake column van Youpquote:Luchten
Een aantal jaren geleden las ik ergens dat Albert Verlinde iemand bij zijn huis had weggestuurd omdat diegene foto’s van zijn boerderette liep te nemen. Dat vond Albertje vervelend, een inbreuk op zijn privacy en toen heeft hij van die meneer of mevrouw zelfs het fototoestel afgepakt.
Dat vind ik nog steeds zo’n opmerkelijk bericht. Vooral omdat die enge gluipkop helemaal zit te schuimen als hij een filmpje van iemand anders kan laten zien. Iemand die volgens hem met de een is en in zijn vrije tijd zoent met een ander. Mag niet van Appie. Hij flikte het ooit bij die alleraardigste Georgina Verbaan en nu deed hij het weer bij de vrijgezelle Yolanthe, de ex van de Volendamse zanger Jan Smit.
Ik zit niet erg diep in het roddelvak, maar zelfs ik wist al een paar weken dat het tussen de Volendamse zanger en zijn meisje voorbij was. Heel Amsterdam was hiervan op de hoogte. Alleen Albert niet!
Dus die Yolanthe was zo vrijgezel als wat. Net als de onlangs gescheiden voetballer Wesley. Als die twee na een vrolijke avond uit even lekker willen tongen in een parkeergarage dan tongen ze toch even lekker in een parkeergarage. Daar heeft toch niemand een ruk mee te maken. Als hij met het meisje de liefde zou bedrijven op de middenstip van een uitverkocht Bernabeu dan heb je nieuws, maar twee volwassen kinderen die in hun vrije tijd elkaar even opwinden Daarbij: ook al waren ze allebei geen vrijgezel dan gaat het ons allemaal nog niks aan. Ik wil dat gefrunnik aan elkaar trouwens ook helemaal niet zien. Laat die mensen. Het is nacht en ze wanen zich alleen.
Albert wel. Hij kocht van een engerd, die de bewuste parkeergarage in de gaten houdt, voor een habbekrats de beelden en heel Nederland mocht een paar dagen later meegenieten van de hartstochtelijke dame en haar voetballer.
Ik weet niet of u de uitzending heeft gezien, maar het was werkelijk buiten proporties hoe opgewonden onze Albert was.
Ik dacht eerst dat zijn bronstige blik kwam door het feit dat hij sinds jaren weer eens een stukje heteroseks zag. Hij fladderde met zijn twinkelende oogjes en kon eigenlijk niet wachten om het aan ons te tonen. Zuchten, zweten, steunen. Ondertussen stonden voor het huis van Jan & Yolanthe verslaggevers die ons rechtstreeks op de hoogte hielden van het laatste hete scheidingnieuws. Het was ronduit aandoenlijk.
Maar toen gebeurde het. Volk verzamelde zich voor het huis van de zanger, mensen riepen dat die hoer naar buiten moest komen, het NOS Journaal maakte de melding van de breuk, de premier vertelde een dag later dat hij geschokt was, minister Bos jatte een grap van een cabaretier en zei er op die manier iets over en verder vond elke serieuze krant wel een manier om er direct of indirect aandacht aan te besteden. Net als ik nu doe.
En dat is eigenlijk mijn verbazing. Dat we ons laten leiden door die intens vunzige Albert Verlinde. De man die zelf niet wil dat iemand een fotootje van zijn hond maakt, heelt gestolen beelden en toont ze schaamteloos aan het volk.
Ik begrijp heel goed dat die Yolanthe en die Wesley het laten zitten, maar ik had toch graag gezien dat ze die Verlinde voor het gerecht daagden. En wat zou ik het leuk vinden als die Appie dan een tijdje achter de stangen ging.
U weet dat het in gevangenissen niet zachtzinnig toegaat en dat ze vooral de nichten op een onbewaakt moment nog wel eens willen grijpen.
Dat heet luchten. Lijkt me fantastisch als die Verlinde hardhandig te pakken wordt genomen en dat een gevangene de krijsende roddelkoning filmt. En dat we dat filmpje dan te zien krijgen.
Ik wil dat Boulevard dan graag presenteren. Elke dag een ander filmpje en steeds een Verlinde die dieper vernederd wordt. En telkens sluit ik af met de heerlijke woorden: „De heer Verlinde heeft tegen het vertonen van deze beelden geen enkel bezwaar”.
mooi jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://weblogs2.nrc.nl/youp/2009/05/23/luchten/
[..]
Heel rake column van Youp![]()
youp was een paar jaar geleden ook niet echt blij met persaandacht toen hij rommelde met die getrouwde tandartsmevrouw uit bredaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:13 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
mooi ja
ik heb het niet zo op youp, maar dit geeft hij treffend weer.
Als hij het niet zou uitzenden zou hij gewoon totaal niet geschikt zijn voor dat vak.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:22 schreef Greys het volgende:
Hij zou wel gek zijn om dat filmpje NIET uit te zenden als het hem aangeboden wordt, even vanuit hem geredeneerd.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:22 schreef Greys het volgende:
Oke, ik moest ook lachen om de column van Youp.
Maar laat hij nou niets zeggen over anderen te kakken willen zetten
Kom op, als jullie nou ineens allemaal over 'die gluiperige Albert' heen gaan vallen, moet je ook nooit meer naar dat programma kijken. Want de kijkcijfers liegen er niet om!
Ineens zijn de roddelpers en roddel-programma's de gebeten hond, maar dat is hun vak nou eenmaal en nogmaals, zolang er klaarblijkelijk overduidelijk behoefte is aan het lezen/zien er van, blijft dat bestaan. Of je het nou leuk vindt of niet. Hij zou wel gek zijn om dat filmpje NIET uit te zenden als het hem aangeboden wordt, even vanuit hem geredeneerd.
Ja, het is rot en sneu dat het allemaal zo keihard in hun gezicht ontploft voor Jan en Yolanthe, maar daar hadden ze misschien dan ook iets eerder aan moeten denken. Ze weten al lang van het bestaan van roddelpers af.
Inderdaad heel raak van Youp..Moest ook lachen hoe Youp over Albert schrijft.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://weblogs2.nrc.nl/youp/2009/05/23/luchten/
[..]
Heel rake column van Youp![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:35 schreef hetismijrobbert het volgende:
zoooo ook weer bijgelezen![]()
en de profielfoto van doopy x is het kind van hem en Liza?
en dat jan en yolanthe al langer van de roddelpers afwist is wel gebleken jahoe vaak kwamen die wel niet in beeld om te vertellen wie de eerste kus had gegeven etc enz bla bla zzz
![]()
haha zo zat ik ook al te kijkenquote:
K ga zo t dorp in,maar volgens mij is t rustig op t ogenblik.Ik gaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:47 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
haha zo zat ik ook al te kijkenmaar kom op anniekebab, tijd voor wat sappig insider information
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |